abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 10 februari 2015 @ 23:44:20 #251
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_149558922
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zin om Mario Sunshine te spelen. -O-
Je zou natuurlijk Nintendon't eens kunnen proberen, daar zat ik een tijdje geleden ook aan te denken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 10 februari 2015 @ 23:47:16 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149559025
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk Nintendon't eens kunnen proberen, daar zat ik een tijdje geleden ook aan te denken
True, die heeft zelfs ondersteuning voor controller-adapters zag ik. Maar ik wil nog niet aan homebrew beginnen op mijn Wii U. En ik heb geen adapter helaas -O-

Dolphin is een optie, maar dan zit ik met een Xbox 360-controller (lastig vanwege FLUDD) en niet extra bijzondere graphics (pc is niet super snel).

Ik kan ook de Wii weer aansluiten, dan heb ik componentkabels, én ondersteuning voor Cube-controllers.

Geen idee wat nou de beste optie zou zijn eigenlijk, maar ik denk Wii? Wil het vooral zonder al teveel gedoe doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149559140
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mijn telefoon ook, maar daar kan ik net zoveel Cube-games op spelen dan op mijn Wii U.
is er geen manier om een. Pro te gebruiken In plaats van gamecube.

Edit ik weet nu ineens dat geheugen ook een issue is op wiiu
pi_149559237
Wacht homebrew wiiu?
  Donald Duck held woensdag 11 februari 2015 @ 00:00:34 #255
46149 __Saviour__
pi_149559443
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

True, die heeft zelfs ondersteuning voor controller-adapters zag ik. Maar ik wil nog niet aan homebrew beginnen op mijn Wii U. En ik heb geen adapter helaas -O-

Dolphin is een optie, maar dan zit ik met een Xbox 360-controller (lastig vanwege FLUDD) en niet extra bijzondere graphics (pc is niet super snel).

Ik kan ook de Wii weer aansluiten, dan heb ik componentkabels, én ondersteuning voor Cube-controllers.

Geen idee wat nou de beste optie zou zijn eigenlijk, maar ik denk Wii? Wil het vooral zonder al teveel gedoe doen.
De oude Wii is uiteraard het makkelijkste en 100% accuraat.
Ik heb de game nog op GC-schijfje, ik zit er aan te denken om die rippen op de oude Wii (die ik weg doe) en dan spelen met Nintendon't. De adapterondersteuning is erg lekker, je hebt echt analoog nodig om de game te spelen zoals werkelijk bedoeld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held woensdag 11 februari 2015 @ 00:03:33 #256
46149 __Saviour__
pi_149559529
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:53 schreef tailfox het volgende:
Wacht homebrew wiiu?
In de Wii mode. Echte Wii U homebrew, geen idee - nooit mee bezig gehouden.
Maar omdat de Wii U 100% compatible moest zijn met Wii, heeft het ook de exploits geerfd uit de bekende kwetsbare games.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_149559637
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

In de Wii mode. Echte Wii U homebrew, geen idee - nooit mee bezig gehouden.
Maar omdat de Wii U 100% compatible moest zijn met Wii, heeft het ook de exploits geerfd uit de bekende kwetsbare games.
dus ze hebben gewoon Wii software gekopieerd en geplakt in wii u?
Top idee :p
pi_149562138
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_149570610
http://www.nintendolife.c(...)o_work_with_nintendo

_O_

Spiritual successor van Banjo-Kazooie, Duck Hunt Duo zou hier perfect voor zijn!
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:06:55 #260
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_149571842
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dolphin ondersteunt de Gamecube extensie, als je die tenminste bij Smash te pakken hebt kunnen krijgen.
pi_149574433
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:23 schreef roy9 het volgende:
http://www.nintendolife.c(...)o_work_with_nintendo

_O_

Spiritual successor van Banjo-Kazooie, Duck Hunt Duo zou hier perfect voor zijn!

Welke dieren het worden maakt niet zoveel uit. Het feit dat er ein-de-lijk weer een game gemaakt wordt als Banjo-Kazooie en Donkey Kong 64 is al het juichen waard. *O*
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  donderdag 12 februari 2015 @ 06:15:50 #262
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_149592220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:32 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Welke dieren het worden maakt niet zoveel uit. Het feit dat er ein-de-lijk weer een game gemaakt wordt als Banjo-Kazooie en Donkey Kong 64 is al het juichen waard. *O*
_O_ !!!!!!!!!

Nu maar hopen op Wii U!
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:44:49 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149621308
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 06:15 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

_O_ !!!!!!!!!

Nu maar hopen op Wii U!
Ik geloof dat ze zelf al gezegd hebben dat ze graag voor Nintendo ontwikkelen. Hopelijk komt die game dan ook naar Wii U, meer games kunnen we wel gebruiken, zeker als het platformers zijn :)

Zelf Banjo op N64 overgeslagen en pas gespeeld toen de 'HD'-port naar Xbox 360 kwam. Was toen niet echt onder de indruk, had ook vaak geen idee wat nou precies de bedoeling was en waar ik heen moest. Veel te veel collectibles ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 13 februari 2015 @ 04:20:22 #264
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_149624963
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze zelf al gezegd hebben dat ze graag voor Nintendo ontwikkelen. Hopelijk komt die game dan ook naar Wii U, meer games kunnen we wel gebruiken, zeker als het platformers zijn :)

Zelf Banjo op N64 overgeslagen en pas gespeeld toen de 'HD'-port naar Xbox 360 kwam. Was toen niet echt onder de indruk, had ook vaak geen idee wat nou precies de bedoeling was en waar ik heen moest. Veel te veel collectibles ook.
Haha 95% disagree's :P zo zie je maar weer :) Rare at hun best tijdens de n64 era met dus die game en conker's bad fur day etc. dus ik ben echt benieuwd wat ze nu gaan brengen.
pi_149626098
Ten eerste zal het nog wel even duren, gezien ze net opgericht zijn. Dus tegen die tijd heeft Nintendo wel een nieuw platform :P

Ten tweede was Rare op z'n best op SNES. Die laatste loodjes van die console en hun games O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149626542
Damn na de Bowser world is Mario 3D World vrij pittig.

Heb nu tot en met de star world nu wel gewoon 100% stars, stamps en gouden vlag :P

Nog 1 world over dus?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:29:52 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149627881
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:53 schreef Pheno het volgende:
Ten eerste zal het nog wel even duren, gezien ze net opgericht zijn. Dus tegen die tijd heeft Nintendo wel een nieuw platform :P

Ten tweede was Rare op z'n best op SNES. Die laatste loodjes van die console en hun games O+
Vele developers waren op hun best op SNES. Ook onze vrienden van Squaresoft en Enix bijvoorbeeld.
pi_149633731
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:53 schreef Pheno het volgende:

Op de SNES hebben ze enkel de Donkey Kong- en battletoads-serie gemaakt toch? Op de N64 hebben ze veel meer goede games gemaakt. Twee banjo's, Donkey Kong 64, Goldeneye, Conker's bad fur day... Qua genres ook een stuk gevarieerder.

Plus dat ontwikkelen voor de NES/SNES ook zoveel simpeler was dan voor alle opvolgers. Het is jammer dat Rare die ontwikkelingen niet bij heeft kunnen houden, zowel qua gameplay als qua gamedesign. Qua topgames hebben ze de laatste jaren enkel Viva Pinata afgeleverd, de rest was mwah. En het publiek voor Viva Pinata is ook gewoon erg beperkt omdat die game nogal vreemd is, dus dat is ook geen groot succes geworden.

Ik denk dat een ouderwetse Banjo-game echt wel succesvol kan zijn. Geen rare snufjes met voertuigen etc. erin maar gewoon platformen en puzzelstukjes en andere dingen verzamelen! Goede platformgames zijn er helaas amper, alleen Nintendo heeft er nog een paar uit eigen stal.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:53:41 #269
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_149645631
Aangezien er net ook over de Wii werd gepraat.. ik heb nog een aardige backlog (voor al mn consoles wel), dus uiteraard ook voor mn Wii.. maar wat mij eigenlijk altijd zo tegenstaat, is de batterijduur van de remotes.. Ik heb zelf meerdere soorten accu's met opladers gehad, maar voor mijn gevoel werken die maar vrij kort, of zelfs helemaal niet. Gewone batterijen gebruiken wordt al snel een dure aangelegenheid, plus heb het idee dat mn remotes die batterijen ook leeg trekken als ze gewoon uitstaan.

Wat gebruik(t)en jullie als krachtbron voor de Wii remotes, en wat kunnen jullie me aanraden?

Oh en wat betreft Mario Sunshine; zeker tof spel, naar mijn idee ook een stuk lastiger dan een Mario Galaxy. Sommige geheime levels of blauwe munten zijn verdomd lastig te bereiken / uit te spelen.. een 100% score bij dat spel zal mij dan dus ook wel nooit gaan lukken :X

En ook nog een vraagje over Zelda (gezien de re-release van MM op N3DS).. ik heb nog geeneen '3D' Zelda gespeeld.. Welke volgorde van spelen zouden jullie me aanraden? Ik weet dat beide N64-versies het meest worden aangeschreven.. Is het dan slim om met die te beginnen, of beter die tot het laatst te bewaren?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:04:10 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149646076
Gebruik Duracell batterijen.
pi_149646498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef VRIDZ het volgende:En ook nog een vraagje over Zelda (gezien de re-release van MM op N3DS).. ik heb nog geeneen '3D' Zelda gespeeld.. Welke volgorde van spelen zouden jullie me aanraden? Ik weet dat beide N64-versies het meest worden aangeschreven.. Is het dan slim om met die te beginnen, of beter die tot het laatst te bewaren?
Sowieso Ocarina Of Time.

The Wind Waker, Twilight Princess en Skyward Sword zijn ook allemaal toffe TLOZ games.
Maar Ocarina Of Time blijft gewoon het tofste.
Majora's Mask is hier de vreemde eend in de bijt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:49:43 #272
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149648242
over zelda gesproken. Skyward sword en twilight princess. Moeten die per se met de nun-chuck gespeeld worden? of kun je daar ook een wii controller voor halen? Die games lijken me zo ontzettend tof, maar die nun-chucks..ik vind het verschrikkelijk!
pi_149648427
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
over zelda gesproken. Skyward sword en twilight princess. Moeten die per se met de nun-chuck gespeeld worden? of kun je daar ook een wii controller voor halen? Die games lijken me zo ontzettend tof, maar die nun-chucks..ik vind het verschrikkelijk!
Ja, je hebt een pookje nodig om te lopen.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_149649229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
Twilight princess is er ook voor de cube, dat speelt een stuk fijner :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149649508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef VRIDZ het volgende:
Aangezien er net ook over de Wii werd gepraat.. ik heb nog een aardige backlog (voor al mn consoles wel), dus uiteraard ook voor mn Wii.. maar wat mij eigenlijk altijd zo tegenstaat, is de batterijduur van de remotes.. Ik heb zelf meerdere soorten accu's met opladers gehad, maar voor mijn gevoel werken die maar vrij kort, of zelfs helemaal niet. Gewone batterijen gebruiken wordt al snel een dure aangelegenheid, plus heb het idee dat mn remotes die batterijen ook leeg trekken als ze gewoon uitstaan.

Wat gebruik(t)en jullie als krachtbron voor de Wii remotes, en wat kunnen jullie me aanraden?

Oh en wat betreft Mario Sunshine; zeker tof spel, naar mijn idee ook een stuk lastiger dan een Mario Galaxy. Sommige geheime levels of blauwe munten zijn verdomd lastig te bereiken / uit te spelen.. een 100% score bij dat spel zal mij dan dus ook wel nooit gaan lukken :X

En ook nog een vraagje over Zelda (gezien de re-release van MM op N3DS).. ik heb nog geeneen '3D' Zelda gespeeld.. Welke volgorde van spelen zouden jullie me aanraden? Ik weet dat beide N64-versies het meest worden aangeschreven.. Is het dan slim om met die te beginnen, of beter die tot het laatst te bewaren?
Ik heb een medestander die nog nooit Zelda heeft gespeeld! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')