Volgens mij valt het aantal kinderen wat op de Wii U speelt je vies tegen, waarschijnlijk zijn het allemaal volwassennen die snel om hulp vragen zodat ze weer verder kunnen. Er zijn immers nog meer games te spelen!quote:Op zondag 8 februari 2015 20:51 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, lekker zelf dingen uitvogelen, voldoening is dan ook des te groter als je het uiteindelijk uitgevogeld krijgt!
Toevallig vorige week eindelijk eens wat meer rond wezen neuzen op enkele Miiverse communities.. oa die van de oude Megaman-spellen voor de Vitrual Console.. wat voor een simpele vragen je daar tegen komtHebben kinderen nu echt zo weinig inzicht / improvisatievermogen, of zijn ze zo ongeduldig? Ik ga er iig van uit dat het grotendeels kinderen zijn.. allemaal vragen hoe ze voorbij een bepaald stuk in een level moeten komen, of in welke volgorde ze bazen moeten verslaan.. Zo gek veel mogelijkheden heb je toch niet in Megaman-spellen, dus zet die grijze massa eens aan het werk!
Of zou het komen doordat kids van nu opgroeien met spellen die je doodgooien met tutorials en aanwijzingen, dat ze niet meer leren zelf na te denken hoe een spel werkt? Of ze zoeken alles op op internet.. Ik ben opgegroeid met de NES en SNES, en geen internet. Ik weet niet beter dan dingen eindeloos te blijven herhalen en opnieuw te proberen, net zolang totdat je het eindelijk haalt. Oke, met wat geluk stonden er misschien enkele codes van dat spel in de Power Unlimited, maar dat was altijd maar weer de vraag..
Het draait uiteindelijk toch om de totaalbeleving van een spel.. waarom zou je dat willen verpesten door bij het minste of geringste om hulp te vragen?
Dat lijkt me dan wel irritant, alhoewel als je het weet dan kan je misschien verder met iets anders totdat je de update hebt?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef Pheno het volgende:
Metroid is juist zo tof door al dat backtracking. Een uur proberen een missileupgrade te bereiken en dan blijkt later dat het met een upgrade simpel kan
Zou het?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:13 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Vertel mij wat over MegamanDeel 3 was 1 van de 4 spellen die ik bij mijn NES kreeg, als 7-jarig manneke. Binnen het jaar had ik m toch wel uitgespeeld hoor. En dat geldt wel voor meer 'moeilijke' spellen van die tijd. Heb ondertussen zo'n beetje 'alle' Megaman (X) platformers thuis liggen, en het gros ervan ook al wel uitgespeeld. Daar gaat inderdaad wat tijd in zitten, maar een beetje doorzettingsvermogen en volhardendheid is geen overbodige luxe. In mijn optiek is dat zelfs een vereiste voor een zichzelf respecterende gamer. (Oke, klinkt weer lekker serieus en belangrijk zo
)
Metroid-serie moet ik ook nog maar eens aan beginnen. Weet al dat die ook zeer pittig zal zijn.. denk dat ik maar gewoon lading papier neerleg, zelf map tekenen tijdens het spelen
[..]
En dan ook nog denken dat je karakter Metroid heet
[..]
In zekere zin is het net als Zelda, maar dan in een toekomstig/space-thema. En je hebt geen dungeons, het spel zelf is 1 grote dungeon.
[..]
Hoe dat zo? Mario Party is toch de game bij uitstek om met vrienden thuis op de bank te spelen? Toegegeven, bij gebrek aan mensen die regelmatig over de vloer komen om te gamen, is online wel goede oplossing, maar veel spellen zijn uiteindelijk toch veel toffer als je iemand hebt om tegen aan te schreeuwen?
Trouwens, Mvr Poes had het over Mario Galaxy 2.. ik vraag me af, zouden dat soort spellen in Japan een hogere moeilijkheidsgraad hebben? Je hebt wel meer spellen die (naar mijn idee) wat makkelijker gemaakt zijn in de Europese / Amerikaanse uitvoering.. overbekend voorbeeld is natuurlijk Super Mario Bros 2 (The Lost Levels).. of had dat een andere reden, dat wij de Doki Doki Panic-variant kregen ipv de originele Lost Levels?
Dat vind ik echt grote onzin. Je speelt voor het spel, niet om er snel doorheen te komen zodat je aan een nieuwe kunt beginnen. Maargoed, das mijn insteek.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:22 schreef roy9 het volgende:
[..]
Volgens mij valt het aantal kinderen wat op de Wii U speelt je vies tegen, waarschijnlijk zijn het allemaal volwassennen die snel om hulp vragen zodat ze weer verder kunnen. Er zijn immers nog meer games te spelen!
Helemaal waar.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:13 schreef VRIDZ het volgende:
Hoe dat zo? Mario Party is toch de game bij uitstek om met vrienden thuis op de bank te spelen? Toegegeven, bij gebrek aan mensen die regelmatig over de vloer komen om te gamen, is online wel goede oplossing, maar veel spellen zijn uiteindelijk toch veel toffer als je iemand hebt om tegen aan te schreeuwen?
100% mee eens!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 05:15 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Dat vind ik echt grote onzin. Je speelt voor het spel, niet om er snel doorheen te komen zodat je aan een nieuwe kunt beginnen. Maargoed, das mijn insteek.
Er zijn mensen die alles zo snel mogelijk willen doen. Ik ben nu bv met de endgame van een vitagame bezig. Het normale uitspelen kost 20 uur, maar ik heb ondertussen bijna het dubbele erop zitten door de extra's na het uitspelen. Meer uitdagende gevechten, alles. Dat missen die mensen die er door jagen en vinden een game puur een 'taak' om zo snel mogelijk uit te spelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 05:15 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Dat vind ik echt grote onzin. Je speelt voor het spel, niet om er snel doorheen te komen zodat je aan een nieuwe kunt beginnen. Maargoed, das mijn insteek.
er zit een microphone in de gamepad. Die kan perfect gebruikt wordem ket Mario party.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Online gamen is wel leuk, maar haalt het toch niet bij het schreeuwen op de bank![]()
Hoewel mario party natuurlijk wel relaties aardig op de proef stelt
Nounou, niet per definitie. Voor de meeste nintendo games is dat wel het geval maar op andere platformen prefereer ik toch vaak single player.quote:
Dat varieert natuurlijk gewoon per spel. Sommige spellen zijn leuk om lekker door heen te rennen en daarna is het wel prima, anderen kan je bijna blijven spelen inderdaad. Assassins Creed op de Vita ben ik redelijk vlot doorheen gerend en dan vond ik het wel prima, terwijl ik met Far Cry op de PS4 ieder hoekje van het land aan het bekijken ben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn mensen die alles zo snel mogelijk willen doen. Ik ben nu bv met de endgame van een vitagame bezig. Het normale uitspelen kost 20 uur, maar ik heb ondertussen bijna het dubbele erop zitten door de extra's na het uitspelen. Meer uitdagende gevechten, alles. Dat missen die mensen die er door jagen en vinden een game puur een 'taak' om zo snel mogelijk uit te spelen.
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Russische eShop-prijzen gaan donderdag omhoog. Snel nog je slag slaan als je wilt dus.
kan je makkelijk switchen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Russische eShop-prijzen gaan donderdag omhoog. Snel nog je slag slaan als je wilt dus.
hoe goed koop is het dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Account aanmaken, systeem Russisch maken, eShop leegkopen, terug switchen, ???, profit.
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens Zavvi is er brand geweest bij een pakhuis van Nintendo en zijn er wat Amiibo verbrand. Bron: reactie op Budgetgaming-forum.
Helft van de prijs ofzo? En je kunt met je eigen cc betalen.quote:
Wow!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vandaag op OCD mode met Super Mario 3D World begonnen, eerste 4 werelden op 100% uitgespeeld
Ik ook!!! Daar dacht ik gisteren nog aan, kon ik maar.... Ik heb dat spel veels te laat leren kennen. Toen was de GameCube tijd al voorbij. Nog wel even op de wii gespeeld, die was toen net uit. Daar kon je een GameCube controller op aan sluiten en een geheugenkaartje erin.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zin om Mario Sunshine te spelen.
me toquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:38 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ik ook!!! Daar dacht ik gisteren nog aan, kon ik maar.... Ik heb dat spel veels te laat leren kennen. Toen was de GameCube tijd al voorbij. Nog wel even op de wii gespeeld, die was toen net uit. Daar kon je een GameCube controller op aan sluiten en een geheugenkaartje erin.
Maar dat had ik weer geleend dus nooit ver gekomen.
Wat een fantastisch spel![]()
Hoop dat ze die ook ooit nog uitbrengen voor de wii U. Zou hem meteen pre-orderen!
Sunshine HD is de enige remaster die ik nog zou kopen. Day one, in de coolste special edition die er isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:38 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ik ook!!! Daar dacht ik gisteren nog aan, kon ik maar.... Ik heb dat spel veels te laat leren kennen. Toen was de GameCube tijd al voorbij. Nog wel even op de wii gespeeld, die was toen net uit. Daar kon je een GameCube controller op aan sluiten en een geheugenkaartje erin.
Maar dat had ik weer geleend dus nooit ver gekomen.
Wat een fantastisch spel![]()
Hoop dat ze die ook ooit nog uitbrengen voor de wii U. Zou hem meteen pre-orderen!
je hebt toch een wiiu? Hardwarematig beter dan gamecube.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sunshine HD is de enige remaster die ik nog zou kopen. Day one, in de coolste special edition die er is
Dacht overigens voor de grap even te kijken wat een HD-videokabel voor een GameCube kost, heb zowel die console als de game nog, maar die krengen kosten minimaal 100 dollar![]()
Mijn telefoon ook, maar daar kan ik net zoveel Cube-games op spelen dan op mijn Wii U.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
je hebt toch een wiiu? Hardwarematig beter dan gamecube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |