quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
2e keeperquote:
Hm, lastig. Graafland houden als 3e keeper denk ik, Lamprou weg, Miazek doorschuiven naar Jong Feyenoord/2e keeper (nieuwe competitieopzet gaat volgend jaar in dacht ik?) en Hahn dan nog een jaar verhuren wellicht. Moet alleen wel Vermeer nog een jaar blijvenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Een jaar op de bank lijkt mij niet goed voor zijn ontwikkeling.
Lijkt mij ook het ideale scenario.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, lastig. Graafland houden als 3e keeper denk ik, Lamprou weg, Miazek doorschuiven naar Jong Feyenoord/2e keeper (nieuwe competitieopzet gaat volgend jaar in dacht ik?) en Hahn dan nog een jaar verhuren wellicht. Moet alleen wel Vermeer nog een jaar blijven
Zijn laatste halfjaar als keeper van Dordrecht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar is in godsnaam die shitload aan kritiek op Hahn vandaan gekomen? Staat wekelijks vrij goed te keepen en zelden op een blunder betrapt.
Als je Mulder niet uit de basis kan keepen, dan ... En bij PEC waren ze ook niet direct echt overtuigd van Hahn, moet je maar even in het clubtopic daar kijken (en wat oudere topics doorzoeken op Hahn), pas sinds de laatste weken dat ze echt blij met hem zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar is in godsnaam die shitload aan kritiek op Hahn vandaan gekomen? Staat wekelijks vrij goed te keepen en zelden op een blunder betrapt.
Was een tijdje wat minder sterk, maar in Zwolle lijken ze tevreden te zien. Zie PEC topique. Goede zaak. Nog een jaartje uitlenen (met optie om hem terug te roepen als het nodig is, uiteraard) en die Pool als tweede keepert houden denk ik zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dat kun je wel leren denk ik, de reflexen en basiskwaliteiten heeft hij in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog steeds niet echt overtuigd trouwens. Ik zie hem net ook weer een redding maken waarbij hij de bal vooruit wegwerkt, leverde weer een nieuwe kans op. Bij Zwolle zit er niet echt druk op, toch lekker keepen. Hopelijk kan hij daar nog een seizoen blijven.
Zeker weten, maar vind hem vaak wat onstuimig. Helaas kan ik mijn stokpaardje over zwarte keepers niet meer afsteken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kun je wel leren denk ik, de reflexen en basiskwaliteiten heeft hij in ieder geval.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker weten, maar vind hem vaak wat onstuimig. Helaas kan ik mijn stokpaardje over zwarte keepers niet meer afsteken.
Nee het is een inbetweener uit de lijn Gregory van der Wiel, die zijn meestal nog erger.quote:
Wie had je willen brengen? Te Vrede? Achahbar?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:28 schreef Vasion het volgende:
Snap nog steeds niet waarom die Kazim niet gewisseld werd tijdens de klassieker.
twitter:cruesinkAD twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 22:29:13Kuyt wil naar Feyenoord maar waarom reageert de club niet? Lees in AD! http://t.co/lXlnso7i0f reageer retweet
Toepasselijke voorpagina bij dit nieuws.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:cruesinkAD twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 22:29:13Kuyt wil naar Feyenoord maar waarom reageert de club niet? Lees in AD! http://t.co/lXlnso7i0f reageer retweet
Zou een meesterzet zijn van Van Geel om Kuyt niet te halen.
Als hij roept dat hij naar Fey wil, kan hij meer geld aftroggelen indien Fener hem wil houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vraag me af of het wel echt zo is dat Kuyt zo openlijk solliciteert. De ene keer hoor je dit en de andere keer hoor je dat hij bij wil tekenen, of dat hij nog ergens anders gaat cashen. Iedereen lult maar wat volgens mij.
Zo is Kuyt niet, dat zou hij nooit doen!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij roept dat hij naar Fey wil, kan hij meer geld aftroggelen indien Fener hem wil houden.
Hmm goed punt...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo is Kuyt niet, dat zou hij nooit doen!!!
Precies ja, het is een echte clubman. Kuytquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm goed punt...
Katwijk/Utrecht/Feyenoord/Liverpool/Fener (doorhalen wat niet van toepassing is) is ook echt zijn favoriete club en hij zal er zijn carriere afsluiten.
3e keer dat het gepost wordtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:14 schreef ender_xenocide het volgende:
John Guidetti van hero tot zero bij Celtic
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ero-bij-Celtic.dhtml
Waarom heeft Cissé zijn shirt verkeerd om aanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:14 schreef ender_xenocide het volgende:
Zullen de fanboys wel weer beginnen te kwijlen
hey leuk dat stukje hadden we nog niet gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:14 schreef ender_xenocide het volgende:
Zullen de fanboys wel weer beginnen te kwijlen
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
Geen Havenaar
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-van-Feyenoord.dhtml
Beste nieuws van de dagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
Geen Havenaar
Misschien niet. Havenaar zegt niet langer te wachten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat betekent wel dat Te Vrede blijft..
Die is al op proef bij Irtysh Pavlodar, dus ook daar vissen we waarschijnlijk achter het netquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog meer spitsen uit de Rutten-hoed. Reis?
Wel handig voor hem met de haven zo dichtbij.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat betekent wel dat Te Vrede blijft..
Dat moet toch wel hard zijn aangekomen bij de beleidsbepalers en fans van Feyenoord.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
Geen Havenaar
Ach ze zullen vast wel een schaduwlijstje hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat moet toch wel hard zijn aangekomen bij de beleidsbepalers en fans van Feyenoord.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
Geen Havenaar
Heeft al bij Leicester getekend hè. #VanGeelOut #BestuurTegenDeMuur #TijdVoorEenNieuwStadion #FREEHMFquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koedettie, Bellemie, Dost, Kramer, Zapata, Kramariets, Kuit. Met deze namen zullen we het weer moeten doen nu de Havengod niet wil komen.
Heeft Bjorn Vleminckx al een club?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koedettie, Bellemie, Dost, Kramer, Zapata, Kramariets, Kuit. Met deze namen zullen we het weer moeten doen nu de Havengod niet wil komen.
Speelt samen met Drenthe bij één of andere Turkse team.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Bjorn Vleminckx al een club?
Ik snap deze reactie niet helemaal maargoed. Over de hele wedstrijd heeft Hahn denk ik wel 6/7 cruciale reddingen verricht en die waar jij het over hebt stond die spits op nog geen meter afstand van hem. Was gewoon prima reflex.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog steeds niet echt overtuigd trouwens. Ik zie hem net ook weer een redding maken waarbij hij de bal vooruit wegwerkt, leverde weer een nieuwe kans op. Bij Zwolle zit er niet echt druk op, toch lekker keepen. Hopelijk kan hij daar nog een seizoen blijven.
Zei ik van de zomer ook ja. Hoe doet die het in frankrijk?quote:
4 goals in 15 wedstrijden, staan vierde.quote:Op woensdag 28 januari 2015 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zei ik van de zomer ook ja. Hoe doet die het in frankrijk?
Zou echt enorm goed nieuws zijn. 'T blijft alleen Krabbendam hè. Die korrel zout smaakte nog nooit zo zout.quote:Megacontract moet Kongolo uit handen Europese top houden
In navolging van Sven van Beek kan ook Terence Kongolo (20) zijn doorlopende contract bij Feyenoord laten openbreken, verbeteren en verlengen. De Rotterdammers willen de twintigjarige centrale verdediger, die afgelopen zomer al een nieuwe verbintenis tekende tot 2017, voor drie jaar extra vastleggen tot 2020.
Kongolo maakt een bijzonder spectaculaire ontwikkeling door en vormt met Sven van Beek de op een na minst gepasseerde defensie in de Eredivisie. Feyenoord kreeg tot nu toe zestien doelpunten tegen, PSV doet het met een goal minder net iets beter.
Dat Feyenoord Kongolo langdurig wil vastleggen, is niet raar. De in Zwitserland geboren verdediger met Congolese roots, maakte al deel uit van de WK-selectie van Oranje van afgelopen zomer.
Kongolo stond vorige zomer in de belangstelling van een aantal clubs uit Engeland en Duitsland, waaronder Southampton en VfB Stuttgart, maar heeft zich nu in de kijker gespeeld van diverse Europese topclubs. Chelsea en Manchester City volgen de verrichtingen van de verdediger op de voet.
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)opese-top-houden.htm
Zou fantastisch zijn!quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zou echt enorm goed nieuws zijn. 'T blijft alleen Krabbendam hè. Die korrel zout smaakte nog nooit zo zout.
Die gaat dus transfervrij weg deze transferperiodequote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zou echt enorm goed nieuws zijn. 'T blijft alleen Krabbendam hè. Die korrel zout smaakte nog nooit zo zout.
Dat komt nooit voor bij Feyenoord.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ticketshop de hele tijd down geweest en nu dus uitverkocht.
Prima zaak. Zou een mooie nieuwe stap zijn om zulke talenten voor langere tijd vast te leggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
quote:Jordy Clasie kan de complimenten over het goede veldspel van Feyenoord niet meer aanhoren. De club speelt bijna wekelijks de tegenstander helemaal van de mat, maar toch lopen de Rotterdammers al het gehele seizoen achter de feiten aan. ''Ik word gek van die complimenten, feit is gewoon dat we veel te veel punten achter staan op de koplopers'', stelt de aanvoerder dan ook.
Middenvelder Karim El Ahmadi is het ook zat. ''Als je gewoon kijkt naar dit seizoen, waren we in elke topwedstrijd de beste. In het begin vergoeden de complimenten dan nog wel wat, intussen kan ik ze niet meer horen'', zegt de Marokkaan in Voetbal International. ''Wat nou lekker gevoetbald? We staan acht punten op Ajax achter en zelfs veertien op PSV. ''
Clasie uit ook kritiek op de doelstelling. Meedoen om de titel, de ambitie die onder Ronald Koeman nog intern werd gehouden. ''Nu doet de club het anders: we móéten dit jaar meedoen en dat met een elftal dat op cruciale plaatsen is veranderd. Dat zorgt voor grote druk, we spelen met de scherpe doelstelling op onze hielen, terwijl we momenteel nog zoekende zijn als elftal. Je kunt je dus afvragen of het verstandig is geweest zo’n doelstelling op dít moment te formuleren. Ik vind van niet, maar het is gebeurd en wij als spelersgroep zullen ermee moeten omgaan.''
quote:Feyenoord liet vorig jaar al weten meer dan tevreden te zijn over trainer Fred Rutten, maar toch gaan beide partijen pas in februari evalueren. Een nieuw contract voor de coach leek slechts een kwestie van tijd, maar de aanstaande onderhandelingen lijken langer te gaan duren dan verwacht.
Dat komt volgens Voetbal International omdat Rutten sportieve eisen stelt. Volgens ingewijden van het weekblad wil de keuzeheer een boycot op enkele bepalende spelers om er zo voor te zorgen dat hij een garantie heeft om ook komend seizoen over spelers als Karim El Ahmadi, Kenneth Vermeer, Jens Toornstra, Sven van Beek en Terence Kongolo te kunnen beschikken.
Het zal ongetwijfeld ook gaan over de beoogde nieuwe spits bij de Rotterdammers. Afgelopen zomer zag Rutten in Danko Lazovic, met wie hij bij PSV uitstekend had gewerkt, dé ontbrekende schakel in het spel van Feyenoord. Technisch directeur Martin van Geel kon zijn wens echter niet vervullen, al kreeg Rutten later wel zijn zin met het aantrekken van Luke Wilkshire.
Dit stukje komt uit oktober ofzo? Past niet echt in de rest van het artikel, lijkt vooral gebruikt te zijn om het artikel wat langer te laten zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:53 schreef H.FR het volgende:
Clasie uit ook kritiek op de doelstelling. Meedoen om de titel, de ambitie die onder Ronald Koeman nog intern werd gehouden. ''Nu doet de club het anders: we móéten dit jaar meedoen en dat met een elftal dat op cruciale plaatsen is veranderd. Dat zorgt voor grote druk, we spelen met de scherpe doelstelling op onze hielen, terwijl we momenteel nog zoekende zijn als elftal. Je kunt je dus afvragen of het verstandig is geweest zo’n doelstelling op dít moment te formuleren. Ik vind van niet, maar het is gebeurd en wij als spelersgroep zullen ermee moeten omgaan.''
Ohquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit stukje komt uit oktober ofzo? Past niet echt in de rest van het artikel, lijkt vooral gebruikt te zijn om het artikel wat langer te laten zijn
Had een prima spits geweest i.v.m. Kazim.quote:
Oh dat denk ik op zich ook wel, al is Lazovic nu ook wel ergens midden in de 30?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Had een prima spits geweest i.v.m. Kazim.
Waarom gokken? Heeft Bij Feyenoord gespeeld. Mensen kennen hem. Rutten heeft met hem samen gespeeld bij PSV. Is kampioen geworden in Nederland en Rusland.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
Niks gepresteerd, gewoon gokken is dat. Net zoals Kazim.
31.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:07 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Oh dat denk ik op zich ook wel, al is Lazovic nu ook wel ergens midden in de 30?
Ik had meer zoiets van toen ik het las, waar komt dit nu opeens vandaan.
Wanneer heeft een speler wel wat gepresteerd dan? Moet hij de CL gewonnen hebben voor hij goed genoeg is voor Feyenoord? Een record aantal doelpunten gemaakt hebben?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
Niks gepresteerd, gewoon gokken is dat. Net zoals Kazim.
Bij Feyenoord in het verleden niets gepresteerd. In het buitenland ook niet, wat moet je ermee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wanneer heeft een speler wel wat gepresteerd dan? Moet hij de CL gewonnen hebben voor hij goed genoeg is voor Feyenoord? Een record aantal doelpunten gemaakt hebben?
Had Feyenoord Kuijt en Kalou voor zich. Bij PSV een heel belangrijke speler. Zijn vetrek heeft PSV een titel gekost. Heeft het bij Zenit St. Petersburg prima gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:10 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Bij Feyenoord in het verleden niets gepresteerd. In het buitenland ook niet, wat moet je ermee?
Bij Zenit 51 westrijden en 17 goals. Jij praat poepquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Had Feyenoord Kuijt en Kalou voor zich. Bij PSV een heel belangrijke speler. Zijn vetrek heeft PSV een titel gekost. Heeft het bij Zenit St. Petersburg prima gedaan.
Je praat poep.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:10 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Bij Feyenoord in het verleden niets gepresteerd. In het buitenland ook niet, wat moet je ermee?
Nou ja, dat dus. Ben geen fan van hem, maar is prima spelerquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Had Feyenoord Kuijt en Kalou voor zich. Bij PSV een heel belangrijke speler. Zijn vetrek heeft PSV een titel gekost. Heeft het bij Zenit St. Petersburg prima gedaan.
Je praat poep.
Speelde daar toch meer rechtsbuiten? Eigenlijk vanaf zijn PSV tijd al.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Bij Zenit 51 westrijden en 17 goals. Jij praat poep
Niet goed genoeg voor de spits dus?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Speelde daar toch meer rechtsbuiten? Eigenlijk vanaf zijn PSV tijd al.
Was daar rechtsbuiten omdat Bukharov en Danny in de spits stonden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Bij Zenit 51 westrijden en 17 goals. Jij praat poep
Tekende een 2 jarig contract, begin van dit seizoen. Was transfervrij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens wiki nog een contract tot 2020
Was natuurlijk wel een snelle speler altijd, die worden vaker op zo'n positie gezet in een 4-3-3.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:13 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de spits dus?
Was in juni al bekend. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=218173quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:15 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel een snelle speler altijd, die worden vaker op zo'n positie gezet in een 4-3-3.
Ik vind het vooral knap eigenlijk dat het afgelopen zomer niet is uitgelekt, er zijn een hoop namen gedropt, maar deze had ik niet voorbij zien komen.
Ah, dan had ik het inderdaad gemist. Of het raakte wat ondergesneeuwd in het Kwiedettie-geroep.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Was in juni al bekend. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=218173
Snel? Was traag als dikke stront man.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:15 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel een snelle speler altijd, die worden vaker op zo'n positie gezet in een 4-3-3.
Ik vind het vooral knap eigenlijk dat het afgelopen zomer niet is uitgelekt, er zijn een hoop namen gedropt, maar deze had ik niet voorbij zien komen.
Klopt, dat was Lazovic. 6 of 7 miljoen euro.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lazovice was toch de duurste miskoop ooit of was dat Elmander. Die laatste altijd een goeie speler gevonden.
Het wachten is op Engelaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:24 schreef macca728 het volgende:
Fred wil al zijn vriendjes binnenhalen ?
Pelle ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef Thunder0x het volgende:
Nog nooit 20 goals in een seizoen gemaakt.
Voor hem zekerheidjes denk ik. Hij weet dat hij ze qua persoonlijkheid aankan en kent hun kwaliteiten. Ik denk niet dat het een Martin Jol is, die enkel spelers van zijn eigen zaakwaarnemer neemt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:24 schreef macca728 het volgende:
2006/2007 Vitesse 32 duels, 21 goalsquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef Thunder0x het volgende:
Nog nooit 20 goals in een seizoen gemaakt.
El Ahmadi en Wilkshere hebben toch niet heel erg slecht uitgepakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:24 schreef macca728 het volgende:
Misschien komt Wout Brama nog wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi en Wilkshere hebben toch niet heel erg slecht uitgepakt.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt Wout Brama nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |