Had ie nog een beetje een geloofwaardig excuus?quote:
Hij heeft van t weekend een meisje ontmoet waarmee hij een wow-klik hadquote:Op maandag 26 januari 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ie nog een beetje een geloofwaardig excuus?.
Das gewoon kut, verzin dan een kutsmoesquote:Op maandag 26 januari 2015 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft van t weekend een meisje ontmoet waarmee hij een wow-klik had
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das gewoon kut, verzin dan een kutsmoes.
Yeps, daarom post ik hier helemaal niets op dit momentquote:Op maandag 26 januari 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
In elk geval leuk voor hem, in mijn geval altijd kut
Ik had iets over een vloek gezegd toch?
Hou je smilies voor jequote:Op maandag 26 januari 2015 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, daarom post ik hier helemaal niets op dit moment.
Dat is eigenlijk altijd de beste optie he.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch een tyfus grafhekel aan die 9292 app. Ik ga wel met de auto
Ik moet naar Amsterdamquote:Op maandag 26 januari 2015 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd de beste optie he.
Ja maar er rijden zoveel mensenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze al een aantal jaar wegen waar je met je auto kunt rijden.
Koop een zwaailicht en sirene.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar er rijden zoveel mensennou ja ik zal het wel kunnen hoor, als iedereen gewoon aan de kant gaat.
Oh, dat blijf ik sowiesoquote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou woensdagavond uit de buurt van Osdorp blijven
Heel veel succes dan.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is Amsterdam, dat werkt niet.
9292 is te achterlijk voor woorden, heb je echt geen hol aan.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch een tyfus grafhekel aan die 9292 app. Ik ga wel met de auto
Ik gebruikte hem een paar jaar geleden nog heel vaak, was echt een uitkomst als je ergens in een vreemde stad liep en van A naar B wilde, maar dan moet hij het wel doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
9292 is te achterlijk voor woorden, heb je echt geen hol aan.
Valt wel mee, er is geen stuk uit ofzo, enkel gebroken. Dus als je gewoon stil zit komt je vel er niet tussenquote:
Ik had een keer dat dat scharnier aan de achterkant kapot was, dus als je ging zitten schoof die bril een centimeter wegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, er is geen stuk uit ofzo, enkel gebroken. Dus als je gewoon stil zit komt je vel er niet tussen
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer dat dat scharnier aan de achterkant kapot was, dus als je ging zitten schoof die bril een centimeter weg
Daar heeft iedereen wel eens last vanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer dat dat scharnier aan de achterkant kapot was, dus als je ging zitten schoof die bril een centimeter weg
Uhm, volgens mij is het best lastig met 1 gladde en 1 stroeve schoen. Volgens mij wissel je ze in gedachten om en lig je nog op je bekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja lijkt me ook wel tof. Een sport die ik misschien kan zonder op de SEH te eindigen
Des te leukerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken weinig dingen die me debieler lijken dan curling.
Je mag wel in mijn plaatsquote:
O ja, bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij is het best lastig met 1 gladde en 1 stroeve schoen. Volgens mij wissel je ze in gedachten om en lig je nog op je bek
Dat heb ik een tijdje gedaan, best wel leuk. Wel veel rennenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat eraan te denken om te gaan badmintonnen maar a) het lijkt me wel suf ook en b) moeilijker dan ik denk en c) ik ben niet zo competitief
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er reiskostenvergoeding is, dan graag
Gewoon wat meer drinkenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat denk je zelf.
Ach, het zal ook wel weer leuk zijn als je er eenmaal bent, maar ik haat ijs, sneeuw, schaatsen, en eigenlijk alles wat winter is.
Ja, dat kan dus niet, ik moet nuchter zijn voor vanavondquote:
Des te beter tochquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Dan wordt het vooral voor de omstanders vermakelijk zo op het ijs.
Soort ijshockey maar met een iets grotere puck.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je als leek dan curlen en dat het ook nog ergens op slaat? Dat wordt toch gewoon lekker beuken met die stenen en lomp doen met de bezems?
Weet ik het?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je als leek dan curlen en dat het ook nog ergens op slaat? Dat wordt toch gewoon lekker beuken met die stenen en lomp doen met de bezems?
Jaja, er moet toch iets "aparts" bedacht wordenquote:
Dat beantwoord deze vraag:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef Harmankardon het volgende:
Ja, maar bowlen is gewoon lopen en hier krijg je door de houding en de kou kramp in je poten. Je denkt als een ballerina over het ijs heen te glijden maar in werkelijkheid ben je al blij als je je rug niet breekt.
Dat hele vegen slaat daardoor natuurlijk ook nergens op want je staat te wachten tot die steen voorbijkomt en ja, daar ging die dan want dat hou je niet bij. Die dingen zijn trouwens loodzwaar.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen die per se ludiek willen doenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, er moet toch iets "aparts" bedacht worden.
Omdat het me leuk lijktquote:
Ik welquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Mij lijkt het op zich ook best geinig een keer. Maar ik ben ook (meestal) niet iemand die gelijk onderuit gaat bij datsoort dingen.
Ik ook niet hoor, en ik schaam me daar echt niet voor, dat ik een of ander dom boerse kutsport die alleen in Nederland leuk gevonden wordt niet kanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet eens schaatsenHeb het al ruim twintig jaar niet gedaan en de laatste keer was met een stoel
Het lijkt me juist hartstikke leuk. Ik ben echt jaloers op het gemak waarop anderen over dat ijs glijden. maar dat heb ik ook met rollerbladen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik schaam me daar echt niet voor, dat ik een of ander dom boerse kutsport die alleen in Nederland leuk gevonden wordt niet kan.
Geen last van, ik zie het en denk, niets voor mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me juist hartstikke leuk. Ik ben echt jaloers op het gemak waarop anderen over dat ijs glijden. maar dat heb ik ook met rollerbladen.
Dat heb ik met ongeveer elke sportquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me juist hartstikke leuk. Ik ben echt jaloers op het gemak waarop anderen over dat ijs glijden. maar dat heb ik ook met rollerbladen.
Ik kan wel fietsen. En soort van lopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik met ongeveer elke sport
Dat 't alleen in NL leuk gevonden wordt is niet waar, natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik schaam me daar echt niet voor, dat ik een of ander dom boerse kutsport die alleen in Nederland leuk gevonden wordt niet kan.
Canadaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat 't alleen in NL leuk gevonden wordt is niet waar, natuurlijk.
Nou, paar scandinavische landen nog misschien, maar verder boeit het echt helemaal niemandquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat 't alleen in NL leuk gevonden wordt is niet waar, natuurlijk.
Ja maar ik kan niet sportfietsenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel fietsen. En soort van lopen.
Duitsland, België, Rusland, Polen, Amerika...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, paar scandinavische landen nog misschien, maar verder boeit het echt helemaal niemand.
Niet waarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, paar scandinavische landen nog misschien, maar verder boeit het echt helemaal niemand.
Ja, het is idd volkssport nummer 1 in de VS, na, nou ja, zo'n beetje alles incl Curlingquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Duitsland, België, Rusland, Polen, Amerika...
Dat is het hier ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is idd volkssport nummer 1 in de VS, na, nou ja, zo'n beetje alles incl Curling.
Hondenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet sportfietsenEn niet hardlopen of zo
Ik ga zo een flink stuk wandelen met de oppashond
Schaatsen is hier niet volkssport nr 1...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is idd volkssport nummer 1 in de VS, na, nou ja, zo'n beetje alles incl Curling.
Ik heb vorige week een mopsje geknuffeldquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Honden.
Over een paar maanden hoop ik ook weer een hond te hebben.
En terecht, want het is doodsaai, maar het is wel enorm populair hier.quote:
Mwah, als je je een héél klein beetje verdiept in de schema's kan het best heel spannend zijn. Maarja, dat en het leent zich slecht voor commercials, daarom is het in Amerika niet populair.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En terecht, want het is doodsaai, maar het is wel enorm populair hier.
Weet je wat het is, als je de tijdklok weghaalt zit je uren naar 100% hetzelfde beeld te kijken, met wat andere kleurtje op de pakken, je ziet er dan helemaal niets aan. Er gebeurt gewoon niets, de ene is net iets sneller dan de andere, nou nou, wat een spanningquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, als je je een héél klein beetje verdiept in de schema's kan het best heel spannend zijn. Maarja, dat en het leent zich slecht voor commercials, daarom is het in Amerika niet populair.
Als jij iets niet leuk vind of niet begrijpt is het altijd meteen mega kutquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als je de tijdklok weghaalt zit je uren naar 100% hetzelfde beeld te kijken, met wat andere kleurtje op de pakken, je ziet er dan helemaal niets aan. Er gebeurt gewoon niets, de ene is net iets sneller dan de andere, nou nou, wat een spanning.
Dat heb ik met veel "race" sporten, het is gewoon doodsaai om naar te kijken, ook al kan het qua competitie spannend zijn, het daadwerkelijke gebeuren is de hele tijd hetzelfde.
Uiteraard, zo werkt dat bij iedereenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als jij iets niet leuk vind of niet begrijpt is het altijd meteen mega kut
F1 is ook maar wat blije autootjes die rondjes rijden. Alleen als er een paar uit de bocht vliegen en elkaar doodrijden wordt het spannend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja als je voetbal kijkt zonder enige interesse in de competitie zit je ook anderhalf uur te kijken naar mannetjes in gekleurde pakjes die tegen een bal aan schoppen.
En nee, dat is dus onzin, voetbal is totaal onvoorspelbaar op elk moment. Er gebeurt nooit 2 keer hetzelfde, schaatsen is uren lang precies hetzelfde rondje met een ander poppetje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja als je voetbal kijkt zonder enige interesse in de competitie zit je ook anderhalf uur te kijken naar mannetjes in gekleurde pakjes die tegen een bal aan schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |