vraag: Hoe komt het dat ...?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja. Van de 10 die er bij ons gingen hebben het er maar 2 gehaald.
Ik was exact deze post aan het typen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
vraag: Hoe komt het dat ...?
Yreal: Ja.
na diploma of propedeuse?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wel. Internationaal belastingrecht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef nadiyaa het volgende:
Shit. Emmense baliekluivers-arrest vergeten op te schrijven op mijn schema. Nu moet ik met pen op mijn prachtig uitprintte schema schrijven *rilling* Ken dat arrest uit mijn hoofd maar je weet maar nooit.
Ook allemaal aan het leren deze avond/nacht?
GMTAquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was exact deze post aan het typen.
Achjaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was exact deze post aan het typen.
Ja, verbintenissenrecht hier.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef nadiyaa het volgende:
Shit. Emmense baliekluivers-arrest vergeten op te schrijven op mijn schema. Nu moet ik met pen op mijn prachtig uitprintte schema schrijven *rilling* Ken dat arrest uit mijn hoofd maar je weet maar nooit.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
vraag: Hoe komt het dat ...?
Yreal: Ja.
Ik ga wel trouwens mijn SLB'er van destijds mailen zodra ik mijn bul binnen heb. Keiharde payback voor het feit dat ze dacht dat ik het niet konquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vergeet niet dat uitval bij rechten sowieso 30-50% is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef shiftsix het volgende:
[..]
na diploma of propedeuse?
Erg weinig! schrik ik een beetje van
soberso*quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergeet niet dat uitval bij rechten sowieso 30-50% is.
Nope, moet er maar eens mee gaan beginnen voor ICT contracten. Maar ach wat, ik heb nog de woensdag en donderdagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef nadiyaa het volgende:
Ties heeft een klap van de molen gekregen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik gooi Quizlet maar weer eens aan, lekker arresten klappen.
Door het klappen van diverse items heeft ie teveel klappen opgelopenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ties heeft een klap van de molen gekregen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:42 schreef Ties02 het volgende:
Kennen jullie dat je ergens naartoe loopt in je kamer en vervolgens weer gaat zitten en dan bedenkt dat je hetgene waarvoor je opstond helemaal vergeten bent?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:42 schreef Ties02 het volgende:
Kennen jullie dat je ergens naartoe loopt in je kamer en vervolgens weer gaat zitten en dan bedenkt dat je hetgene waarvoor je opstond helemaal vergeten bent?
Valt mee hoor. Het is geen straf in ons mooie gebouw met kundige lerarenquote:
Donder op, ik heb het toch over premaster studenten bij de RU. Ik kom geen premaster studenten aan de vrije uni tegen. Deze conclusies hebben alleen betrekking op eigen waarnemingen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:38 schreef shiftsix het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de meeste premaster studenten geen les krijgen. De meeste doen het namelijk op de vrije universiteit, daar krijg je geen college, alleen tentamens. Dit kan een reden zijn.
Ja, dat is nog veel kwalijker. Dat je punten krijgt voor aanwezigheid/voorbereiden. Ik vind dat echt compleet achterlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:38 schreef Joosie200 het volgende:
Wat Bartje beschrijft is gewoon ons regime in het kader van een bonuspunt bij een aantal werkgroepen Tiesje. Dus tja, tot zover Strafkamp Nijmegen
het tempoquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:44 schreef shiftsix het volgende:
Oke laatste vraag:
Hoe kan ik de tempo op de universiteit zien? Zodat ik het zelf kan vergelijken.
Natuurlijk zonder collegegeld te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |