Gaat het een beetje snel daar? Ik zoek voor morgenavond nog een mooie betaalbare plek om even snel (max een uur) wat te eten. Zit nu aan de Burgerbar te denken (hmmmm, burgers) maar wellicht kan het ook deze worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:34 schreef Silenus het volgende:
Nu het toch over restaurantjes gaat, ik was laatst in Kartoffel op de Lange Viestraat. Duits-georiënteerd restaurant, waar je lekker kunt eten voor een prima prijs. (Hoofdgerechten 10 euro)
Serveersters ook beetje als Dirndls uitgedost, en je kunt zelf via een app verzoeknummertjes aanvragen.
Dat moet wel lukken denk ik. Eten is prima voor een tientje. En je zit iets 'gezelliger' dan Burgerbar.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gaat het een beetje snel daar? Ik zoek voor morgenavond nog een mooie betaalbare plek om even snel (max een uur) wat te eten. Zit nu aan de Burgerbar te denken (hmmmm, burgers) maar wellicht kan het ook deze worden.
Nope. De schweinehaxe is wel echt prima daar overigensquote:Op maandag 26 januari 2015 16:49 schreef dud0r het volgende:
Zijn dat ook echte Duits formaat schnitzels?
Die ga ik een keertje proberen,quote:Op maandag 26 januari 2015 15:34 schreef Silenus het volgende:
Nu het toch over restaurantjes gaat, ik was laatst in Kartoffel op de Lange Viestraat. Duits-georiënteerd restaurant, waar je lekker kunt eten voor een prima prijs. (Hoofdgerechten 10 euro)
Serveersters ook beetje als Dirndls uitgedost, en je kunt zelf via een app verzoeknummertjes aanvragen.
het gaat een avondvullend programma worden met eten, bioscoop en kroeg!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:42 schreef zatoichi het volgende:
[..]
We verwachten uitgebreid verslag!
#yoloquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En dat op een dinsdag... ik ben jaloers.
Ik verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon een degelijke hap voor 10 euro. Recensies op iens zijn best positief.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd wat je van Kartoffel vindt Nielsch, vriendinnen van mij vonden het heel slecht een paar weken geleden. Ik wil ze eigenlijk niet geloven want ik houd van Duits eten
Mijn ene Kartoffelervaring een aantal maanden gelede was best ok, zeker voor de prijs.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd wat je van Kartoffel vindt Nielsch, vriendinnen van mij vonden het heel slecht een paar weken geleden. Ik wil ze eigenlijk niet geloven want ik houd van Duits eten
Altijd nice, afgelopen zondag nog, helaas is dat meisje die de lekkerste dressing ooit maakte al weer een tijdje wegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind qua low budget eten Kafe Belgie altijd de beste optie. Prima eten voor 10/12 euro.
probleem is alleen dat als je daar te vroeg binnen stapt het nog vol zit met krakers en uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind qua low budget eten Kafe Belgie altijd de beste optie. Prima eten voor 10/12 euro.
wilt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:11 schreef mr-puta het volgende:
Is er toevallig een mede Fok!ker die een tafel vanaf de Vleutenseweg naar Lunetten wilt vervoeren tegen vergoeding?:)
Ik dacht dat die altijd in de ACU zittenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
probleem is alleen dat als je daar te vroeg binnen stapt het nog vol zit met krakers en uitkeringstrekkers.
Belgie is qua aankleding een van de lelijkste cafés van Utrecht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:49 schreef Norrage het volgende:
België is zo'n kut café, snap die populariteit echt niet.
Meest uitgebreide bierkaart van Utrecht, goed eten voor weinig, prima bruincafe, veelzijdig publiek en chill personeel. Veel meer hoeft een kroeg van mij niet te hebben. Cafe's als Belgie, Derat en dorstige Herten zijn mijn favouriete plekken om te drinken in Utrecht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:49 schreef Norrage het volgende:
Vol met autisten die eenzaam bier zitten te drinken met één kruk tussen elkaar in.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:49 schreef Norrage het volgende:
Derat is prima, en Dorstige herten is ook erg leuk vind ik. Belgie is echter droevig. Zo druk, het trekt precies het verkeerde volk (massa's toeristen ook) en het is er altijd veels te druk. Bovendien stinkt het er binnen als een malle (de keren dat ik er was, echt een putlucht), en is het supersmal met standaard publiek dat te aso is en je altijd maar weg beuken. Nee, sorry, ik vind het een rampzalig cafe.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Meest uitgebreide bierkaart van Utrecht, goed eten voor weinig, prima bruincafe, veelzijdig publiek en chill personeel. Veel meer hoeft een kroeg van mij niet te hebben. Cafe's als Belgie, Derat en dorstige Herten zijn mijn favouriete plekken om te drinken in Utrecht.
Ga maar lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vol met autisten die eenzaam bier zitten te drinken met één kruk tussen elkaar in.
Ik kies voor de Olivier.
Keten... eigenaar heeft twee cafés die allebei Olivier als naam hebben.... nou nou wat een keten man! Ja echt te vergelijken met Starbucks.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:49 schreef bork het volgende:
[..]
Ga maar lekkerneptent dat Oliver, onderdeel van een keten totaal geen verstand van bier, waardeloos eten en een acoustiek om van janken.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Keten... eigenaar heeft twee cafés die allebei Olivier als naam hebben.... nou nou wat een keten man! Ja echt te vergelijken met Starbucks.
Orloff is zeker ook not done want daar zijn er drie van in Nederland.
Mick O'Connells heeft ook twee vestigingen en de eigenaresse bezit ook de Poema. Owjee keten. Niet meer komen.
Daar kan niemand het mee oneens zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:05 schreef Norrage het volgende:
Olivier is niet alles, maar is wel een mooie locatie
Naar goed bier.quote:
Dunno, heb er eerlijk gezegd nooit zo'n last van, maar misschien zegt dat wat over mijzelfquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:12 schreef Nielsch het volgende:
's Avonds kan België wel okee zijn (als je je tenminste geen weg hoeft te banen door ongewassen Spaanse backpackers). Was er een keer overdag en je werd haast weggestaard door alle krakers en uitkeringstrekkers aan de bar. Nare sfeer. Dat zul je bij Olivier nooit gebeuren.
Dan is toch alle discussie verder overbodig? Bierquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:21 schreef Silenus het volgende:
Wat een discussie! Zoveel mensen, zoveel wensen!
Laten we het erop houden dat Belgiè helemaal de shit is als je niet echt van douchen houdt en de Olivier meer je ding is als je op vrijdag na je werk met wat strakke advocatenmeisjes wil borrelen onder het genot van wat kaasstengels.
Had je maar een kaartje moeten kopen. Heb genoten van mijn eerste festival van 2015.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik kan hier in Hoograven "genieten" van het gedreun van Sneeuwbalfestival in Park Transwijk. De tering wat een tyfusherrie.
Hier een paar honderd meter er vandaan hoorde ik niets. Gunstige wind.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik kan hier in Hoograven "genieten" van het gedreun van Sneeuwbalfestival in Park Transwijk. De tering wat een tyfusherrie.
nee dank je, niet mijn ding ditquote:Op zondag 1 februari 2015 12:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Had je maar een kaartje moeten kopen. Heb genoten van mijn eerste festival van 2015.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2015 12:15:10 ]
quote:Op zondag 1 februari 2015 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee dank je, niet mijn ding dit![]()
uiteraard heb ik wel geklaagd bij de gemeente Utrecht, net als een heleboel anderen... Hopelijk krijgen ze volgend jaar geen vergunning meer.3/4 keer per jaar in Transwijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwbal/bevrijdingsfestival/?/?
Mijn fiets had 15 seconden vertraging omdat het verkeerslicht op rood stond.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef Neelix het volgende:
Het zag er rond 8:30 al aardig dramatisch uit met mensen die in de Noordertunnel bij het bord stonden te kijken. Anderhalf uur later rijdt er nog steeds niets.
Gaat goed met die wintervoorbereidingen van de NS.
"Maar" en "wel" in je tweede zin lijkt te impliceren dat het ironisch is dat er kamervragen zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:55 schreef Neelix het volgende:
Het is wel heel dramatisch, het werkt nog steeds niet.
Maar ondertussen zijn er wel al kamervragen.
Als het een beetje druk is kan je elkaar niet meer verstaan, drama.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:25 schreef Blik het volgende:
Net terug van een etentje bij Stan & Co. Lekker hipster, maar verdomd lekker gegeten. Ga ik vaker naartoe
Laatst kon ik er niet eens zitten. Staan hou ik niet van, drama.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het een beetje druk is kan je elkaar niet meer verstaan, drama.
Laat bork het maar niet horen, onderdeel van dezelfde nepketen als Olivier.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:25 schreef Blik het volgende:
Net terug van een etentje bij Stan & Co. Lekker hipster, maar verdomd lekker gegeten. Ga ik vaker naartoe
Daarom ook op maandag, lekker vol en zeker niet te druk. Had al gehoord dat het op vrijdagen megadruk wasquote:Op maandag 2 februari 2015 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het een beetje druk is kan je elkaar niet meer verstaan, drama.
Boeit mij het nou wat voor keten het is, al was het van de McDonalds... Goed eten voor een prima prijsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laat bork het maar niet horen, onderdeel van dezelfde nepketen als Olivier.
Ja, ik ben al 3x onverrichter zake omgekeerd op een vrijdag. Geen goed idee inderdaad. Dan zeggen ze: we nemen op vrijdag geen reserveringen aan, maar je kan gewoon langskomen hoor, er is altijd snel een tafeltje beschikbaar en anders doe je alvast een drankje aan de bar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Daarom ook op maandag, lekker vol en zeker niet te druk. Had al gehoord dat het op vrijdagen megadruk was
De Barbites waren lekker, krabcake, coquilles, pretzel met sausjes en buikspek. Hoofdgerecht had ik een Steak (¤18, 200gram), en die was voortreffelijk, lekkere rooksmaak, perfect gegrilled met een lekkere bbq-saus. Mijn vriendin had Mac n Cheese pasta en die vond ze ook erg lekker. Als toetje had ik NY Cheesecake, wederom erg lekker en enorm stevig, zo zie je ze niet vaak in Nederland. Verder nog koffie/thee en wat zoetigheid erbij gedaan. Rekening was 80 euro incl. fooi, en dat vond ik een prima prijs voor de kwaliteit en hoeveelheid van het eten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:42 schreef Gripper het volgende:
Maar, hoe was het eten? Ik ken de hapjes dingen wel een beetje, maar hoe zijn de hoofdgerechten, en wat vond je van de rekening?
We dachten nog daarheen te gaan aanstaande vrijdag maar liever niet dan. Als ik ergens niet tegen kan is het die vrijdag-druktequote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Daarom ook op maandag, lekker vol en zeker niet te druk. Had al gehoord dat het op vrijdagen megadruk was
Van Sijpesteijntunnel. Die is bijna niet te vinden met al die werkzaamheden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
Hoi, Ik woon nog niet heel lang in Utrecht en heb een vraag. Hoe kan ik het snelste van de ene kant naar de andere kant van het station gaan op de fiets zonder om te hoeven rijden?
Dankjewel, google geeft niet aan dat ik daar door heen kan fietsen maar dat is in werkelijkheid dus wel zo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Van Sijpesteijntunnel. Die is bijna niet te vinden met al die werkzaamheden.![]()
https://maps.google.nl/ma(...)tput=classic&dg=ntvo
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
Hoi, Ik woon nog niet heel lang in Utrecht en heb een vraag. Hoe kan ik het snelste van de ene kant naar de andere kant van het station gaan op de fiets zonder om te hoeven rijden?
Enige optie zo ongeveer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:26 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Dankjewel, google geeft niet aan dat ik daar door heen kan fietsen maar dat is in werkelijkheid dus wel zo?
Ik zou de fiets laten staan en gewoon recht door de stationshal heen lopenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
MEGA-PRIMARK JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met dat enorme pand gaat gebeuren als V&D op de fles gaat. Dat ding is net zo groot als 1/3e van HC.
Dat mag ook met je fiets by the way; ik zou het alleen niet rond de spits doen in de huidige stationshalquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou de fiets laten staan en gewoon recht door de stationshal heen lopen
Moest laatst bij stadskantoor zijn, dat is inderdaad de beste oplossing.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik loop er eigenlijk alleen tijdens de spits, dus geen haar op mijn hoofd die er over zou denken om dan de fiets mee te nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat mag ook met je fiets by the way; ik zou het alleen niet rond de spits doen in de huidige stationshal
Nou ik moet naar de Wittevrouwensingel dus dat is nog wel een stukje vanaf het station.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het OV is in Utrecht ook niet echt een optie. Wat een drama is dat ook altijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:52 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Nou ik moet naar de Wittevrouwensingel dus dat is nog wel een stukje vanaf het station.
Prima, maar dan graag wel HC hermetisch afgrendelen van de binnenstad, alleen nog maar bereikbaar via het station, zodat alle provincialen die uit Veenendaal en dergelijke oorden naar HC komen om te shoppen ook lekker op HC blijven.quote:
Gewoon tunneltje bij Smakkelaarsveld?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
die is/gaat toch dicht?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:00 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Prima, maar dan graag wel HC hermetisch afgrendelen van de binnenstad, alleen nog maar bereikbaar via het station, zodat alle provincialen die uit Veenendaal en dergelijke oorden naar HC komen om te shoppen ook lekker op HC blijven.
[..]
Gewoon tunneltje bij Smakkelaarsveld?
Gawd noquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laat bork het maar niet horen, onderdeel van dezelfde nepketen als Olivier.
Gewoon lopen, 20 minuutjes, eitje hoef je fiets niet op slot te zetten en/of te zoeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:52 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Nou ik moet naar de Wittevrouwensingel dus dat is nog wel een stukje vanaf het station.
Nou ik heb geen 20 minuten dan dus ik moet toch een snellere manier vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:53 schreef bork het volgende:
[..]
Gewoon lopen, 20 minuutjes, eitje hoef je fiets niet op slot te zetten en/of te zoeken.
Jammerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:01 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Nou ik heb geen 20 minuten dan dus ik moet toch een snellere manier vinden
Nog niet. En die van Sijpesteijntunnel is prima, je bent dan toch in 5 minuutjes met de fiets van het station op de Wittevrouwensingel. Het is niet het meest duidelijke verkeersknooppuntje ever maar als je er eenmaal doorheen bent gefietst ken je de weg wel.quote:
Vanaf welke kant van het station kom je? Als je vanaf ASW komt kan je ook via Oudenoord naar de wittevrouwensingel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:01 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Nou ik heb geen 20 minuten dan dus ik moet toch een snellere manier vinden
Idd de Sijpesteijntunnel, is alleen wel een beetje verborgen. Ben er vorige week nog doorheen gereden. En anders via de Daalsetunnel, die omweg is ook wel te overzienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |