Juist jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja je moet er maar mazzel mee hebben dat je de juiste genen hebt.
Ik heb niet de juiste genen.
Evolutionair gezien was je meer in je voordeel als je genen had die voor vet aanzetting zorgden.quote:
Dat geldt voor iedereen hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn buik is helaas het laatste waar vet afgaat. Voordat ik een platte buik heb, ben ik uitgehongerd.
Vet op de buik is helaas een familietrekje. Zelfs toen ik 48 kg woog had ik nog een buikje.
Ik zal het in gedachten houden als ik ooit er uit wil zien als een foto model, niet meer lekker wil eten, mezelf kapot wil trainen en er uit wil zien als een Afrikaantje met een hongerbuikje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen hoor
Buikvet is het lastigst weg te krijgen... Sowieso is het best lastig om je vetpercentage omlaag te brengenmaar dat zal vooral komen door mijn liefde voor bacon, bier, vleesch en ongezond voedsel
![]()
Vet vervangen door spieren (wordt je wel zwaarder van) is een beter plan
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden als ik ooit er uit wil zien als een foto model, niet meer lekker wil eten, mezelf kapot wil trainen en er uit wil zien als een Afrikaantje met een hongerbuikje.
Je kan wel lekker/goed (en zelfs af en toe ongezond) eten en slank zijn hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden als ik ooit er uit wil zien als een foto model, niet meer lekker wil eten, mezelf kapot wil trainen en er uit wil zien als een Afrikaantje met een hongerbuikje.
Geniale filmquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Tof volgens een quiz van Buzzfeed ga ik nooit trouwenIk had ook niets anders verwacht.
Te laat!quote:
Als je dat zegt terwijl je voor het zingen de kerk uit wou gaan, dan jaag je toch wel de stuipen op iemands lijfquote:
Je weet dat er in voorvocht ook zaad zit?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dat zegt terwijl je voor het zingen de kerk uit wou gaan, dan jaag je toch wel de stuipen op iemands lijf
Je meent'tquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat er in voorvocht ook zaad zit?
Ik dacht deel het maar even, er zijn mensen die het niet weten,quote:
Net alsof Fok!kers seks hebben?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht deel het maar even, er zijn mensen die het niet weten,
Voor die ene keer dat ze het wel hebben.quote:
Ja maar dat zijn geen 30 jarigen zonder kindquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht deel het maar even, er zijn mensen die het niet weten,
2 keerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor die ene keer dat ze het wel hebben.
Doe mij de versie van Johnny Cash maar...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Deze is goed, maar toch hoor ik liever het origineel van Talk Talk
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dat was vanmiddag een lekkere kaastomaat pizza met frisdrankje bij de IKEA Delft trouwens. ¤2,50 !!
ChatGirl niet gespot
Jezelf quotenquote:
Nee, Plage is nooit leukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Lang niet gehoord, dus wel weer een keertje leuk
Ik was vrij gisteren, en vandaag ookquote:
Vrolijkheidquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, Plage is nooit leuk(het nummer dan)
Nee, wat Ed zegt!quote:
Ja e watquote:
Niet hatenquote:
Sneeuwquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
En zomer?
Eerst nog even dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
nog 5 weken
Sneeuwquote:
Nog 2 weken:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
En zomer?
Eerst nog even dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
nog 5 weken
Londonquote:
Overigens zie ik dat mijn penis op de foto staatquote:
Ja, nu voor Elbowquote:
quote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En dit keer spelen ze voornamelijk onbekender werk
Kan niet wachten totdat Lewis Elvisquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat Lewis Elvis![]()
![]()
![]()
Triest dat Ekdom daar een kind voor moest maken
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat Lewis Elvis![]()
![]()
![]()
Triest dat Ekdom daar een kind voor moest maken
Er zijn nog kaarten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, nou ben ik nog meer jaloers.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Een wifi verbinding hier in het gebouw heet Tepelstreettje
It hurts when IP is er ook eentje hier.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een "Stront stinkt" en "Draadloze kabel" bij mij in de flat
Ga jij maar lekker naar U2 luisteren danquote:
Dat zeer zeker.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar U2 luisteren dan
Goedendag!quote:
zo gek en verrassend is dat toch niet?quote:
Ik mag geen sexy foto's meer van mezelf verspreiden van m'n vriendinquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Man overkill in dit topic, geen fijne mannenfoto's
Ik heb er nog steeds maar 4quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
FOK shop doet het weer!
Ik heb december vorig jaar eindelijk weer eens een note gescoord
Vorig jaar al op Pinkpop beiden en Bastille in 2013 ook al. Weinig toevoegende bandjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo gek en verrassend is dat toch niet?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
De jaren tachtig
Goed decennium om geboren te worden
Zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
De jaren tachtig
Goed decennium om geboren te worden
Amsterdamsquote:
Volgens mij was het meer Noord-Hollands dan Amsterdams, maar wauw zo lelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amsterdams
Bijna mooier dan Haags... Bijna
Purmerendsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer Noord-Hollands dan Amsterdams, maar wauw zo lelijk.
het is dan ook een leuke dame zeker de manier waarop ze met haar fans omgaat spreekt mij aan. Er zal best wel een stukje marketing achter zetten maar ik geloof ook dat er een stukje echtheid in zitquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme goed nummer ja
Heb niks met Taylor Swift (zeker niet met haar huidige popmuziekcrap), maar dit is dan wel weer een geniale plaat.
Bronson snapt het gewoon niet zo goedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is dan ook een leuke dame zeker de manier waarop ze met haar fans omgaat spreekt mij aan. Er zal best wel een stukje marketing achter zetten maar ik geloof ook dat er een stukje echtheid in zit
twitter:Domien twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 18:19:53Beetje nerveus voor mijn feestje. reageer retweet
Is toch leuk voor die jongenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:58 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 18:19:53Beetje nerveus voor mijn feestje. reageer retweet
Zeker met zijn drankgebruikquote:
Ik snap precies hoe Domienie zich voelt. 27 en de hele wereld die denkt dat je drankverslaving hebt.quote:
twitter:giel3fm twitterde op woensdag 28-01-2015 om 08:15:45Genomineerd voor Edison in categorie POP: @DotanMusic @NielsonMusic @CommonLinnets #edisonpop Favoriet? http://t.co/bETUlV6Ctu reageer retweet
Jaa ja. Zo kan die wel weerquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan... met z'n te kleine t-shirt...
[ afbeelding ]
okquote:
Te klein? Dit is toch heel normaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan... met z'n te kleine t-shirt...
[ afbeelding ]
Zorg dan op z'n minst dat'ie wat strakker om je armen zitquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Te klein? Dit is toch heel normaal.
Dit soort shirts heb ik ook.
Ik dacht dat Giel dat zei.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Tranen rollen over mijn wangen"..
.
.
Die iets minder slanke vrouw die ook wel eens bij DWDD zit...quote:
Dat... en dan vooral dat laatste....quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:33 schreef Pandaplint het volgende:
Smerig vies ongezond dik. En irritant.
Ik kijk dat programma gelukkig niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die iets minder slanke vrouw die ook wel eens bij DWDD zit...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:39 schreef Pino112 het volgende:
Wel grappig dat jouw plaatje maxresdefault.jpg heet trouwens. Die maximale resolutie heeft ze idd van zichzelf al.
quote:
Hey!quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan "Good vibrations" erna
Elke dag vieze praatquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hey!Het is woensdag! Geen vieze praat op woensdag.
Wat zeg je dat toch geil, Pinoquote:
Wie is Erna?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan "Good vibrations" erna
Deze versie laat mijn piemel toch iets minder steigeren, zullen we maar zeggen.quote:
Had heel veel jaren '80 poprock last van.... vlakheid....quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is misschien wel het minst saaie nummer van de Dire Straits.
En dan nog is het zo vlak.
Zoals?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had heel veel jaren '80 poprock last van.... vlakheid....
Overigens vind ik het wel een goed nummer en stoor ik me er niet echt aan
The final countdown om er maar een te noemen...quote:
Leuke video voor jouquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The final countdown om er maar een te noemen...
Je post een video met SC zijn favoriete songtekst. Hoe liefquote:
Volgens mij moet ik blij zijn dat ik geen geluid heb hierzoquote:
Dat moet je als artiest gewend zijn, want veel radiodj's en interviewers doen niets anders.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb alleen maar hielenlikkerijpraat uit de mond van Ekdom gehoord over Ronson. Die gast moet zich ook ongemakkelijk hebben gevoeld erbij.
Het is ontzettend pervers. Ook radiodj's zijn journalisten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet je als artiest gewend zijn, want veel radiodj's en interviewers doen niets anders.
Ze zijn hielenlikkers van de platenbasen en Wilbert.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is ontzettend pervers. Ook radiodj's zijn journalisten.
The Offspring is ouder dan Franz Ferdinand toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat loopje van The Offspring is denk ik ook nog eens gejatVolgens mij van Auf Achse van Franz Ferdinand
Oh ja uiteraardquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The Offspring is ouder dan Franz Ferdinand toch?
Hoquote:
Jaaaaaaquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roel, Cee en SC gaan vast naar Indian Summer met die LEGENDARISCHE lineup.
Memphis maniacs is vetquote:
Slecht niet, maar veiliger en saaier dan dit kun je bijna niet programmerenquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Memphis maniacs is vet
The kik wil ik ook wel zien
Jett rebel ook wel...
Racoon ook
En de laatste keer dat ik Anouk zag was het ook gewoon goed...
Zo slecht is het toch niet!
Het is voorspelbaar SC. Dat is het.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Memphis maniacs is vet
The kik wil ik ook wel zien
Jett rebel ook wel...
Racoon ook
En de laatste keer dat ik Anouk zag was het ook gewoon goed...
Zo slecht is het toch niet!
quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is voorspelbaar SC. Dat is het.
Een ding scheelt, ze pretenderen niet iets anders te doen dan dat. Indian Summer is een vrij breed festival en ik sluit niet uit dat er later nog namen bij komen die wel goedkeuring krijgen van de muziekpolitie. Zo gaat het al jaren daar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slecht niet, maar veiliger en saaier dan dit kun je bijna niet programmeren
Dat kloptquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is voorspelbaar SC. Dat is het.
Eensch. Memphis Maniacs zijn wel een uitschieter....quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slecht niet, maar veiliger en saaier dan dit kun je bijna niet programmeren
Nee het was ook meer een constatering dan kritiek, maar het algehele beeld in festivalland dit jaar is dat het vooral met teveel festivals vissen is in de te kleine vijver... Indian Summer lijkt dit jaar ook helemaal niet voor spannende namen te willen gaan, in hun aankondiging geven ze juist aan zich te richten op de populairste hedendaagse Nederlandse popmuziek... nou dat is wel geluktquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Een ding scheelt, ze pretenderen niet iets anders te doen dan dat. Indian Summer is een vrij breed festival en ik sluit niet uit dat er later nog namen bij komen die wel goedkeuring krijgen van de muziekpolitie. Zo gaat het al jaren daar.
Manmanman. Over verschraling van het aanbod gesproken. Misschien kunnen die artiesten één grote bus regelen en dan met z'n allen naar elk 3FM-bedrijfsuitje kapotgesponsord festival rijden. Scheelt weer reiskosten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roel, Cee en SC gaan vast naar Indian Summer met die LEGENDARISCHE lineup.
Yup. Elk gat heeft of wil een eigen festival... Voor de wat bekendere bands wel lekker, want die hoeven eigenlijk geeneens meer een clubtour te regelen. Gewoon elk weekend ergens op een weiland spelen, beetje zuipen met je concullega's en bandjes kijken. Ik vind het een mooi leven.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het was ook meer een constatering dan kritiek, maar het algehele beeld in festivalland dit jaar is dat het vooral met teveel festivals vissen is in de te kleine vijver... Indian Summer lijkt dit jaar ook helemaal niet voor spannende namen te willen gaan, in hun aankondiging geven ze juist aan zich te richten op de populairste hedendaagse Nederlandse popmuziek... nou dat is wel gelukt
Het gevolg voor die bands is wel dat ze binnen no time over hun houdbaarheidsdatum heen zijn als je gelijk overal gaat staan... als je als festivalbezoeker een band in korte tijd 2, 3 keer ziet dan is de lol er wel snel af...quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Elk gat heeft of wil een eigen festival... Voor de wat bekendere bands wel lekker, want die hoeven eigenlijk geeneens meer een clubtour te regelen. Gewoon elk weekend ergens op een weiland spelen, beetje zuipen met je concullega's en bandjes kijken. Ik vind het een mooi leven.
Wrm betalen als de kans groot is dat je ze ook op het bevrijdingsfestival gaat zien?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gevolg voor die bands is wel dat ze binnen no time over hun houdbaarheidsdatum heen zijn als je gelijk overal gaat staan... als je als festivalbezoeker een band in korte tijd 2, 3 keer ziet dan is de lol er wel snel af...
Denk dat dat wel meevalt. Gezien de kosten (zeker van meerdaagse festivals) zijn er denk ik niet veel mensen die meer dan 3 festivals per seizoen bezoeken. Daarnaast kunnen bands als Kensington gaan staan waar ze willen, het klootjesvolk komt toch wel. Ik bedoel, die gasten hebben net een uitverkochte clubtour gedaan, staan over een paar weken in de HMH en verkopen alsnog lachend 2x de ZiggoDome uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gevolg voor die bands is wel dat ze binnen no time over hun houdbaarheidsdatum heen zijn als je gelijk overal gaat staan... als je als festivalbezoeker een band in korte tijd 2, 3 keer ziet dan is de lol er wel snel af...
Ken je deze?quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ken dit niet.
Happy klinkt zowaar weer een keer leuk.
Nee, maar gezien de band zal dat vast een stevig nummer zijn.quote:
kende ik nog niet, hielp mij gelijk over mn niet-koffiedip heen. Dank!quote:
Over het algemeen vind ik ze helemaal niks, maar dit is best een leuk plaatje van ze iddquote:
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik ze helemaal niks, maar dit is best een leuk plaatje van ze idd
dat hoor ik veel van mensen die ik hoog heb zitten qua muziek (o.a. Stenders) maar bij mij valt het kwartje nog niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik ze helemaal niks, maar dit is best een leuk plaatje van ze idd
Volgens mij was dit een oude single van ze.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hoor ik veel van mensen die ik hoog heb zitten qua muziek (o.a. Stenders) maar bij mij valt het kwartje nog niet.
Potentieele MH?
die clip. die werd gedraaid bij de Dixons in Utrecht toen ik daar was, hele muur met TV's die allemaal die clip afspeelden. Je zou er van gaan trippenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:19 schreef Sersjee het volgende:
Pump up the jam
![]()
Schoolfeestenmuziek
Ja, dan heb je geen LSD meer nodig...quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
die clip. die werd gedraaid bij de Dixons in Utrecht toen ik daar was, hele muur met TV's die allemaal die clip afspeelden. Je zou er van gaan trippen
dan is het een re-release. Ik hoor hem pas een week of twee volgens mijquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een oude single van ze.
en dan nu tripping draaienquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, dan heb je geen LSD meer nodig...
Niks mis meequote:
Jawel, hij maakt al tijden niks meer wat om aan te horen is.quote:
Inderdaad, die was weerzinwekkend slecht.quote:
Heb jij een directe lijn met Veenstra ofzo?quote:
quote:
ik hierquote:
leve de 3FM app en Ctrl-C Ctrl-Vquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij een directe lijn met Veenstra ofzo?
Redelijk droog hier, af en toe wel een druppen (maar gewoon regen)quote:
de hagel is hier net weer weg. Valt in Amsterdam gelukkig reuze mee.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:07 schreef Bronson het volgende:
Ik kan niet wachten totdat Michiel Niels Geusebroek draait.![]()
![]()
![]()
dit is dan weer stukken beterquote:
Enof.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is dan weer stukken beter![]()
Minder treinen!!!!111!!!EINZ!!!11!quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:36 schreef Sersjee het volgende:
Het heeft hier sinds ik wakker ben 2 keer 10 seconden geregend.
Hel en verdoemenis, mensen. Hel en verdoemenis.
treinen. toepasselijk bij dit -prachtige- nummerquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Minder treinen!!!!111!!!EINZ!!!11!
buitencategorie eindbaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |