Precies, hoe meer initiatief wil je hebben van een studentquote:Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een goede mogelijkheid is voor een participerende observatie gericht op of een actor of een activiteit. Open onderzoeksrol etc. erg tof!
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze universiteit heeft boekverkopers die in een overdekte steeg vaste verkooppunten hebben. Ik koop daar best regelmatig een boekEn dit is dus gewoon openbare weg.
Oi ja, dat is tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een plek voor jou, Bartje.
Bij de Radboud komt er soms zo'n oude camper met boeken, echt zo'n hippy zit daar in. Ook wel tof
Maarja, ik vind leukste nog gewoon in boekenwinkels neuzen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
[..]
Onze universiteit heeft boekverkopers die in een overdekte steeg vaste verkooppunten hebben. Ik koop daar best regelmatig een boekEn dit is dus gewoon openbare weg.
Mooi stekje ja. Leuk spul hebben ze daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een plek voor jou, Bartje.![]()
haha ik weet niet wie jantje isquote:
[..]
Leuke plek voor zwerversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een plek voor jou, Bartje.
Eens. Idem met doceren. Je kunt nog zoveel kennis en kunde hebben binnen een vakgebied, dat wil nog niet zeggen dat het auteurschap of docentschap voor zo'n iemand is weggelegd. Slechts enkelen weten met veel gedrevenheid hun eigen kennis wel op een interessante manier over te brengen.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef Etsu het volgende:
Maar veel rechtenboeken zijn ook gewoon saai geschreven. Dan weet je gewoon niet waar je moet beginnen.
Maar dat is mijn visie hoor.
Overdag en 's avonds zijn er altijd mensen en om een uur of elf gaan de poorten aan weerszijden dicht. Ik denk dat het het veiligste en schoonste stukje Amsterdam is ongeveer.quote:
In hoeverre denk jij dat een hbo bachelor minder waard is dan een universitaire bachelor?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Al die cursisten hier... onder het schrikbewind van eriksicherheitsdienst was dit nooit gebeurd
Ja lekker alles over versimpelen zodat er eigenlijk niks meer van kloptquote:Op maandag 26 januari 2015 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
Die prof die om de haverklap een gastcollege geeft bij de DWDD bijvoorbeeld. Das nu een voorbeeld hoe het wèl moet imo. Robert Dijkgraaf is zijn naam na een korte zoektocht
Zonder inzet: groot.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:58 schreef shiftsix het volgende:
[..]
In hoeverre denk jij dat een hbo bachelor minder waard is dan een universitaire bachelor?
Dat het zo is, is een feit. Maar hoe groot is het verschil denk je?
Als je advocaat, notaris of rechter wil worden is het verschil gigantisch. Als je dat niet wil zal het veel van de functie en het bedrijf afhangen.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:58 schreef shiftsix het volgende:
[..]
In hoeverre denk jij dat een hbo bachelor minder waard is dan een universitaire bachelor?
Zo'n 1500 euro p/mquote:Op maandag 26 januari 2015 23:58 schreef shiftsix het volgende:
[..]
Erik Scherder blijkt ie te heten. Geniale manquote:Op maandag 26 januari 2015 23:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja lekker alles over versimpelen zodat er eigenlijk niks meer van klopt
Erik Scherder. Wat een enthousiaste vent. Iedereen ook opfokken om mee te doen en voorbeelden gevenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
Die prof die om de haverklap een gastcollege geeft bij de DWDD bijvoorbeeld. Das nu een voorbeeld hoe het wèl moet imo. Robert Dijkgraaf is zijn naam na een korte zoektocht
Kom je nou bij mijn team voor de garbage run?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Erik Scherder blijkt ie te heten. Geniale man
Als je een brommer met zijspan regeltquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom je nou bij mijn team voor de garbage run?
Als je die leuk vindt, kijk dan alsjeblieft deze ook:quote:
Ik vind hem niet zo tof, ik heb keer een Uni van Ned gekeken van hem. Niet bijzonder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je die leuk vindt, kijk dan alsjeblieft deze ook:
Edgar Du Perron is aansprakelijkheidsrechtdocent op onze faculteit en ook decaan. Hij is een echte cultheld op de UvA en dat is mede door zijn geweldige stijl van vertellen. Heeft zelfs een eigen lounge voor studenten gefinancierd in een kelder van de Oudemanhuispoort die zijn naam draagt. Yreal is ook groot fan.
edit: en ik weet dat je de stof allemaal al kent, maar met Du Perron is het nooit vervelend om herhaald te horen.
Ik bedoel het meer in de zin van: je gaat de overstap maken naar WO --> Zal je nu 10x zoveel je best moeten doen?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je advocaat, notaris of rechter wil worden is het verschil gigantisch. Als je dat niet wil zal het veel van de functie en het bedrijf afhangen.
Genoeg ervaringsdeskundigen hier in de kamer heurquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:05 schreef shiftsix het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van: je gaat de overstap maken naar WO --> Zal je nu 10x zoveel je best moeten doen?
Is er misschien een ervaringsdeskundige in the room?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |