quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
2e keeperquote:
Hm, lastig. Graafland houden als 3e keeper denk ik, Lamprou weg, Miazek doorschuiven naar Jong Feyenoord/2e keeper (nieuwe competitieopzet gaat volgend jaar in dacht ik?) en Hahn dan nog een jaar verhuren wellicht. Moet alleen wel Vermeer nog een jaar blijvenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Een jaar op de bank lijkt mij niet goed voor zijn ontwikkeling.
Lijkt mij ook het ideale scenario.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, lastig. Graafland houden als 3e keeper denk ik, Lamprou weg, Miazek doorschuiven naar Jong Feyenoord/2e keeper (nieuwe competitieopzet gaat volgend jaar in dacht ik?) en Hahn dan nog een jaar verhuren wellicht. Moet alleen wel Vermeer nog een jaar blijven
Zijn laatste halfjaar als keeper van Dordrecht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar is in godsnaam die shitload aan kritiek op Hahn vandaan gekomen? Staat wekelijks vrij goed te keepen en zelden op een blunder betrapt.
Als je Mulder niet uit de basis kan keepen, dan ... En bij PEC waren ze ook niet direct echt overtuigd van Hahn, moet je maar even in het clubtopic daar kijken (en wat oudere topics doorzoeken op Hahn), pas sinds de laatste weken dat ze echt blij met hem zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar is in godsnaam die shitload aan kritiek op Hahn vandaan gekomen? Staat wekelijks vrij goed te keepen en zelden op een blunder betrapt.
Was een tijdje wat minder sterk, maar in Zwolle lijken ze tevreden te zien. Zie PEC topique. Goede zaak. Nog een jaartje uitlenen (met optie om hem terug te roepen als het nodig is, uiteraard) en die Pool als tweede keepert houden denk ik zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dat kun je wel leren denk ik, de reflexen en basiskwaliteiten heeft hij in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog steeds niet echt overtuigd trouwens. Ik zie hem net ook weer een redding maken waarbij hij de bal vooruit wegwerkt, leverde weer een nieuwe kans op. Bij Zwolle zit er niet echt druk op, toch lekker keepen. Hopelijk kan hij daar nog een seizoen blijven.
Zeker weten, maar vind hem vaak wat onstuimig. Helaas kan ik mijn stokpaardje over zwarte keepers niet meer afsteken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kun je wel leren denk ik, de reflexen en basiskwaliteiten heeft hij in ieder geval.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker weten, maar vind hem vaak wat onstuimig. Helaas kan ik mijn stokpaardje over zwarte keepers niet meer afsteken.
Nee het is een inbetweener uit de lijn Gregory van der Wiel, die zijn meestal nog erger.quote:
Wie had je willen brengen? Te Vrede? Achahbar?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:28 schreef Vasion het volgende:
Snap nog steeds niet waarom die Kazim niet gewisseld werd tijdens de klassieker.
twitter:cruesinkAD twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 22:29:13Kuyt wil naar Feyenoord maar waarom reageert de club niet? Lees in AD! http://t.co/lXlnso7i0f reageer retweet
Toepasselijke voorpagina bij dit nieuws.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:cruesinkAD twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 22:29:13Kuyt wil naar Feyenoord maar waarom reageert de club niet? Lees in AD! http://t.co/lXlnso7i0f reageer retweet
Zou een meesterzet zijn van Van Geel om Kuyt niet te halen.
Als hij roept dat hij naar Fey wil, kan hij meer geld aftroggelen indien Fener hem wil houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vraag me af of het wel echt zo is dat Kuyt zo openlijk solliciteert. De ene keer hoor je dit en de andere keer hoor je dat hij bij wil tekenen, of dat hij nog ergens anders gaat cashen. Iedereen lult maar wat volgens mij.
Zo is Kuyt niet, dat zou hij nooit doen!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij roept dat hij naar Fey wil, kan hij meer geld aftroggelen indien Fener hem wil houden.
Hmm goed punt...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo is Kuyt niet, dat zou hij nooit doen!!!
Precies ja, het is een echte clubman. Kuytquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm goed punt...
Katwijk/Utrecht/Feyenoord/Liverpool/Fener (doorhalen wat niet van toepassing is) is ook echt zijn favoriete club en hij zal er zijn carriere afsluiten.
3e keer dat het gepost wordtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:14 schreef ender_xenocide het volgende:
John Guidetti van hero tot zero bij Celtic
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ero-bij-Celtic.dhtml
Waarom heeft Cissé zijn shirt verkeerd om aanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:14 schreef ender_xenocide het volgende:
Zullen de fanboys wel weer beginnen te kwijlen
hey leuk dat stukje hadden we nog niet gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:14 schreef ender_xenocide het volgende:
Zullen de fanboys wel weer beginnen te kwijlen
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
Geen Havenaar
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-van-Feyenoord.dhtml
Beste nieuws van de dagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
Geen Havenaar
Misschien niet. Havenaar zegt niet langer te wachten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat betekent wel dat Te Vrede blijft..
Die is al op proef bij Irtysh Pavlodar, dus ook daar vissen we waarschijnlijk achter het netquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog meer spitsen uit de Rutten-hoed. Reis?
Wel handig voor hem met de haven zo dichtbij.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat betekent wel dat Te Vrede blijft..
Dat moet toch wel hard zijn aangekomen bij de beleidsbepalers en fans van Feyenoord.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
Geen Havenaar
Ach ze zullen vast wel een schaduwlijstje hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat moet toch wel hard zijn aangekomen bij de beleidsbepalers en fans van Feyenoord.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
Geen Havenaar
Heeft al bij Leicester getekend hè. #VanGeelOut #BestuurTegenDeMuur #TijdVoorEenNieuwStadion #FREEHMFquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koedettie, Bellemie, Dost, Kramer, Zapata, Kramariets, Kuit. Met deze namen zullen we het weer moeten doen nu de Havengod niet wil komen.
Heeft Bjorn Vleminckx al een club?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koedettie, Bellemie, Dost, Kramer, Zapata, Kramariets, Kuit. Met deze namen zullen we het weer moeten doen nu de Havengod niet wil komen.
Speelt samen met Drenthe bij één of andere Turkse team.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Bjorn Vleminckx al een club?
Ik snap deze reactie niet helemaal maargoed. Over de hele wedstrijd heeft Hahn denk ik wel 6/7 cruciale reddingen verricht en die waar jij het over hebt stond die spits op nog geen meter afstand van hem. Was gewoon prima reflex.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog steeds niet echt overtuigd trouwens. Ik zie hem net ook weer een redding maken waarbij hij de bal vooruit wegwerkt, leverde weer een nieuwe kans op. Bij Zwolle zit er niet echt druk op, toch lekker keepen. Hopelijk kan hij daar nog een seizoen blijven.
Zei ik van de zomer ook ja. Hoe doet die het in frankrijk?quote:
4 goals in 15 wedstrijden, staan vierde.quote:Op woensdag 28 januari 2015 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zei ik van de zomer ook ja. Hoe doet die het in frankrijk?
Zou echt enorm goed nieuws zijn. 'T blijft alleen Krabbendam hè. Die korrel zout smaakte nog nooit zo zout.quote:Megacontract moet Kongolo uit handen Europese top houden
In navolging van Sven van Beek kan ook Terence Kongolo (20) zijn doorlopende contract bij Feyenoord laten openbreken, verbeteren en verlengen. De Rotterdammers willen de twintigjarige centrale verdediger, die afgelopen zomer al een nieuwe verbintenis tekende tot 2017, voor drie jaar extra vastleggen tot 2020.
Kongolo maakt een bijzonder spectaculaire ontwikkeling door en vormt met Sven van Beek de op een na minst gepasseerde defensie in de Eredivisie. Feyenoord kreeg tot nu toe zestien doelpunten tegen, PSV doet het met een goal minder net iets beter.
Dat Feyenoord Kongolo langdurig wil vastleggen, is niet raar. De in Zwitserland geboren verdediger met Congolese roots, maakte al deel uit van de WK-selectie van Oranje van afgelopen zomer.
Kongolo stond vorige zomer in de belangstelling van een aantal clubs uit Engeland en Duitsland, waaronder Southampton en VfB Stuttgart, maar heeft zich nu in de kijker gespeeld van diverse Europese topclubs. Chelsea en Manchester City volgen de verrichtingen van de verdediger op de voet.
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)opese-top-houden.htm
Zou fantastisch zijn!quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zou echt enorm goed nieuws zijn. 'T blijft alleen Krabbendam hè. Die korrel zout smaakte nog nooit zo zout.
Die gaat dus transfervrij weg deze transferperiodequote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zou echt enorm goed nieuws zijn. 'T blijft alleen Krabbendam hè. Die korrel zout smaakte nog nooit zo zout.
Dat komt nooit voor bij Feyenoord.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ticketshop de hele tijd down geweest en nu dus uitverkocht.
Prima zaak. Zou een mooie nieuwe stap zijn om zulke talenten voor langere tijd vast te leggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
quote:Jordy Clasie kan de complimenten over het goede veldspel van Feyenoord niet meer aanhoren. De club speelt bijna wekelijks de tegenstander helemaal van de mat, maar toch lopen de Rotterdammers al het gehele seizoen achter de feiten aan. ''Ik word gek van die complimenten, feit is gewoon dat we veel te veel punten achter staan op de koplopers'', stelt de aanvoerder dan ook.
Middenvelder Karim El Ahmadi is het ook zat. ''Als je gewoon kijkt naar dit seizoen, waren we in elke topwedstrijd de beste. In het begin vergoeden de complimenten dan nog wel wat, intussen kan ik ze niet meer horen'', zegt de Marokkaan in Voetbal International. ''Wat nou lekker gevoetbald? We staan acht punten op Ajax achter en zelfs veertien op PSV. ''
Clasie uit ook kritiek op de doelstelling. Meedoen om de titel, de ambitie die onder Ronald Koeman nog intern werd gehouden. ''Nu doet de club het anders: we móéten dit jaar meedoen en dat met een elftal dat op cruciale plaatsen is veranderd. Dat zorgt voor grote druk, we spelen met de scherpe doelstelling op onze hielen, terwijl we momenteel nog zoekende zijn als elftal. Je kunt je dus afvragen of het verstandig is geweest zo’n doelstelling op dít moment te formuleren. Ik vind van niet, maar het is gebeurd en wij als spelersgroep zullen ermee moeten omgaan.''
quote:Feyenoord liet vorig jaar al weten meer dan tevreden te zijn over trainer Fred Rutten, maar toch gaan beide partijen pas in februari evalueren. Een nieuw contract voor de coach leek slechts een kwestie van tijd, maar de aanstaande onderhandelingen lijken langer te gaan duren dan verwacht.
Dat komt volgens Voetbal International omdat Rutten sportieve eisen stelt. Volgens ingewijden van het weekblad wil de keuzeheer een boycot op enkele bepalende spelers om er zo voor te zorgen dat hij een garantie heeft om ook komend seizoen over spelers als Karim El Ahmadi, Kenneth Vermeer, Jens Toornstra, Sven van Beek en Terence Kongolo te kunnen beschikken.
Het zal ongetwijfeld ook gaan over de beoogde nieuwe spits bij de Rotterdammers. Afgelopen zomer zag Rutten in Danko Lazovic, met wie hij bij PSV uitstekend had gewerkt, dé ontbrekende schakel in het spel van Feyenoord. Technisch directeur Martin van Geel kon zijn wens echter niet vervullen, al kreeg Rutten later wel zijn zin met het aantrekken van Luke Wilkshire.
Dit stukje komt uit oktober ofzo? Past niet echt in de rest van het artikel, lijkt vooral gebruikt te zijn om het artikel wat langer te laten zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:53 schreef H.FR het volgende:
Clasie uit ook kritiek op de doelstelling. Meedoen om de titel, de ambitie die onder Ronald Koeman nog intern werd gehouden. ''Nu doet de club het anders: we móéten dit jaar meedoen en dat met een elftal dat op cruciale plaatsen is veranderd. Dat zorgt voor grote druk, we spelen met de scherpe doelstelling op onze hielen, terwijl we momenteel nog zoekende zijn als elftal. Je kunt je dus afvragen of het verstandig is geweest zo’n doelstelling op dít moment te formuleren. Ik vind van niet, maar het is gebeurd en wij als spelersgroep zullen ermee moeten omgaan.''
Ohquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit stukje komt uit oktober ofzo? Past niet echt in de rest van het artikel, lijkt vooral gebruikt te zijn om het artikel wat langer te laten zijn
Had een prima spits geweest i.v.m. Kazim.quote:
Oh dat denk ik op zich ook wel, al is Lazovic nu ook wel ergens midden in de 30?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Had een prima spits geweest i.v.m. Kazim.
Waarom gokken? Heeft Bij Feyenoord gespeeld. Mensen kennen hem. Rutten heeft met hem samen gespeeld bij PSV. Is kampioen geworden in Nederland en Rusland.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
Niks gepresteerd, gewoon gokken is dat. Net zoals Kazim.
31.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:07 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Oh dat denk ik op zich ook wel, al is Lazovic nu ook wel ergens midden in de 30?
Ik had meer zoiets van toen ik het las, waar komt dit nu opeens vandaan.
Wanneer heeft een speler wel wat gepresteerd dan? Moet hij de CL gewonnen hebben voor hij goed genoeg is voor Feyenoord? Een record aantal doelpunten gemaakt hebben?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
Niks gepresteerd, gewoon gokken is dat. Net zoals Kazim.
Bij Feyenoord in het verleden niets gepresteerd. In het buitenland ook niet, wat moet je ermee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wanneer heeft een speler wel wat gepresteerd dan? Moet hij de CL gewonnen hebben voor hij goed genoeg is voor Feyenoord? Een record aantal doelpunten gemaakt hebben?
Had Feyenoord Kuijt en Kalou voor zich. Bij PSV een heel belangrijke speler. Zijn vetrek heeft PSV een titel gekost. Heeft het bij Zenit St. Petersburg prima gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:10 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Bij Feyenoord in het verleden niets gepresteerd. In het buitenland ook niet, wat moet je ermee?
Bij Zenit 51 westrijden en 17 goals. Jij praat poepquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Had Feyenoord Kuijt en Kalou voor zich. Bij PSV een heel belangrijke speler. Zijn vetrek heeft PSV een titel gekost. Heeft het bij Zenit St. Petersburg prima gedaan.
Je praat poep.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:10 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Bij Feyenoord in het verleden niets gepresteerd. In het buitenland ook niet, wat moet je ermee?
Nou ja, dat dus. Ben geen fan van hem, maar is prima spelerquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Had Feyenoord Kuijt en Kalou voor zich. Bij PSV een heel belangrijke speler. Zijn vetrek heeft PSV een titel gekost. Heeft het bij Zenit St. Petersburg prima gedaan.
Je praat poep.
Speelde daar toch meer rechtsbuiten? Eigenlijk vanaf zijn PSV tijd al.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Bij Zenit 51 westrijden en 17 goals. Jij praat poep
Niet goed genoeg voor de spits dus?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Speelde daar toch meer rechtsbuiten? Eigenlijk vanaf zijn PSV tijd al.
Was daar rechtsbuiten omdat Bukharov en Danny in de spits stonden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Bij Zenit 51 westrijden en 17 goals. Jij praat poep
Tekende een 2 jarig contract, begin van dit seizoen. Was transfervrij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens wiki nog een contract tot 2020
Was natuurlijk wel een snelle speler altijd, die worden vaker op zo'n positie gezet in een 4-3-3.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:13 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de spits dus?
Was in juni al bekend. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=218173quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:15 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel een snelle speler altijd, die worden vaker op zo'n positie gezet in een 4-3-3.
Ik vind het vooral knap eigenlijk dat het afgelopen zomer niet is uitgelekt, er zijn een hoop namen gedropt, maar deze had ik niet voorbij zien komen.
Ah, dan had ik het inderdaad gemist. Of het raakte wat ondergesneeuwd in het Kwiedettie-geroep.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Was in juni al bekend. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=218173
Snel? Was traag als dikke stront man.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:15 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel een snelle speler altijd, die worden vaker op zo'n positie gezet in een 4-3-3.
Ik vind het vooral knap eigenlijk dat het afgelopen zomer niet is uitgelekt, er zijn een hoop namen gedropt, maar deze had ik niet voorbij zien komen.
Klopt, dat was Lazovic. 6 of 7 miljoen euro.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lazovice was toch de duurste miskoop ooit of was dat Elmander. Die laatste altijd een goeie speler gevonden.
Het wachten is op Engelaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:24 schreef macca728 het volgende:
Fred wil al zijn vriendjes binnenhalen ?
Pelle ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef Thunder0x het volgende:
Nog nooit 20 goals in een seizoen gemaakt.
Voor hem zekerheidjes denk ik. Hij weet dat hij ze qua persoonlijkheid aankan en kent hun kwaliteiten. Ik denk niet dat het een Martin Jol is, die enkel spelers van zijn eigen zaakwaarnemer neemt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:24 schreef macca728 het volgende:
2006/2007 Vitesse 32 duels, 21 goalsquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef Thunder0x het volgende:
Nog nooit 20 goals in een seizoen gemaakt.
El Ahmadi en Wilkshere hebben toch niet heel erg slecht uitgepakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:24 schreef macca728 het volgende:
Misschien komt Wout Brama nog wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi en Wilkshere hebben toch niet heel erg slecht uitgepakt.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt Wout Brama nog wel.
Of Jonathan Reis, die speelt nu in Kazachstanquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt Wout Brama nog wel.
Nee, daar probeert hij een contract te verdienen, officieel is die nog speler van een club uit Brazilië (oid)quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of Jonathan Reis, die speelt nu in Kazachstan
Volgens wikipedia 19.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
2006/2007 Vitesse 32 duels, 21 goals
Zekerheid heb je nooit. Maar gokken op spitsen die in het verleden ook weinig tot niets hebben klaargespeeld is al helemaal zonde. Je kan nu ook niet zeggen dat hij in topvorm is geweest afgelopen jaren. Dan heb ik nog liever Guidetti.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Noem jij eens haalbare zekerheidjes?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:11 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Zekerheid heb je nooit. Maar gokken op spitsen die in het verleden ook weinig tot niets hebben klaargespeeld is al helemaal zonde. Je kan nu ook niet zeggen dat hij in topvorm is geweest afgelopen jaren. Dan heb ik nog liever Guidetti.
Ook goed.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:11 schreef Happel het volgende:
Nee, doe Kuyt maar gewoon. Guidetti moet je niet willen.
Is fit, was het enige wat van geel tegenhield als je de berichten mocht geloven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over gokken gesproken. Die zit nu op de bank in een slechtere competitie en maakt zich onmogelijk door het beslissen over een contract uit te blijven stellen.
Scoorde er 10 in zn eerste 11 wedstrijden. Denk dat we er met 10 in onze eerste 11 wel wat beter voor hadden gestaan dan nu.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over gokken gesproken. Die zit nu op de bank in een slechtere competitie en maakt zich onmogelijk door het beslissen over een contract uit te blijven stellen.
Ja, maar toen konden we hem niet betalen (5 miljoen? + groot salaris) en was het een gigantische gok.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scoorde er 10 in zn eerste 11 wedstrijden. Denk dat we er met 10 in onze eerste 11 wel wat beter voor hadden gestaan dan nu.
Kuyt als die eindelijk wil (inleveren) zou wel een goeie zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar toen konden we hem niet betalen (5 miljoen? + groot salaris) en was het een gigantische gok.
Dat bedrag + salaris is allemaal hearsay.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar toen konden we hem niet betalen (5 miljoen? + groot salaris) en was het een gigantische gok.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bedrag + salaris is allemaal hearsay.
Ik word er een beetje moe van dat Guidetti hier constant wordt weggezet alsof ie er in 1 keer niks meer van kan. Allemaal HMF lekker napapegaaien, die overigens zelfs beweerde dat Guidetti nooit meer kon lopen.
Die jongen heeft in zn kleine teen nog meer talent dan onze hele voorhoede.
Ik praat HMF helemaal niet na, als je sinds Feyenoord alleen maar geblesseerd bent geweest kun je niet verwachten dat een club als Feyenoord 5 miljoen neer gaat tellen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ten 2e word ik er ook moe van dat we het iedere keer over Guidetti hebben
Laat in de transferperiode was hij geen 5 mil meer. En er was ook een huuroptie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik praat HMF helemaal niet na, als je sinds Feyenoord alleen maar geblesseerd bent geweest kun je niet verwachten dat een club als Feyenoord 5 miljoen neer gaat tellen.
En dat inderdaad, komt toch niet meer.
---------------------------Vermeer----------------------------quote:
Haha ja 1 uur van te voren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:29 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Laat in de transferperiode was hij geen 5 mil meer. En er was ook een huuroptie.
Was het maar waarquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:35 schreef satecl het volgende:
[..]
---------------------------Vermeer----------------------------
Wilkshire-------van Beek---Kongolo------Nelom
----------------Clasie-------------El Ahmadi-------------
------------------------Toornstra------------------------------
Boetius----------------Kuyt------------------------Kalou
fapfapfapfafpafapfap
Gr. Hans
Met het ziekenhuis van Bayern houdt Robben het goed vol ja. In Turkije ook al genoeg voorbeelden van dope. Al genoeg spelers die in 1 keer in elkaar storten als in NL het dopingkraantje dicht ging.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:31 schreef satecl het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk mensen die twijfelen aan de kwaliteiten van Kuyt ? Alleen vanwege zijn leeftijd? Ik moet nog maar zien hoelang hij mee kan. Elk lichaam is anders. Kuyt was een van de fitste spelers van het WK. Samen met Robben, die nu als 30+er fitter dan ooit is. Niet voor niks tonen clubs als AS Roma, AC Milan en clubs uit Engeland nog steeds interesse. Ook bij Fenerbache nog steeds onbetwiste basis speler.
Ja geweldig man zeker omdat we Kazim en Bilal er voor terug kregenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:31 schreef satecl het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk mensen die twijfelen aan de kwaliteiten van Kuyt ? Alleen vanwege zijn leeftijd? Ik moet nog maar zien hoelang hij mee kan. Elk lichaam is anders. Kuyt was een van de fitste spelers van het WK. Samen met Robben, die nu als 30+er fitter dan ooit is. Niet voor niks tonen clubs als AS Roma, AC Milan en clubs uit Engeland nog steeds interesse. Ook bij Fenerbache nog steeds onbetwiste basis speler.
Wie weet kan Dirkie gewoon nog 2/3 jaar mee in de Mickey Mouse competitie. Het zou mij echt helemaal niks verbazen.
Kuyt hoort op Zuid
???quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met het ziekenhuis van Bayern houdt Robben het goed vol ja. In Turkije ook al genoeg voorbeelden van dope. Al genoeg spelers die in 1 keer in elkaar storten als in NL het dopingkraantje dicht ging.
???quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja geweldig man zeker omdat we Kazim en Bilal er voor terug kregen
Nelomquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:35 schreef satecl het volgende:
[..]
---------------------------Vermeer----------------------------
Wilkshire-------van Beek---Kongolo------Nelom
----------------Clasie-------------El Ahmadi-------------
------------------------Toornstra------------------------------
Boetius----------------Kuyt------------------------Kalou
fapfapfapfafpafapfap
Gr. Hans
Laten we Bilal en Manu omscholen tot opkomende backs.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:41 schreef satecl het volgende:
[..]
WilkshireDaar zijn verbeterpunten.
Ja schaken was ook een succesquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laten we Bilal en Manu omscholen tot opkomende backs.
Manu wordt hem echt niet op de back, Bilal zou misschien nog wel kunnen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laten we Bilal en Manu omscholen tot opkomende backs.
En hun willen welquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaken is niet omgeschoold, die wilde niet.
Ik was niet serieus...quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Manu wordt hem echt niet op de back, Bilal zou misschien nog wel kunnen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Manu wordt hem echt niet op de back, Bilal zou misschien nog wel kunnen.
man man manquote:
Ja klopt Kuyt en Robben zitten aan doping bedankt Hans!quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet ik het woord doping voor je opzoeken of wat?
Hypothetischquote:
Voor 1mln vond ik het een prima aankoop, hij kan er niks aan doen dat Van Geel te veel betaald. Maar Rutten heeft volgens mij ook al vanaf het begin gezegd: voor de toekomst.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:48 schreef Caland het volgende:
Bilal fungeert toch prima als onterecht pispaaltje momenteel
Grote kans hoor. al denk ik niet dat Kuijt zijn doc vanuit Nederland niet kan bellen. Dat zal wel geen probleem zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja klopt Kuyt en Robben zitten aan doping bedankt Hans!
Hypothetisch zal Manu waarschijnlijk zoiets niet willen. Bilal zie ik ervoor aan om een rol als reserve-doelman zelfs te accepteren.quote:
Dat zou me een stuk minder verbazen dan jouw verklaring dat Robben fitter is omdat hij ouder isquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja klopt Kuyt en Robben zitten aan doping bedankt Hans!
Ook niet kunnen (Manu). Bilal heeft wat meer dat verdedigende in zich, dus als hij dat zou willen, zou dat best wat kunnen worden denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hypothetisch zal Manu waarschijnlijk zoiets niet willen. Bilal zie ik ervoor aan om een rol als reserve-doelman zelfs te accepteren.
2pac leeft ook nog, net als Elvis!quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou me een stuk minder verbazen dan jouw verklaring dat Robben fitter is omdat hij ouder is![]()
Robben is zn hele leven geblesseerd, komt bij Bayern en ineens speelt hij 70 wedstrijden per jaar 110 minuten lang als linksback, linksmid en linksvoor. Dat alles bij een team met eigen ziekenhuis en een op zn minst controversiele duitse arts die banden had met Ullrich en heeft bekend Ribery te hebben geinjecteerd met cortisonen. Ik plaats daar mn vraagtekens bij, jij niet. Geef niet hoor, niet iedereen is in staat een logische conclusie te trekken.
Geweldige cumbek.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:51 schreef satecl het volgende:
[..]
2pac leeft ook nog, net als Elvis!
Dat was een vergissing, het moest eigenlijk Botox zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou me een stuk minder verbazen dan jouw verklaring dat Robben fitter is omdat hij ouder is![]()
Robben is zn hele leven geblesseerd, komt bij Bayern en ineens speelt hij 70 wedstrijden per jaar 110 minuten lang als linksback, linksmid en linksvoor. Dat alles bij een team met eigen ziekenhuis en een op zn minst controversiele duitse arts die banden had met Ullrich en heeft bekend Ribery te hebben geinjecteerd met cortisonen. Ik plaats daar mn vraagtekens bij, jij niet. Geef niet hoor, niet iedereen is in staat een logische conclusie te trekken.
Robben was bij Bayern ook altijd geblesseerd. Alleen afgelopen seizoen niet, net als dit seizoen. Misschien iets met doseren van krachten en momenten? Net als Pirlo, die in zijn middenjaren ook vaker geblesseerd was.quote:
Volgens Robben komt het doordat hij een aparte opwarming doet. Iets yoga-achtigs.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Robben was bij Bayern ook altijd geblesseerd. Alleen afgelopen seizoen niet, net als dit seizoen. Misschien iets met doseren van krachten en momenten? Net als Pirlo, die in zijn middenjaren ook vaker geblesseerd was.
En omdat er in Turkijke een paar voorbeelden van dope zijn(welke weet ik niet hoor maar jij zegt het an dan zal het waar zijn), zal Dirkie daar ook wel aan zitten!!! Goeie conclusie man! Ja want Kuyt was bij Liverpool en Feyenoord altijd geblesseerd en slappe hap. Zat geen power in. Komt allemaal door die dope van Turkije. Topspul
Ach Robben boeit me weinig. Gaat er mij om dat mensen Dirk Kuyt afschrijven vanwege zijn leeftijd. Terwijl hij zijn hele carrière (bijna) nooit geblesseerd is geweest, en altijd top fit op het veld staat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens Robben komt het doordat hij een aparte opwarming doet. Iets yoga-achtigs.
Bij Feyenoord is overigens ook genoeg dope, doorgaans alleen op de tribunes.
Ik schrijf Kuyt niet af vanwege zijn leeftijd. Wel vanwege het feit dat hij Kuyt is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach Robben boeit me weinig. Gaat er mij om dat mensen Dirk Kuyt afschrijven vanwege zijn leeftijd. Terwijl hij zijn hele carrière (bijna) nooit geblesseerd is geweest, en altijd top fit op het veld staat.
Maar nu weet ik het: Mensen willen hem ook niet vanwege het verdacht zijn van het gebruik van doping.
Ik schrijf Kuyt zeker niet af, hang als eerste een vlag uit het raam als Kazim naar de bank kan, ik zet alleen een dik vraagteken achter de fysieke gesteldheid van iedere speler op leeftijd die terug komt naar Nederland.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach Robben boeit me weinig. Gaat er mij om dat mensen Dirk Kuyt afschrijven vanwege zijn leeftijd. Terwijl hij zijn hele carrière (bijna) nooit geblesseerd is geweest, en altijd top fit op het veld staat.
Maar nu weet ik het: Mensen willen hem ook niet vanwege het verdacht zijn van het gebruik van doping.
Want? Kuijt kan toch die Zweed begeleiden?quote:
Als hij gratis over komt en dan nog 2 jaartjes voor 8 ton komt ballen.. Valt wel mee toch? En je kunt hem overal kwijt (Rechtsbuiten, rechtsback, spits sowieso), als hij daartoe bereid is.quote:
Die had lekker een paar jaar terug moeten komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:16 schreef Elan het volgende:
Kuyt moet je nu toch niet meer willen joh kerel is van de zomer 35.
Ik geloof niet dat ie voor 8ton wil voetballenquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als hij gratis over komt en dan nog 2 jaartjes voor 8 ton komt ballen.. Valt wel mee toch? En je kunt hem overal kwijt (Rechtsbuiten, rechtsback, spits sowieso), als hij daartoe bereid is.
Dirk zal nog wel het nodige aan salariseisen hebben ook inderdaad, en als Feyenoord daar niet op in wil gaan kan hij altijd zijn zakken nog een paar jaar vullen in zo'n oliestaatje of de VS.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die had lekker een paar jaar terug moeten komen.
Nu moet je dat echt niet meer willen zon broodvoetballer die alleen nog kan rennen
Je praat poep. Heb je hem de afgelopen tijd bij Fenerbahce zien voetballen? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die had lekker een paar jaar terug moeten komen.
Nu moet je dat echt niet meer willen zon broodvoetballer die alleen nog kan rennen
Dit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:37 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Je praat poep. Heb je hem de afgelopen tijd bij Fenerbahce zien voetballen? Volgens mij niet.
Dat wordt geteld aan de hand van het aantal voorzetten ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit.
Ik las trouwens dat er van Wilkshire meer dreiging af komt dan de hele linkerkant. Dat is ook niet best
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wordt geteld aan de hand van het aantal voorzetten ofzo?
Aanvoer richting spits volgens mij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wordt geteld aan de hand van het aantal voorzetten ofzo?
In dat geval is hij in z'n eentje dreigender dan heel Ajax..quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Aanvoer richting spits volgens mij.
twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 22:06:1668,25% van de schoten in duels van Feyenoord wordt gelost door de Rotterdammers. Bij slechts twee clubs is dit meer. http://t.co/7NaQNwmhG0 reageer retweet
Nog steeds topfit. Ik zie het probleem niet zo. Kan hij meteen doorstromen als trainer op Varkenoord.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:16 schreef Elan het volgende:
Kuyt moet je nu toch niet meer willen joh kerel is van de zomer 35.
Volgens mij kan hij nog prima een jaartje basis spelen in de eredivisie hoor, en dan uitfaseren en die Herrmann begeleiden, en dan doorstromen naar Varkenoord. Ik vind het niet misselijkmakend, maar een goed planquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nu Dirk een leeftijd heeft bereikt waarop hij bijna geen profvoetbal meer kan spelen en maximaal z'n zakken heeft gevuld is hij bereid om terug te keren bij Feyenoord, zodat hij geruisloos door kan stromen in een baantje als (jeugd) trainer. Misselijkmakend.
Mooi rijtjequote:Op woensdag 28 januari 2015 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Deze zure statistiek zag ik ook nog langskomen.[ afbeelding ]twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 22:06:1668,25% van de schoten in duels van Feyenoord wordt gelost door de Rotterdammers. Bij slechts twee clubs is dit meer. http://t.co/7NaQNwmhG0 reageer retweet
Als 1 speler het van zijn loopvermogen en werklust moet hebben dan is het Dirk Kuyt wel, en het moment dat hij dat niet meer op kan brengen nadert met rasse schreden. Ik vind het allemaal zo egoïstisch gepland van Dirk. De laatste paar jaar dat hij op niveau kan voetballen nog ff de zakken vullen bij Fenerbahce, en dan op z'n tandvlees nog een jaartje Feyenoord eraan vastplakken om voor de komende jaren een baantje als jeugdtrainer veilig te stellen. Daar moet Feyenoord zich niet voor lenen. Hij komt echt niet terug naar Feyenoord voor de supporters.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij nog prima een jaartje basis spelen in de eredivisie hoor, en dan uitfaseren en die Herrmann begeleiden, en dan doorstromen naar Varkenoord. Ik vind het niet misselijkmakend, maar een goed plan
[..]
Mooi rijtje
Strik erom zou je denken, maar in het Maasgebouw hebben ze een andere logicaquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Immers in de belangstelling van Leicester City voor 5 miljoen.
VERKOCHTquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dit soort teksten zijn niets zonder een bron.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Stond net op Twitter, afkomstig van een of andere Engelse tabloid, niet serieus te nemen dus. Maar hé, mogen wij ook dromen :p. De heren van het Maasgebouw zien Immers als "Mister Feyenoord" vrees ik, dus zal zijn carriere bij ons afsluiten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort teksten zijn niets zonder een bron.
Immers is inderdaad wel toe aan een stapje hogeropquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar kan ik hem ophalen en waar moet ik hem afzetten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dan is het waar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Stond net op Twitter, afkomstig van een of andere Engelse tabloid, niet serieus te nemen dus. Maar hé, mogen wij ook dromen :p. De heren van het Maasgebouw zien Immers als "Mister Feyenoord" vrees ik, dus zal zijn carriere bij ons afsluiten.
Den Haag --> Leicesterquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:17 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Waar kan ik hem ophalen en waar moet ik hem afzetten?
Leicester snapt het wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
In de tabloids kun je inderdaad altijd wel zoiets vinden. Zo zou hij afgelopen zomer ook in de belangstelling hebben gestaan van Burnley en QPR.. Durf te dromen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Stond net op Twitter, afkomstig van een of andere Engelse tabloid, niet serieus te nemen dus. Maar hé, mogen wij ook dromen :p. De heren van het Maasgebouw zien Immers als "Mister Feyenoord" vrees ik, dus zal zijn carriere bij ons afsluiten.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort teksten zijn niets zonder een bron.
quote:Lex Immers kan per direct de overstap maken naar de Premier League. De middenvelder staat in de belangstelling van Leicester City. Dat meldt de Engelse website ClubCall zojuist. Feyenoord zou volgens het medium een bedrag van 4 miljoen pond (omgerekend 5,36 miljoen euro) verlangen voor de aanvallende middenvelder.
Dit dus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg een nare smaak van Dirk. Wat mij betreft mag ie terug komen, als ie maar niet als een mongool verafgod word door het publiek en daar dan op in gaat spelen.
Gewoon in de spits staan, goals maken, en muil houden.
Prima, in hoeveel termijnen mogen we betalen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prima, in hoeveel termijnen mogen we betalen?
De Feyenoordlezers die Krabby heeft weggejaagd moeten weer terug komen merk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:48 schreef Luni het volgende:
Nico Dijkshoorn heeft zich tijdens de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord gestoord aan het gedrag van Ajax-doelman Jasper Cillessen. In zijn column in Voetbal International haalt de columnist uit naar de Oranje-goalie.
''Het was niet om aan te zien, een Ajax-keeper die roept om een gele kaart, omdat een andere voetbalmeneer hem net expres een heel grote au had gedaan", schrijft Dijkshoorn. "Uiteindelijk zal Cillessen de man zijn die we ons als volgt zullen herinneren: als een keeper die werd vervangen op een moment dat je je keeper juist echt nodig hebt. Door Cillessens kleuterkeeperswerk tijdens de halve finale verloor Nederland."
Over Feyenoord-aanvoerder Jordy Clasie was Dijkshoorn een stuk positiever. "Clasie zeurt niet. Acteert niet. Clasie wint duels op het middenveld. In belangrijke wedstrijden. Clasie is prachtig teleurgesteld als hij niet wint. Een bikkelaar met fluwelen voeten. Ik snap waarom Willem van Hanegem al zo lang dol is op Clasie. Willem ziet zichzelf. Clasie is een van de weinige spelers in de Eredivisie die veertig meter over de bal heen kunnen kijken. Zoals Willem dat zelf ook kon."
Wtf?quote:Lex Immers heeft zich in de belangstelling gespeeld van Leicester City. Een zware delegatie van de club uit de Premier League volgde de verrichtingen van de middenvelder van Feyenoord afgelopen zondag tijdens de Klassieker tegen Ajax (0-0).
Leicester heeft Immers (links op de foto met Niklas Moisander) al een tijdje in het vizier. De club verwacht dat de Hagenaar een goed koppel zou kunnen gaan vormen met spits Andrej Kramaric, die eerder dit seizoen namens HNK Rijeka nog drie keer scoorde tegen Feyenoord en onlangs de overstap maakte naar Leicester.
De huidige hekkensluiter van de Engelse competitie heeft overigens nog geen bod neergelegd bij Feyenoord en zullen Immers vermoedelijk zondag tegen ADO Den Haag weer gaan volgen. Feyenoord staat niet te springen de middenvelder te verkopen. Immers blijft zich maar ontwikkelen en geldt ook onder trainer Fred Rutten als een onbetwiste basisspeler.
Jep. Transfermarkten van andere landen blijven iets langer of iets korter open.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer sluit die wintermarkt dan? Gewoon op 31 januari 24:00?
Nee, ik dacht dat dat doorliep tot 1/2/2015 23:59 voor een aantal landen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer sluit die wintermarkt dan? Gewoon op 31 januari 24:00?
1 februari is op een zondag, iig. Je weet het nooit met de FIFA.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat doorliep tot 1/2/2015 23:59 voor een aantal landen.
Even kijken of ik het kan terugvinden.
Voor Rusland eind februari bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat doorliep tot 1/2/2015 23:59 voor een aantal landen.
Even kijken of ik het kan terugvinden.
When does the January transfer window open in 2015quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 februari is op een zondag, iig. Je weet het nooit met de FIFA.
Ik weet genoeg. Bedankt The_Don.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
When does the January transfer window open in 2015
The winter window opens in the first moment of the new year, one second after midnight on Thursday 1 Jan 2015.
When will it close?
At 11pm on Monday 2 Feb 2015. It would be Jan 31 in years when that date falls on a weekday, but if it falls on a weekend the window closes on the first weekday of February.
Ben jij weer blauw joh Heintje?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
When does the January transfer window open in 2015
The winter window opens in the first moment of the new year, one second after midnight on Thursday 1 Jan 2015.
When will it close?
At 11pm on Monday 2 Feb 2015. It would be Jan 31 in years when that date falls on a weekday, but if it falls on a weekend the window closes on the first weekday of February.
Als dat beide waar is zou het echt genot zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:36 schreef PIETR het volgende:
Deze transferperiode8 ton voor Te Vrede en 5.5 miljoen voor Immers
Je versterkt je zelfs. Ook al haal je er niks voor terug.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat beide waar is zou het echt genot zijn.
Die kun je wél gewoon verkopen zonder jezelf enorm te verzwakken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prima, in hoeveel termijnen mogen we betalen?
Met Havenaar en Vilhena, en dan Nieuwkoop/Schuurman op de bank voor Vilhena was je er zeker niet op achteruit gegaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, met Havenaar was je er ook niet op vooruit gegaan. Beetje hetzelfde gebleven zeg maar, dus dat kan ik niet erg vindenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Met Havenaar en Vilhena, en dan Nieuwkoop/Schuurman op de bank voor Vilhena was je er zeker niet op achteruit gegaan.
Wat leuk dat je een franse bulldog hebt.quote:
Geinige beestjes hoor, vooral omdat ze zo lelijk zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een franse bulldog hebt.
Had je die niet allemaal bij dat supportershome gebruikt...quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:28 schreef Haringkop het volgende:
Vanavond maar een paar kaarsjes aansteken om te zorgen dat de Immers-deal doorgaat
Sssssssssttttttttttttttttttttt.......quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je die niet allemaal bij dat supportershome gebruikt...
is verder niet heel vaak gelukt bij jullie. Dus of dat nou aan Tim ligt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:58 schreef Tortugal het volgende:
Immers is een goede speler voor tegen kleine clubs, maar met hem in de basis kan je gewoon geen kampioen worden.
Immers verkopen zou heel dom zijn. Pec Zwolle en twente staan maar een paar punten achter ons en hebben ons dan zo ingehaald. En wij ook nog tegen AS Roma..quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, maar Immers en Clasie is toch wel een iets andere situatie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:49 schreef eight het volgende:
[..]
Immers verkopen zou heel dom zijn. Pec Zwolle en twente staan maar een paar punten achter ons en hebben ons dan zo ingehaald. En wij ook nog tegen AS Roma..
Goed idee, waxine lichtjes en de open haard ook maar in de fik hier.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:28 schreef Haringkop het volgende:
Vanavond maar een paar kaarsjes aansteken om te zorgen dat de Immers-deal doorgaat
Vooral als er zoveel betaald wordt voor Immers, dan mag Feyenoord de handjes flink dichtknijpen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:36 schreef PIETR het volgende:
Deze transferperiode8 ton voor Te Vrede en 5.5 miljoen voor Immers
Eerst maar afwachten of ze überhaupt weggaan natuurlijk, die geruchten kennen we allemaal nog wel van vorige jarenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:16 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Vooral als er zoveel betaald wordt voor Immers, dan mag Feyenoord de handjes flink dichtknijpen.
Ben je nou sarcastisch of?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:49 schreef Divje het volgende:
Immers verdient na alles wat ie voor Feyenoord heeft gedaan wel een mooie transfer. Een waardig afscheid en hij is altijd welkom om z'n carrière af te komen sluiten bij ons
Ik gun het 'm ook welquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:20 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ach, aan z'n inzet heeft t niet gelegen. Zou dat wel mooi vinden.
Voor 5.5 miljoen zijn er denk ik weinig mensen die het hem niet gunnenquote:
Die 5.5 is hij gewoon waardquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor 5.5 miljoen zijn er denk ik weinig mensen die het hem niet gunnen
Hij is waard wat de gek er voor wil geven. Als Mourinho besluit 30 miljoen te betalen is hij dat ook waardquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je die niet allemaal bij dat supportershome gebruikt...
Ik doelde op dat carrière afsluitenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:20 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ach, aan z'n inzet heeft t niet gelegen. Zou dat wel mooi vinden.
3 seizoenen een basisplaats onder 2 coaches. Door beiden wordt hij gezien als een van de belangrijkste spelers van Feyenoord.quote:
Zondag is de transferdeadline al verlopen.. Denk niet dat Feyenoord Immers laat gaan nu, aangezien Van Geel zijn schaduwlijstje inmiddels is verlopen.. Vilhena nu verkopen zou ik daarentegen wel een goede zet vinden, hij krijgt toch amper speeltijd en wil zijn contract niet verlengen. Maar goed, als je dan geen vervanger haalt kan je in problemen komen bij schorsingen en blessures. Er zal dus wel niks meer gebeuren deze transferwindow.. Zo zachtjesaan wordt het ook tijd voor een transfer van Van Geel zelf.. heb de indruk dat we met hem niet verder gaan komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ze kwamen zondag nog een keer kijken toch? Hopen dat Immers dan geweldig speelt en een hattrick maakt ofzo.
Ook in Nederland? Aangezien 31e in een weekend valt, wordt laatste transferdag meestal uitgesteld tot de maandag erna, zie ook post #247 en wat posts daaromheen (teveel om te quoten)quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zondag is de transferdeadline al verlopen.. Denk niet dat Feyenoord Immers laat gaan nu, aangezien Van Geel zijn schaduwlijstje inmiddels is verlopen.. Vilhena nu verkopen zou ik daarentegen wel een goede zet vinden, hij krijgt toch amper speeltijd en wil zijn contract niet verlengen. Maar goed, als je dan geen vervanger haalt kan je in problemen komen bij schorsingen en blessures. Er zal dus wel niks meer gebeuren deze transferwindow.. Zo zachtjesaan wordt het ook tijd voor een transfer van Van Geel zelf.. heb de indruk dat we met hem niet verder gaan komen.
Kan wel, had me er niet zo in verdieptquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook in Nederland? Aangezien 31e in een weekend valt, wordt laatste transferdag meestal uitgesteld tot de maandag erna, zie ook post #247 en wat posts daaromheen (teveel om te quoten)
Vind het behoorlijk verwonderlijk dat een PL-club zo hevig geïnteresseerd is in die stuntel.. In de zomer moet Feyenoord daar eindelijk eens op ingaan en doorselecteren. Verlos ons in godsnaam eindelijk eens van die wanstaltige voetballer en haal er een fatsoenlijke middenvelder voor terug. Daar word je voor betaald Van Geel..quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Als Leicester Immers wil hebben, dan willen ze hem het liefst deze periode nog. Er zijn versterkingennodig om degradatie te voorkomen.
Hoe meer ze gaan drammen in de media, hoe meer ik geneigd ben om Kuyt lekker te laten gaan. Nu hij zijn zakken heeft gevuld moet Feyenoord opeens snel beslissen of ze hem terug willen.. beetje elitaire houding.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, welke pro-photoshopper is daar tegenwoordig bezig.
Het is niet Kuyt die Feyenoord onder druk zet hè, het is de media (althans, zo zie ik het nu, wellicht heel naïef). Net als dat Feyenoord nog niet bezig is met Kuyt omdat Van Geel gezegd heeft geen commentaar daarover te geven. Ze moeten wat verzinnen om de krant vol te krijgen, Van Geel zegt simpelweg niksquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe meer ze gaan drammen in de media, hoe meer ik geneigd ben om Kuyt lekker te laten gaan. Nu hij zijn zakken heeft gevuld moet Feyenoord opeens snel beslissen of ze hem terug willen.. beetje elitaire houding.
Precies! Gewoon Toornstra op 10 en als rechtsbuiten Boetius (of evt basacikoglu). Als linksbuiten gewoon Manu opstellen en het plaatje is bijna compleet (alleen een goede spits nog)quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gunnen of niet, gauw weg ermee voor dat geld en zorgen voor iemand op 10 die wel kan voetballen. Feyenoord onwaardig, mist open kansen, te weinig assists, teveel balverlies. Loopt als een kip zonder kop over het veld. 5,5 miljoen kun je gewoon nooit weigeren voor die gozer.
Je hebt gelijk denk ik.. daarom zei ik ook het gedram van de media.. vind dat het AD iets te opzichtig probeert om meer krantjes te verkopen. Mocht Kuyt zelf ook ongeduldig worden dan gaat hij maar lekker naar een andere club.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is niet Kuyt die Feyenoord onder druk zet hè, het is de media (althans, zo zie ik het nu, wellicht heel naïef). Net als dat Feyenoord nog niet bezig is met Kuyt omdat Van Geel gezegd heeft geen commentaar daarover te geven. Ze moeten wat verzinnen om de krant vol te krijgen, Van Geel zegt simpelweg niks
Op die schouderspieren zou Kazim nog jaloers zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, welke pro-photoshopper is daar tegenwoordig bezig.
Het klopt wel dat het basiselftal dan compleet is, maar als je geen vervanger haalt kom je in de problemen bij schorsingen en blessures.. Zonder dit probleem zou ik Te Vrede en Immers liever vandaag dan morgen nog zien vertrekkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:45 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Precies! Gewoon Toornstra op 10 en als rechtsbuiten Boetius (of evt basacikoglu). Als linksbuiten gewoon Manu opstellen en het plaatje is bijna compleet (alleen een goede spits nog)
Ik hoorde dat hij voor 4,5 ton wel wou komen? Verder helemaal met je eens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:50 schreef BrokenBoy het volgende:
Ik hoop iig dat Feyenoord Kuyt niet gaat halen (als speler). Alsof een 'spits' van 35 jaar met een enorme salaris (voor Feyenoord) nou echt een toegevoegde waarde zou zijn. Een harde werker is het die bij mooie clubs heeft gespeeld, maar niet iemand die Feyenoord nodig heeft.
Ja klopt, maar er kunnen waarschijnlijk (reserve)spelers als kazim nog evt gehuurd worden om dit soort problemen te voorkomen. Niet dat dit de ideale oplossing is, maar met redelijk beperkte middelen zou het dan wel moeten. Bovendien kunnen nog altijd talenten ingezet worden die niet verhuurd zijn indien de club in dit soort problemen terecht komt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het klopt wel dat het basiselftal dan compleet is, maar als je geen vervanger haalt kom je in de problemen bij schorsingen en blessures.. Zonder dit probleem zou ik Te Vrede en Immers liever vandaag dan morgen nog zien vertrekken
Dat lijkt me sterk voor een speler die enorme salarissen gewend is. 4,5 ton stelt niks voor vergeleken met de salaris die hij bij liverpool kreeg en nu bij fenerbahce krijgt. Daarnaast heb ik niet de indruk dat feyenoord nou echt zijn favoriete club is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij voor 4,5 ton wel wou komen? Verder helemaal met je eens.
Zou mooi zijn als Feyenoord hem kon huren om hem evt over te nemen als hij bij Feyenoord ook goed zou presteren, maar dit zou Groningen helaas niet goed vinden, denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:01 schreef Slobeend het volgende:
Gewoon De Leeuw voor 1,5 miljoen ophalen. Niks geen Kuyt.
Ik zag hem vandaag een penalty missen dus die past er wel goed bij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:01 schreef Slobeend het volgende:
Die wil naar China. Wordt dus morgen gepresenteerd bij Adeau.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:01 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:01 schreef Slobeend het volgende:
Ja, laten we de mislukte achterneef van Immers er voor terug halen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Feyenoord hem kon huren om hem evt over te nemen als hij bij Feyenoord ook goed zou presteren, maar dit zou Groningen helaas niet goed vinden, denk ik
Wat dat betreft wel ja. Maar ik heb vanavond in de Euroborg speciaal op em gelet. Als nummer 10 erg matig. 2e helft als spits aantal prima loopacties. Geen topniveau maar wel een allround spits.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag een penalty missen dus die past er wel goed bij.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag een penalty missen dus die past er wel goed bij.
Z'n carrière afsluiten mag ie mooi bij ADO doenquote:
Het zal wel kloppen als de VI het zegt.quote:'Van Geel ligt intern onder vergrootglas'
28 januari 2015
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International is Martin van Geel intern binnen Feyenoord onder een vergrootglas komen te liggen. Het feit dat het elftal aan het begin van de competitie nog lang niet compleet was, zou hem sterk worden aangerekend. Daarnaast worden zijn transfers van afgelopen zomer met argusogen bekeken. Zo haalde hij voor enkele miljoenen Basacikoglu, terwijl de club op andere posities meer behoefte had aan versterking. Volgens het blad moet Van Geel nu eerst onrust binnen een deel van de spelersgroep wegnemen met betrekking tot de onduidelijkheid over de toekomst van Fred Rutten en zal hij vervolgens moeten bewijzen dat hij ook kan kopen in plaats van verkopen. 'Volgend jaar moet Feyenoord de volgende stap zetten, anders zal de td erop worden afgerekend,' zo weet het blad.
Vind het beetje open deur intrappen. Lijkt me nogal logisch dat van Geel na een aantal jaar extra bekeken gaat worden, vooral ook wel om de nogal voor de hand liggende redenen die VI noemt. Zou slecht zijn als dat niet zo was eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zal wel kloppen als de VI het zegt.
Inderdaad, gênant als dat je nieuws moet zijn als voetbalblad 'ook bij Feyenoord wordt de td beoordeeld op zijn functioneren'quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind het beetje open deur intrappen. Lijkt me nogal logisch dat van Geel na een aantal jaar extra bekeken gaat worden, vooral ook wel om de nogal voor de hand liggende redenen die VI noemt. Zou slecht zijn als dat niet zo was eigenlijk.
quote:ADO Den Haag heeft er de laatste weken alles aan gedaan om Royston Drenthe terug te halen naar de Eredivisie. Een akkoord was nabij, maar uiteindelijk koos de Rotterdamse middenvelder ervoor om Reading te verruilen voor Kayseri Erciyesspor.
Dat had alles te maken met het feit dat ADO hem maar geen duidelijkheid kon geven. Drenthe sprak meerdere malen met trainer Henk Fraser en zag een terugkeer naar Nederland helemaal zitten. Omdat de Chinese overname maar niet rondkwam, kon ADO hem echter nog geen aanbieding doen. Uiteindelijk was de linkspoot het wachten beu en vertrok hij naar Turkije, meldt het Algemeen Dagblad.
Voor Fraser was het de zoveelste tegenvaller deze transferperiode. Ook oud-Feyenoorders Ruben Schaken en Guyon Fernandez waren positief na een vertrek met de trainer, maar keer op keer liep een transfer op de klippen door de onzekerheid over de overname. Inmiddels is die overname rond en hoopt ADO zo snel mogelijk aanvallende versterking te vinden.
quote:Karim El Ahmadi keerde deze zomer na twee jaar bij Aston Villa terug bij Feyenoord. Zijn rentree in Rotterdam verloopt voor de deze week dertig jaar geworden middenvelder tot dusver voor een groot deel zoals gehoopt, zo vertelt hij in een interview in Feyenoord Magazine. De nieuwe editie van het officiële clubmagazine valt deze week op de mat bij alle leden van Het Legioen. El Ahmadi nam deze week zelf het eerste exemplaar in ontvangst in De Kuip.
Waarom wilde je deze zomer zo graag terugkeren bij Feyenoord?
‘Die wens had ik al langer, al was ik tot begin augustus helemaal niet bezig met een vertrek bij Aston Villa, want ik speelde daar alles. Daardoor dacht ik er eerlijk gezegd helemaal niet over na om al op zo’n korte termijn terug te keren, maar dat veranderde toen Fred Rutten bij Feyenoord had getekend. Toen dacht ik: er kan daar wel eens iets moois gaan gebeuren. Daarbij speelde ook de warmte die ik altijd heb gevoeld bij Feyenoord een rol, het voelde goed en vertrouwd om hier terug te keren.’
Heb je bij Feyenoord gevonden wat je zocht?
‘Ja, het afgelopen half jaar is ongeveer verlopen zoals ik dat voor ogen had. Iedereen bij Feyenoord is heel hongerig naar succes. Zelf merk ik dat ik me nog verder kan ontwikkelen, ook al ben ik al 30. Toen ik jong was, dacht ik: wie kan mij nog wat leren als ik die leeftijd heb? Nu ervaar ik dat ik op mijn 30ste nog heel wat kan leren van mijn ploeggenoten en de technische staf. Je moet je als voetballer altijd blijven ontwikkelen, bijvoorbeeld door je eigen doelstellingen naar boven te blijven bijstellen. Zelf wil ik bijvoorbeeld meer scoren en meer assists gaan geven, steeds belangrijker worden voor het team en mijn verantwoordelijkheid pakken als ervaren speler. In die zin maak ik nu echt weer een volgende stap in mijn carrière. Ook dát noem ik ontwikkeling.’
Die ontwikkeling is ook te zien in jullie manier van spelen.
‘Onder Ronald Koeman hadden we ook een duidelijke speelwijze, maar wel een andere dan die we nu hebben. In de jaren vóór Koeman was vaak het idee: we gaan druk zetten op de tegenstander en dan zien we het wel. Dit seizoen zie je echt een duidelijke lijn in ons spel, met name aan de bal. Dat is ook de speelwijze waarin ik het beste tot mijn recht kom en dat geldt denk ik voor meerdere spelers in ons team. Wij kunnen wedstrijden makkelijk domineren. Dat is een andere manier van spelen dan Feyenoord gewend was.’
Hoe is de trainer ermee bezig om deze speelwijze erin te slijpen?
‘Door veel met spelers te praten over wat ze in het veld moeten doen. Ook tijdens trainingen maakt deze trainer duidelijk welke situaties goed gaan en welke niet. Uiteindelijk weet daardoor iedereen waar hij aan toe is. Ook de jongens die niet in de basis staan weten wat er van hen wordt verwacht op het moment dat ze in het veld komen.’
Vorig jaar al zei je dat je graag de lessen uit de Premier League zou willen overbrengen op de spelers van Feyenoord. Ben je daar nu mee bezig?
‘Ja, ik probeer vooral de winnaarsmentaliteit uit Engeland over te brengen. In Engeland blijven spelers gáán, ook als ze achter staan of als het even niet loopt. Wat ik met eigen ogen in de Premier League heb gezien, is een groot verschil met de mentaliteit in de Eredivisie. Dat is ook begrijpelijk, want in Nederland spelen veel jongens van achttien of negentien, terwijl je in Engeland pas begint door te breken als je 23 of 24 jaar bent. In dat opzicht is het in elk geval goed dat ons team dit seizoen al meemaakt hoe het is om voor een langere periode twee wedstrijden per week te spelen. Dat nemen die jongens allemaal mee mochten ze later naar het buitenland gaan, terwijl ook Feyenoord hier op korte termijn profijt van gaat hebben.’
quote:Lex Immers zou in de belangstelling van Leicester City staat. De huidige nummer laatst van de Premier League zou een bedrag van zo’n 5,5 miljoen euro overhebben voor de middenvelder, die al bekeken is door de Engelse club. Frank Schouten, zaakwaarnemer van Immers, bevestigt het verhaal.
"We waren ook verrast, toen we het nieuws vernamen", vertelt zaakwaarnemer Frank Schouten van Pro Football International tegenover ELF Voetbal. "Ik ben direct gaan zoeken waar het vandaan kwam. Het bleek bij 'Club Call', een populaire internetsite waar nieuws van alle clubs is te vinden."
"Algemeen is bekend dat Leicester City alle wedstrijden in Nederland volgt en ook bij Feyenoord haast wekelijks op de tribune zit”, aldus Schouten. "Dit is nu plotseling opgepikt in de Nederlandse media."
De Engelse club heeft vooralsnog geen bod neergelegd bij Feyenoord. De zaakwaarnemer wil niet laten weten hoe Immers kijkt naar een overstap naar Leicester. "Dat is niet in het belang van Lex zelf, van Feyenoord of van een andere club.”, besluit hij.
Strik erom.quote:
Als dit lukt, heel knapquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Strik erom.
Heeft zijn waarde gehad, maar nu is het tijd om door te selecteren. En 5.5 miljoen is het juiste bedrag voor Immers. Natuurlijk is hij veel meer waard dan dat.
Dit ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk niet dat Frets ons aller Immers gaat verkopen tijdens de laatste dagen van de transfermarkt. Daar wordt hij te heilig voor geacht.
Boeie. Brengen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk niet dat Frets ons aller Immers gaat verkopen tijdens de laatste dagen van de transfermarkt. Daar wordt hij te heilig voor geacht.
Ach ja. Het excuus zal al wel klaar liggen. "Feyenoord reageerde niet en moet aan mijn toekomst denken."quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:35 schreef Gert het volgende:
AC Milan bied Kuyt fors salaris
Eens kijken wat Dirkie doet.
Allerlaatste kans om kleur te bekennen.
Waar we nog voor spelen? Tegen AS Roma kunnen we meer premies verdienen dan de afgelopen 5 jaar bij elkaar. Europees voetbal voor volgend jaar veilig stellen? Genoeg. Buiten dat: Immers in Feyenoord onwaardig. Lekker laten gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boeie. Brengen.
Waar spelen we nog voor op Europees na? Beker liggen we al uit, kampioen zit er ook dit jaar weer niet in.
Een betere prijs krijg je voor deze hark niet. Wat Happel zegt, strik er om en brengen zodra er een bod komt.
Waarschijnlijk lezen ze het in Leicester ook en denken, wie?!quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:17 schreef Caland het volgende:
De Engelse variant van voetbalzone maakt een nieuwsbericht en men is in rep en roer. Totdat Leicester daadwerkelijk een bod uitbrengt is dit gewoon een gevalletje te mooi om waar te zijn.
Linkje?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:17 schreef Caland het volgende:
De Engelse variant van voetbalzone maakt een nieuwsbericht en men is in rep en roer. Totdat Leicester daadwerkelijk een bod uitbrengt is dit gewoon een gevalletje te mooi om waar te zijn.
Zelfs zijn zaakwaarnemer vindt Lex een prutser.quote:"We waren ook verrast, toen we het nieuws vernamen", sprak de belangenbehartiger zich uit.
Nou ja, het is wel even Leicester hè, dat op de deur klopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Caland het volgende:
Wel hardop gelachen om deze quote:
[..]
Zelfs zijn zaakwaarnemer vindt Lex een prutser.
Zo'n trein komt niet vaak langs.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel even Leicester hè, dat op de deur klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
http://www.foxestalk.co.uk/forums/topic/99083-lex-immers/quote:Hello Dear Leicester Fans,
Leicester City will be my new favourite English team if you sign Lex Immers. Below you can find the Immers stats with matches and goals.
2014/2015 Feyenoord 16 4 Eredivisie
2013/2014 Feyenoord 32 12 Eredivisie
2012/2013 Feyenoord 32 12 Eredivisie
2011/2012 ADO Den Haag 31 8 Eredivisie
2010/2011 ADO Den Haag 34 10 Eredivisie
2009/2010 ADO Den Haag 26 1 Eredivisie
2008/2009 ADO Den Haag 27 3 Eredivisie
2007/2008 ADO Den Haag 31 6 Jupiler League
He truly is one of the worst players I've ever seen at my club (bet you didn't see this coming). He's a shocking shocking footballer who is nowehere near good enough for Feyenoord, let alone Premier League football. I can only imagine that -if you sign Immers- the scouts and board are already thinking about mid-table Championship football next season. That's more the level Immers should be playing at. A team like Rotherham or Bolton.
There is a great English saying which many Feyenoord fans believe has once been invented to describe the footballers Immers. The saying is "Touch of a rapist." That describes Immers completely. He's incredibly poor.
You can read some lovely departing Immers comments here:
http://feyenoord.net...m9/2788-552.php
Mwah, hij zegt even later dat VI betrouwbaar is, dat kan dus niemand zijn die op FOK! post. Toch? Ze hebben daar trouwens wel Kramaric rondlopen, dus ik zie dat wel zitten hoor, Immers en Kramaricquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.foxestalk.co.uk/forums/topic/99083-lex-immers/
Volgens mij post Kiid daar tegenwoordig. Touch of a rapist
Immers spreekt maar 1 taal. Haags. Die gaat nooit naar het buitenland, krijgt al heimwee als hij uit moet naar Dordt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, hij zegt even later dat VI betrouwbaar is, dat kan dus niemand zijn die op FOK! post. Toch? Ze hebben daar trouwens wel Kramaric rondlopen, dus ik zie dat wel zitten hoor, Immers en Kramaric![]()
Coolsingel gek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Immers verkocht is ben ik een week dronken van geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |