Juist jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja je moet er maar mazzel mee hebben dat je de juiste genen hebt.
Ik heb niet de juiste genen.
Evolutionair gezien was je meer in je voordeel als je genen had die voor vet aanzetting zorgden.quote:
Dat geldt voor iedereen hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn buik is helaas het laatste waar vet afgaat. Voordat ik een platte buik heb, ben ik uitgehongerd.
Vet op de buik is helaas een familietrekje. Zelfs toen ik 48 kg woog had ik nog een buikje.
Ik zal het in gedachten houden als ik ooit er uit wil zien als een foto model, niet meer lekker wil eten, mezelf kapot wil trainen en er uit wil zien als een Afrikaantje met een hongerbuikje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen hoor
Buikvet is het lastigst weg te krijgen... Sowieso is het best lastig om je vetpercentage omlaag te brengenmaar dat zal vooral komen door mijn liefde voor bacon, bier, vleesch en ongezond voedsel
![]()
Vet vervangen door spieren (wordt je wel zwaarder van) is een beter plan
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden als ik ooit er uit wil zien als een foto model, niet meer lekker wil eten, mezelf kapot wil trainen en er uit wil zien als een Afrikaantje met een hongerbuikje.
Je kan wel lekker/goed (en zelfs af en toe ongezond) eten en slank zijn hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden als ik ooit er uit wil zien als een foto model, niet meer lekker wil eten, mezelf kapot wil trainen en er uit wil zien als een Afrikaantje met een hongerbuikje.
Geniale filmquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Tof volgens een quiz van Buzzfeed ga ik nooit trouwenIk had ook niets anders verwacht.
Te laat!quote:
Als je dat zegt terwijl je voor het zingen de kerk uit wou gaan, dan jaag je toch wel de stuipen op iemands lijfquote:
Je weet dat er in voorvocht ook zaad zit?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dat zegt terwijl je voor het zingen de kerk uit wou gaan, dan jaag je toch wel de stuipen op iemands lijf
Je meent'tquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat er in voorvocht ook zaad zit?
Ik dacht deel het maar even, er zijn mensen die het niet weten,quote:
Net alsof Fok!kers seks hebben?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht deel het maar even, er zijn mensen die het niet weten,
Voor die ene keer dat ze het wel hebben.quote:
Ja maar dat zijn geen 30 jarigen zonder kindquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht deel het maar even, er zijn mensen die het niet weten,
2 keerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor die ene keer dat ze het wel hebben.
Doe mij de versie van Johnny Cash maar...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Deze is goed, maar toch hoor ik liever het origineel van Talk Talk
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dat was vanmiddag een lekkere kaastomaat pizza met frisdrankje bij de IKEA Delft trouwens. ¤2,50 !!
ChatGirl niet gespot
Jezelf quotenquote:
Nee, Plage is nooit leukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Lang niet gehoord, dus wel weer een keertje leuk
Ik was vrij gisteren, en vandaag ookquote:
Vrolijkheidquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, Plage is nooit leuk(het nummer dan)
Nee, wat Ed zegt!quote:
Ja e watquote:
Niet hatenquote:
Sneeuwquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
En zomer?
Eerst nog even dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
nog 5 weken
Sneeuwquote:
Nog 2 weken:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
En zomer?
Eerst nog even dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
nog 5 weken
Londonquote:
Overigens zie ik dat mijn penis op de foto staatquote:
Ja, nu voor Elbowquote:
quote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En dit keer spelen ze voornamelijk onbekender werk
Kan niet wachten totdat Lewis Elvisquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat Lewis Elvis![]()
![]()
![]()
Triest dat Ekdom daar een kind voor moest maken
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat Lewis Elvis![]()
![]()
![]()
Triest dat Ekdom daar een kind voor moest maken
Er zijn nog kaarten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, nou ben ik nog meer jaloers.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Een wifi verbinding hier in het gebouw heet Tepelstreettje
It hurts when IP is er ook eentje hier.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een "Stront stinkt" en "Draadloze kabel" bij mij in de flat
Ga jij maar lekker naar U2 luisteren danquote:
Dat zeer zeker.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar U2 luisteren dan
Goedendag!quote:
zo gek en verrassend is dat toch niet?quote:
Ik mag geen sexy foto's meer van mezelf verspreiden van m'n vriendinquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Man overkill in dit topic, geen fijne mannenfoto's
Ik heb er nog steeds maar 4quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
FOK shop doet het weer!
Ik heb december vorig jaar eindelijk weer eens een note gescoord
Vorig jaar al op Pinkpop beiden en Bastille in 2013 ook al. Weinig toevoegende bandjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo gek en verrassend is dat toch niet?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
De jaren tachtig
Goed decennium om geboren te worden
Zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
De jaren tachtig
Goed decennium om geboren te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |