We hebben het toch over dat tunneltje met graffitti?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor. Godzijdank niet. Dan kan je echt niet meer van west naar oost komen.
Ik kom vanaf de bushalte aan de jaarbeurskant, dus moet eerst mijn fiets pakken en dan richting de Wittevrouwensingelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vanaf welke kant van het station kom je? Als je vanaf ASW komt kan je ook via Oudenoord naar de wittevrouwensingel.
Nee, die is al sinds begin januari dicht.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We hebben het toch over dat tunneltje met graffitti?
Ik verwacht iig dat ik die dagen Transwijk-Noord niet uit kan komen dus ik zorg dat ik genoeg eten en drinken in huis heb. Gaat echt chaos worden hier.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:47 schreef marcek het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over afsluitingen tijdens de tour?
Kan mij voorstellen dat er bepaalde wijken en wegen worden afgesloten, zoals wegen rondom de start.
Ik ga maar een paar dagen op vakantie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:25 schreef marcek het volgende:
Ik denk dat ik maar een paar dagen vrij neem.
Ja, dat wordt een gezellige troep. Ik ga echt een paar dagen weg volgens mij. Kan ik mn huis tegen een boel geld verhuren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:35 schreef marcek het volgende:
Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat fc de zwaluwen een oranjehotel op hun terrein gaat plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St Josephlaan komt ie overheenquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:52 schreef Blik het volgende:
Best een idee eigenlijk om je huis te verhuren voor een mooi bedrag. Ik kan best dat weekend bij mijn ouders wonen
Ik zit alleen in het gebied waar de Tour helemaal niet langskomt, Zuilen
Ik ben altijd te oud gerst voor brothers...quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef Q. het volgende:
De tijden veranderen echt:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)et-discoavonden.html
Als je de stoplichten negeert is het inderdaad prima vertoeven in Utrecht. En als je niet van de ene naar de andere kant van station moetquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:20 schreef quinoahipster het volgende:
Wat een gezeik, ik vermaak me prima en erger me zelden op de fiets in Utrecht.
Ik ben serieus nooit in Brothers geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef Q. het volgende:
De tijden veranderen echt:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)et-discoavonden.html
Ik erger me als fietser enkel en alleen aan de voetgangers op de Zadelstraat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:20 schreef quinoahipster het volgende:
Wat een gezeik, ik vermaak me prima en erger me zelden op de fiets in Utrecht.
Ik kwam er vroeger ook elke weekquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef MaJo het volgende:
Brothers, jeugdsentimentMaar kom dan ook uit Wijk, kwam er dagelijks langs
Ik geef les aan mensen die vaak naar de Brothers gaan. Die zullen wel moeten afkickenquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben serieus nooit in Brothers geweest.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben serieus nooit in Brothers geweest.
Snoeihard erlangs zodat ze goed schrikkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik erger me als fietser enkel en alleen aan de voetgangers op de Zadelstraat.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef MaJo het volgende:
Grote kans dat jullie hebben staan bekken dusquote:
Zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Grote kans dat jullie hebben staan bekken dus![]()
Ik genoegquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zat ik ook te denkenMaar kan me niet herinneren ooit gebekt te hebben in de Brothers
En 1 daarvan zit bij mij thuisquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:10 schreef Paul het volgende:
NWS / Utrecht stad met grootste overschot aan jonge vrouwen
Ik vind het inderdaad te idioot voor woorden dat we tegenwoordig zo in de waan van de dag zitten. Wat heeft het voor zin dat de politiek zich uit gaat spreken over iets waar het bedrijf zelf nog niet eens zicht op heeft?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef Mirel het volgende:
[..]
"Maar" en "wel" in je tweede zin lijkt te impliceren dat het ironisch is dat er kamervragen zijn.
Bovendien komen ze dan altijd met uitspraken dat de ns de boel op orde moeten krijgen en dat de communicatie tussen prorail en de ns beter moet. Dit terwijl de kamer zich bezig moet houden met landelijk beleid en structurele oplossingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad te idioot voor woorden dat we tegenwoordig zo in de waan van de dag zitten. Wat heeft het voor zin dat de politiek zich uit gaat spreken over iets waar het bedrijf zelf nog niet eens zicht op heeft?
Dat, en waar bemoeien ze zich mee? Ze hebben het jaren terug afgestoten, dan moet je nu niet gaan roepen dat je er wat over te zeggen wil hebben. Als je dat wel wil, moet je ook een echt standpunt innemen en het weer een staatsbedrijf maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Bovendien komen ze dan altijd met uitspraken dat de ns de boel op orde moeten krijgen en dat de communicatie tussen prorail en de ns beter moet. Dit terwijl de kamer zich bezig moet houden met landelijk beleid en structurele oplossingen.
Dat laatste durven ze niet want dan moeten ze hand in eigen boezem steken en impopulaire maatregelen nemen.
Zelfde zie je bij de zorgwet.
In dat geval valt ze er absoluut niet onderquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tenzij je er niet overheen mag valt zij dan dus juist niet onder overschot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |