Nou nou Ets. Dit is niet netjes hoor. TR gemacht.quote:
Ik heb Paxcon al een appje gestuurd, dan komt die nog sneller. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou nou Ets. Dit is niet netjes hoor. TR gemacht.
Geil appje dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb Paxcon al een appje gestuurd, dan komt die nog sneller. Ben benieuwd.![]()
![]()
Heb je ook foto van jezelf met duckface meegestuurd? Dat werkt altijd beste.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb Paxcon al een appje gestuurd, dan komt die nog sneller. Ben benieuwd.![]()
![]()
Dat doe ik altijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je ook foto van jezelf met duckface meegestuurd? Dat werkt altijd beste.
Vergelijkend staatsrechtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef Etsu het volgende:
enlijk precies weten van rechtsvergelijking? Ik heb nu per onderwerp FR/ENG/DU gerangschikt wat ze allemaal hanteren enzo. Is dat voldoende of wat moet ik nog mee
Geen idee, ik klikte gewoon op quote en Chrome verneukte de boelquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom heb je paar woorden niet meegeciteerd?
Daarom Safari.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik klikte gewoon op quote en Chrome verneukte de boel
De verschillende aansprakelijkheidsvormen in al die wetten, de verschillen ertussenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef Etsu het volgende:
Ties, wat moet je eigenlijk precies weten van rechtsvergelijking? Ik heb nu per onderwerp FR/ENG/DU gerangschikt wat ze allemaal hanteren enzo. Is dat voldoende of wat moet ik nog meer kennen?
Nooit safari, wat een rommel.quote:
buitenlandse arresten hebben we niet, wrongful birth arrest gekoppeld met een buitenlands artikel nooit van gehoord en niet tegengekomen dus dat is ook weggevallen denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De verschillende aansprakelijkheidsvormen in al die wetten, de verschillen ertussen
En ook die buitenlandse arresten, en wij hadden dan ook nog die wrongful birth arresten met een artikel daarover
Ik begin Chrome steeds kutter te vinden. Slurpt RAM.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nooit safari, wat een rommel.
Of Chrome of IE.
Maar straks: Spartan
Eens. Beetje net als Android. Het wil best soepel lopen maar daarvoor vreet het wel resources.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin Chrome steeds kutter te vinden. Slurpt RAM.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
buitenlandse arresten hebben we niet, wrongful birth arrest gekoppeld met een buitenlands artikel nooit van gehoord en niet tegengekomen dus dat is ook weggevallen denk ik
maar wat bedoel je met die wetten? ik zie alleen Art. 3:201 DCFR
Groningenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]!!!!
Jullie hebben het weer lekker makkelijk zie ik
Wij moesten alle buitenlandse artikelen over o.a. personen, zaken, dieren, kinderen etc. weten en kunnen uitleggen uit het BGB, engelse wet, franse enz.
We mochten die wetten dan wel meenemen, maar veel wijzer werd je daar ook niet van
Oh.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]!!!!
Jullie hebben het weer lekker makkelijk zie ik
Wij moesten alle buitenlandse artikelen over o.a. personen, zaken, dieren, kinderen etc. weten en kunnen uitleggen uit het BGB, engelse wet, franse enz.
We mochten die wetten dan wel meenemen, maar veel wijzer werd je daar ook niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |