Ik ben ong. 2%!quote:
"Eehhh ehhhh heb zo een vergadering en geen zin in en komt eigenlijk niet zo goed uit en allemaal mensen over de vloer wehhhh"quote:Op maandag 26 januari 2015 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Te druk met sociale contacten jeweetz
Oja FOK! natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2015 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Te druk met sociale contacten jeweetz
Zonde. Lukt mij ook niet om alles bij te houden hoor, ook bijv. omdat er ook allerlei vakken en tentamenperiodes van bedrijfskunde door die van rechten lopen. Maar wel zonde.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar tijdens de collegeweken heb ik gewoon geen zin om de boeken te lezen en de stof bij te houden. Dan denk ik altijd: "dat komt later wel".
En dan nadert het tentamen en dan denk ik: "Oh kut, nu maar even snel JOHO kopen" en dan haal ik het vak met een matig resultaat.
Erg jammer, maar ik kan het gewoon niet. Ja, kan wel, maar ik wil het niet.
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Eehhh ehhhh heb zo een vergadering en geen zin in en komt eigenlijk niet zo goed uit en allemaal mensen over de vloer wehhhh"
Zoiets.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Eehhh ehhhh heb zo een vergadering en geen zin in en komt eigenlijk niet zo goed uit en allemaal mensen over de vloer wehhhh"
Kom er gewoon niet doorheen.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zonde. Lukt mij ook niet om alles bij te houden hoor, ook bijv. omdat er ook allerlei vakken en tentamenperiodes van bedrijfskunde door die van rechten lopen. Maar wel zonde.
Ik geniet wel van boeken lezen
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik geniet meer van boeken lezen die echt mijn interesse hebben
erquote:Op maandag 26 januari 2015 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom er gewoon niet doorheen.Ik vind notarieel recht wel leuk en interessant allemaal, maar ik heb de motivatie gewoon niet voor.
hou eens opquote:Op maandag 26 januari 2015 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
er
ik heb er de motivatie gewoon niet voor
Ja je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik waarschuw je vast: dit verschilt zo gigantisch per persoon, per vak en per universiteit dat je er niet echt veel wijzer van wordt. Ik ken mensen die met nog veel minder tijd dan ik veel betere cijfers halen en ook mensen die ondanks bloed, zweet en tranen zijn afgehaakt omdat ze het gewoon niet konden.
Gewoon een vespa ciao brom halen voor 100 euro. Dan rij je op 2 tientjes naar oslo.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoeveel kost het rijden met een brommer in een rally naar Oslo per afgelegde km aan brandstof, afschrijving v/d brommer en eventueel onderhoud? Is dat je nieuwe bedrijfskundige plan van aanpak?
En wat doe jij zelf en op welke uni?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef shiftsix het volgende:
Jullie moeten het echt waarderen dat het op die manier lukt! Weinig mensen op de aardbodem zijn zo gezegend
Ik ken zelf ook mensen die bijv. economie doen erbij
[..]
Ja je hebt gelijk.
ben jij jantje?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef shiftsix het volgende:
Jullie moeten het echt waarderen dat het op die manier lukt! Weinig mensen op de aardbodem zijn zo gezegend
Ik ken zelf ook mensen die bijv. economie doen erbij
[..]
Ja je hebt gelijk.
Ik zou het gezicht van je SLB'er of wie dan ook wel willen zien als je zo'n studievoorstel indient en erbij zegt: ik ga voor dit voorstel meteen wat onderzoek toepassen in het veld zelf, te weten: onderweg naar Oslo.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon een vespa ciao brom halen voor 100 euro. Dan rij je op 2 tientjes naar oslo.
Ik ook, maar daar vallen best veel rechtenboeken onderquote:Op maandag 26 januari 2015 23:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik geniet meer van boeken lezen die echt mijn interesse hebben
Ik denk dat het wel een goede mogelijkheid is voor een participerende observatie gericht op of een actor of een activiteit. Open onderzoeksrol etc. erg tof!quote:Op maandag 26 januari 2015 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou het gezicht van je SLB'er of wie dan ook wel willen zien als je zo'n studievoorstel indient en erbij zegt: ik ga voor dit voorstel meteen wat onderzoek toepassen in het veld zelf, te weten: onderweg naar Oslo.
Onze universiteit heeft boekverkopers die in een overdekte steeg vaste verkooppunten hebben. Ik koop daar best regelmatig een boekquote:Op maandag 26 januari 2015 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar vallen best veel rechtenboeken onder
Maar ik heb hier een boekenbon liggen en daarvoor ga ik een boek fixen voor de vakantie en dan ga ik lekker lezen![]()
En ik heb nog 6 lonely planet besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een plek voor jou, Bartje.
Doe je mee joosie? Je mag wel in mijn team...quote:Op maandag 26 januari 2015 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou het gezicht van je SLB'er of wie dan ook wel willen zien als je zo'n studievoorstel indient en erbij zegt: ik ga voor dit voorstel meteen wat onderzoek toepassen in het veld zelf, te weten: onderweg naar Oslo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |