quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Marktplaats! Kerstboom is onroerend en wordt nagetrokken door het gebouw
Haar spullen zijn niks waard. Heeft nog een PC uit jaren 1999 ofzo. Verder heeft ze niks kostbaars.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je naar een incassobureau gaat zullen die uiteindelijk een deurwaarder inhuren en die zal op een gegeven moment beslag gaan leggen op die spullen denk ik.
Dit, aangezien verhalen op al haar goederen dus ook wat bij Ets staat. Gewoon alles openbaar verkopen en dan heeft Ets z'n centjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je naar een incassobureau gaat zullen die uiteindelijk een deurwaarder inhuren en die zal op een gegeven moment beslag gaan leggen op die spullen denk ik.
Wat is dat in godsnaam voor iemand?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haar spullen zijn niks waard. Heeft nog een PC uit jaren 1999 ofzo. Verder heeft ze niks kostbaars.
Wat ik wel weet is dat ze ook aantal schuldeisers achter haar heeft zitten, en die gaan natuurlijk voor.
Laat haar die spullen aan jou verpandenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haar spullen zijn niks waard. Heeft nog een PC uit jaren 1999 ofzo. Verder heeft ze niks kostbaars.
Wat ik wel weet is dat ze ook aantal schuldeisers achter haar heeft zitten, en die gaan natuurlijk voor.
Misschien is het dan economisch gezien verstandiger om haar uitstel van betaling te geven tot ze wel geld heeft. Dan kun je over een tijd misschien nog meer geld krijgen dan je nu direct zou kunnen vangen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werkt voor geen meter. Je krijgt nog steeds te zien dat iemand gepost heeft, alleen niet meer wat. Dus soms kun je zien dat iemand haast wel op je moet hebben gereageerd. Dat kan ik echt niet aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:44 schreef Ties02 het volgende:
Misschien ga ik een abo nemen zodat Ets op de negeerlijst kan
Iemand die te dom is om haar OV stop te zetten als ze stopt met d'r studie, iemand die te dom is om haar telefoonrekening niet te betalen, iemand die te dom is om haar zorgverzekering niet te betalen, iemand die te dom is om zwart te rijden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is dat in godsnaam voor iemand?
Ik mag niet in d'r kamer komen (al heb ik dat wel vaak gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef nadiyaa het volgende:
Kan die troep niet naar een zolder of schuurtje? Is die kamer leeg.
Klinkt als een best verstandig persoon...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand die te dom is om haar OV stop te zetten als ze stopt met d'r studie, iemand die te dom is om haar telefoonrekening niet te betalen, iemand die te dom is om haar zorgverzekering niet te betalen, iemand die te dom is om zwart te rijden.
Heb allemaal brieven gezien, ook van incassobureau's.Schulden gaan richting duizenden euro's. Als ik haar ermee confronteer, zegt ze dat het allemaal opgelost is en betaald zijn, maar toch blijven die brieven komen.
![]()
Gelukkig staat ze niet hier ingeschreven, dus ze kunnen mij niks maken. Hoop ik.
Goed opletten dat je zelf geen juridische fouten maakt inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag niet in d'r kamer komen (al heb ik dat wel vaak gedaan).
En dan volgende maand op tv, bedelend om geld. Wat een dom wijf, sorry dat ik het zeg. Wat maakt zij het moeilijk voor zich zelf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand die te dom is om haar OV stop te zetten als ze stopt met d'r studie, iemand die te dom is om haar telefoonrekening niet te betalen, iemand die te dom is om haar zorgverzekering niet te betalen, iemand die te dom is om zwart te rijden.
Heb allemaal brieven gezien, ook van incassobureau's.Schulden gaan richting duizenden euro's. Als ik haar ermee confronteer, zegt ze dat het allemaal opgelost is en betaald zijn, maar toch blijven die brieven komen.
![]()
Gelukkig staat ze niet hier ingeschreven, dus ze kunnen mij niks maken. Hoop ik.
Nee, totaal niet. Maar ja. Het is haar probleem. Ik wil gewoon mijn ¤1580,- en nieuwe afspraken maken, dan is er niks meer aan de hand.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klinkt als een best verstandig persoon...
En dan ondertussen rekeningen voor twee blijven betalen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien is het dan economisch gezien verstandiger om haar uitstel van betaling te geven tot ze wel geld heeft. Dan kun je over een tijd misschien nog meer geld krijgen dan je nu direct zou kunnen vangen.
Klinkt als vrouwelijke Yquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar ja. Het is haar probleem. Ik wil gewoon mijn ¤1580,- en nieuwe afspraken maken, dan is er niks meer aan de hand.
Moet ze wel komen.
Dus ze betaalt netjes?quote:iemand die te dom is om haar telefoonrekening niet te betalen,
iemand die te dom is om haar zorgverzekering niet te betalen
Dus ze koopt gewoon netjes een kaartje?quote:, iemand die te dom is om zwart te rijden.
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:50 schreef Etsu het volgende:
Ze zegt trouwens wel elke keer dat ze het geld wel heeft, en dat heeft gepind (bank deed eerst ook verschrikkelijk moeilijk omdat ze een jongerenrekening heeft volgens haar) en in een envelop heeft zitten. Maar als ik om een foto vraag, is het gesprek meteen dood.
Kan niet zonder rechter hè.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Dat je de tijd neemt om steeds te appen zeg. Gewoon eruit schoppen.
Jaja, iedereen zag de dubbele ontkenningen, maar jij bent niet de aangewezen persoon om hierop te reageren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Dus ze betaalt netjes?
[..]
Dus ze koopt gewoon netjes een kaartje?
Ja, maar je kan al naar de rechter als ze haar huur niet betaald. Waarom 3 maanden wachten als je weet wat voor persoon het betreft als het op geld aankomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |