Laat even weten of ze bevallenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:10 schreef dodge_911 het volgende:
Yay! Zonet 2 pakketjes in ontvangst mogen nemen
En daar zat het volgende in :
[ afbeelding ]
Vond het toch eens tijd worden om m'n halogeenspotjes te gaan vervangen door ledsEn maar gelijk voor COB leds gegaan ipv the usual suspects...
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef TheDoors het volgende:
Levert DX ook echte Xiaomi spullen of niet?
Toch maar even uittesten dat EU direct, ben benieuwd!
Ik had er al 5 van dezelfde AE'er en die doen het toch al 2 weken erg goed, dus, ze bevallenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Laat even weten of ze bevallen
Heb je een link?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:45 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik had er al 5 van dezelfde AE'er en die doen het toch al 2 weken erg goed, dus, ze bevallen
Geeft 'n hoop licht, mooi van kleur ook.
Net zoiets als een tamtam, maar dan digitaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:52 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Pardon my ignorance, maar wtf zijn 'appjes'?
Precies waar ik hem voor heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:07 schreef rene90 het volgende:
Led lampje voor op de powerbank ontvangen, ga het alleen niet gebruiken denk ik. Misschien voor tijdens het kamperen handig.
Zoals je ziet zijn er in dat park allerlei voorzieningen zodat er een tentenkamp kan worden opgezet voor grootschalige noodopvang van mensen. Daar zijn die toiletten ook voor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Emergency toilets'
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een actioncam met 1/4 schroef maar wil die gopro accessoires gebruiken, zit ik dan goed met het volgende:
Deze om te bevestigen aan mijn actioncam en dan deze om die adapter met camera aan te bevestigen?
Zie ik iets over het hoofd?
Wel mooie stevige verpakking, kreeg laatst ook iets zo binnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:26 schreef P4tje het volgende:
In de categorie onnodige verpakkingsmaterialen:
[ afbeelding ]
Wanneer plan je te gaan bestellen, 2016?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Wil het liefst nu be Mi band bestellen, maar wacht wel ff tot de euro iets gunstiger staat
Jup, die ene 1/4 naar gopro zou zover ik zie wel moeten werken.quote:
Dat zeker! Maar voor een kabeltje van een dollarquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wel mooie stevige verpakking, kreeg laatst ook iets zo binnen
Zijn die oorwarmers niet belachelijk warm?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef neo2000 het volgende:
Zojuist toch maar besloten mijn eerste Aliexpress bestelling te plaatsen. Hopelijk komt die het land nog enigzins uit voor alle Chinezen in halfzatte lamballen veranderen en alles in het land weer minimaal een maand lang stil ligt. Anyways, een open headphone besteld welke legendarisch geluid zou moeten hebben volgens onder andere head fi. In ieder geval schijnbaar ongeëvenaard in zijn prijsklasse:
http://nl.aliexpress.com/(...)phone/462351919.html
[ afbeelding ]
Een Takstar.Voor die prijs haast een no-brainer op Aliexpress; op o.a. Ebay gaan ze voor veel meer geld weg.
Schijnt wel mee te vallen. Valt over je oren heen. En anders gewoon vaak buiten gaan zitten om muziek te luisteren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn die oorwarmers niet belachelijk warm?
Denk je dat het geen nut heeft om ff te wachten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wanneer plan je te gaan bestellen, 2016?
[..]
Jup, die ene 1/4 naar gopro zou zover ik zie wel moeten werken.
Die set heb ik verder geen ervaring mee.
Ben bang dat de koers de eerste komende tijd zeker niet beter gaat worden. (mompelt iets over Grexit).quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Denk je dat het geen nut heeft om ff te wachten?![]()
bij mij ook (ontvangen maar na klikken doet ie niks)...quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:29 schreef Goddelijker het volgende:
Weer ¤ 2,- van MITB in de mailbox!
Alleen doet 'ie niks als ik op de link klink in de mail, geeft geen bevestiging...
Kopop. Hij ging deze week maar liefst 2 cent omhoogquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben bang dat de koers de eerste komende tijd zeker niet beter gaat worden. (mompelt iets over Grexit).
Dat zeggen ze toch over elke koptelefoon op head-fiquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef neo2000 het volgende:
welke legendarisch geluid zou moeten hebben volgens onder andere head fi. In ieder geval schijnbaar ongeëvenaard in zijn prijsklasse:
Geen rada'han?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Wil het liefst nu be Mi band bestellen, maar wacht wel ff tot de euro iets gunstiger staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |