Oh, dat lijkt mij ook wel leuk ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan tai chi. Het is verrassend leuk
Oh die zat laatst stiekem in mijn yogales!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan tai chi. Het is verrassend leuk
Jij noemt het kortzichtig, ik blijf nog steeds bij mijn standpunt, want je zegt wel dat je kon meeleven,maar je hebt dus geen idee wat bijv een Champions League winnen met een supporter doet, of juist verliezen van je rivaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel kortzichtig dat je zegt dat ik niet kan snappen dat het je raakt wanneer Ajax verliest omdat ik ergens geen belang bij heb, want dat snap ik wel. Hoewel voetbal mij geen reet boeit, verder. Ik heb namelijk altijd gesport in teamverband en kon dus ook altijd goed meeleven met teamgenoten.
Dat klinkt ook lekker! Ik twijfel of ik tzt ook weer een vechtsport wil gaan doen. Aikido trekt me ook nog steeds, maar dat heeft niet dat lekker explosieve raggenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ga weer kickboksen als ik verhuisd ben.
Ik denk wel dat het enorm van de docent afhangt. Ik heb gelukkig een hele nuchtere kerel die af en toe aangeeft ook zelf niet alles van die energie te voelen/begrijpen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh die zat laatst stiekem in mijn yogales!
Ik vond het hele gemiep over mijn energie wat vermoeiend, maar de bewegingen waren wel fijn
Oh, hoe denk jij dat ongesteldheid is dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij noemt het kortzichtig, ik blijf nog steeds bij mijn standpunt, want je zegt wel dat je kon meeleven,maar je hebt dus geen idee wat bijv een Champions League winnen met een supporter doet, of juist verliezen van je rivaal.
Je snapt het principe, net als ik me kan indenken hoe ongesteld zijn is, maar je zal het nooit zo ervaren.
Lijkt me kut voornamelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, hoe denk jij dat ongesteldheid is dan?
Kutnaam. Kuthoofd. Next!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me kut voornamelijk.
Je snapt me wel.
Ik hoef iets toch niet zelf te ervaren om in te kunnen denken hoe iets voelt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij noemt het kortzichtig, ik blijf nog steeds bij mijn standpunt, want je zegt wel dat je kon meeleven,maar je hebt dus geen idee wat bijv een Champions League winnen met een supporter doet, of juist verliezen van je rivaal.
Je snapt het principe, net als ik me kan indenken hoe ongesteld zijn is, maar je zal het nooit zo ervaren.
Ik vind dat yoga ook echt enorm verschilt per docentquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt ook lekker! Ik twijfel of ik tzt ook weer een vechtsport wil gaan doen. Aikido trekt me ook nog steeds, maar dat heeft niet dat lekker explosieve raggen
[..]
Ik denk wel dat het enorm van de docent afhangt. Ik heb gelukkig een hele nuchtere kerel die af en toe aangeeft ook zelf niet alles van die energie te voelen/begrijpen.
Yoga Bitch from Hellquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat yoga ook echt enorm verschilt per docent
Ik had eerst eentje die elke les een uitspraak van de Dalai Lama mee gaf. Maar zijn yoga was heel relaxed en 'puur' dus heel fijn
Nu had ik er laatst een die ging echt voor een of andere gemene power yoga! Squads, opdrukken, the works! En helemaal geen Dalai Lama
Wel als iemand die dat voelt je probeert uit te leggen dat het niet hetzelfde isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef iets toch niet zelf te ervaren om in te kunnen denken hoe iets voelt?
Nee oké. Is goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel als iemand die dat voelt je probeert uit te leggen dat het niet hetzelfde is.
Want je zegt A maar uit alles wat je verder zegt blijkt B.
Ik ga het zelf niet gebruiken maar ik dacht misschien leuk voor anderen hierquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
Wat is er mis met betalen voor een dienst?
Nou ja, ieder z'n meug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |