Ja, nee, daar ga ik echt niet naartoe, sorry.quote:
Ik ga wel mee.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, nee, daar ga ik echt niet naartoe, sorry.
Ik wil wel nog een keertje naar Walibi, maar daar kan ik niemand voor porren.
Serieus, ik houd van achtbanenquote:
Oehquote:Op maandag 26 januari 2015 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, ik houd van achtbanen. Ik ga mee
!
welke kan dit zijn?quote:Kom vanavond om 21.30 uur naar de voor 3 Oscargenomineerde secret cinema!
Ik voel m'n buik nu alquote:Op maandag 26 januari 2015 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehWie nog meer? Ik wil in de Goliath
Count me in.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van achtbanen met loopings krijg ik een halve whiplash de laatste tijd, superirritantquote:
Samen in X-treme en dan na de tijd als halve bejaarden rondhupsenquote:Op maandag 26 januari 2015 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van achtbanen met loopings krijg ik een halve whiplash de laatste tijd, superirritant
Ik ken die nieuwe namen niet, ik ken ze als Superman en El Condorquote:Op maandag 26 januari 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen in X-treme en dan na de tijd als halve bejaarden rondhupsen.
Ik wilde ook Superman typen, maar toen bedacht ik me dat ie niet meer zo heet. El Condor heeft nog wel dezelfde naam.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken die nieuwe namen niet, ik ken ze als Superman en El Condor
Ik ben er vroeger drie keer geweest, ik had een keertje kaartjes gewonnen voor Halloween, was hun eerste Halloweenviering geloof ikquote:Op maandag 26 januari 2015 18:12 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben nog nooit in walibi geweest. Mijn vrienden durven allemaal niet in achtbanen.
Doordeweekse dag gaan in de periode dat er weinig schoolreisjes zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook wel naar de Efteling. Het is er alleen altijd zo schreeuwend druk met al die blagen.
Op die manier ben ik op één dag heel disneyland én disneystudio's doorgerend alweer 2 jaar geleden.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doordeweekse dag gaan in de periode dat er weinig schoolreisjes zijn.
Da's dan meestal de periode dat het kutweer is?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doordeweekse dag gaan in de periode dat er weinig schoolreisjes zijn.
Ook prima, al jaren niet geweestquote:Op maandag 26 januari 2015 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, nee, daar ga ik echt niet naartoe, sorry.
Ik wil wel nog een keertje naar Walibi, maar daar kan ik niemand voor porren.
Ja ik ook een keer, en vorig jaar was het ook echt niet druk eind november, doordeweeks. Maar we hadden drie nachten voor de prijs van twee en zouden op zaterdag teruggaan, maar jezus, die zaterdagquote:Op maandag 26 januari 2015 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op die manier ben ik op één dag heel disneyland én disneystudio's doorgerend alweer 2 jaar geleden.
Als je je geroepen voeltquote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Dit jaar nog met een meeting in de Efteling geweest. Ondanks Hemelvaartsweekend was het er erg rustig.
Ik zou dit jaar best nog eens willen, dus iemand mag een meeting organiseren.
Ja mooi is dat. Op een gegeven moment heeft iedereen fastpass en ben je geen seconde sneller maar heeft iedereen wel meer betaaldquote:Op maandag 26 januari 2015 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook een keer, en vorig jaar was het ook echt niet druk eind november, doordeweeks. Maar we hadden drie nachten voor de prijs van twee en zouden op zaterdag teruggaan, maar jezus, die zaterdagM'n zus en zwager zijn wel tien keer in Disney geweest maar deze drukte hadden ze nog nooit gezien. Zelfs met de fastpass mocht je drie kwartier wachten.
Met 15 man ging dat vorig jaar prima. Mensen die ergens in willen gaan er in en andere wachten.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar een grote groep is altijd zo lastig, omdat je dan toch in kleinere groepjes splitst. Die wil daarheen, die wil wat eten, die wil daar niet heen, etc
Afgelopen jaar 2x geweest.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga juist bijna elk jaar naar de EftelingDoordeweeks in het najaar meestal, dat wel.
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een kleinere groep is ook mogelijkquote:Op maandag 26 januari 2015 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar een grote groep is altijd zo lastig, omdat je dan toch in kleinere groepjes splitst. Die wil daarheen, die wil wat eten, die wil daar niet heen, etc
Ok, wie regelt deze meet?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders gaan we gewoon gezellig met z'n tweetjesquote:
*kuch*.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En anders gaan we gewoon gezellig met z'n tweetjes.
quote:
MissMSX wilt ook meedoen in dit gezelschapquote:Op maandag 26 januari 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:
Oké, oké, gaan we gezellig met z'n vieren.
Fine, vijfquote:Op maandag 26 januari 2015 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MissMSX wilt ook meedoen in dit gezelschap
Je mag CL betasten, friemelen en opgeilen wat je wiltquote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fine, vijf.
Jullie verpesten m'n CL hossel.
Misschien wil Rhu ook mee!quote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fine, vijf.
Jullie verpesten m'n CL hossel.
Pfff.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mag CL betasten, friemelen en opgeilen wat je wilt. Daar hebben Grrrrr en ik echt geen moeite mee.
Heb jij een beetje fatsoenlijke camera?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mag CL betasten, friemelen en opgeilen wat je wilt. Daar hebben Grrrrr en ik echt geen moeite mee.
Jupquote:Op maandag 26 januari 2015 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb jij een beetje fatsoenlijke camera?
Oh liefje, jij hebt echt geen flauw idee hoe ik eruit zie, hèquote:Op maandag 26 januari 2015 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb jij een beetje fatsoenlijke camera?
Gewoon pfff.quote:
Refund als the Song of Time niet werktquote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef HeatWave het volgende:
http://www.dx.com/nl/p/ne(...)mpaign=nl20150126New
[ afbeelding ]
Voor de Zeldafreaks.
Geen idee wat dat is, Zelda is overratedquote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Refund als the Song of Time niet werkt.
Er wordt niet gezekenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef MissMSX het volgende:
Als er nu al gezeken wordt blijf ik wel thuis
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, Zelda is overrated.
Ik ben ooit een stuk in de remake van Windwaker gekomen op de DS geloof ik, het kan me gewoon niet zo boeien dat gespringquote:
DS heeft geen Windwaker remakequote:Op maandag 26 januari 2015 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ooit een stuk in de remake van Windwaker gekomen op de DS geloof ik, het kan me gewoon niet zo boeien dat gespring.
3DS danquote:Op maandag 26 januari 2015 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
DS heeft geen Windwaker remake. Wel een min of meer vervolg: Phantom Hourglass.
quote:
Jij niet moppiequote:Op maandag 26 januari 2015 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er wordt niet gezeken. Ik zeg alleen dat wanneer er geen datum gevonden kan worden ik wel gezellig samen met CL ga. Als dat al zeiken is
.
Oh. Nee, niet mijn ding. Ik ben geen gamer.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1 van de beste Game series ooit:
[ afbeelding ]
Ik ben een sucker voor alles Nintendo. Hell, zelfs Kirby is gay as fuck en ik vind het prachtigquote:Op maandag 26 januari 2015 19:56 schreef HeatWave het volgende:
Zelda, Mario, ergens heb ik het idee dat Nintendo me gewoon niet zo ligt.
Al is Fantasy Life op dit moment wel leuk tijdverdrijf op de 3DS.
Ik ook niet, maar voor Zelda maak ik een uitzondering. Voor de rest speel ik vooral Mario.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nee, niet mijn ding. Ik ben geen gamer.
Dat heb ik dus nietquote:Op maandag 26 januari 2015 19:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor alles Nintendo. Hell, zelfs Kirby is gay as fuck en ik vind het prachtig.
Jij ook niet? Lees je je eigen posts welquote:Op maandag 26 januari 2015 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor Zelda maak ik een uitzondering. Voor de rest speel ik vooral Mario.
Ik speel nu Fire Emblem. Hard as hell. Al die moderne pubers met hun 100.000 save points zijn niets gewendquote:Op maandag 26 januari 2015 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet.
Toen ze op kwamen zetten was ik into the MSX/C64, met echte games, niet alleen meuk voor koters. De 1986 versie van Metal Gear is geniaal. Dat soort games waren ondenkbaar op de NES.
Ik heb dus de hele kleutergeneratie overgeslagen qua games, ik zat op jonge leeftijd al aliens te killen ipv over paddestoeltjes springen.
Metal Gearquote:Op maandag 26 januari 2015 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet.
Toen ze op kwamen zetten was ik into the MSX/C64, met echte games, niet alleen meuk voor koters. De 1986 versie van Metal Gear is geniaal. Dat soort games waren ondenkbaar op de NES.
Ik heb dus de hele kleutergeneratie overgeslagen qua games, ik zat op jonge leeftijd al aliens te killen ipv over paddestoeltjes springen.
Als ik game is het 2 a 3 uur per week ofzo. Niet echt een gamer, nou ja, hardcore gamer danquote:Op maandag 26 januari 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ook niet? Lees je je eigen posts wel?
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik speel nu Fire Emblem. Hard as hell. Al die moderne pubers met hun 100.000 save points zijn niets gewend.
Tuurlijk, games waren toen wel minder vergeeflijk, maar dat gold ook voor MSX games toenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik speel nu Fire Emblem. Hard as hell. Al die moderne pubers met hun 100.000 save points zijn niets gewend.
Agossiequote:Op maandag 26 januari 2015 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Date heeft afgezegd![]()
( zo iedereen weer ingelicht)
Lul.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Date heeft afgezegd![]()
( zo iedereen weer ingelicht)
Ik heb mezelf ook prima vermaakt met oude adventures van Sierra en Lucasarts.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, games waren toen wel minder vergeeflijk, maar dat gold ook voor MSX games toen.
Alleen waren Loom en Monkey Island echt de doorslag voor mij, dat waren games waar ik nachten mee bezig kon zijn, niets springen en timen, nadenken en verbanden leggen etc.
Heel lang niets anders gedaan dan adventures, toen shooters en pas sinds Oblivion kan ik een RPG wel waarderen.
Nu speel ik van alles, van Dragon Age tot Wolvenstein tot Fantasy Life.
Daar had je andere kanalen voor.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook prima vermaakt met oude adventures van Sierra en Lucasarts.
Mooie tijden wel, als je vastzat zat je ook echt vast, googlen was er niet bij.
Sierra's vond ik iets minder, maar heb ze wel gedaan idd.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook prima vermaakt met oude adventures van Sierra en Lucasarts.
Mooie tijden wel, als je vastzat zat je ook echt vast, googlen was er niet bij.
Yeps, ook wel gehad, ook vaak bij het MSX-collectief geweest, vlak bij Carre toen, nerden to the maxquote:
Vroegerquote:
Waar ging het mis tussen ons?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, ook wel gehad, ook vaak bij het MSX-collectief geweest, vlak bij Carre toen, nerden to the max.
HW werd een console gamer?quote:
Ik beperk me niet tot 1 systeem, Far Cry en Dragon Age speel ik op de PCquote:
Ik vond het een erg leuke game, heb hem redelijk uitgespeeld incl allerlei verzamelmeuk, speelt lekker weg, aardig verhaal.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, DA, dat moet ik ook nog aanschaffen. Is het iets?
Had ie nog een beetje een geloofwaardig excuus?quote:
Hij heeft van t weekend een meisje ontmoet waarmee hij een wow-klik hadquote:Op maandag 26 januari 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ie nog een beetje een geloofwaardig excuus?.
Das gewoon kut, verzin dan een kutsmoesquote:Op maandag 26 januari 2015 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft van t weekend een meisje ontmoet waarmee hij een wow-klik had
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das gewoon kut, verzin dan een kutsmoes.
Yeps, daarom post ik hier helemaal niets op dit momentquote:Op maandag 26 januari 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
In elk geval leuk voor hem, in mijn geval altijd kut
Ik had iets over een vloek gezegd toch?
Hou je smilies voor jequote:Op maandag 26 januari 2015 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, daarom post ik hier helemaal niets op dit moment.
Dat is eigenlijk altijd de beste optie he.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch een tyfus grafhekel aan die 9292 app. Ik ga wel met de auto
Ik moet naar Amsterdamquote:Op maandag 26 januari 2015 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd de beste optie he.
Ja maar er rijden zoveel mensenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze al een aantal jaar wegen waar je met je auto kunt rijden.
Koop een zwaailicht en sirene.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar er rijden zoveel mensennou ja ik zal het wel kunnen hoor, als iedereen gewoon aan de kant gaat.
Oh, dat blijf ik sowiesoquote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou woensdagavond uit de buurt van Osdorp blijven
Heel veel succes dan.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is Amsterdam, dat werkt niet.
9292 is te achterlijk voor woorden, heb je echt geen hol aan.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch een tyfus grafhekel aan die 9292 app. Ik ga wel met de auto
Ik gebruikte hem een paar jaar geleden nog heel vaak, was echt een uitkomst als je ergens in een vreemde stad liep en van A naar B wilde, maar dan moet hij het wel doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
9292 is te achterlijk voor woorden, heb je echt geen hol aan.
Valt wel mee, er is geen stuk uit ofzo, enkel gebroken. Dus als je gewoon stil zit komt je vel er niet tussenquote:
Ik had een keer dat dat scharnier aan de achterkant kapot was, dus als je ging zitten schoof die bril een centimeter wegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, er is geen stuk uit ofzo, enkel gebroken. Dus als je gewoon stil zit komt je vel er niet tussen
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer dat dat scharnier aan de achterkant kapot was, dus als je ging zitten schoof die bril een centimeter weg
Daar heeft iedereen wel eens last vanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer dat dat scharnier aan de achterkant kapot was, dus als je ging zitten schoof die bril een centimeter weg
Uhm, volgens mij is het best lastig met 1 gladde en 1 stroeve schoen. Volgens mij wissel je ze in gedachten om en lig je nog op je bekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja lijkt me ook wel tof. Een sport die ik misschien kan zonder op de SEH te eindigen
Des te leukerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken weinig dingen die me debieler lijken dan curling.
Je mag wel in mijn plaatsquote:
O ja, bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij is het best lastig met 1 gladde en 1 stroeve schoen. Volgens mij wissel je ze in gedachten om en lig je nog op je bek
Dat heb ik een tijdje gedaan, best wel leuk. Wel veel rennenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat eraan te denken om te gaan badmintonnen maar a) het lijkt me wel suf ook en b) moeilijker dan ik denk en c) ik ben niet zo competitief
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er reiskostenvergoeding is, dan graag
Gewoon wat meer drinkenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat denk je zelf.
Ach, het zal ook wel weer leuk zijn als je er eenmaal bent, maar ik haat ijs, sneeuw, schaatsen, en eigenlijk alles wat winter is.
Ja, dat kan dus niet, ik moet nuchter zijn voor vanavondquote:
Des te beter tochquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Dan wordt het vooral voor de omstanders vermakelijk zo op het ijs.
Soort ijshockey maar met een iets grotere puck.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je als leek dan curlen en dat het ook nog ergens op slaat? Dat wordt toch gewoon lekker beuken met die stenen en lomp doen met de bezems?
Weet ik het?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je als leek dan curlen en dat het ook nog ergens op slaat? Dat wordt toch gewoon lekker beuken met die stenen en lomp doen met de bezems?
Jaja, er moet toch iets "aparts" bedacht wordenquote:
Dat beantwoord deze vraag:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef Harmankardon het volgende:
Ja, maar bowlen is gewoon lopen en hier krijg je door de houding en de kou kramp in je poten. Je denkt als een ballerina over het ijs heen te glijden maar in werkelijkheid ben je al blij als je je rug niet breekt.
Dat hele vegen slaat daardoor natuurlijk ook nergens op want je staat te wachten tot die steen voorbijkomt en ja, daar ging die dan want dat hou je niet bij. Die dingen zijn trouwens loodzwaar.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen die per se ludiek willen doenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, er moet toch iets "aparts" bedacht worden.
Omdat het me leuk lijktquote:
Ik welquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Mij lijkt het op zich ook best geinig een keer. Maar ik ben ook (meestal) niet iemand die gelijk onderuit gaat bij datsoort dingen.
Ik ook niet hoor, en ik schaam me daar echt niet voor, dat ik een of ander dom boerse kutsport die alleen in Nederland leuk gevonden wordt niet kanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet eens schaatsenHeb het al ruim twintig jaar niet gedaan en de laatste keer was met een stoel
Het lijkt me juist hartstikke leuk. Ik ben echt jaloers op het gemak waarop anderen over dat ijs glijden. maar dat heb ik ook met rollerbladen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik schaam me daar echt niet voor, dat ik een of ander dom boerse kutsport die alleen in Nederland leuk gevonden wordt niet kan.
Geen last van, ik zie het en denk, niets voor mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me juist hartstikke leuk. Ik ben echt jaloers op het gemak waarop anderen over dat ijs glijden. maar dat heb ik ook met rollerbladen.
Dat heb ik met ongeveer elke sportquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me juist hartstikke leuk. Ik ben echt jaloers op het gemak waarop anderen over dat ijs glijden. maar dat heb ik ook met rollerbladen.
Ik kan wel fietsen. En soort van lopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik met ongeveer elke sport
Dat 't alleen in NL leuk gevonden wordt is niet waar, natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik schaam me daar echt niet voor, dat ik een of ander dom boerse kutsport die alleen in Nederland leuk gevonden wordt niet kan.
Canadaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat 't alleen in NL leuk gevonden wordt is niet waar, natuurlijk.
Nou, paar scandinavische landen nog misschien, maar verder boeit het echt helemaal niemandquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat 't alleen in NL leuk gevonden wordt is niet waar, natuurlijk.
Ja maar ik kan niet sportfietsenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel fietsen. En soort van lopen.
Duitsland, België, Rusland, Polen, Amerika...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, paar scandinavische landen nog misschien, maar verder boeit het echt helemaal niemand.
Niet waarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, paar scandinavische landen nog misschien, maar verder boeit het echt helemaal niemand.
Ja, het is idd volkssport nummer 1 in de VS, na, nou ja, zo'n beetje alles incl Curlingquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Duitsland, België, Rusland, Polen, Amerika...
Dat is het hier ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is idd volkssport nummer 1 in de VS, na, nou ja, zo'n beetje alles incl Curling.
Hondenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet sportfietsenEn niet hardlopen of zo
Ik ga zo een flink stuk wandelen met de oppashond
Schaatsen is hier niet volkssport nr 1...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is idd volkssport nummer 1 in de VS, na, nou ja, zo'n beetje alles incl Curling.
Ik heb vorige week een mopsje geknuffeldquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Honden.
Over een paar maanden hoop ik ook weer een hond te hebben.
En terecht, want het is doodsaai, maar het is wel enorm populair hier.quote:
Mwah, als je je een héél klein beetje verdiept in de schema's kan het best heel spannend zijn. Maarja, dat en het leent zich slecht voor commercials, daarom is het in Amerika niet populair.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En terecht, want het is doodsaai, maar het is wel enorm populair hier.
Weet je wat het is, als je de tijdklok weghaalt zit je uren naar 100% hetzelfde beeld te kijken, met wat andere kleurtje op de pakken, je ziet er dan helemaal niets aan. Er gebeurt gewoon niets, de ene is net iets sneller dan de andere, nou nou, wat een spanningquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, als je je een héél klein beetje verdiept in de schema's kan het best heel spannend zijn. Maarja, dat en het leent zich slecht voor commercials, daarom is het in Amerika niet populair.
Als jij iets niet leuk vind of niet begrijpt is het altijd meteen mega kutquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als je de tijdklok weghaalt zit je uren naar 100% hetzelfde beeld te kijken, met wat andere kleurtje op de pakken, je ziet er dan helemaal niets aan. Er gebeurt gewoon niets, de ene is net iets sneller dan de andere, nou nou, wat een spanning.
Dat heb ik met veel "race" sporten, het is gewoon doodsaai om naar te kijken, ook al kan het qua competitie spannend zijn, het daadwerkelijke gebeuren is de hele tijd hetzelfde.
Uiteraard, zo werkt dat bij iedereenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als jij iets niet leuk vind of niet begrijpt is het altijd meteen mega kut
F1 is ook maar wat blije autootjes die rondjes rijden. Alleen als er een paar uit de bocht vliegen en elkaar doodrijden wordt het spannend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja als je voetbal kijkt zonder enige interesse in de competitie zit je ook anderhalf uur te kijken naar mannetjes in gekleurde pakjes die tegen een bal aan schoppen.
En nee, dat is dus onzin, voetbal is totaal onvoorspelbaar op elk moment. Er gebeurt nooit 2 keer hetzelfde, schaatsen is uren lang precies hetzelfde rondje met een ander poppetje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja als je voetbal kijkt zonder enige interesse in de competitie zit je ook anderhalf uur te kijken naar mannetjes in gekleurde pakjes die tegen een bal aan schoppen.
Eens dus, dat zei ik al, ik heb dat met alle races. Haal de klok weg en je zit naar een gif in een loop te kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
F1 is ook maar wat blije autootjes die rondjes rijden. Alleen als er een paar uit de bocht vliegen en elkaar doodrijden wordt het spannend.
Dat is omdat jij van voetbal snapt waar het over gaat en van schaatsen niet. Tunnelvisie much?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nee, dat is dus onzin, voetbal is totaal onvoorspelbaar op elk moment. Er gebeurt nooit 2 keer hetzelfde, schaatsen is uren lang precies hetzelfde rondje met een ander poppetje.
Of is de legendarische goal van van Basten in 88 hetzelfde als 10.1 ipv 10.2 schaatsen vind je?.
Nee hoor, vooral niet met de minder belangrijke dingen in het levenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, zo werkt dat bij iedereen.
Uhuh, want schaatsen is ook echt iets om te "snappen" je moet harder rijden dan de ander en meer is er niet, en nee, ook "dat en dat" niet, meer dan dat is het niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is omdat jij van voetbal snapt waar het over gaat en van schaatsen niet. Tunnelvisie much?
Net zoals je bij voetbal de bal tussen die palen door moet schoppen. Meer is er niet. En nee ook "dat en dat" niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, want schaatsen is ook echt iets om te "snappen" je moet harder rijden dan de ander en meer is er niet, en nee, ook "dat en dat" niet, meer dan dat is het niet.
Wij hebben destijds onze nieuwe cavia naar Marco vernoemd naar aanleiding van die wedstrijdquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nee, dat is dus onzin, voetbal is totaal onvoorspelbaar op elk moment. Er gebeurt nooit 2 keer hetzelfde, schaatsen is uren lang precies hetzelfde rondje met een ander poppetje.
Of is de legendarische goal van van Basten in 88 hetzelfde als 10.1 ipv 10.2 schaatsen vind je?.
Ik vind bij voetbal vooral dat eeuwige geanalyseer tussendoor en achteraf zo vreselijk. De nabeschouwing duurt bijna langer dan de wedstrijd zelf. Allemaal theorieën terwijl de speler gewoon die bal in het doel wilde trappen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Net zoals je bij voetbal de bal tussen die palen door moet schoppen. Meer is er niet. En nee ook "dat en dat" niet.
Klopt, alleen is de methode om dat te doen oneindig in zijn variaties, bij schaatsen doe je 1 ding, rondjes rijden, op precies dezelfde manier, elke keer weer, net als de ander die 100% hetzelfde doet, alleen met 0.1 sec verschil.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Net zoals je bij voetbal de bal tussen die palen door moet schoppen. Meer is er niet. En nee ook "dat en dat" niet.
Oh dat vind ik altijd hilarischquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind bij voetbal vooral dat eeuwige geanalyseer tussendoor en achteraf zo vreselijk. De nabeschouwing duurt bijna langer dan de wedstrijd zelf. Allemaal theorieën terwijl de speler gewoon die bal in het doel wilde trappen.
Sja, dat krijg je als het ook daadwerkelijk spannend en boeiend isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind bij voetbal vooral dat eeuwige geanalyseer tussendoor en achteraf zo vreselijk. De nabeschouwing duurt bijna langer dan de wedstrijd zelf. Allemaal theorieën terwijl de speler gewoon die bal in het doel wilde trappen.
...dus bij voetbal is de methode wel relevant, maar bij iedere andere sport niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, alleen is de methode om dat te doen oneindig in zijn variaties, bij schaatsen doe je 1 ding, rondjes rijden, op precies dezelfde manier, elke keer weer, net als de ander die 100% hetzelfde doet, alleen met 0.1 sec verschil.
Maar als je het leuk vindt moet je het vooral lekker kijken, maar ik vind het net zo spannend als gras zien groeien.
foto!!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Wat zit m'n haar trouwens geweldig vandaag. Het is net alsof er volume in zit.
Hoeveel decibel?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Welke methode dan? Die mooie omhaal op de 100 meter? Die geweldige pass over 80 meter zo op de stropdas op de 1500 meter? Die keiharde tackle in de 16 op de 10 KM?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...dus bij voetbal is de methode wel relevant, maar bij iedere andere sport niet?
Nogmaals, je ziet wat je wilt zien en wat je snapt.
Het is wel spannend als het een nek-aan-nekrace isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke methode dan? Die mooie omhaal op de 100 meter? Die geweldige pass over 80 meter zo op de stropdas op de 1500 meter? Die keiharde tackle in de 16 op de 10 KM?
Of gewoon, rondjes rijden, iets sneller dan de andere....
Dat gevecht tegen de verzuring, die kruising perfect achterlangs, en die vernietigende versnelling in de laatste ronde?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke methode dan? Die mooie omhaal op de 100 meter? Die geweldige pass over 80 meter zo op de stropdas op de 1500 meter? Die keiharde tackle in de 16 op de 10 KM?
Of gewoon, rondjes rijden, iets sneller dan de andere....
Dan is het de klok die het spannend maakt, niet datgene waar je naar kijkt, want haal de klok weg en je hebt niets meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel spannend als het een nek-aan-nekrace isOf als ze de verkeerde bocht nemen of te vroeg denken dat ze klaar zijn.
Hoe spannend zou voetbal zijn zonder bal?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het de klok die het spannend maakt, niet datgene waar je naar kijkt, want haal de klok weg en je hebt niets meer.
Bij jou ook al?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:22 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe spannend zou voetbal zijn zonder bal?
Dat zou echt heel vet zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe spannend zou voetbal zijn zonder bal?
Bier drinken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou echt heel vet zijnIk zie het al voor me, 22 kerels op een veld, niks te doen, klok telt af, drie kwartier lang... eeh... elkaar in elkaar slaan?
voetballers zijn wel de meest luie van topsporters ja. Dus met of zonder bal... Kunnen ze eerder naar de vrouwen en hun drankquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou echt heel vet zijnIk zie het al voor me, 22 kerels op een veld, niks te doen, klok telt af, drie kwartier lang... eeh... elkaar in elkaar slaan?
Boeit dat verder? Alsof (bijv) acteur zo enorm inspannend is, toch adoreer je die massaal om hun product.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
voetballers zijn wel de meest luie van topsporters ja. Dus met of zonder bal... Kunnen ze eerder naar de vrouwen en hun drank
Hoho! Vergeet de klapschaats niet. En de supersonische pakken. Er speelt veel meer mee dan een rondje schaatsenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, alleen is de methode om dat te doen oneindig in zijn variaties, bij schaatsen doe je 1 ding, rondjes rijden, op precies dezelfde manier, elke keer weer, net als de ander die 100% hetzelfde doet, alleen met 0.1 sec verschil.
Maar als je het leuk vindt moet je het vooral lekker kijken, maar ik vind het net zo spannend als gras zien groeien.
Voetbal is net zo saai. Alleen hollen er wat meer tegelijk van de ene kant van het veld naar de andere. Maar als dat je ding is, neem dan iets als ijshockey. Kleiner speelveld, kortere speeltijd, dus meer actie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeit dat verder? Alsof (bijv) acteur zo enorm inspannend is, toch adoreer je die massaal om hun product.
Ik kijk liever naar luie voetballers die iets boeiends doen dan totaal vertiefde schaatsers die niet meer normaal kunnen lopen die 4 uur hetzelfde rondje doen.
Ik hou van uitzonderlijke prestaties ja. Van Sven kramer die in zijn topdagen de concurrenten verpletterd. Het schaatsen naar een nieuw niveau kan brengen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeit dat verder? Alsof (bijv) acteur zo enorm inspannend is, toch adoreer je die massaal om hun product.
Ik kijk liever naar luie voetballers die iets boeiends doen dan totaal vertiefde schaatsers die niet meer normaal kunnen lopen die 4 uur hetzelfde rondje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat is het ook denk ik, ik heb nooit iets gehad met individuele sporters eigenlijk, net als bij tennis, boeit mij het nu dat 1 persoon beter is dan een ander, daar heb ik geen band mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou van uitzonderlijke prestaties ja. Van Sven kramer die in zijn topdagen de concurrenten verpletterd. Het schaatsen naar een nieuw niveau kan brengen.
Van tiger Woods in zijn topdagen of Michael Schumacher. Rodger Federer allemaal uitzonderlijk goed.
Daar zijn ook een paar voetballers van. Messi en Ronaldo.
Helaas is er bij voetbal een hele grote groep en die hele grote groep heeft een hoop middelmaat en oog aids. En helaas voor Nederland loopt daar al bijna niks meer rond. Als je objectief bent en geen aanhanger van een club hoef je het niet voor je lol meer te kijken in nederland.
Dat eerste heeft dan ook een te groot speelveld, maar de spelers zijn in ieder geval geen watjesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
American football of ijshockeyRammen met die banaan
Dat zijn niet mijn sporten,maar daarvan snap ik de aantrekkingskracht, rugby, volleybal ook wel. Maar ik snap dus niet waarom het iemand boeit dat 1 iemand iets harder kan fietsen dan een ander, of schaatsen oid.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Groepsgevoel. Lekker primair. Niks ontwikkelde wezens.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het ook denk ik, ik heb nooit iets gehad met individuele sporters eigenlijk, net als bij tennis, boeit mij het nu dat 1 persoon beter is dan een ander, daar heb ik geen band mee.
Ajax is iets waar ik mee ben opgegroeid, het bestaat ook nog iit sporters, die zijn allang dood en gestopt. Je bent met je vrienden voor Ajax, welk Ajax dan ook, slecht of goed.
Waarom zou ik bijv voor een tennisser zijn die er geen kut van kan? Toch zijn er mensen bloedfanatiek fan van Roda JC oid, die kunnen er ook geen kut van, toch zijn ze hun hele leven fan.
Nee, blind 1 persoon adoreren is lekker ontwikkeld wou je zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groepsgevoel. Lekker primair. Niks ontwikkelde wezens.
Als ik aan het hardlopen ben verleg ik ook steeds mijn grens. Dat geeft een bepaalde kick. Kan me voorstellen dat zoiets ook plaatsvervangend werkt, net als bij teamsporten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn sporten,maar daarvan snap ik de aantrekkingskracht, rugby, volleybal ook wel. Maar ik snap dus niet waarom het iemand boeit dat 1 iemand iets harder kan fietsen dan een ander, of schaatsen oid.
Dat zeg ik toch nergens. Wel bij de les blijvenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, blind 1 persoon adoreren is lekker ontwikkeld wou je zeggen.
Ik ben ook voor Ajax en ook realistisch. Niet dat elke wedstrijd van Barcelona oogstrelend is maar dan komen we in elk geval op niveau. Waarom zou ik naar middelmaat kijken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het ook denk ik, ik heb nooit iets gehad met individuele sporters eigenlijk, net als bij tennis, boeit mij het nu dat 1 persoon beter is dan een ander, daar heb ik geen band mee.
Ajax is iets waar ik mee ben opgegroeid, het bestaat ook nog iit sporters, die zijn allang dood en gestopt. Je bent met je vrienden voor Ajax, welk Ajax dan ook, slecht of goed.
Waarom zou ik bijv voor een tennisser zijn die er geen kut van kan? Toch zijn er mensen bloedfanatiek fan van Roda JC oid, die kunnen er ook geen kut van, toch zijn ze hun hele leven fan.
Ja, om het te DOEN!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik aan het hardlopen ben verleg ik ook steeds mijn grens. Dat geeft een bepaalde kick. Kan me voorstellen dat zoiets ook plaatsvervangend werkt, net als bij teamsporten.
Omdat middelmaat bij voetbal gewoon erg vermakelijk kan zijn om naar te kijken, een foutenfestival is leuk om te zien.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Ajax en ook realistisch. Niet dat elke wedstrijd van Barcelona oogstrelend is maar dan komen we in elk geval op niveau. Waarom zou ik naar middelmaat kijken?
De echte top van tennis bestaat slechts uit niet meer dan 10 mannen.
Hetzelfde met golf en schaatsen. Kleine groepen. De beste van de beste.
Naar Roda - NAC kijken is gewoon tijdverspilling als je het voor het spel doet. Gezellig met je maten prima maar heeft weinig met het voetbal te maken.
Daarom zeg ik toch ook 'plaatsvervangend'. Lees nou even goed schatjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, om het te DOEN!
Dat snap ik wel, schaatsen en tennis is vast erg leuk om te doen, maar ik vind het echt niets om naar te kijken.
Wie? Wie? Wie?!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik adoreer een nieuwe acteur. Move over Orlando.
Ijshockey is cool. American football is een reclamezuil met dito pauzes. Stront vervelend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat veel mensen dat hebben. En dan met een uitzondering van de sport die ze zelf beoefenenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind sporten sowieso niet boeiend
Ik zie mezelf nog niet met plezier naar een marathon kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dat hebben. En dan met een uitzondering van de sport die ze zelf beoefenen
Ik vind dansen ook alleen maar leuk om te zien omdat het ideetjes geeft, inspirerend en motiverend is en je jezelf kunt spiegelen
Ook niet omdat je dan zelf gaat van 'aargh ik wil ook!!'?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet met plezier naar een marathon kijken
Daar verschillen we dus. Zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat middelmaat bij voetbal gewoon erg vermakelijk kan zijn om naar te kijken,
Ja, dat zag ik wel, maar dat sprak ik dus weer even tegenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook 'plaatsvervangend'. Lees nou even goed schatje
Daarom vind ik het ook niet leuk om te kijken. Maar dat vind ik van bijna iedere sportquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als je de tijdklok weghaalt zit je uren naar 100% hetzelfde beeld te kijken, met wat andere kleurtje op de pakken, je ziet er dan helemaal niets aan. Er gebeurt gewoon niets, de ene is net iets sneller dan de andere, nou nou, wat een spanning.
Dat heb ik met veel "race" sporten, het is gewoon doodsaai om naar te kijken, ook al kan het qua competitie spannend zijn, het daadwerkelijke gebeuren is de hele tijd hetzelfde.
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook niet leuk om te kijken. Maar dat vind ik van bijna iedere sport.
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ook niet omdat je dan zelf gaat van 'aargh ik wil ook!!'?
Het is je vergeven hoor. Iedere gek heeft z'n gebrekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik wel, maar dat sprak ik dus weer even tegen.
Niet als feit, als mening he? Ik snap dat oprecht niet, dat je opgewonden kan raken van 10.4 ipv 10.5 op een klok, van een ander die het heeft gedaan.
En nee, ik draag niets bij bij het voetbal, dat weet ik ook wel, maar het is gewoon 90 min onvoorspelbaar en nooit hetzelfde, hoe saai sommige potten ook zijn, het is nooit saaier dan 1000 keer hetzelfde rondje zien.
Ik kan het tenminste uitleggenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor. Iedere gek heeft z'n gebrek![]()
Dat is niet waar. Ik ben opgegroeid met andere sporten (turnen, paardrijden, volleybal e.d.). Maar ook die sporten kan ik niet hele middagen bekijken. Op de cross na, dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag hoor.
Maar dat komt ook omdat het je niet boeit, je bent er niet mee opgegroeid met bijv je vader die met je naar Ajax (of hockey) ging etc.
Voor een Ajacied is het ook daadwerkelijk belangrijk dat Ajax wint, het betekent iets.
Nee. Ik snap er echt nog steeds niet van. Kan me er niets bij voorstellenquote:
Gewoon gaan hardlopen. Daar heb je geen sportschool voor nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
Zullen we het ergens anders over hebben? Ik krijg zin om te sporten maar mijn sportschool is te ver weg van het oppasadres
Perfect weer voor de komende weken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon gaan hardlopen. Daar heb je geen sportschool voor nodig
Jukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon gaan hardlopen. Daar heb je geen sportschool voor nodig
Het is altijd goed hardloopweerquote:
Wrom niet?quote:
Nee, dat is anders. Dan kijk je objectief, gewoon om het kijken. Je hebt er geen belang bij, het boeit je niet wie er wint zeg maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik ben opgegroeid met andere sporten (turnen, paardrijden, volleybal e.d.). Maar ook die sporten kan ik niet hele middagen bekijken. Op de cross na, dan.
Blessurequote:
Ik vind het wel kortzichtig dat je zegt dat ik niet kan snappen dat het je raakt wanneer Ajax verliest omdat ik ergens geen belang bij heb, want dat snap ik wel. Hoewel voetbal mij geen reet boeit, verder. Ik heb namelijk altijd gesport in teamverband en kon dus ook altijd goed meeleven met teamgenoten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is anders. Dan kijk je objectief, gewoon om het kijken. Je hebt er geen belang bij, het boeit je niet wie er wint zeg maar.
Dan raak je er nooit echt bij betrokken en zal je idd nooit snappen waarom het mij bijv echt raakt als Ajax iets wint of verliest.
Kutlijfquote:
Oh, dat lijkt mij ook wel leuk ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan tai chi. Het is verrassend leuk
Oh die zat laatst stiekem in mijn yogales!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan tai chi. Het is verrassend leuk
Jij noemt het kortzichtig, ik blijf nog steeds bij mijn standpunt, want je zegt wel dat je kon meeleven,maar je hebt dus geen idee wat bijv een Champions League winnen met een supporter doet, of juist verliezen van je rivaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel kortzichtig dat je zegt dat ik niet kan snappen dat het je raakt wanneer Ajax verliest omdat ik ergens geen belang bij heb, want dat snap ik wel. Hoewel voetbal mij geen reet boeit, verder. Ik heb namelijk altijd gesport in teamverband en kon dus ook altijd goed meeleven met teamgenoten.
Dat klinkt ook lekker! Ik twijfel of ik tzt ook weer een vechtsport wil gaan doen. Aikido trekt me ook nog steeds, maar dat heeft niet dat lekker explosieve raggenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ga weer kickboksen als ik verhuisd ben.
Ik denk wel dat het enorm van de docent afhangt. Ik heb gelukkig een hele nuchtere kerel die af en toe aangeeft ook zelf niet alles van die energie te voelen/begrijpen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh die zat laatst stiekem in mijn yogales!
Ik vond het hele gemiep over mijn energie wat vermoeiend, maar de bewegingen waren wel fijn
Oh, hoe denk jij dat ongesteldheid is dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij noemt het kortzichtig, ik blijf nog steeds bij mijn standpunt, want je zegt wel dat je kon meeleven,maar je hebt dus geen idee wat bijv een Champions League winnen met een supporter doet, of juist verliezen van je rivaal.
Je snapt het principe, net als ik me kan indenken hoe ongesteld zijn is, maar je zal het nooit zo ervaren.
Lijkt me kut voornamelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, hoe denk jij dat ongesteldheid is dan?
Kutnaam. Kuthoofd. Next!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me kut voornamelijk.
Je snapt me wel.
Ik hoef iets toch niet zelf te ervaren om in te kunnen denken hoe iets voelt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij noemt het kortzichtig, ik blijf nog steeds bij mijn standpunt, want je zegt wel dat je kon meeleven,maar je hebt dus geen idee wat bijv een Champions League winnen met een supporter doet, of juist verliezen van je rivaal.
Je snapt het principe, net als ik me kan indenken hoe ongesteld zijn is, maar je zal het nooit zo ervaren.
Ik vind dat yoga ook echt enorm verschilt per docentquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt ook lekker! Ik twijfel of ik tzt ook weer een vechtsport wil gaan doen. Aikido trekt me ook nog steeds, maar dat heeft niet dat lekker explosieve raggen
[..]
Ik denk wel dat het enorm van de docent afhangt. Ik heb gelukkig een hele nuchtere kerel die af en toe aangeeft ook zelf niet alles van die energie te voelen/begrijpen.
Yoga Bitch from Hellquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat yoga ook echt enorm verschilt per docent
Ik had eerst eentje die elke les een uitspraak van de Dalai Lama mee gaf. Maar zijn yoga was heel relaxed en 'puur' dus heel fijn
Nu had ik er laatst een die ging echt voor een of andere gemene power yoga! Squads, opdrukken, the works! En helemaal geen Dalai Lama
Wel als iemand die dat voelt je probeert uit te leggen dat het niet hetzelfde isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef iets toch niet zelf te ervaren om in te kunnen denken hoe iets voelt?
Nee oké. Is goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel als iemand die dat voelt je probeert uit te leggen dat het niet hetzelfde is.
Want je zegt A maar uit alles wat je verder zegt blijkt B.
Ik ga het zelf niet gebruiken maar ik dacht misschien leuk voor anderen hierquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
Wat is er mis met betalen voor een dienst?
Nou ja, ieder z'n meug.
Alsof er mensen op internet zijn die nog nooit van popcorn time gehoord hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga het zelf niet gebruiken maar ik dacht misschien leuk voor anderen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |