abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149202524
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:31 schreef trui het volgende:

[..]

ik neem aan dat je lam hier moet lezen in de zin van verlamd, niet kunnen bewegen. :)
of nergens zin in hebben :)
pi_149202605
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p/1s.m.fok.nl/topic/2192083/8/25#149200278]vrijdag 30 januari 2015 08:37[/url] schreef Limone het volgende:[/b]
Hoe moet ik 'lam' vertalen? Ik ken het alleen als woord voor klein schaap en als woord voor knetter dronken.. :@
Krachteloos, futloos, lamlendig.

:) (hihi, toen ik ooit een jaar vanuut 't Oost'n naar Amsterdam verhuisde viel het me ook al op dat betekenis/connotatie van bepaalde woorden nogal kon verschillen, in de spreektaal vooral. Ik werd nogal raar aangekeken als ik zei dat het raam los was, en mijn t-shirt krang zat.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:40:37 #203
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_149202711
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Skoap het volgende:
Nog steeds streepjes *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O*
Be happy with the little things in life
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:14:47 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149203753
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:36 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Krachteloos, futloos, lamlendig.

:) (hihi, toen ik ooit een jaar vanuut 't Oost'n naar Amsterdam verhuisde viel het me ook al op dat betekenis/connotatie van bepaalde woorden nogal kon verschillen, in de spreektaal vooral. Ik werd nogal raar aangekeken als ik zei dat het raam los was, en mijn t-shirt krang zat.
O+

Deed je ook aan "stoeken" vroeger?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:25:36 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149204005
Krang ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149204931
Ik ben beste vriendjes met de wc pot vanochtend. Ik werd vanochtend misselijk wakker en tussen wat hazeslaapjes door kon ik steeds opnieuw rennen. Nu zit ik rechtop en heb ik honger, maar als ik eten ruik ga ik weer spugen }:| . Wat voor raar iets isdit nu weer.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:11:17 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149205264
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:00 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben beste vriendjes met de wc pot vanochtend. Ik werd vanochtend misselijk wakker en tussen wat hazeslaapjes door kon ik steeds opnieuw rennen. Nu zit ik rechtop en heb ik honger, maar als ik eten ruik ga ik weer spugen }:| . Wat voor raar iets isdit nu weer.
Volgens mij moet jij echt even een testje doen eigenwijsje _O-

Hier ziet het er naar uit dat de menstruatie alweer voorbij is na 2 dagen :? Mijn tetten zijn daar nog niet van overtuigd want die doen nog erg veel pijn. Dus maar even afwachten of er niet alsnog een vloedgolf komt :')
5 - 28 februari Thailand O+
pi_149205553
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij echt even een testje doen eigenwijsje _O-

Hier ziet het er naar uit dat de menstruatie alweer voorbij is na 2 dagen :? Mijn tetten zijn daar nog niet van overtuigd want die doen nog erg veel pijn. Dus maar even afwachten of er niet alsnog een vloedgolf komt :')
Correctie: ik werd misselijk van de kokosgeur die aan mn beleg zat. Mijn vriend grapte "mijn baby wil net als zn vader gewoon vlokken!" En schoof toen een cracker met vlokken op mijn bord. Die had ik zo binnen, misselijkheid lijkt nu wat te zakken.
Test. Ja. Laten we die maar is gaan halen ik heb er nog niet eens in huis
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:27:05 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149205729
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Correctie: ik werd misselijk van de kokosgeur die aan mn beleg zat. Mijn vriend grapte "mijn baby wil net als zn vader gewoon vlokken!" En schoof toen een cracker met vlokken op mijn bord. Die had ik zo binnen, misselijkheid lijkt nu wat te zakken.
Test. Ja. Laten we die maar is gaan halen ik heb er nog niet eens in huis
Tot nu klinkt alles wat je zegt bijzonder veel als zwangerschapskwaaltjes dus doe dat maar eens ja ;) Alleen zie dat je NOD 7 feb is? Dan zou je wel heel snel symptomen hebben. Kan natuurlijk wel :)
pi_149205822
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tot nu klinkt alles wat je zegt bijzonder veel als zwangerschapskwaaltjes dus doe dat maar eens ja ;) Alleen zie dat je NOD 7 feb is? Dan zou je wel heel snel symptomen hebben. Kan natuurlijk wel :)
Die NOD was een zeer grove gok, omdat dat ruim een maand is na verwijderen van Mirena. Mij leek dat ik dan wel een x een menstruatie gehad zou moeten hebben, dus vandaar. Maar die NOD had net zo goed vorige week kunnen zijn eigenlijk; ik heb geen idee waar mn cyclus zat na t verwijderen.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:46:57 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149206296
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Die NOD was een zeer grove gok, omdat dat ruim een maand is na verwijderen van Mirena. Mij leek dat ik dan wel een x een menstruatie gehad zou moeten hebben, dus vandaar. Maar die NOD had net zo goed vorige week kunnen zijn eigenlijk; ik heb geen idee waar mn cyclus zat na t verwijderen.
Oh ja dit had je gisteren ook uitgelegd :@ Dan zou het helemaal wel kunnen! Zou wel heel bijzonder zijn als je dan in 1x al zwanger blijkt te zijn O+
pi_149207473
Skoap! Das idd een echt streepje! Gefeliciteerd!

Sillie, ga jij eens gauw naar de drogist!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149208176
Sillie dat klinkt veelbelovend!

Krang = binnenstebuiten
Stoeken ken ik dan weer niet :?

Hier net ook wat bloed, ben benieuwd of het doorzet.
pi_149208976
9 dpo. Lichte bruine spotting. Nou zeg. -O-
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 14:30:17 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149209426
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef Sara82 het volgende:
Ah nee dat is balen -O-
pi_149209710
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Skoap! Das idd een echt streepje! Gefeliciteerd!

Sillie, ga jij eens gauw naar de drogist!
Ik ben er net van terug maar ik heb bruine spotting nu -O- . Ik wacht het maar even af, zet misschien wel door. Misselijkheid is wel weer over.
pi_149210580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef Sara82 het volgende:
-O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149210657
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ben er net van terug maar ik heb bruine spotting nu -O- . Ik wacht het maar even af, zet misschien wel door. Misselijkheid is wel weer over.
-O-

Ik hoop voor je dat het niet doorzet :*
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 15:45:19 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149211896
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Kan ook nog een innestelingsbloeding zijn he? Volgens mij is bruine spotting goed nieuws, knalrood is vers en niet goed. Dacht ik?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:48:14 #220
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149211983
Spotting kan vanalles zijn natuurlijk :D we gaan gewoon van het goede uit! innesteling *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149211990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kan ook nog een innestelingsbloeding zijn he? Volgens mij is bruine spotting goed nieuws, knalrood is vers en niet goed. Dacht ik?
Ik weet het niet eigenlijk. Het enige wat ik weet is dat mijn vorige menstruatie-achtige bloeding op 1 januari was (ik herinner me namelijk dat ik tegen vriend zei "hee, nu heb ik ineens menstratuatiekrampen, das gek). 7 januari is mijn spiraal verwijderd, daarna geen noemenswaardige hoeveelheid bloed opgemerkt, op een dag na de verwijdering na wat spotting.
Nu dus spotting, dus qua tijd kan het een menstruatie zijn, innesteling weet ik niet. Ik zie het maar ff aan.
pi_149212002
Van internet geplukt:

Wat is het verschil tussen menstruatie- en innestelingsbloed?
Het is heel erg moeilijk het verschil te ontdekken tussen innestelings- en menstruatiebloed. Innesteling volgt doorgaans op ongeveer de vijfde dag na de bevruchting, dus bij een gemiddelde cyclus is dit het eind van de derde week van de cyclus. Je kunt het innestelingsbloed echter vaak ook ontdekken in de dagen dat je normaal gesproken ongesteld zou moeten worden. Het innestelingsbloed is oud bloed, dus bruin van kleur, maar kan ook rood zijn. Ook is het zo dat je de eerste dag van je menstruatie wat bruinverlies kan opmerken, maar dat je daadwerkelijke menstruatie een dag later pas doorbreekt. Als je overtijd bent en je ontdekt wat bruinverlies, duidt dit ook niet altijd op innestelingsbloed. Stress of het slikken van hormonen kunnen ervoor zorgen dat je menstruatie langer wegblijft en het lichte bruinverlies kan dan een voorbode zijn van een naderende menstruatie. Het kan ook gebeuren dat je het innestelingsbloed aanziet voor een menstruatie en je later toch zwanger blijkt te zijn. Het is tevens mogelijk dat innestelingsbloed met pijn gepaard gaat. Dit laatste maakt het ook erg lastig het verschil te ontdekken. Van een menstruatiebloeding kan je immers ook flink last hebben.

Toch een paar verschillen:
Innestelingsbloed is meestal bruin van kleur.
Innestelingsbloed is geen grote hoeveelheid. Een grote hoeveelheid helderrood bloedverlies duidt meestal op een menstruatie.
Je kunt ook letten op andere vroege zwangerschapsverschijnselen.

Ga vooral geen zwangerschapstest doen als je bruin- of roodverlies opmerkt. Er is altijd een kans dat je menstruatie toch doorbreekt en het is zonde geld te besteden aan een test die je voor niets doet. Al is de spanning uiteraard enorm groot. Wacht beter een paar dagen af.
pi_149212136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:48 schreef Skoap het volgende:
Van internet geplukt:

Het is heel erg moeilijk het verschil te ontdekken tussen innestelings- en menstruatiebloed. Innesteling volgt doorgaans op ongeveer de vijfde dag na de bevruchting, dus bij een gemiddelde cyclus is dit het eind van de derde week van de cyclus. Je kunt het innestelingsbloed echter vaak ook ontdekken in de dagen dat je normaal gesproken ongesteld zou moeten worden. Het innestelingsbloed is oud bloed, dus bruin van kleur, maar kan ook rood zijn. Ook is het zo dat je de eerste dag van je menstruatie wat bruinverlies kan opmerken, maar dat je daadwerkelijke menstruatie een dag later pas doorbreekt. Als je overtijd bent en je ontdekt wat bruinverlies, duidt dit ook niet altijd op innestelingsbloed. Stress of het slikken van hormonen kunnen ervoor zorgen dat je menstruatie langer wegblijft en het lichte bruinverlies kan dan een voorbode zijn van een naderende menstruatie. Het kan ook gebeuren dat je het innestelingsbloed aanziet voor een menstruatie en je later toch zwanger blijkt te zijn. Het is tevens mogelijk dat innestelingsbloed met pijn gepaard gaat. Dit laatste maakt het ook erg lastig het verschil te ontdekken. Van een menstruatiebloeding kan je immers ook flink last hebben.

Innestelingsbloed is geen grote hoeveelheid. Een grote hoeveelheid helderrood bloedverlies duidt meestal op een menstruatie.

Ga vooral geen zwangerschapstest doen als je bruin- of roodverlies opmerkt. Er is altijd een kans dat je menstruatie toch doorbreekt en het is zonde geld te besteden aan een test die je voor niets doet. Al is de spanning uiteraard enorm groot. Wacht beter een paar dagen af.
Dit dus :).

Ik zei net tegen vriend dat ik denk dat ik ongesteld word. Was 'ie even later op zijn telefoon en laptop in de weer met iets en komt íe vervolgens met een printje aan: een cadeautje.Heeft die mafkees gewoon een weekend weggeboekt (13-14-15 feb) naar de veluwe, inclusief een wellness dag met massages O+ . Dus ik "wat lief! Maar hoezo dat weekend? wil je ineens valentijnsdag vieren?" *nee, maar volgens de app is je eisprong dan dat weekend als je nu ongesteld bent, dus laten we er dan maar werk van maken he!* *;
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:54:49 #224
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149212189
Wat heel erg lief van je vriend! Hij kan dus wel presteren onder druk? :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149212224
Sillie wat super lief O+ O+
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:56:02 #226
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149212233
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:48 schreef Skoap het volgende:
Van internet geplukt:

Ok... Dus eigenlijk kun je het verschil haast niet zien, behalve als het rood is is en aan de hoeveelheid?

Offtopic: ik pas vandaag op op mijn 5 maanden oude neefje. Inmiddels zijn het niet meer alleen mijn eierstokken die rammelen O+ O+
(al valt het me tegen hoe weinig je kunt doen op een dag met zo'n frummel. Na 5 minuten is 'ie de box zat en moet je m eigenlijk de hele tijd vasthouden. Nog best vermoeiend!
pi_149212292
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
(al valt het me tegen hoe weinig je kunt doen op een dag met zo'n frummel. Na 5 minuten is 'ie de box zat en moet je m eigenlijk de hele tijd vasthouden. Nog best vermoeiend!
draagdoek! :D
Ideaal.

Maar het verschilt natuurlijk ook heel erg per kindje hoe/wat.
Soms werkt het beter als je ze op een kleed op de grond legt(met wat speelgoed), maar geen garantie dat hij zich dan wel vermaakt ;)
pi_149212293
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:54 schreef Moppert het volgende:
Wat heel erg lief van je vriend! Hij kan dus wel presteren onder druk? :D
Kennelijk. Het gekke is dat hij 4 maanden terug het woord baby nog amper kon horen en nu dit. Ik moest er een beetje van huilen, haha.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:59:53 #229
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149212351
Idd draagdoeken O+ O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
Kennelijk. Het gekke is dat hij 4 maanden terug het woord baby nog amper kon horen en nu dit. Ik moest er een beetje van huilen, haha.
zo was het bij pax ook van 0 naar rammelende teelballen overnight :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149213971
Sillie hoe lief O+

Haha rammelende teelballen, geniaal. Zie het al helemaal voor me :D kunnen ze een orkest beginnen
pi_149214297
Nou, we gaan aardig gelijk op qua cyclus geloof ik Silly! Vandaag ook een beetje gammel in de pens... maar dat wil ik vlak voor de nod wel vaker hebben. Progesteron werkt ook behoorlijk op je spijsvertering.

Las trouwens weinig bemoedigends over spotting... Het blijkt dat spotting op alle dagen na je ei vaker voorkomt bij vrouwen die niet zwanger zijn, dan wel. En dat is dan inclusief eventuele innestelingsbloeding. Dus. Nou ja dus. We wachten wel. Bij ons is het namelijk echt heus gewoon innesteling Silly!
pi_149214530
Zorgen jullie voor twee keer twee streepjes dit topic O+
pi_149214980
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Zorgen jullie voor twee keer twee streepjes dit topic O+
Als de zaadsoldaten deze keer eens een goed kompas mee hadden, is alles mogelijk! (Al zinkt de moed me momenteel een beetje in de schoenen met die (zeer lichte) spotting. Het enige wat tot nu toe namelijk wel normaal was, was mijn LF)
pi_149216446
Hey Sillie en Sara, laten we hopen op een innesteling.

Vooral dat wc kussen van je Sillie, klinkt wel heel erg als een symptoom.

Lief van je vriend, dat weekendje. O+ Klinkt als een romantische vent.
Daar mag de mijne nog wel wat van leren. :|W Maar hij is verder wel lief hoor. *;
pi_149216630
ik weet niet zo goed wat er aan de hand is, ik ben op dag 11 begonnen met ovulatietesten en de eerste dagen een lichte streep gezien en vervolgens niets meer. Ik ga er nu vanuit dat de eisprong misschien erg vroeg was dus voor dag 11, maar blijkbaar kan het ook binnen 24uur van een ovulatietest vallen :{
pi_149216892
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:56 schreef JantinaGr het volgende:
Hey Sillie en Sara, laten we hopen op een innesteling.

Vooral dat wc kussen van je Sillie, klinkt wel heel erg als een symptoom.

Lief van je vriend, dat weekendje. O+ Klinkt als een romantische vent.
Daar mag de mijne nog wel wat van leren. :|W Maar hij is verder wel lief hoor. *;
Ik probeer 'm al 15 jaar te leren hoe met meisjes om te gaan, het begint te lukken ;)!

Maar, mag mijn NOD naar 28 februari? Ik ben inmiddels gewoon full-blown ongesteld. -O-
Maar, ergens ben ik daar blij om ook, ik weet dat mn lijf werkt! Op naar de volgende :)!

Sara, jij moet de streepjes voor je rekening nemen nu hoor!
pi_149217790
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:03 schreef bloes85 het volgende:
ik weet niet zo goed wat er aan de hand is, ik ben op dag 11 begonnen met ovulatietesten en de eerste dagen een lichte streep gezien en vervolgens niets meer. Ik ga er nu vanuit dat de eisprong misschien erg vroeg was dus voor dag 11, maar blijkbaar kan het ook binnen 24uur van een ovulatietest vallen :{
Ik heb net hetzelfde! Cyclus van gemiddeld 34 dagen en ook op dag 11 begonnen met testen. Normaal elke maand een knalstreep, nu niet. Vorig weekend wel aanwezige strepen maar niet donker genoeg. Deze morgen even wat bloed bij afvegen, een paar druppels bloed zeg maar. Volgens de app had ik vorige zondag mn eisprong. Ik begrijp er niets meer van. Dit is mijn zesde cyclus nadat ik gestopt ben met de pil en nog niet eerder last gehad van tussentijds bloed.
Frustrerend he?
pi_149222073
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik probeer 'm al 15 jaar te leren hoe met meisjes om te gaan, het begint te lukken ;)!

Maar, mag mijn NOD naar 28 februari? Ik ben inmiddels gewoon full-blown ongesteld. -O-
Maar, ergens ben ik daar blij om ook, ik weet dat mn lijf werkt! Op naar de volgende :)!

Balen -O- :*
kan je nieuwe nod niet meer aanpassen. Meld het even als het nieuwe topic opent
pi_149222424
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:40 schreef Bottoms_up het volgende:
Vorig weekend wel aanwezige strepen maar niet donker genoeg.
Ik denk toch dat dat niet zoveel uitmaakt. Als ze maar donkerder worden en daarna weer lichter.
Ik heb deze maand ook mijn piek gemist met de ovulatietesten en ben toch echt zwanger nu!
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 21:56:14 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149222472
Balen sillie maar snap dat wel dat het ook fijn is om ongesteld te worden, dan weet je ook een beetje hoe je lichaam weer werkt :) En wat ontzettend lief van je vriend zeg O+

Gek van die ovulatietesten Bloesem en Bottems_Up! Denk je meer zekerheid te krijgen door zo'n test en weet je nog helemaal niks -O-

Hier geen noemenswaardig bloedverlies meer, de hele dag al. Het lijkt of mijn nieuwe menstruatie maar 2 dagen duurt, was de vorige ronde ook al zo :?

Edit: oh nee, had toen 1,5 dag bloed, een week niks en toen 8 dagen ongesteld. Wie weet dat dat nu weer zo is dan?
pi_149222630
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Skoap het volgende:
Nog steeds streepjes *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie um ik zie um ik zie um *O* *O* *O* :* ... Een Brusje voor L! O+
pi_149222645
quote:
Maar, mag mijn NOD naar 28 februari? Ik ben inmiddels gewoon full-blown ongesteld.
toch jammer -O-

maar wel fijn dat je lichaam het inderdaad weer gewoon goed oppakt.
pi_149222686
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik zie um ik zie um ik zie um *O* *O* *O* :* ... Een Brusje voor L! O+
*snif* zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht :*
pi_149222957
quote:

[..]

Oh, als het om tijd gaat, dan hebben we hier nog bijna 8 jaar te gaan. _O-

Jammer dat het geen zwangerschap is, maar toch fijn dat je zo vlot menstrueert! Op naar de volgende ronde. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:56 schreef MaJo het volgende:

Hier geen noemenswaardig bloedverlies meer, de hele dag al. Het lijkt of mijn nieuwe menstruatie maar 2 dagen duurt, was de vorige ronde ook al zo :?

Edit: oh nee, had toen 1,5 dag bloed, een week niks en toen 8 dagen ongesteld. Wie weet dat dat nu weer zo is dan?
Toch nog ontpil symptomen, misschien?? Hopelijk geen 8 dagen vervolg voor je.

Hier gisteren toch geen seks gehad. M'n vriend had er geen puf voor. Helaas, maar hij heeft zich voorbereidt voor straks. >:) En morgen. O-)
Streepje op de ovulatietest had vanavond nog niet de piek bereikt, maar zal niet lang meer duren.
Aan de slaaaaagggg... :7 Wat zijn we lekker romantisch he.

[ Bericht 6% gewijzigd door JantinaGr op 30-01-2015 22:13:53 ]
pi_149223592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Jammer dat het geen zwangerschap is, maar toch fijn dat je zo vlot menstrueert! Op naar de volgende ronde. :)

[..]

Hier gisteren toch geen seks gehad. M'n vriend had er geen puf voor. Helaas, maar hij heeft zich voorbereidt voor straks. >:) En morgen. O-)
Streepje op de ovulatietest had vanavond nog niet de piek bereikt, maar zal niet lang meer duren.
Haha! Ik zat bij mijn huidige vriend in de brugklas. En hij was verliefd op mijn beste vriendinnetje;). Ik heb tig koppelpogingen ondernomen en hem 10000 hints ingefluisterd maar het werd niks. Uiteindelijk maar besloten 'm zelf te houden ;) (zat 10 jaar tussen, maar toch).
pi_149223787
@Jantina Hup, ga batsen jij! :P

@Majo: mijn eerste 3 menstruaties na de pil waren ook mietjes. Totaal 2 tamponnekes vol ofzo, that's it. (En vroegah was het echt een bloederige klodderzooi, een week lang. Schijnt vaak lichter te worden naarmate je ouder wordt...)

@Silly: -O- Volgende ronde dan maar!
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 22:34:12 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149223902
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

[..]

Ben nu 5 maanden met de ring gestopt, zou nog best kunnen dus :Y

Hup batsen jullie ~O> *)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:30 schreef Sara82 het volgende:
@Jantina Hup, ga batsen jij! :P

@Majo: mijn eerste 3 menstruaties na de pil waren ook mietjes. Totaal 2 tamponnekes vol ofzo, that's it. (En vroegah was het echt een bloederige klodderzooi, een week lang. Schijnt vaak lichter te worden naarmate je ouder wordt...)

@Silly: -O- Volgende ronde dan maar!
De eerste ronde was ik 12 dagen ongesteld, dus die vlieger gaat niet helemaal op :P Bovendien is het wel veel, al is het maar 2 dagen. Al kan ik hier wel aan wennen hoor O+
pi_149224618
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:00 schreef silliegirl het volgende:
dat is of een buikgriep of iets waar je nog een tijdje langer mee kunt stoeien ;)

crackers op je nachtkastje leggen ..

Misschien had je gewoon veel maagzuur van de (onbewuste)spanning. Wat lief van het weekendje weg! nu dan maar hopen dat je eisprong dan ook valt ;) hoe dan ook.. heeeel veel plezier dan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Stippelrientje op 30-01-2015 23:03:42 ]
Schudden voor gebruik
pi_149227528
hopelijk ter bemoediging:
hier innestelingsbloeding op dag 9, veeeeel rood bloed (liep langs mijn benen :Y) ) en kramp!

Alles kan dus nog ;)
pi_149229609
Totaal niet bijgelezen, maar heeft er iemand ervaring met buikriep tijdens zwangerschap ( ga er teminste vanuit dat dat het is ) zelfs water hou ik niet binnen ;( ;(
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')