Je zou natuurlijk Nintendon't eens kunnen proberen, daar zat ik een tijdje geleden ook aan te denkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zin om Mario Sunshine te spelen.
True, die heeft zelfs ondersteuning voor controller-adapters zag ik. Maar ik wil nog niet aan homebrew beginnen op mijn Wii U. En ik heb geen adapter helaasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk Nintendon't eens kunnen proberen, daar zat ik een tijdje geleden ook aan te denken
is er geen manier om een. Pro te gebruiken In plaats van gamecube.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn telefoon ook, maar daar kan ik net zoveel Cube-games op spelen dan op mijn Wii U.
De oude Wii is uiteraard het makkelijkste en 100% accuraat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
True, die heeft zelfs ondersteuning voor controller-adapters zag ik. Maar ik wil nog niet aan homebrew beginnen op mijn Wii U. En ik heb geen adapter helaas
Dolphin is een optie, maar dan zit ik met een Xbox 360-controller (lastig vanwege FLUDD) en niet extra bijzondere graphics (pc is niet super snel).
Ik kan ook de Wii weer aansluiten, dan heb ik componentkabels, én ondersteuning voor Cube-controllers.
Geen idee wat nou de beste optie zou zijn eigenlijk, maar ik denk Wii? Wil het vooral zonder al teveel gedoe doen.
In de Wii mode. Echte Wii U homebrew, geen idee - nooit mee bezig gehouden.quote:
dus ze hebben gewoon Wii software gekopieerd en geplakt in wii u?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In de Wii mode. Echte Wii U homebrew, geen idee - nooit mee bezig gehouden.
Maar omdat de Wii U 100% compatible moest zijn met Wii, heeft het ook de exploits geerfd uit de bekende kwetsbare games.
Dolphin ondersteunt de Gamecube extensie, als je die tenminste bij Smash te pakken hebt kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
True, die heeft zelfs ondersteuning voor controller-adapters zag ik. Maar ik wil nog niet aan homebrew beginnen op mijn Wii U. En ik heb geen adapter helaas
Dolphin is een optie, maar dan zit ik met een Xbox 360-controller (lastig vanwege FLUDD) en niet extra bijzondere graphics (pc is niet super snel).
Ik kan ook de Wii weer aansluiten, dan heb ik componentkabels, én ondersteuning voor Cube-controllers.
Geen idee wat nou de beste optie zou zijn eigenlijk, maar ik denk Wii? Wil het vooral zonder al teveel gedoe doen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:23 schreef roy9 het volgende:
http://www.nintendolife.c(...)o_work_with_nintendo
Spiritual successor van Banjo-Kazooie, Duck Hunt Duo zou hier perfect voor zijn!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:32 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Welke dieren het worden maakt niet zoveel uit. Het feit dat er ein-de-lijk weer een game gemaakt wordt als Banjo-Kazooie en Donkey Kong 64 is al het juichen waard.
Ik geloof dat ze zelf al gezegd hebben dat ze graag voor Nintendo ontwikkelen. Hopelijk komt die game dan ook naar Wii U, meer games kunnen we wel gebruiken, zeker als het platformers zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 06:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Nu maar hopen op Wii U!
Haha 95% disagree'squote:Op donderdag 12 februari 2015 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze zelf al gezegd hebben dat ze graag voor Nintendo ontwikkelen. Hopelijk komt die game dan ook naar Wii U, meer games kunnen we wel gebruiken, zeker als het platformers zijn
Zelf Banjo op N64 overgeslagen en pas gespeeld toen de 'HD'-port naar Xbox 360 kwam. Was toen niet echt onder de indruk, had ook vaak geen idee wat nou precies de bedoeling was en waar ik heen moest. Veel te veel collectibles ook.
Vele developers waren op hun best op SNES. Ook onze vrienden van Squaresoft en Enix bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:53 schreef Pheno het volgende:
Ten eerste zal het nog wel even duren, gezien ze net opgericht zijn. Dus tegen die tijd heeft Nintendo wel een nieuw platform
Ten tweede was Rare op z'n best op SNES. Die laatste loodjes van die console en hun games
Op de SNES hebben ze enkel de Donkey Kong- en battletoads-serie gemaakt toch? Op de N64 hebben ze veel meer goede games gemaakt. Twee banjo's, Donkey Kong 64, Goldeneye, Conker's bad fur day... Qua genres ook een stuk gevarieerder.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:53 schreef Pheno het volgende:
Ten eerste zal het nog wel even duren, gezien ze net opgericht zijn. Dus tegen die tijd heeft Nintendo wel een nieuw platform
Ten tweede was Rare op z'n best op SNES. Die laatste loodjes van die console en hun games
Sowieso Ocarina Of Time.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef VRIDZ het volgende:En ook nog een vraagje over Zelda (gezien de re-release van MM op N3DS).. ik heb nog geeneen '3D' Zelda gespeeld.. Welke volgorde van spelen zouden jullie me aanraden? Ik weet dat beide N64-versies het meest worden aangeschreven.. Is het dan slim om met die te beginnen, of beter die tot het laatst te bewaren?
Ja, je hebt een pookje nodig om te lopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
over zelda gesproken. Skyward sword en twilight princess. Moeten die per se met de nun-chuck gespeeld worden? of kun je daar ook een wii controller voor halen? Die games lijken me zo ontzettend tof, maar die nun-chucks..ik vind het verschrikkelijk!
Twilight princess is er ook voor de cube, dat speelt een stuk fijnerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
over zelda gesproken. Skyward sword en twilight princess. Moeten die per se met de nun-chuck gespeeld worden? of kun je daar ook een wii controller voor halen? Die games lijken me zo ontzettend tof, maar die nun-chucks..ik vind het verschrikkelijk!
Ik heb een medestander die nog nooit Zelda heeft gespeeld!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef VRIDZ het volgende:
Aangezien er net ook over de Wii werd gepraat.. ik heb nog een aardige backlog (voor al mn consoles wel), dus uiteraard ook voor mn Wii.. maar wat mij eigenlijk altijd zo tegenstaat, is de batterijduur van de remotes.. Ik heb zelf meerdere soorten accu's met opladers gehad, maar voor mijn gevoel werken die maar vrij kort, of zelfs helemaal niet. Gewone batterijen gebruiken wordt al snel een dure aangelegenheid, plus heb het idee dat mn remotes die batterijen ook leeg trekken als ze gewoon uitstaan.
Wat gebruik(t)en jullie als krachtbron voor de Wii remotes, en wat kunnen jullie me aanraden?
Oh en wat betreft Mario Sunshine; zeker tof spel, naar mijn idee ook een stuk lastiger dan een Mario Galaxy. Sommige geheime levels of blauwe munten zijn verdomd lastig te bereiken / uit te spelen.. een 100% score bij dat spel zal mij dan dus ook wel nooit gaan lukken
En ook nog een vraagje over Zelda (gezien de re-release van MM op N3DS).. ik heb nog geeneen '3D' Zelda gespeeld.. Welke volgorde van spelen zouden jullie me aanraden? Ik weet dat beide N64-versies het meest worden aangeschreven.. Is het dan slim om met die te beginnen, of beter die tot het laatst te bewaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |