Juist jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja je moet er maar mazzel mee hebben dat je de juiste genen hebt.
Ik heb niet de juiste genen.
Evolutionair gezien was je meer in je voordeel als je genen had die voor vet aanzetting zorgden.quote:
Dat geldt voor iedereen hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn buik is helaas het laatste waar vet afgaat. Voordat ik een platte buik heb, ben ik uitgehongerd.
Vet op de buik is helaas een familietrekje. Zelfs toen ik 48 kg woog had ik nog een buikje.
Ik zal het in gedachten houden als ik ooit er uit wil zien als een foto model, niet meer lekker wil eten, mezelf kapot wil trainen en er uit wil zien als een Afrikaantje met een hongerbuikje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen hoor
Buikvet is het lastigst weg te krijgen... Sowieso is het best lastig om je vetpercentage omlaag te brengenmaar dat zal vooral komen door mijn liefde voor bacon, bier, vleesch en ongezond voedsel
![]()
Vet vervangen door spieren (wordt je wel zwaarder van) is een beter plan
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden als ik ooit er uit wil zien als een foto model, niet meer lekker wil eten, mezelf kapot wil trainen en er uit wil zien als een Afrikaantje met een hongerbuikje.
Je kan wel lekker/goed (en zelfs af en toe ongezond) eten en slank zijn hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden als ik ooit er uit wil zien als een foto model, niet meer lekker wil eten, mezelf kapot wil trainen en er uit wil zien als een Afrikaantje met een hongerbuikje.
Geniale filmquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Tof volgens een quiz van Buzzfeed ga ik nooit trouwenIk had ook niets anders verwacht.
Te laat!quote:
Als je dat zegt terwijl je voor het zingen de kerk uit wou gaan, dan jaag je toch wel de stuipen op iemands lijfquote:
Je weet dat er in voorvocht ook zaad zit?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dat zegt terwijl je voor het zingen de kerk uit wou gaan, dan jaag je toch wel de stuipen op iemands lijf
Je meent'tquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat er in voorvocht ook zaad zit?
Ik dacht deel het maar even, er zijn mensen die het niet weten,quote:
Net alsof Fok!kers seks hebben?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht deel het maar even, er zijn mensen die het niet weten,
Voor die ene keer dat ze het wel hebben.quote:
Ja maar dat zijn geen 30 jarigen zonder kindquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht deel het maar even, er zijn mensen die het niet weten,
2 keerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor die ene keer dat ze het wel hebben.
Doe mij de versie van Johnny Cash maar...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Deze is goed, maar toch hoor ik liever het origineel van Talk Talk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |