wayback machine ?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Wat was dat programma ook alweer waarmee je verwijderde content alsnog terug kunt zien?
Hmzz, nee die bedoel ik niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:38 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
wayback machine ?
http://archive.org/web/
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk van de muziek aan het genieten (gelukkig zijn de directe buren niet thuis).
ik heb zo eenquote:
Ik heb een BT hoofdtelefoon, maar soms geen zin inquote:
Werkt die goed? Ik zoek er een waarmee ik dus door het gehele huis kan lopen (en muziek kan blijven horenquote:
Ik haat buren. Gewoon niet aan beginnen, dan heb je er ook geen last van.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik haat koptelefoons. Gelukkig is mijn huis goed geïsoleerd, ik hoor nooit geluiden van de buren, dus zij ook niet van mij.
heel goed bij de Blokkerquote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werkt die goed? Ik zoek er een waarmee ik dus door het gehele huis kan lopen (en muziek kan blijven horen), BT heeft nu eenmaal zijn beperkingen helaas.
Ik had geen keuze, het was of dit hoekhuis of een tussenwoning. Natuurlijk kan ik ook gaan zwerven maar dat is ook niet alles vind ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik haat buren. Gewoon niet aan beginnen, dan heb je er ook geen last van.
ik ben bang dat mijn financiele situatie buren met zich meebrengt. Maar echt, ik hoor helemaal niks.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De buren van mij stinken naar tabak.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben bang dat mijn financiele situatie buren met zich meebrengt. Maar echt, ik hoor helemaal niks.
ik hoop dat mijn buren wiens tuin aan de mijne grenst nou eindelijk eens stoppen met roken,dat roken doen ze namelijk buiten en de rook komt via de ventilatieroosters mijn huis in. Ze wilden stoppen om weer voor een reis te sparen, maar dat is ze kennelijk niet gelukt.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De buren van mij stinken naar tabak.
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/nl/(...)adloze-hoofdtelefoon
Brrrrr dat had ik met mijn vorige buren ook, bah.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn buren wiens tuin aan de mijne grenst nou eindelijk eens stoppen met roken,dat roken doen ze namelijk buiten en de rook komt via de ventilatieroosters mijn huis in. Ze wilden stoppen om weer voor een reis te sparen, maar dat is ze kennelijk niet gelukt.
Vandaar dat jij daar ook weg moest, jij bent niet (zo) raarquote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier woonde ik eerder precies achter. Dat het daar niet pluis was, dat was overduidelijk, net als bij de 2 zaken erachter, wat een raar volk altijd http://www.rtvutrecht.nl/(...)artij-overvecht.html
dit was trouwens geen snackbar, maar gewoon een vaag eethuis waar nooit klanten waren. De snackbar zat aan mijn kant, maar is volgens mij nooit open geweest, meteen na het verbouwen stond het weer te koop. Café daarnaast werd nogal eens tijdelijk door de politie gesloten. Stonden 's avonds regelmatig vage jonge allochtonen met dikke auto's met draaiende motoren het kruispunt te blokkeren.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar dat jij daar ook weg moest, jij bent niet (zo) raar
Maar jij hebt het achter je kunnen laten?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dit was trouwens geen snackbar, maar gewoon een vaag eethuis waar nooit klanten waren. De snackbar zat aan mijn kant, maar is volgens mij nooit open geweest, meteen na het verbouwen stond het weer te koop. Café daarnaast werd nogal eens tijdelijk door de politie gesloten. Stonden 's avonds regelmatig vage jonge allochtonen met dikke auto's met draaiende motoren het kruispunt te blokkeren.
De buurt ging de laatste jaren wel hard achteruit ja, ik hoop voor mijn oude buurvrouw dat het weer een beetje ok wordt nu de leegkomende huizen allemaal in de verkoop gaan.
ik ben anderhalf jaar geleden naar een kleinere stad verhuisd. Toen ik er kwam wonen was het trouwens nog prima daar. Had trouwens hele nette buren, die woonden er beiden al meer dan 20 jaar, maar verderop wisselde het nogal eens en bij elke verhuizing kwam er beroerder volk wonen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar jij hebt het achter je kunnen laten?
Dat verhuizen van buren is altijd maar afwachten of het een verbetering is, in mijn geval wel (al moet ik soms even oordoppen indoen, maar dat hoort bij puberale damesquote:Op maandag 26 januari 2015 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben anderhalf jaar geleden naar een kleinere stad verhuisd. Toen ik er kwam wonen was het trouwens nog prima daar. Had trouwens hele nette buren, die woonden er beiden al meer dan 20 jaar, maar verderop wisselde het nogal eens en bij elke verhuizing kwam er beroerder volk wonen.
Naast Fann wonen heeft soms z'n nadelen...quote:Op maandag 26 januari 2015 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn buren wiens tuin aan de mijne grenst nou eindelijk eens stoppen met roken,dat roken doen ze namelijk buiten en de rook komt via de ventilatieroosters mijn huis in. Ze wilden stoppen om weer voor een reis te sparen, maar dat is ze kennelijk niet gelukt.
FANN heeft geen tuinquote:Op maandag 26 januari 2015 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast Fann wonen heeft soms z'n nadelen...
nice een FM koptelefoonquote:Op maandag 26 januari 2015 16:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
heel goed bij de Blokker
http://www.blokker.nl/nl/(...)adloze-hoofdtelefoon
Er zaten nou eenmaal buren bij toen ik in dit huis trok, en ze zijn nog steeds niet weggegaanquote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jaquote:
batterijen oplader heel makkelijk gewoon ander stekkertje klaarquote:Op maandag 26 januari 2015 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nice een FM koptelefoon
Ik heb een pruts blaupunkt ding die op 2.4 ghz werkt, maar de bullcrap wifi signalen drukken het koptelefoon signaal al weg als ik 2 kamers verder loop.
Zitten er oplaadbare batterijen in die je makkelijk kan omwisselen?
Is trouwens een stuk goedkoper te krijgen: http://tweakers.net/pricewatch/269247/philips-shc5100-hifi-(zwart).html
Dus geen klepje waar de AAA batterijen achter zitten?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
batterijen oplader heel makkelijk gewoon ander stekkertje klaar
b) was bij de Blokker in de etalage gelijk gekocht
twee batterijen die zitten erbijquote:Op maandag 26 januari 2015 18:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus geen klepje waar de AAA batterijen achter zitten?
Top!quote:Op maandag 26 januari 2015 18:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
twee batterijen die zitten erbij
Veel plezierquote:Op maandag 26 januari 2015 18:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Top!
Maar, ik ben 32, en dus illegaal hier
Tot ergens in 2023
Wacht, wacht. DDM zoekt een jonge vent. Is een 10-jaar oudere vrouw iets voor jou?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:21 schreef wolfrolf het volgende:
Maar, ik ben 32, en dus illegaal hier
Tot ergens in 2023
Ik heb al een 6 jaar jongere vriendinquote:Op maandag 26 januari 2015 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wacht, wacht. DDM zoekt een jonge vent. Is een 10-jaar oudere vrouw iets voor jou?
Alles kan kapotquote:Op maandag 26 januari 2015 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb al een 6 jaar jongere vriendinsorry!
Ow bummer.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb al een 6 jaar jongere vriendinsorry!
als je de geur van erwtensoep ruiktquote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer ging die vent van jou ook alweer naar Frankrijk?
Wilde je iets kapot komen maken?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer ging die vent van jou ook alweer naar Frankrijk?
Anders Doejehemgewoonquote:Op maandag 26 januari 2015 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Doemijdiemaar?
Ik heb een plaatje onder mijn rechtermuisknop.
Vertel?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast Fann wonen heeft soms z'n nadelen...
Huurhuis zeker...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben een héle rustige buurvrouw en ik rook netjes binnen
Gelukkig heb jij geen principes....quote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht even aan de toekomstige bewoners...
Ja, die mogen het plafond gaan witten, hebben wij ook gedaan toen we hier kwamenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even aan de toekomstige bewoners...
Oh...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
in sommige topics alhier ben je als huurder meteen een tokkie of pauper
ik huur al 28 jaarquote:Op maandag 26 januari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
Hiervoor had ik een poosje bij Leiden gewoond.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik al vanaf mijn 17e jaar, onze eerste zolderkamer
Daar heb ik nooit gewoond, vanuit het ouderlijk huis naar Amsterdam en daar gebleven.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hiervoor had ik een poosje bij Leiden gewoond.
ik ben onmiddellijk na mijn geboorte op mijzelf gaan wonenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
Maar jij ging toch op jezelf wonen toen je 12 was Sas?
Ja kan haast niet andersquote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben onmiddellijk na mijn geboorte op mijzelf gaan wonen
Ja lachen is dat.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
Jammer, niet op de kaart...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen principes....
Goed nummer, vind alleen de clip wat minder...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
https://www.amnesty.nl/raif
Kom in actie voor de vrijheid van Raif Badawi
moeten we nu gaan kleuren?quote:
vorige week al roomboter gemaakt dus ik sla dat even over.quote:
Maak je dat zelf?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
vorige week al roomboter gemaakt dus ik sla dat even over.
Wij maken alles nog zelf.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je dat zelf?
Wij hebben hier een supermarkt...
Daar ben je, ik wilde nog even pronken met mijn eerste haakprojectquote:Op maandag 26 januari 2015 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ook huur, sociale huur. Ik las even terug, fijn dat Kingstown even wat voor me wilde hosselen
Toffe shawl...quote:Op maandag 26 januari 2015 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je, ik wilde nog even pronken met mijn eerste haakproject
[ afbeelding ]
Mijn dochter is net 1.60 cm, daar verzuipt ze inquote:
Carnaval capeje dan...quote:Op maandag 26 januari 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is net 1.60 cm, daar verzuipt ze in
Dank je!quote:Op maandag 26 januari 2015 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wow Deisyy, wat is die mooi geworden. Wat een werk!
gewoon slagroom te lang kloppen, wordt het vanzelf boterquote:Op maandag 26 januari 2015 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je dat zelf?
Wij hebben hier een supermarkt...
Da's in Brabant?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Donderdag ff een bakkie doen, Dees?
Ben noodgedwongen de hele dag in maaskantje...
Maaskantje is toch in Brabant?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Donderdag ff een bakkie doen, Dees?
Ben noodgedwongen de hele dag in maaskantje...
Welquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maaskantjequote:Maaskantje is een dorp in de Nederlandse provincie Noord-Brabant. Het behoort tot de gemeente Sint-Michielsgestel, ten zuidoosten van 's-Hertogenbosch. Het dorp heeft ongeveer 1600 inwoners. Maaskantje is aaneengeschakeld met het dorp Den Dungen. Tot 1996 hoorde het echter niet bij de gemeente Den Dungen, maar bij Sint-Michielsgestel. In 1996 werd de gemeente Den Dungen echter ook bij de gemeente Sint-Michielsgestel gevoegd.
Maaskantje is vooral bekend geworden door de comedyserie New Kids, een sketchprogramma op de Nederlandse televisiezender van Comedy Central met korte sketches, die zich grotendeels afspelen in Den Dungen, maar voor de beleving gepositioneerd zijn in Maaskantje. Hierdoor werden de plaatsnaamborden van het dorp vaak gestolen door fans van de serie waarna de gemeente besloot om geen nieuwe borden te plaatsen.
's Avonds kan ook, je zegt het maar.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maaskantje is toch in Brabant?
Maar als je Rotterdam bedoelt wordt het donderdag moeilijk, in de ochtend ga ik met mijn man op lampenjacht en 's middags heb ik een afspraak, al moet die nog bevestigd worden, dus mocht die niet doorgaan dan kunnen we een bakkie doen aan de Maas.
Wat kom je doen in 010?
Dat is een ander Maaskantje, daar ben ik donderdag niet...quote:Op maandag 26 januari 2015 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maaskantje
Oké, dat maakt het wat makkelijker, ik laat het je nog weten.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
's Avonds kan ook, je zegt het maar.
Tot 17.00 uur heb ik een training, KT weet nog wel hoe en wat en 's avonds geeft een vriend een alcoholhoudende proeverij (deze telt niet voor de bingokaart!) ergens daar...
Dat is het enige Maaskantje.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een ander Maaskantje, daar ben ik donderdag niet...
Ik bekijk net even het schema en ik ben slechts vrij tussen 17.30u en 19.30u en dan moet ik nog ergens een hap eten en verplaatsen. Wordt sowieso krap...quote:Op maandag 26 januari 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oké, dat maakt het wat makkelijker, ik laat het je nog weten.
Dat wordt inderdaad krap, ik weet ook niet van waar naar waar je je moet verplaatsen, maar dat zal rond die tijd ook even duren.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bekijk net even het schema en ik ben slechts vrij tussen 17.30u en 19.30u en dan moet ik nog ergens een hap eten en verplaatsen. Wordt sowieso krap...
Fijn dat het gezellig was met je zussen Fann.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
Ik heb niks te zeiken, want het was gezellig met mijn zussen
Vanaf CS is het ongeveer een half uur lopen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad krap, ik weet ook niet van waar naar waar je je moet verplaatsen, maar dat zal rond die tijd ook even duren.
Een glioblastoma multifome, graad 4. Ruim 4 jaar geleden is er een gedeelte verwijderd en werd gezegd dat 75% van de mensen met zo'n tumor na 2 jaar niet meer leeft en ze is er nog steeds! Maar we kunnen de laatste maanden wel heel goed merken dat het een stuk minder met haar gaat.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Da's zeker spannend, Deisyy. Wat voor type tumor is het?
Neem de tram, dat is spannend!quote:Op maandag 26 januari 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf CS is het ongeveer een half uur lopen.
Ik vrees het ergste...
Of je wel de juiste pakt! Dat is altijd leuk in een vreemde stad.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is daar spannend aan?
Tram of lopen scheelt maar 10 minuten...
Hallo, ik kom niet uit Drente of zo...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je wel de juiste pakt! Dat is altijd leuk in een vreemde stad.
Best wel spannend of je zo'n tramritje wel of niet overleefd.quote:
Hebben jij en Kingstown beef?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, ik kom niet uit Drente of zo...
heftig. Mijn mama was al in coma geraakt voordat we wisten wat er aan de hand was, ze hebben nog wel geopereerd, maar er was al zo veel beschadigd. Niet lang na de operatie hebben ze nog een scan gemaakt en daarop was te zien dat de tumor al weer heel grillig gegroeid was, door de hersenbalk heen. Scan laten maken was al zo traumatisch voor haar, ze snapte er niks van en raakte helemaal in paniek, dus dat hebben ze maar 1 keer gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een glioblastoma multifome, graad 4. Ruim 4 jaar geleden is er een gedeelte verwijderd en werd gezegd dat 75% van de mensen met zo'n tumor na 2 jaar niet meer leeft en ze is er nog steeds! Maar we kunnen de laatste maanden wel heel goed merken dat het een stuk minder met haar gaat.
Nou, wat een raar verhaal is dat! Die tramchauffeur is raar!quote:Op maandag 26 januari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Best wel spannend of je zo'n tramritje wel of niet overleefd.
http://www.volkskrant.nl/(...)-aan-boord~a3837642/
Ja, en dan niet uitchecken op het eind...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Best wel spannend of je zo'n tramritje wel of niet overleefd.
http://www.volkskrant.nl/(...)-aan-boord~a3837642/
Op TV hoorde ik net de woordvoerdster van het trambedrijf uitleg geven. Die is nog raarder.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Nou, wat een raar verhaal is dat! Die tramchauffeur is raar!
Hoe lul ik me er toch net niet uit, zag het ook...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op TV hoorde ik net de woordvoerdster van het trambedrijf uitleg geven. Die is nog raarder.
Zo, dat is heftig! Dus er heeft niet zoveel tijd gezeten tussen het moment dat bekend werd dat je moeder een hersentumor had en dat ze overleden is?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heftig. Mijn mama was al in coma geraakt voordat we wisten wat er aan de hand was, ze hebben nog wel geopereerd, maar er was al zo veel beschadigd. Niet lang na de operatie hebben ze nog een scan gemaakt en daarop was te zien dat de tumor al weer heel grillig gegroeid was, door de hersenbalk heen. Scan laten maken was al zo traumatisch voor haar, ze snapte er niks van en raakte helemaal in paniek, dus dat hebben ze maar 1 keer gedaan.
Te triest gewoon. Niet durven toegeven dat er een fout gemaakt is. Verschuilen achter protocollen bla bla.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lul ik me er toch net niet uit, zag het ook...
Dat heb ik niet gezien, ik las wel dat ze waarschijnlijk de moordenaar op Els Borst hebben. Wat een triest verhaal is dat.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op TV hoorde ik net de woordvoerdster van het trambedrijf uitleg geven. Die is nog raarder.
Met een stalen gezicht...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Te triest gewoon. Niet durven toegeven dat er een fout gemaakt is. Verschuilen achter protocollen bla bla.
O jeetje, dat wordt duimen Dees... hopelijk is de uitslag ''goed'' als je bij zoiets nog welquote:Op maandag 26 januari 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het gezellig was met je zussen Fann.
Ik ga morgen met die van mij lunchen, omdat één van hen vorige week 50 is geworden. Het zijn weer spannende tijden, mijn zus, die met herstentumor is vandaag weer voor een MRI van haar hoofd geweest en krijgt woensdag de uitslag.
Wat wel grappig is, is dat men nog niet zo heel lang geleden moeite moest doen om DNA af te nemen om te vergelijken. Tegenwoordig is dat normaler dan een foto en vingerafdrukken...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, ik las wel dat ze waarschijnlijk de moordenaar op Els Borst hebben. Wat een triest verhaal is dat.
Boh.. wat een trieste verhalen...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heftig. Mijn mama was al in coma geraakt voordat we wisten wat er aan de hand was, ze hebben nog wel geopereerd, maar er was al zo veel beschadigd. Niet lang na de operatie hebben ze nog een scan gemaakt en daarop was te zien dat de tumor al weer heel grillig gegroeid was, door de hersenbalk heen. Scan laten maken was al zo traumatisch voor haar, ze snapte er niks van en raakte helemaal in paniek, dus dat hebben ze maar 1 keer gedaan.
Nee, goed zal het niet meer worden, het kan wel minder snel gaan, maar ik begrijp wat je bedoelt hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
O jeetje, dat wordt duimen Dees... hopelijk is de uitslag ''goed'' als je bij zoiets nog wel
van ''goed'' kan spreken eigenlijk...
Nah... en koudje overleef je wel, niet zo piepenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Na een redelijke dag gisteren is het vandaag weer bagger.
Strontverkouden, schiet niet op, niet vanzelf...
Yep... Zelfde hier met broer ... hij heeft uitstel, maar geen afstel.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, goed zal het niet meer worden, het kan wel minder snel gaan, maar ik begrijp wat je bedoelt hoor.
Ik piep niet, ik geef slechts een feitenrelaas...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... en koudje overleef je wel, niet zo piepen
in maart afspraak bij de neuroloog, die had op basis van wat tests een scan gepland en had een vermoeden, 2 dagen erna raakte ze in coma, nog voordat de scan was, operatie, paar dagen coma, toen ontwaken en toen was er niet veel meer van haar over. Maar dat was ook voor de operatie al, ze ging heel snel achteruit, kon niet alleen thuis zijn, kon niet meer voor zichzelf zorgen en het bleek dat ze met 1 oog niets meer zag. De huisarts noemde het 'overspannenheid', ik schrok me compleet rot toen ik haar zag, ze sliep alleen maar, kon de telefoon niet opnemen, viel zowat om als ze liep, schonk theewater naast het kopje etc etc. Uiteindelijk heeft de het nog tot eind augustus volgehouden, eerst in het ziekenhuis en daarna op de palliatieve afdeling van het verpleeghuis, ze teerde langzaam weg. Het waken heeft ook nog 2 weken geduurd, we gingen er met z'n allen compleet aan onderdoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo, dat is heftig! Dus er heeft niet zoveel tijd gezeten tussen het moment dat bekend werd dat je moeder een hersentumor had en dat ze overleden is?
Bij mijn zus hebben ze een groot deel weg kunnen halen maar de grillige vertakkingen niet en die groeien wel door. Ik vind het heel erg als ik mijn zus ga verliezen, maar ben ook dankbaar voor de tijd die we toch nog gehad hebben en de mooie dingen die we hebben gedaan met elkaar.
Mezelf zorgen maken over de hersentumor van mijn zus is op de zaken vooruit lopen?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Ja, succes/sterkte, Dees!
Ben alleen niet zo van de op de zaak vooruitlopende en zo...
En dan kan je maar beter proberen er het beste van te maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Yep... Zelfde hier met broer ... hij heeft uitstel, maar geen afstel.
Precies!quote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan kan je maar beter proberen er het beste van te maken.
Nee, dat zeg en bedoel ik niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mezelf zorgen maken over de hersentumor van mijn zus is op de zaken vooruit lopen?
Maar bedankt!
Mén... en jouw moeder was nog best jong toch? Tja drama dat waken, ga je inderdaad stuk aanquote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in maart afspraak bij de neuroloog, die had op basis van wat tests een scan gepland en had een vermoeden, 2 dagen erna raakte ze in coma, nog voordat de scan was, operatie, paar dagen coma, toen ontwaken en toen was er niet veel meer van haar over. Maar dat was ook voor de operatie al, ze ging heel snel achteruit, kon niet alleen thuis zijn, kon niet meer voor zichzelf zorgen en het bleek dat ze met 1 oog niets meer zag. De huisarts noemde het 'overspannenheid', ik schrok me compleet rot toen ik haar zag, ze sliep alleen maar, kon de telefoon niet opnemen, viel zowat om als ze liep, schonk theewater naast het kopje etc etc. Uiteindelijk heeft de het nog tot eind augustus volgehouden, eerst in het ziekenhuis en daarna op de palliatieve afdeling van het verpleeghuis, ze teerde langzaam weg. Het waken heeft ook nog 2 weken geduurd, we gingen er met z'n allen compleet aan onderdoor.
Wat een heftig verhaal zeg! Wie weet hoelang ze al met die hersentumor liep, maar zo'n tumor kan ook bijna explosief groeien. Het lijkt me vreselijk om één van je ouders zo te moeten zien lijden, dat lijkt me inderdaad ontzettend zwaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in maart afspraak bij de neuroloog, die had op basis van wat tests een scan gepland en had een vermoeden, 2 dagen erna raakte ze in coma, nog voordat de scan was, operatie, paar dagen coma, toen ontwaken en toen was er niet veel meer van haar over. Maar dat was ook voor de operatie al, ze ging heel snel achteruit, kon niet alleen thuis zijn, kon niet meer voor zichzelf zorgen en het bleek dat ze met 1 oog niets meer zag. De huisarts noemde het 'overspannenheid', ik schrok me compleet rot toen ik haar zag, ze sliep alleen maar, kon de telefoon niet opnemen, viel zowat om als ze liep, schonk theewater naast het kopje etc etc. Uiteindelijk heeft de het nog tot eind augustus volgehouden, eerst in het ziekenhuis en daarna op de palliatieve afdeling van het verpleeghuis, ze teerde langzaam weg. Het waken heeft ook nog 2 weken geduurd, we gingen er met z'n allen compleet aan onderdoor.
Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat zeg en bedoel ik niet.
Integendeel.
Ik bedoel dat ik bij dit soort zaken vooraf meestal stil ben en me niet wil uitlaten over de afloop.
heftig allemaal, mijn ouders was ook allemaal niet leuk, maar ze waren dan wel ''op leeftijd''quote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, ze was net 60. Ze heeft in de periode voor ze in coma raakte tegen mijn vader gezegd dat ze dacht dat ze doodging. Achteraf bleek dus dat ze dat goed voelde, maar ja, ze zei wel meer rare dingen. Ik heb 112 moeten bellen toen ze thuis in coma raakte, dat beeld vergeet ik nooit meer. Ze is eigenlijk 2 keer doodgegaan.
Is ook zo hoor, je weet nooit goed wat je moet zeggen bij zulke dingen, sterkte of weetikveelwat,quote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, lastige materie.
In alle opzichten...
Mooi dat je dat hebt kunnen en willen doenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn eigen leven zo ongeveer stilgezet en ben een paar maanden bij mijn vader ingetrokken. Ik vond de zorg in het ziekenhuis niet zo goed en ben bijna elke dag in het ziekenhuis bij haar gebleven. Pas toen ze naar het verpleeghuis verplaatst was vond ik weer de rust om af en toe 2 dagen te gaan werken en een nachtje in mijn eigen huis te slapen. Maar ook daar heb ik veel met de zorg meegeholpen, ik was blij dat ik wat aan mijn werkervaring had.
nee, geen verpleegkundige. De toenmalige schoonmoeder van mijn zusje wel, die heeft haar samen met mijn zusje na haar overlijden verzorgd.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi dat je dat hebt kunnen en willen doen![]()
Ben je ook verpleegkundige?
ah... maar wat bedoelde je dan met ''werkervaring''quote:Op maandag 26 januari 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, geen verpleegkundige. De toenmalige schoonmoeder van mijn zusje wel, die heeft haar samen met mijn zusje na haar overlijden verzorgd.
begeleider in de gehandicaptenzorg. En zoals mijn mama het zelf zei: ik ben nu net als de mensen waar jij voor zorgt...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar wat bedoelde je dan met ''werkervaring''
Ja, dán heb je inderdaad iets aan je werkervaring, dat snap ikquote:Op maandag 26 januari 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
begeleider in de gehandicaptenzorg. En zoals mijn mama het zelf zei: ik ben nu net als de mensen waar jij voor zorgt...
Ja, maar laten we maar gewoon wachten tot woensdag, dan weet ze de uitslag.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar genoeg over mijn drama, het ging over de zus van Deisyy.
Ja, met zulke gebeurtenissen worden relatie ook vaak inniger is mijn ervaring nu, dat isquote:Op maandag 26 januari 2015 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijn dat ze nog samen mooie dingen kunnen beleven, da's heel waardevol.
ga jij dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef Kingstown het volgende:
Nederland heeft z'n eigen Pegida.Zullen vast wel 40 mensen op komen dagen.
http://www.omroepwest.nl/(...)opstand-nederland-ve
nee johquote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk zou iedereen wél moeten gaan maar ja
Er was iemand naar de dokter geweest en de werkelijke rekening was 160 euro, maar er watquote:Onze ouderen worden financieel uitgekleed en aan hun lot overgelaten. De zorg gaat al jaren achteruit, minder kwaliteit, minder dekking, minder menselijkheid, minder verzorging, en toch moeten wij, het volk, elk jaar méér premie betalen, méér eigen risico betalen en vervolgens maken de zorgverzekeraars méér winst.'
als niemand protesteert verandert er ook niks, dan mogen we eigenlijk niet klagen, maar alsquote:
Ik hoorde iets over sneeuw... Dan staat de NS op standby ... Laat maarquote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk zou iedereen wél moeten gaan maar ja
Je kan toch op je fiets? Toch tijd zat en goed voor je lijnquote:Op maandag 26 januari 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over sneeuw... Dan staat de NS op standby ... Laat maar
Met sneeuw en ijzel ga ik niet op de fiets, gezien verhoogd risicoquote:Op maandag 26 januari 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan toch op je fiets? Toch tijd zat en goed voor je lijn
Je hebt gelijk hoor, zou ik ook niet doenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Met sneeuw en ijzel ga ik niet op de fiets, gezien verhoogd risico
Ben je aan de lijn?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig heb ik geen chocola in huis, anders had ik het vanavond allemaal opgegeten.
chocola is altijd verleidelijkquote:Op maandag 26 januari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Er mag een kilo of 5 af, dan pas ik mijn spijkerbroeken weer. Maar ik vind vooral dat ik veel te veel chocola eet, dat kan stukken minder.
Goezo!quote:Op maandag 26 januari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nu heerlijke druiven van de Lidl.
Nee als ik het doe doe ik het goed. Eerst naar de biologische boer voor rauwe melk. dan de melk stil laten staan een paar uur en de room er voorzichtig afscheppen en in een jampotje doen. deksel er goed op en stevig schudden. de manier van schudden is belangrijk. je slaat met stevige kracht de room tegen het deksel aan en doet dit een aantal minuten.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon slagroom te lang kloppen, wordt het vanzelf boter
ik laat zo'n potje na 10 seconden al uit mijn handen kletterenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:46 schreef drakin het volgende:
o als je het niet vaak doet heb je de volgende dag flink spierpijn. daarom hebben we hier ook geen sportscholen.
Ik eet bijna áltijd 's avond nog ietsquote:Op maandag 26 januari 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet mezelf gewoon weer aanleren om na 20h niets meer te eten, dan verdwijnt die lekkere trek wel weer, kwestie van even doorzetten. En dan dus 's middags voor de gezondere opties zoals fruit gaan. In de zomer lukt me dat beter. Ik hou ook erg van worteltjes met een dip en fruit, maar in de winter lukt me dat minder goed, dan pak ik weer de makkelijke chocola. Maar goed, in een half jaar 6 kilo kwijtgeraakt zonder echt ingewikkeld te doen, ik vind het prima, die andere kilo's volgen ook nog wel. Ik wil geen honger lijden, dat werkt totaal niet, maar een beetje nadenken over wat ik zo gedachteloos naar binnen werk is niet verkeerd.
als puber had ik het echt nodig om 's avonds nog wat te eten. Nu heel soms als ik op mijn werk erg vroeg heb gegeten of als het niet goed vulde. Maar het is over het algemeen bij mij meer een gewoonte dan een noodzaak.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eet bijna áltijd 's avond nog ietsmaar ik ontbijt ook laat dus mijn bioritme loopt anders denk
ik dan maar
Ik heb geen enkel ritme meer, ik doe maar watquote:Op maandag 26 januari 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als puber had ik het echt nodig om 's avonds nog wat te eten. Nu heel soms als ik op mijn werk erg vroeg heb gegeten of als het niet goed vulde. Maar het is over het algemeen bij mij meer een gewoonte dan een noodzaak.
Bij jou mist de fotosynthesisquote:Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
Ik heb sowieso geen ''etenstijden'' eigenlijk
ja precies.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel ritme meer, ik doe maar watmaar dat zijn ook de omstandigheden natuurlijk...
's morgens slapen is ook een ritme.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel ritme meer, ik doe maar watmaar dat zijn ook de omstandigheden natuurlijk...
ja preciesquote:Op maandag 26 januari 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
's morgens slapen is ook een ritme.
Ik vergeet het soms op te maken. maar maak ook wel zelf yoghurt, jam, appelmoes, pesto, zuurkool en veel meer. soms is het maken het leukste om te doenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik laat zo'n potje na 10 seconden al uit mijn handen kletteren
Dan spaar je vast een heleboel potjes ....quote:Op maandag 26 januari 2015 23:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vergeet het soms op te maken. maar maak ook wel zelf yoghurt, jam, appelmoes, pesto, zuurkool en veel meer. soms is het maken het leukste om te doen
Misschien moet ik me maar eens op koken gaan storten, al ben ik absoluut geen keukenprinsesquote:Op maandag 26 januari 2015 23:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vergeet het soms op te maken. maar maak ook wel zelf yoghurt, jam, appelmoes, pesto, zuurkool en veel meer. soms is het maken het leukste om te doen
Jij hebt toch die Bio Jumbo om de hoekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
zelf yoghurt, jam, appelmoes, pesto, zuurkool![]()
te maken heb ik dan weer geen trek in...
zo fanatiek ga ik noooooooooit worden....
bij de Lidl hadden ze pas weer zo'n startersetje om yoghurt te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
Ja, ben ik wel blij mee....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt toch die Bio Jumbo om de hoek
Ik koop wel een pakquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de Lidl hadden ze pas weer zo'n startersetje om yoghurt te maken.
De pesto is bijvoorbeeld veel lekkerder dan welk potje dan ook in de winkel. Zuurkool is echt anders. yoghurt ook al heb ik dat al een tijd niet gedaan. dingen als jam en appelmoes moet om fruit uit de tuin te verwerken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
pffffffff wat moet je met 100 potten jam in godsnaamquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik bewaar altijd alle potjes voor de jammakers om me heen. Ik eet zelf nauwelijks jam. Vrienden hebben een volkstuin met afgelopen jaar een gigantische oogst aan pruimen, ze hebben veel weggegeven en meer dan 100 potjes jam gemaakt.
pruimenmoes, pruimenjam, pruimenijs en veel weggegeven en zelf opgegeten. Grote oogst pruimen gehad en daarna de boom maar eens flink gesnoeid. Was toch wel veel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik bewaar altijd alle potjes voor de jammakers om me heen. Ik eet zelf nauwelijks jam. Vrienden hebben een volkstuin met afgelopen jaar een gigantische oogst aan pruimen, ze hebben veel weggegeven en meer dan 100 potjes jam gemaakt.
Pesto en zuurkool lust ik niet dus dat valt al af... en ja als je fruit uit de tuin hebt is het misschienquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
De pesto is bijvoorbeeld veel lekkerder dan welk potje dan ook in de winkel. Zuurkool is echt anders. yoghurt ook al heb ik dat al een tijd niet gedaan. dingen als jam en appelmoes moet om fruit uit de tuin te verwerken.
Hier gemiddeld 8 potten of potjes van iets wat ik maak. Pesto was meer en mocht ik vervolgens uitdelen. paar wrken terug is het laatste potje op gemaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff wat moet je met 100 potten jam in godsnaammet één potje doe ik een half jaar ofzo,
maar ik eet dat weinig, ik wacht liever op de verse aardbeien
Wij hadden vroeger ook wat fruit staan en mijn moeder maakte daar dan ook jam van .... Kruisbessen en rode bessen bv... Maar daar ging dan zoveel suiker in... Misschien dat ik het ooit eens geproefd heb maar om op het brood te smeren .. Nee nooit ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
jam en appelmoes moet om fruit uit de tuin te verwerken.
Ledlicht heb ik overal, dat zijn gewoon lampen.quote:
hebben we het wel over hetzelfde?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Planten groeien er goed onder.
huidkanker? van zo'n ding?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ledlicht heb ik overal, dat zijn gewoon lampen.
Ze hebben het wel over lichttherapie gehad in het VU, misschien dat ik dat ga doen,
bij de één helpt het wel, bij de ander niet, als het wel helpt zou je iets meer tegen
daglicht kunnen, maar ''over'' gaat het nooit en er zit een risico aan...
''hogere kans op huidkanker'' en dát houd me tegen, lijkt me niet heel fijn
maar wat bedoel jij voor ''een ding'' dan?quote:
Ja een heleboel bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
hebben we het wel over hetzelfde?Gewoon ledlampen?
ik maak het meestal zonder suiker.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook wat fruit staan en mijn moeder maakte daar dan ook jam van .... Kruisbessen en rode bessen bv... Maar daar ging dan zoveel suiker in... Misschien dat ik het ooit eens geproefd heb maar om op het brood te smeren .. Nee nooit ...
ik bedoel een lichttherapie lampquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat bedoel jij voor ''een ding'' dan?
Ik heb deze ledlampen, die zijn dimbaar...
http://www.ledlampendirec(...)HjvYMoLFAaAihC8P8HAQ
dat is zo'n lamp voor winterdrepessies toch?quote:
das andere koekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is zo'n lamp voor winterdrepessies toch?
nee ik bedoel dit https://www.vumc.nl/afdel(...)/L/lichttherapie.pdf
Link naar W*****P. TR gemacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Win(...)gHzPEyCEwaAuyh8P8HAQ
Ook dat. Vriezer zit halfvol met bramen, zwarte bessen, frambozen en gele frambozen. Van de bramen staan ook nog wat potjes betonjam(jam met teveel gelatine)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vries overgebleven fruit in om smoothies van te maken, veel lekkerder dan jam. Op brood eet ik eigenlijk nooit jam, alleen op een croissantje en bij de banana pancakes.
meeste mensen donderen overal nog steeds belachelijk veel suiker in. Die van mij zijn wel goed warm en gaan daardoor goed afgesloten de pot in, maar suiker zorgt ook voor houdbaarheid en dat is dus bij mij wat korter.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het over vroeger 70s Geen idee hoe je het tegenwoordig kunt maken ....
koek maak ik ook zelf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Héle andere koek!en niet zo'n lekkere koek
vanmiddag nog pannenkoek gemaakt, ook lekket makkelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Boterkoek is wel makkelijk dat kan ik wel
Niksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:27 schreef sacha het volgende:
wat de neuk is er nou weer mis met Wehkamp?
Die maak ik regelmatigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
vanmiddag nog pannenkoek gemaakt, ook lekket makkelijk
Ja klopt , die hadden we ook thuis...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger noemde mijn ouders zoiets een hoogtezon met donker brilletje moest je ervoor en kreeg je er levertraan bij
ja maar daar krijg je een kleurtje van toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger noemde mijn ouders zoiets een hoogtezon met donker brilletje moest je ervoor en kreeg je er levertraan bij
Dát is hélemaal verboden terrein voor mij ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar daar krijg je een kleurtje van toch?
dat snap ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dát is hélemaal verboden terrein voor mij ...
Dát klinkt wel lekker, die ga ik effe noteren!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga morgen als lunch weer banana pancakes maken: banaan uit de vriezer halen, laten ontdooien, prakken, eitje er doorheen klutsen, handje amandelmeel en snufje kaneel er doorheen en bakken maar.
woei!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga morgen als lunch weer banana pancakes maken: banaan uit de vriezer halen, laten ontdooien, prakken, eitje er doorheen klutsen, handje amandelmeel en snufje kaneel er doorheen en bakken maar.
Ik heb het recept op een mail naar mezelf gestuurdquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
Met die nieuwe lichting 40+ krijgen we ook nog recepten kado hier ..
http://www.ah.nl/producte(...)andelmeel-biologischquote:
Van de levertraan misschien, van dat ding nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar daar krijg je een kleurtje van toch?
natuurwinkel. ik heb nog een paar zakken liggen.quote:
Ah... de Tuinen, da's ook handig...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in Duitsland. Maar ook bij de Appie en de Tuinen.
en dan zeg je morgen tegen de Griek:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het recept op een mail naar mezelf gestuurddat is wel iets voor mij...
klein zakje voor een veel te hoge prijs. kun je beter amandelen zelf gaan malen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)andelmeel-biologisch
bij de Appie, maar misschien ook wel bij de Jumbo
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan zeg je morgen tegen de Griek:
'krijg ik daarnet toch een lekker recept via de mail!'
ik kijk eerst wel bij de Jumbo, ik heb geen zin in al dat gedoe hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
klein zakje voor een veel te hoge prijs. kun je beter amandelen zelf gaan malen.
alsof ik hier amandelen kan kopenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
klein zakje voor een veel te hoge prijs. kun je beter amandelen zelf gaan malen.
m.u.v. Waddeneilanden meestalquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Bestel je gewoon bij de tuinen vanaf 20 euro is gratis bezorgen
Laat je ons met honger achterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Droom lekker van de pannekoekjes, deze dame gaat slapen
Ook trusten Fannquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat je ons met honger achter![]()
nee hoor ik heb geen honger meer... morgen weer een dag..
truste!
en dat alles voor een bananen pannenkoekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Bestel je gewoon bij de tuinen vanaf 20 euro is gratis bezorgen
Ja maar dan bestel je toch nog gewoon andere dingen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:45 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat alles voor een bananen pannenkoek
beter er voorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga maar weer even achter je lamp zitten ...
Nee je zit nog effe met me opgescheeptquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar leek of jij er ook vandoor ging
Nou vooruit dan maar..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee je zit nog effe met me opgescheept
Ik zie geeneens het merkje ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
80 euro voor zo'n kutmutsje omdat het Gucci is![]()
Dat haakt Dees in een uurtje
Wat boeit zo'n merkje nou, of zou je hem dan wel kopen?quote:
Maar bij sommige merken draait het juist om het logo....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat boeit zo'n merkje nou, of zou je hem dan wel kopen?
Ik vind er geen zak aan trouwens die hele muts niet
Ja, slaat nergens op, loop je een beetje reclame te maken met zo'n logo, of je moet het échtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar bij sommige merken draait het juist om het logo....
Die muts is 3 x niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |