Steek hem in de fikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:31 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nog steeds een kerstboom staan in de woonkamer.
Is van mijn huisgenote. En ik weiger op te ruimen omdat ik haar al meerdere keren heb gevraagd om het op te ruimen en ze is al 3 weken niet thuis geweest.quote:
Zet al haar spullen op MP en verander het slotquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is van mijn huisgenote. En ik weiger op te ruimen omdat ik haar al meerdere keren heb gevraagd om het op te ruimen en ze is al 3 weken niet thuis geweest.
Kerstboom kopen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zet al haar spullen op MP en verander het slot
Heb je ondertussen al wel huur?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is van mijn huisgenote. En ik weiger op te ruimen omdat ik haar al meerdere keren heb gevraagd om het op te ruimen en ze is al 3 weken niet thuis geweest.
Nee. Heb deadline gegeven en deadline is as. zondag: geld geven of spullen ophalen. Als ze er is, zonder geld, gooi ik d'r spullen op straat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al wel huur?
Wat is dat voor geval
Bespaar je de postzegels. Ze gaat nu echt niet meer betalen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Heb deadline gegeven en deadline is as. zondag. Daarna gooi ik d'r spullen op straat.
Wel gisteren (weer) een herinnering gestuurd, maar ze negeert me nog steeds.
WhatsApp is gratis gelukkig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bespaar je de postzegels. Ze gaat nu echt niet meer betalen.
Zet je dan werkelijk haar eigendommen op de stoep?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Heb deadline gegeven en deadline is as. zondag: geld geven of spullen ophalen. Als ze er is, zonder geld, gooi ik d'r spullen op straat.
Wel gisteren (weer) een herinnering gestuurd, maar ze negeert me nog steeds.
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zet je dan werkelijk haar eigendommen op de stoep?
Zullen hier wel moeten blijven tot haar kamer wordt ontruimd, denk ik he.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:41 schreef nadiyaa het volgende:
En wat ga je dan met haar spullen doen Etsu?
Lekker dan.. kun je ook geen nieuwe huurder er in zetten..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen hier wel moeten blijven tot haar kamer wordt ontruimd, denk ik he.
Als je naar een incassobureau gaat zullen die uiteindelijk een deurwaarder inhuren en die zal op een gegeven moment beslag gaan leggen op die spullen denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Marktplaats! Kerstboom is onroerend en wordt nagetrokken door het gebouwquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |