Ja, nee, daar ga ik echt niet naartoe, sorry.quote:
Ik ga wel mee.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, nee, daar ga ik echt niet naartoe, sorry.
Ik wil wel nog een keertje naar Walibi, maar daar kan ik niemand voor porren.
Serieus, ik houd van achtbanenquote:
Oehquote:Op maandag 26 januari 2015 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, ik houd van achtbanen. Ik ga mee
!
welke kan dit zijn?quote:Kom vanavond om 21.30 uur naar de voor 3 Oscargenomineerde secret cinema!
Ik voel m'n buik nu alquote:Op maandag 26 januari 2015 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehWie nog meer? Ik wil in de Goliath
Count me in.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehWie nog meer? Ik wil in de Goliath
Van achtbanen met loopings krijg ik een halve whiplash de laatste tijd, superirritantquote:
Samen in X-treme en dan na de tijd als halve bejaarden rondhupsenquote:Op maandag 26 januari 2015 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van achtbanen met loopings krijg ik een halve whiplash de laatste tijd, superirritant
Ik ken die nieuwe namen niet, ik ken ze als Superman en El Condorquote:Op maandag 26 januari 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen in X-treme en dan na de tijd als halve bejaarden rondhupsen.
Ik wilde ook Superman typen, maar toen bedacht ik me dat ie niet meer zo heet. El Condor heeft nog wel dezelfde naam.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken die nieuwe namen niet, ik ken ze als Superman en El Condor
Ik ben er vroeger drie keer geweest, ik had een keertje kaartjes gewonnen voor Halloween, was hun eerste Halloweenviering geloof ikquote:Op maandag 26 januari 2015 18:12 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben nog nooit in walibi geweest. Mijn vrienden durven allemaal niet in achtbanen.
Doordeweekse dag gaan in de periode dat er weinig schoolreisjes zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook wel naar de Efteling. Het is er alleen altijd zo schreeuwend druk met al die blagen.
Op die manier ben ik op één dag heel disneyland én disneystudio's doorgerend alweer 2 jaar geleden.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doordeweekse dag gaan in de periode dat er weinig schoolreisjes zijn.
Da's dan meestal de periode dat het kutweer is?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doordeweekse dag gaan in de periode dat er weinig schoolreisjes zijn.
Ook prima, al jaren niet geweestquote:Op maandag 26 januari 2015 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, nee, daar ga ik echt niet naartoe, sorry.
Ik wil wel nog een keertje naar Walibi, maar daar kan ik niemand voor porren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |