wayback machine ?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Wat was dat programma ook alweer waarmee je verwijderde content alsnog terug kunt zien?
Hmzz, nee die bedoel ik niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:38 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
wayback machine ?
http://archive.org/web/
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk van de muziek aan het genieten (gelukkig zijn de directe buren niet thuis).
ik heb zo eenquote:
Ik heb een BT hoofdtelefoon, maar soms geen zin inquote:
Werkt die goed? Ik zoek er een waarmee ik dus door het gehele huis kan lopen (en muziek kan blijven horenquote:
Ik haat buren. Gewoon niet aan beginnen, dan heb je er ook geen last van.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik haat koptelefoons. Gelukkig is mijn huis goed geïsoleerd, ik hoor nooit geluiden van de buren, dus zij ook niet van mij.
heel goed bij de Blokkerquote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werkt die goed? Ik zoek er een waarmee ik dus door het gehele huis kan lopen (en muziek kan blijven horen), BT heeft nu eenmaal zijn beperkingen helaas.
Ik had geen keuze, het was of dit hoekhuis of een tussenwoning. Natuurlijk kan ik ook gaan zwerven maar dat is ook niet alles vind ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik haat buren. Gewoon niet aan beginnen, dan heb je er ook geen last van.
ik ben bang dat mijn financiele situatie buren met zich meebrengt. Maar echt, ik hoor helemaal niks.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik haat buren. Gewoon niet aan beginnen, dan heb je er ook geen last van.
De buren van mij stinken naar tabak.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben bang dat mijn financiele situatie buren met zich meebrengt. Maar echt, ik hoor helemaal niks.
ik hoop dat mijn buren wiens tuin aan de mijne grenst nou eindelijk eens stoppen met roken,dat roken doen ze namelijk buiten en de rook komt via de ventilatieroosters mijn huis in. Ze wilden stoppen om weer voor een reis te sparen, maar dat is ze kennelijk niet gelukt.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De buren van mij stinken naar tabak.
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/nl/(...)adloze-hoofdtelefoon
Brrrrr dat had ik met mijn vorige buren ook, bah.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn buren wiens tuin aan de mijne grenst nou eindelijk eens stoppen met roken,dat roken doen ze namelijk buiten en de rook komt via de ventilatieroosters mijn huis in. Ze wilden stoppen om weer voor een reis te sparen, maar dat is ze kennelijk niet gelukt.
Vandaar dat jij daar ook weg moest, jij bent niet (zo) raarquote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier woonde ik eerder precies achter. Dat het daar niet pluis was, dat was overduidelijk, net als bij de 2 zaken erachter, wat een raar volk altijd http://www.rtvutrecht.nl/(...)artij-overvecht.html
dit was trouwens geen snackbar, maar gewoon een vaag eethuis waar nooit klanten waren. De snackbar zat aan mijn kant, maar is volgens mij nooit open geweest, meteen na het verbouwen stond het weer te koop. Café daarnaast werd nogal eens tijdelijk door de politie gesloten. Stonden 's avonds regelmatig vage jonge allochtonen met dikke auto's met draaiende motoren het kruispunt te blokkeren.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar dat jij daar ook weg moest, jij bent niet (zo) raar
Maar jij hebt het achter je kunnen laten?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dit was trouwens geen snackbar, maar gewoon een vaag eethuis waar nooit klanten waren. De snackbar zat aan mijn kant, maar is volgens mij nooit open geweest, meteen na het verbouwen stond het weer te koop. Café daarnaast werd nogal eens tijdelijk door de politie gesloten. Stonden 's avonds regelmatig vage jonge allochtonen met dikke auto's met draaiende motoren het kruispunt te blokkeren.
De buurt ging de laatste jaren wel hard achteruit ja, ik hoop voor mijn oude buurvrouw dat het weer een beetje ok wordt nu de leegkomende huizen allemaal in de verkoop gaan.
ik ben anderhalf jaar geleden naar een kleinere stad verhuisd. Toen ik er kwam wonen was het trouwens nog prima daar. Had trouwens hele nette buren, die woonden er beiden al meer dan 20 jaar, maar verderop wisselde het nogal eens en bij elke verhuizing kwam er beroerder volk wonen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar jij hebt het achter je kunnen laten?
Dat verhuizen van buren is altijd maar afwachten of het een verbetering is, in mijn geval wel (al moet ik soms even oordoppen indoen, maar dat hoort bij puberale damesquote:Op maandag 26 januari 2015 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben anderhalf jaar geleden naar een kleinere stad verhuisd. Toen ik er kwam wonen was het trouwens nog prima daar. Had trouwens hele nette buren, die woonden er beiden al meer dan 20 jaar, maar verderop wisselde het nogal eens en bij elke verhuizing kwam er beroerder volk wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |