http://eud.dx.com/product(...)4081344#.VMqFf_54rCQquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:31 schreef Goddelijker het volgende:
Van de week hadden we het over die CNC-engraving printer:
http://www.banggood.com/1(...)rinter-p-958938.html
Meh.quote:Engraving Material Note:
1.can engraving materials:wood,bamboo,plastic,paper,leather,bank card,rubber
2.can not engraving material:metal,stone,ceramic,shell,light-reflecting material,transparent material
Zo ver had ik nog niet gelezen.quote:
ff fapje gedaanquote:
Wat zijn COB leds? of wat betekend COB?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:10 schreef dodge_911 het volgende:
Yay! Zonet 2 pakketjes in ontvangst mogen nemen
En daar zat het volgende in :
[ afbeelding ]
Vond het toch eens tijd worden om m'n halogeenspotjes te gaan vervangen door ledsEn maar gelijk voor COB leds gegaan ipv the usual suspects...
Robert vond hem ook waardeloos, dus daarom heeft hij hem verkochtquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:49 schreef Tosti-vreter het volgende:
Vandaag SJ4000 van RobertNL ontvangen. Robert, bedankt voor de goede deal, ben er blij mee.
Netjes trackingcode doorgegeven, en een goed verpakt pakketje.
Laat ff weten of het wat is, wel origineel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:52 schreef shiznuts het volgende:
Mja, Banggood lijkt ook half op AliExpress. Mensen denken dat mijn Jiayu G4S ook een nieuw iPhone model is.
Betekent niet dat het maar hetzelfde is.
Enniehoezels. Die MP4Nation blog heeft IUNI onder m'n aandacht gebracht. Kun je met een draai op de knop van een neutrale naar bassy soundsignature gaan... voor die 99 CNY/RMB maar eens proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook benieuwd? http://detail.tmall.com/item.htm?id=39442143622 ( http://iuni.tmall.com )
Flink veel betaald dan aangezien je het versterkertje voor ongeveer 10 euro los kan kopen via Ebay.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://eud.dx.com/product(...)4081344#.VMqFf_54rCQ
Voornamelijk deze omdat hij snel geleverd kon worden ook. Beetje een midrange model, lees er goeie dingen over en wil hem dus gaan proberen mobiel van stroom te voorzien en dan icm een paar kleine, goeie speakers een soort portable audioset maken, maar dan met echt goed geluid.
Nutteloos, zeker.
Alleen het bord, niet eens een fractie van het vermogen van de mijne, nee idd, precies dezelfdequote:Op donderdag 29 januari 2015 20:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sorry, 5 dollar.
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item1e7e0e1af4
Een printplaat vergelijken met een versterker....quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sorry, 5 dollar.
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item1e7e0e1af4
Ik zeg toch losquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen het bord, niet eens een fractie van het vermogen van de mijne, nee idd, precies dezelfde.
Die printplaat is een versterker.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een printplaat vergelijken met een versterker....
Ja, maar je komt met 2x15w aanzetten ipv 2x80. En er komt nog wel iets meer bij kijken dan wat jij zegt om er een werkende kist van te maken, dan kom je al snel (met het juiste bord) een eind richting de 50 en dan maak ik hem liever niet zelf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zeg toch los
[..]
Die printplaat is een versterker.Kleine moeite om er speakerkabels tussen te schroeven, kabeltje te solderen en klaar. Betaal ik ik liever 5 dan 55 euro
Werkende kist? aan dat versterkertje wat jij gekocht hebt zit input/output, aansluiting voor speakerkabels en stroomconnector.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je komt met 2x15w aanzetten ipv 2x80. En er komt nog wel iets meer bij kijken dan wat jij zegt om er een werkende kist van te maken, dan kom je al snel (met het juiste bord) een eind richting de 50 en dan maak ik hem liever niet zelf.
Er zit toch gewoon een behuizing omheen? En dat is niet gratis, natuurlijk kan je alles wel zelf bouwen, maar dat is meer een hobby dan, Ik denk echt dat als je alle onderdelen los koopt en dan een uurtarief stelt dat je echt niet zoveel goedkoper uit bent. Wel iets, maar dat is gewoon onzin, ik wil niet solderen en knutselen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Werkende kist? aan dat versterkertje wat jij gekocht hebt zit input/output, aansluiting voor speakerkabels en stroomconnector.
Als je dan mijn board zou kopen is het een kwestie van speakerkabels er tussen schroeven.
Geldt ook voor DC, andere kant soldeer je een power in aan.
En dan alleen nog de input eraan solderen. Klaar ben je.
Miss wel een ander wattage maar klinkt net zo goed en net zo hard.
Genoeg projectjes hiermee gedaan.
Ik kies dan voor het goedkope omdat ik het zelf kan. Jij voor het duurdere omdat het makkelijk is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit toch gewoon een behuizing omheen? En dat is niet gratis, natuurlijk kan je alles wel zelf bouwen, maar dat is meer een hobby dan, Ik denk echt dat als je alle onderdelen los koopt en dan een uurtarief stelt dat je echt niet zoveel goedkoper uit bent. Wel iets, maar dat is gewoon onzin, ik wil niet solderen en knutselen.
Ik ga toch ook niet naar de een restaurant om te klagen dat als ik het bij de AH koop en het zelf maak dat het goedkoper is?.
Ja, maar je doet het net overkomen of ik echt een debiel ben omdat ik die versterker heb gekochtquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kies dan voor het goedkope omdat ik het zelf kan. Jij voor het duurdere omdat het makkelijk is.
Ieder zijn keus.
Ik zou er geen 55 euro aan uitgeven in ieder geval.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je doet het net overkomen of ik echt een debiel ben omdat ik die versterker heb gekocht.
En als het nou idd 5 vs 50 is ok, maar je vergelijking was natuurlijk niet gelijkwaardig qua product.
Dat moet je zelf weten, ik vind het een prima prijs voor zo'n ding.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zou er geen 55 euro aan uitgeven in ieder geval.
Geef eens antwoord op mijn vraag man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:26 schreef dodge_911 het volgende:
Daaaaaaamn, paar luitjes hun pakketjes niet gehad vandaag, ofzo?
Of gewoon zand in de vadge misschien?
Da ben 'k nie gewoon op FOK, 'k ben net naar hier gevlucht voor de peis, vree en ongein!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. De Head-fi hype train.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch over elke koptelefoon op head-fi![]()
Ze zien er wel serieus en mooi uit, beetje Beyerdynamic achtigDat soort velours grijze kussens vind ik altijd aantrekkelijk ogen. Voor 30 euro koop je hier een setje reserve kussens
Wij horen graag de ervaring als ie binnen is.
De pro80 schijnt andere drivers te hebben dan de hi2050. Meer een dj phone dan een hifi-open phone. Maar we zullen het gaan zien. Zat ook al even naar die andere Aziatische budgettopper te loeren, Superlux, die tegenwoordig bij o.a. Conrad ook voor weinig te koop zijn. Maar specifiek deze Takstars doen het volgens lui op head fi beter dan bijv. de Superluxe open phones. En ach, voor 3 tientjes koop je in Nederland echt letterlijk helemaal niks op audio vlak. We'll see.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef shiznuts het volgende:
Mja, Takstar. Krijgen misschien meer lof dan ze toe zou moeten komen. De HI1500 is niks. De Pro80 is wel luxe uitgevoerd en alles, met alu koffertje en weet ik het, zo'n beetje een closed versie van de open HI2050, maar dan duurder, of dat het waard is? Dan de HD5000 en TS-650 voor bassy spul. Mja. Het is wel aardig, maar het is nou ook weer niet het einde hoor. De on-camera mic (SGC-598 DV) is wel goede value.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:33 schreef dodge_911 het volgende:
Weet ik veel :p
Zal wel voor Chips On Board staan ofzo...
*update*
Ja dus
Same here, Nillkin qua adapter trouwens. Of je moet voor een anker / orico gaan dan heb je er meerdere.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef FreaZ het volgende:
Meer mensen een email van miniinthebox gekregen waarin ze bonus tegoed krijgen? Ik kan op de link klikken, maar krijg geen tegoed in mijn account? Meer mensen last van?
Betrouwbare 2A adapters? Iemand tips welke goed(koop) zijn?
Jammer, zat al te zoeken naar gratis dingetjesquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Same here, Nillkin qua adapter trouwens. Of je moet voor een anker / orico gaan dan heb je er meerdere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |