abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149202524
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:31 schreef trui het volgende:

[..]

ik neem aan dat je lam hier moet lezen in de zin van verlamd, niet kunnen bewegen. :)
of nergens zin in hebben :)
pi_149202605
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p/1s.m.fok.nl/topic/2192083/8/25#149200278]vrijdag 30 januari 2015 08:37[/url] schreef Limone het volgende:[/b]
Hoe moet ik 'lam' vertalen? Ik ken het alleen als woord voor klein schaap en als woord voor knetter dronken.. :@
Krachteloos, futloos, lamlendig.

:) (hihi, toen ik ooit een jaar vanuut 't Oost'n naar Amsterdam verhuisde viel het me ook al op dat betekenis/connotatie van bepaalde woorden nogal kon verschillen, in de spreektaal vooral. Ik werd nogal raar aangekeken als ik zei dat het raam los was, en mijn t-shirt krang zat.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:40:37 #203
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_149202711
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Skoap het volgende:
Nog steeds streepjes *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O*
Be happy with the little things in life
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:14:47 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149203753
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:36 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Krachteloos, futloos, lamlendig.

:) (hihi, toen ik ooit een jaar vanuut 't Oost'n naar Amsterdam verhuisde viel het me ook al op dat betekenis/connotatie van bepaalde woorden nogal kon verschillen, in de spreektaal vooral. Ik werd nogal raar aangekeken als ik zei dat het raam los was, en mijn t-shirt krang zat.
O+

Deed je ook aan "stoeken" vroeger?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:25:36 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149204005
Krang ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149204931
Ik ben beste vriendjes met de wc pot vanochtend. Ik werd vanochtend misselijk wakker en tussen wat hazeslaapjes door kon ik steeds opnieuw rennen. Nu zit ik rechtop en heb ik honger, maar als ik eten ruik ga ik weer spugen }:| . Wat voor raar iets isdit nu weer.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:11:17 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149205264
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:00 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben beste vriendjes met de wc pot vanochtend. Ik werd vanochtend misselijk wakker en tussen wat hazeslaapjes door kon ik steeds opnieuw rennen. Nu zit ik rechtop en heb ik honger, maar als ik eten ruik ga ik weer spugen }:| . Wat voor raar iets isdit nu weer.
Volgens mij moet jij echt even een testje doen eigenwijsje _O-

Hier ziet het er naar uit dat de menstruatie alweer voorbij is na 2 dagen :? Mijn tetten zijn daar nog niet van overtuigd want die doen nog erg veel pijn. Dus maar even afwachten of er niet alsnog een vloedgolf komt :')
5 - 28 februari Thailand O+
pi_149205553
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij echt even een testje doen eigenwijsje _O-

Hier ziet het er naar uit dat de menstruatie alweer voorbij is na 2 dagen :? Mijn tetten zijn daar nog niet van overtuigd want die doen nog erg veel pijn. Dus maar even afwachten of er niet alsnog een vloedgolf komt :')
Correctie: ik werd misselijk van de kokosgeur die aan mn beleg zat. Mijn vriend grapte "mijn baby wil net als zn vader gewoon vlokken!" En schoof toen een cracker met vlokken op mijn bord. Die had ik zo binnen, misselijkheid lijkt nu wat te zakken.
Test. Ja. Laten we die maar is gaan halen ik heb er nog niet eens in huis
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:27:05 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149205729
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Correctie: ik werd misselijk van de kokosgeur die aan mn beleg zat. Mijn vriend grapte "mijn baby wil net als zn vader gewoon vlokken!" En schoof toen een cracker met vlokken op mijn bord. Die had ik zo binnen, misselijkheid lijkt nu wat te zakken.
Test. Ja. Laten we die maar is gaan halen ik heb er nog niet eens in huis
Tot nu klinkt alles wat je zegt bijzonder veel als zwangerschapskwaaltjes dus doe dat maar eens ja ;) Alleen zie dat je NOD 7 feb is? Dan zou je wel heel snel symptomen hebben. Kan natuurlijk wel :)
pi_149205822
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tot nu klinkt alles wat je zegt bijzonder veel als zwangerschapskwaaltjes dus doe dat maar eens ja ;) Alleen zie dat je NOD 7 feb is? Dan zou je wel heel snel symptomen hebben. Kan natuurlijk wel :)
Die NOD was een zeer grove gok, omdat dat ruim een maand is na verwijderen van Mirena. Mij leek dat ik dan wel een x een menstruatie gehad zou moeten hebben, dus vandaar. Maar die NOD had net zo goed vorige week kunnen zijn eigenlijk; ik heb geen idee waar mn cyclus zat na t verwijderen.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:46:57 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149206296
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Die NOD was een zeer grove gok, omdat dat ruim een maand is na verwijderen van Mirena. Mij leek dat ik dan wel een x een menstruatie gehad zou moeten hebben, dus vandaar. Maar die NOD had net zo goed vorige week kunnen zijn eigenlijk; ik heb geen idee waar mn cyclus zat na t verwijderen.
Oh ja dit had je gisteren ook uitgelegd :@ Dan zou het helemaal wel kunnen! Zou wel heel bijzonder zijn als je dan in 1x al zwanger blijkt te zijn O+
pi_149207473
Skoap! Das idd een echt streepje! Gefeliciteerd!

Sillie, ga jij eens gauw naar de drogist!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149208176
Sillie dat klinkt veelbelovend!

Krang = binnenstebuiten
Stoeken ken ik dan weer niet :?

Hier net ook wat bloed, ben benieuwd of het doorzet.
pi_149208976
9 dpo. Lichte bruine spotting. Nou zeg. -O-
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 14:30:17 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149209426
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef Sara82 het volgende:
Ah nee dat is balen -O-
pi_149209710
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Skoap! Das idd een echt streepje! Gefeliciteerd!

Sillie, ga jij eens gauw naar de drogist!
Ik ben er net van terug maar ik heb bruine spotting nu -O- . Ik wacht het maar even af, zet misschien wel door. Misselijkheid is wel weer over.
pi_149210580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef Sara82 het volgende:
-O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149210657
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ben er net van terug maar ik heb bruine spotting nu -O- . Ik wacht het maar even af, zet misschien wel door. Misselijkheid is wel weer over.
-O-

Ik hoop voor je dat het niet doorzet :*
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 15:45:19 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149211896
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Kan ook nog een innestelingsbloeding zijn he? Volgens mij is bruine spotting goed nieuws, knalrood is vers en niet goed. Dacht ik?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:48:14 #220
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149211983
Spotting kan vanalles zijn natuurlijk :D we gaan gewoon van het goede uit! innesteling *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149211990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kan ook nog een innestelingsbloeding zijn he? Volgens mij is bruine spotting goed nieuws, knalrood is vers en niet goed. Dacht ik?
Ik weet het niet eigenlijk. Het enige wat ik weet is dat mijn vorige menstruatie-achtige bloeding op 1 januari was (ik herinner me namelijk dat ik tegen vriend zei "hee, nu heb ik ineens menstratuatiekrampen, das gek). 7 januari is mijn spiraal verwijderd, daarna geen noemenswaardige hoeveelheid bloed opgemerkt, op een dag na de verwijdering na wat spotting.
Nu dus spotting, dus qua tijd kan het een menstruatie zijn, innesteling weet ik niet. Ik zie het maar ff aan.
pi_149212002
Van internet geplukt:

Wat is het verschil tussen menstruatie- en innestelingsbloed?
Het is heel erg moeilijk het verschil te ontdekken tussen innestelings- en menstruatiebloed. Innesteling volgt doorgaans op ongeveer de vijfde dag na de bevruchting, dus bij een gemiddelde cyclus is dit het eind van de derde week van de cyclus. Je kunt het innestelingsbloed echter vaak ook ontdekken in de dagen dat je normaal gesproken ongesteld zou moeten worden. Het innestelingsbloed is oud bloed, dus bruin van kleur, maar kan ook rood zijn. Ook is het zo dat je de eerste dag van je menstruatie wat bruinverlies kan opmerken, maar dat je daadwerkelijke menstruatie een dag later pas doorbreekt. Als je overtijd bent en je ontdekt wat bruinverlies, duidt dit ook niet altijd op innestelingsbloed. Stress of het slikken van hormonen kunnen ervoor zorgen dat je menstruatie langer wegblijft en het lichte bruinverlies kan dan een voorbode zijn van een naderende menstruatie. Het kan ook gebeuren dat je het innestelingsbloed aanziet voor een menstruatie en je later toch zwanger blijkt te zijn. Het is tevens mogelijk dat innestelingsbloed met pijn gepaard gaat. Dit laatste maakt het ook erg lastig het verschil te ontdekken. Van een menstruatiebloeding kan je immers ook flink last hebben.

Toch een paar verschillen:
Innestelingsbloed is meestal bruin van kleur.
Innestelingsbloed is geen grote hoeveelheid. Een grote hoeveelheid helderrood bloedverlies duidt meestal op een menstruatie.
Je kunt ook letten op andere vroege zwangerschapsverschijnselen.

Ga vooral geen zwangerschapstest doen als je bruin- of roodverlies opmerkt. Er is altijd een kans dat je menstruatie toch doorbreekt en het is zonde geld te besteden aan een test die je voor niets doet. Al is de spanning uiteraard enorm groot. Wacht beter een paar dagen af.
pi_149212136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:48 schreef Skoap het volgende:
Van internet geplukt:

Wat is het verschil tussen menstruatie- en innestelingsbloed?
Het is heel erg moeilijk het verschil te ontdekken tussen innestelings- en menstruatiebloed. Innesteling volgt doorgaans op ongeveer de vijfde dag na de bevruchting, dus bij een gemiddelde cyclus is dit het eind van de derde week van de cyclus. Je kunt het innestelingsbloed echter vaak ook ontdekken in de dagen dat je normaal gesproken ongesteld zou moeten worden. Het innestelingsbloed is oud bloed, dus bruin van kleur, maar kan ook rood zijn. Ook is het zo dat je de eerste dag van je menstruatie wat bruinverlies kan opmerken, maar dat je daadwerkelijke menstruatie een dag later pas doorbreekt. Als je overtijd bent en je ontdekt wat bruinverlies, duidt dit ook niet altijd op innestelingsbloed. Stress of het slikken van hormonen kunnen ervoor zorgen dat je menstruatie langer wegblijft en het lichte bruinverlies kan dan een voorbode zijn van een naderende menstruatie. Het kan ook gebeuren dat je het innestelingsbloed aanziet voor een menstruatie en je later toch zwanger blijkt te zijn. Het is tevens mogelijk dat innestelingsbloed met pijn gepaard gaat. Dit laatste maakt het ook erg lastig het verschil te ontdekken. Van een menstruatiebloeding kan je immers ook flink last hebben.

Toch een paar verschillen:
Innestelingsbloed is meestal bruin van kleur.
Innestelingsbloed is geen grote hoeveelheid. Een grote hoeveelheid helderrood bloedverlies duidt meestal op een menstruatie.
Je kunt ook letten op andere vroege zwangerschapsverschijnselen.

Ga vooral geen zwangerschapstest doen als je bruin- of roodverlies opmerkt. Er is altijd een kans dat je menstruatie toch doorbreekt en het is zonde geld te besteden aan een test die je voor niets doet. Al is de spanning uiteraard enorm groot. Wacht beter een paar dagen af.
Dit dus :).

Ik zei net tegen vriend dat ik denk dat ik ongesteld word. Was 'ie even later op zijn telefoon en laptop in de weer met iets en komt íe vervolgens met een printje aan: een cadeautje.Heeft die mafkees gewoon een weekend weggeboekt (13-14-15 feb) naar de veluwe, inclusief een wellness dag met massages O+ . Dus ik "wat lief! Maar hoezo dat weekend? wil je ineens valentijnsdag vieren?" *nee, maar volgens de app is je eisprong dan dat weekend als je nu ongesteld bent, dus laten we er dan maar werk van maken he!* *;
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:54:49 #224
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149212189
Wat heel erg lief van je vriend! Hij kan dus wel presteren onder druk? :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149212224
Sillie wat super lief O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')