SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Ajax gaat gewoon weer boven jouw armzalige pauperclubje eindigen, moet je nagaanquote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dikke pech dat het gister gelijk is gebleven. Maar ga hier net als de rest lekker naar een ander wijzen zodat je je maar niet hoeft te denken aan het armoedige spel en troosteloze sfeer.
AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Maastoren is voor dit topic wat een gezwel is voor het lichaam.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik zie Ajax niet zomaar winnen tegen Vitesse hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Succes met de 3e plek dit seizoen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja, zo'n wedstrijd als gister geeft natuurlijk een hoop vertrouwen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jullie verzuimen om te winnen dus Ajax is uiteindelijk de winnaar dit weekend.
Bedankt, jullie ook. Wie weet komen we elkaar nog wel in Europa tegen dit seizoen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Succes met de 3e plek dit seizoen.Ok bedankt Hans.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maastoren is voor dit topic wat een gezwel is voor het lichaam.Ok bedankt Hans.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
En Ajax gaat gewoon weer boven jouw armzalige pauperclubje eindigen, moet je nagaan![]()
Sodemieter op gek. We hadden moeten winnen man. psv is de winnaar van het weekend. Teringgggggquote:Op maandag 26 januari 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jullie verzuimen om te winnen dus Ajax is uiteindelijk de winnaar dit weekend.![]()
![]()
Zou leuk zijn, maar ik verwacht dat Ajax er na de komende ronde al uit ligtquote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef Maastoren het volgende:
Bedankt, jullie ook. Wie weet komen we elkaar nog wel in Europa tegen dit seizoen.![]()
begrijp mij niet verkeerd maar als psv wint is Ajax nooit de winnaar van het weekend.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jullie verzuimen om te winnen dus Ajax is uiteindelijk de winnaar dit weekend.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Luciano Narsingh heeft er vertrouwen in dat PSV dit voetbaljaar eindelijk weer eens kampioen zal gaan worden. "Dit gaat ons seizoen worden"
Volgens Narsingh is de voorsprong van PSV op Ajax en Feyenoord verdiend: "Ik zou ook geen speler van Ajax of Feyenoord kunnen noemen die ik per se in ons team zou willen zien. Op elke positie zijn wij kampioenswaardig"
In before Mertens numero twee![]()
Mooi, zodra voetballers daadwerkelijk zelf gaan geloven dat ze zo goed zijn gaan ze het op 80% proberen te doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luciano Narsingh heeft er vertrouwen in dat PSV dit voetbaljaar eindelijk weer eens kampioen zal gaan worden. "Dit gaat ons seizoen worden"
Volgens Narsingh is de voorsprong van PSV op Ajax en Feyenoord verdiend: "Ik zou ook geen speler van Ajax of Feyenoord kunnen noemen die ik per se in ons team zou willen zien. Op elke positie zijn wij kampioenswaardig"
In before Mertens numero tweeA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Even over dat eeuwige gezeik over het logo, vinden jullie dat oude logo echt mooier? Het is net alsof het niet helemaal af is ofzo.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Dat middelste is trouwens écht dikke bullshit. Ik zou zeker van beide ploegen wel wat spelers kunnen bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
In before Mertens numero twee
Alhoewel ik (zeker ook na gisteren) wel nķg meer ben gaan geloven in een kampioenschap voor PSV. Normaal hebben jullie rond deze tijd ook 6 punten minder, maar dan wel een aantal wedstrijden in 1ste seizoenshelft waar je gewoon pech hebt gehad, nu heb je vooral wedstrijden gehad waar je vies veel geluk hebt gehad en had je eigenlijk op de plek van Feyenoord moeten staan.![]()
Ja hadden wij ook maar als de wil en de vechtlust er niet is.... Klopt, helaas is Pisvee is de winnaar, gelukkig ging feyenooit maar terug met 1 puntjequote:Op maandag 26 januari 2015 14:06 schreef S15 het volgende:
[..]
Sodemieter op gek. We hadden moeten winnen man. psv is de winnaar van het weekend. Teringggggg![]()
Pisvee. feyenooit. Echt?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja hadden wij ook maar als de wil en de vechtlust er niet is.... Klopt, helaas is Pisvee is de winnaar, gelukkig ging feyenooit maar terug met 1 puntje![]()
Ik zie PSV op dit moment niet 6 punten meer verspelen dan Ajax... je had gisteren zelf moeten winnen en PSV had op zijn minst 2 punten moeten verspelen bij Vitesse of Cambuur. Behalve de twee uitwedstrijden tegen Feyenoord en Twente is er voor PSV in uitwedstrijden niet heel veel aan de hand denk ik...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
itt de uitwedstrijden van ajax. Komen er nog een paar aan voor jullie...(geloof dat jullie 2 thuiswedstrijden meer gehad hebben dan PSV zelfs)quote:Op maandag 26 januari 2015 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie PSV op dit moment niet 6 punten meer verspelen dan Ajax... je had gisteren zelf moeten winnen en PSV had op zijn minst 2 punten moeten verspelen bij Vitesse of Cambuur. Behalve de twee uitwedstrijden tegen Feyenoord en Twente is er voor PSV in uitwedstrijden niet heel veel aan de hand denk ik...![]()
Klopt, je zou samen van de drie clubs best een leuke ploeg kunnen vormen. Op dit moment is PSV natuurlijk gewoon dik favoriet. Feit is wel dat Ajax gezien laatste seizoenen op een of andere manier toch boven water komt drijven. Sleutelwedstrijden in mijn ogen zijn dan toch Vitesse-uit en PSV-uit, ondertussen moet je natuurlijk dan wel te zien winnen van AZ thuis, Twente thuis..quote:Op maandag 26 januari 2015 14:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat middelste is trouwens écht dikke bullshit. Ik zou zeker van beide ploegen wel wat spelers kunnen bedenken.
Alhoewel ik (zeker ook na gisteren) wel nķg meer ben gaan geloven in een kampioenschap voor PSV. Normaal hebben jullie rond deze tijd ook 6 punten minder, maar dan wel een aantal wedstrijden in 1ste seizoenshelft waar je gewoon pech hebt gehad, nu heb je vooral wedstrijden gehad waar je vies veel geluk hebt gehad en had je eigenlijk op de plek van Feyenoord moeten staan.
Ajax zal volgend week heel veel beter moeten gaan voetballen, anders stuur ik alvast bloemetjes richting Eindhoven![]()
De kromme is ook weer mad in zijn column.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ajax in vorm is gewoon een kampioensploeg. Zoals ze gisteren speelde.. het leek wel alsof er geen motivatie was. Daar speelt de coach een belangrijke rol in.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, je zou samen van de drie clubs best een leuke ploeg kunnen vormen. Op dit moment is PSV natuurlijk gewoon dik favoriet. Feit is wel dat Ajax gezien laatste seizoenen op een of andere manier toch boven water komt drijven. Sleutelwedstrijden in mijn ogen zijn dan toch Vitesse-uit en PSV-uit, ondertussen moet je natuurlijk dan wel te zien winnen van AZ thuis, Twente thuis..
Ajax zal volgend week heel veel beter moeten gaan voetballen, anders stuur ik alvast bloemetjes richting EindhovenAFCA
✯ ✯ ✯![]()
Dat van vorige seizoenen klopt, maar zoals ik al zei lijken ze nu de 1ste seizoenshelft nog goed te zijn weggekomen, waar ze eerder nog wel eens dom puntverlies hadden. Ik zie Ajax niet inlopen, op deze manier zie ik ze zelfs nog 3de worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, je zou samen van de drie clubs best een leuke ploeg kunnen vormen. Op dit moment is PSV natuurlijk gewoon dik favoriet. Feit is wel dat Ajax gezien laatste seizoenen op een of andere manier toch boven water komt drijven. Sleutelwedstrijden in mijn ogen zijn dan toch Vitesse-uit en PSV-uit, ondertussen moet je natuurlijk dan wel te zien winnen van AZ thuis, Twente thuis..
Ajax zal volgend week heel veel beter moeten gaan voetballen, anders stuur ik alvast bloemetjes richting Eindhoven![]()
Motivatie moet uit de spelers zelf komen, blijkbaar zijn enkelen te verwend na een kampioenschap.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ajax in vorm is gewoon een kampioensploeg. Zoals ze gisteren speelde.. het leek wel alsof er geen motivatie was. Daar speelt de coach een belangrijke rol in.![]()
Inderdaad. Als je je voor een wedstrijd tegen hunnie al niet kan opladen, dan sodemieter je maar op.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Motivatie moet uit de spelers zelf komen, blijkbaar zijn enkelen te verwend na een kampioenschap.![]()
Eens, maar de taak van een coach is om ze dan een paar schoppen onder hun reet te geven.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je je voor een wedstrijd tegen hunnie al niet kan opladen, dan sodemieter je maar op.AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Wat eigenlijk nog het ergste is, de meeste willen wel, maar kunnen gewoon niet. Uiteraard mis je gisteren ook Klaassen, maar Ajax hoort niet afhankelijk te zijn van één speler. En eeuwig zonde dat El Ghazi niet een half uurtje kreeg. Nee, dan breng je Zimling erin. Die trouwens wel het vuur uit zijn sloffen liep, maar ook het niveau niet aan kan.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Eens, maar de taak van een coach is om ze dan een paar schoppen onder hun reet te geven.![]()
Hij heeft wel gelijk helaasquote:Op maandag 26 januari 2015 14:41 schreef Abed het volgende:
De kromme is ook weer mad in zijn column.![]()
De Boer heeft echt wel de juiste dingen gezegd. Maar bij sommigen komt dat na al die jaren niet meer aan, blijkbaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Eens, maar de taak van een coach is om ze dan een paar schoppen onder hun reet te geven.![]()
Ik denk niet dat je er bang voor hoeft te zijn dat de Boer dat niet doet. Ik kan me nog wel een donderspeech herinneren tijdens een drinkpauze in een wedstrijd waar Ajax bij een 5-0 voorsprong verslapte en een tegengoal moest incasseren.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Eens, maar de taak van een coach is om ze dan een paar schoppen onder hun reet te geven.
Het is ook vaak echt ontiegelijk slordig, ongemotiveerd en ongeīnspireerd de laatste tijd. Simpele passjes komen niet aan, duels worden veelal verloren, enzovoort. Klaassen en Serero zijn eigenlijk de enige echt positieve uitzonderingen wat betreft doorzettingsvermogen en inzet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik krijg het idee dat het gewoon niet meer aankomt, elke week een donderspeech en je hoort het op een gegeven moment niet meer.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er bang voor hoeft te zijn dat de Boer dat niet doet. Ik kan me nog wel een donderspeech herinneren tijdens een drinkpauze in een wedstrijd waar Ajax bij een 5-0 voorsprong verslapte en een tegengoal moest incasseren.
Het is ook vaak echt ontiegelijk slordig, ongemotiveerd en ongeīnspireerd de laatste tijd. Simpele passjes komen niet aan, duels worden veelal verloren, enzovoort. Klaassen en Serero zijn eigenlijk de enige echt positieve uitzonderingen wat betreft doorzettingsvermogen en inzet.
Het is gewoon achterlijk dat Ajax vaak slap begint aan een wedstrijd, tegen wie dan ook.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Precies. Houdbaarheidsdatum etc. Helaas lijkt er werkelijk niemand klaar te staan om hem op te volgen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat het gewoon niet meer aankomt, elke week een donderspeech en je hoort het op een gegeven moment niet meer.
Het is gewoon achterlijk dat Ajax vaak slap begint aan een wedstrijd, tegen wie dan ook.![]()
Muah ik denk dat het eerder een gebrek aan kwaliteit is.
Aan de ene kant erkent iedereen dat de selectie de laatste 4 jaar is uitgehold en dat het een wonder was dat ze vorig jaar kampioen werden. En nu zouden de slechte prestaties door een slechte motivatie komen? Ik zie gewoon eerder een niet goed gebalanceerd team dan dat.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het is meer dat er meer op mentale weerbaarheid moet worden gelegd. Het zou gewoon niet hoeven, elke week een donderspeech, het moet uit de spelers komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies. Houdbaarheidsdatum etc. Helaas lijkt er werkelijk niemand klaar te staan om hem op te volgen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Scouten op persoonlijkheid, zoals ze bij Feyenoord doen?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is meer dat er meer op mentale weerbaarheid moet worden gelegd. Het zou gewoon niet hoeven, elke week een donderspeech, het moet uit de spelers komen.![]()
![]()
Wellichtquote:Op maandag 26 januari 2015 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Scouten op persoonlijkheid, zoals ze bij Feyenoord doen?.
Nee, maar er lopen er wel teveel rond die zichzelf erg goed vinden, die denken dat het op 80% ook lukt, want dat zijn ze zo gewend hun hele leven...
Het feit dat ik dit seizoen al een paar keer iemand heb horen zeggen van "ja, we begonnen wat slap aan de wedstrijd dus..." ik zou zo'n joch echt een pak rammel willen verkopen, echt hoe krijg je het je bek uit alsof het eigenlijk heel normaal is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je je voor een wedstrijd tegen hunnie al niet kan opladen, dan sodemieter je maar op.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
wil na gisteren niet meer naar ajaxquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Sja, als er een grotere club bij Ajax komt aankloppen wil Ajax ook niet altijd verkopen, maar wat doe je eraan als de speler zelf wil?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Heerenveen hem met die krappe selectie laat gaan in de winter.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Daar is ajax toch bedreven in?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als er een grotere club bij Ajax komt aankloppen wil Ajax ook niet altijd verkopen, maar wat doe je eraan als de speler zelf wil?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als er een grotere club bij Ajax komt aankloppen wil Ajax ook niet altijd verkopen, maar wat doe je eraan als de speler zelf wil?. Ajax kan dat '''''''''makkelijk''''''' opvangen. Voor clubs als Heerenveen is dat even een tikkeltje anders,.
![]()
Je valt in de herhaling Caland. Tenslotte wint feyenoord nog steeds niet van die joden en staat feyenoord onder ajax.quote:![]()
Ach, hij heeft wel gewoon gelijk en er is na deze wedstrijd alle reden om het te benoemen. Dat Ajax dan nog steeds tweede staat zegt heel veel over onze competitie, inclusief Feyenoord.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Herqules het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling Caland. Tenslotte wint feyenoord nog steeds niet van die joden en staat feyenoord onder ajax.![]()
Sorry man, wist niet dat je mad werd. Niet zo aangebrand reageren als ik gewoon iets benoem.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Herqules het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling Caland. Tenslotte wint feyenoord nog steeds niet van die joden en staat feyenoord onder ajax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
wat een onzin of was het een grapje?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Scouten op persoonlijkheid, zoals ze bij Feyenoord doen?![]()
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry man, wist niet dat je mad werd. Niet zo aangebrand reageren als ik gewoon iets benoem.![]()
Actie -> reactie. Weten jullie alles van toch?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry man, wist niet dat je mad werd. Niet zo aangebrand reageren als ik gewoon iets benoem.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Actie -> reactie. Weten jullie alles van toch?Man man man
Gooi jezelf weg.![]()
Kazeem is daar een goed voorbeeld van. Goede mentaliteit, maar geen pepernoot kunnen raken.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin of was het een grapje?![]()
![]()
was onze 12e man gisterenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Kazeem is daar een goed voorbeeld van. Goede mentaliteit, maar geen pepernoot kunnen raken.![]()
Ach het grote probleem is toch gewoon het middenveld? Is niet goed genoeg en vooral niet constant genoeg. Verlies je het op het middenveld dan kan je niks meer. Vooral niet wanneer je verdediging en aanval ook niet uitmuntend zijn, anders zou een verdediger nog kunnen opkomen en dan de bal aan een Suarez kunnen geven die hem erin peert.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat was niet serieus.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin of was het een grapje?
Maar ik denk wel dat Ajax een voorbeeld kan nemen aan Feyenoord wat betreft het opleiden van centrale verdedigers. Tuurlijk is het vast lastiger verdedigen bij Ajax (al speelt Feyenoord ook vaak genoeg dominant). Maar er gaat daar toch echt iets mis bij Ajax; worden ook relatief veel aankopen gedaan voor die posities.
Zo'n Bazoer moet dan ook weer zo nodig omgebouwd worden tot middenvelder. Het lijkt wel of ze op de Toekomst neerkijken op verdedigers.![]()
Leuk, beleidswijziging ... kunnen we over 8 jaar de vruchten van plukken.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was niet serieus.
Maar ik denk wel dat Ajax een voorbeeld kan nemen aan Feyenoord wat betreft het opleiden van centrale verdedigers. Tuurlijk is het vast lastiger verdedigen bij Ajax (al speelt Feyenoord ook vaak genoeg dominant). Maar er gaat daar toch echt iets mis bij Ajax; worden ook relatief veel aankopen gedaan voor die posities.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die bank van Ajax was natuurlijk te min voor Willem 2quote:Op maandag 26 januari 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Sporkslede per direct terug van Willem IIRED ONS HENNIEGOD![]()
Het gaat om scouten, niet zozeer opleiden, dat wordt schromelijk overschat en over die Bazoer, als ze een 6 in hem zien waarom niet, van die plek terug naar achteren is nog altijd makkelijker dan andersomquote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was niet serieus.
Maar ik denk wel dat Ajax een voorbeeld kan nemen aan Feyenoord wat betreft het opleiden van centrale verdedigers. Tuurlijk is het vast lastiger verdedigen bij Ajax (al speelt Feyenoord ook vaak genoeg dominant). Maar er gaat daar toch echt iets mis bij Ajax; worden ook relatief veel aankopen gedaan voor die posities.
Zo'n Bazoer moet dan ook weer zo nodig omgebouwd worden tot middenvelder. Het lijkt wel of ze op de Toekomst neerkijken op verdedigers.![]()
Gebrek aan kwaliteit is het misschien bij een speler of 3 a 4 maar ik blijf er bij dat er in Ajax meer talent zit dan bij Feyenoord en ook van PSV ben ik niet kapot.
Alleen Depay, Willems, Clasie en Kongolo zou ik als directe versterkingen zien, mss Guardado voor de broodnodige routine maar verder is het minder of hooguit gelijkwaardig met wat er bij Ajax rondloopt.
Blijkt alleen dat je er met talent alleen niet komt, er komt meer bij kijken dan alleen lekker voetballen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je al een jaar en meer zo slecht aan het spelen bent ligt dat niet meer aan de trainer of je motivatie etcRED ONS HENNIEGOD![]()
Mja, belangrijk verschil is in mijn ogen toch wel dat PSV bijvoorbeeld met Wijnaldum en de Jong niet zozeer spelers hebben die beter zijn, maar wel spelers die al verder zijn in hun ontwikkeling. Spelers als Kishna, El Ghazi en Andersen hebben absoluut talent, maar zijn nog verre van constant. Hoewel ik overigens El Ghazi wel een van de meer constante jonge spelers vind, maar die zit dan weer op de bank.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Gebrek aan kwaliteit is het misschien bij een speler of 3 a 4 maar ik blijf er bij dat er in Ajax meer talent zit dan bij Feyenoord en ook van PSV ben ik niet kapot.
Alleen Depay, Willems, Clasie en Kongolo zou ik als directe versterkingen zien, mss Guardado voor de broodnodige routine maar verder is het minder of hooguit gelijkwaardig met wat er bij Ajax rondloopt.
Blijkt alleen dat je er met talent alleen niet komt, er komt meer bij kijken dan alleen lekker voetballen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar heb je wel gelijk ik, ik had het dan ook over talent an sich.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, belangrijk verschil is in mijn ogen toch wel dat PSV bijvoorbeeld met Wijnaldum en de Jong niet zozeer spelers hebben die beter zijn, maar wel spelers die al verder zijn in hun ontwikkeling. Spelers als Kishna, El Ghazi en Andersen hebben absoluut talent, maar zijn nog verre van constant. Hoewel ik overigens El Ghazi wel een van de meer constante jonge spelers vind, maar die zit dan weer op de bank.
Feyenoord heeft met El Ahmadi ook zo'n speler die gewoon voor meer stabiliteit zorgt dan de spelers bij Ajax op het middenveld bv.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
El Ghazi op de bank begrijp ik ook echt geen ene reet vanquote:Op maandag 26 januari 2015 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, belangrijk verschil is in mijn ogen toch wel dat PSV bijvoorbeeld met Wijnaldum en de Jong niet zozeer spelers hebben die beter zijn, maar wel spelers die al verder zijn in hun ontwikkeling. Spelers als Kishna, El Ghazi en Andersen hebben absoluut talent, maar zijn nog verre van constant. Hoewel ik overigens El Ghazi wel een van de meer constante jonge spelers vind, maar die zit dan weer op de bank.![]()
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?![]()
Lastig te zeggen, maar Ajax is wel een stuk rijker geworden sindsdien.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zie het als een investering, een investering in de eigen jeugd die nu een kans krijgt.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?Wie dit leest is gek![]()
daar kan je pas over een aantal jaar wat over zeggen. Ik hoop wel dat men bij Ajax regelmatig biuj elkaar zit om te evalueren hoe alles gaat.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Indirect wel. Denk dat we een tikkie zijn doorgeslagen, en dat er met name best wel wat gekocht mag worden. Neemt niet weg dat we er veel beter voorstaan dan voor de revolutie het geval was (en er lijkt sprake te zijn van een beleid, met een visie)quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
En niet onbelangrijk de financiële positie van Ajax vergeleken met 6/7 jaar geleden. Met zo'n bankrekening sta je ontzettend sterk en ben je de komende 20 jaar verlost van enige zorgen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:12 schreef manny het volgende:
[..]
Indirect wel. Denk dat we een tikkie zijn doorgeslagen, en dat er met name best wel wat gekocht mag worden. Neemt niet weg dat we er veel beter voorstaan dan voor de revolutie het geval was (en er lijkt sprake te zijn van een beleid, met een visie)![]()
Waarom sta je zo sterk met die bankrekening? Ajax lijkt alleen maar kwaliteit in te leveren en een concreet doel voor dat geld is er voor zover de buitenwereld weet niet. Dus dan zijn er drie opties: geld uitgeven aan stadion of aandelen (waardoor je geen spelers kunt kopen), geld uitgeven aan spelers (waarom is dat dan niet eerder gebeurd?) of gewoon op de centen gaan zitten. Dat levert niet zo veel op.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk de financiële positie van Ajax vergeleken met 6/7 jaar geleden. Met zo'n bankrekening sta je ontzettend sterk en ben je de komende 20 jaar verlost van enige zorgen.![]()
Uiteindelijk draait alles om geld, maar dat mag geen excuus zijn voor de sportieve situatie. Tuurlijk moet er geīnvesteerd worden en spelers gekocht als dat nodig is. Maar met een goede financiële basis sta je altijd sterk bij tegenslagen, als er een keer een paar magere jaren komen. Dan hoef je niet gelijk te bezuinigen en in een categorie komen waar de KNVB over je schouder mee kijkt.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom sta je zo sterk met die bankrekening? Ajax lijkt alleen maar kwaliteit in te leveren en een concreet doel voor dat geld is er voor zover de buitenwereld weet niet. Dus dan zijn er drie opties: geld uitgeven aan stadion of aandelen (waardoor je geen spelers kunt kopen), geld uitgeven aan spelers (waarom is dat dan niet eerder gebeurd?) of gewoon op de centen gaan zitten. Dat levert niet zo veel op.![]()
quote:mitchelldijks
3 uur geleden
Ik wil dit Ajax kampioensshirt graag doneren aan de fans nav het afgebrande clubhuis. Ik ben geen Klaas - Jan Huntelaar, Luis Suarez of Rafael van der Vaart, maar dit shirt is van mijn eerste kampioenschap met de club. De fans van elke club verdienen een plek waar ze terecht kunnen voor en na de wedstrijd. Voor een voetbalfan is een wedstrijd meer dan 90 minuten in een stadion. De gezelligheid voor en na het duel met vrienden en familie zijn voor hen misschien wel belangrijker dan de wedstrijd zelf. Als ik dan een hele kleine bijdrage eraan kan leveren zou dat al top zijn. Samen naar een club met een groepje vrienden (ongeacht de club waarvoor je bent) is toch een van de mooiste dingen aan het voetbal! De fans zijn van onschatbare waarde. Daarom geef ik morgen ook nog een Heerenveen-trainingspak en een Willem II trainingsshirt weg!!![]()
In ieder geval blij dat er geen absurde bedragen meer betaald worden. Het spel lijkt al jaren nergens op met uitzondering van wat individuele klasse als Eriksen, Siem en Jantje.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Als er voor 5-9 miljoen per jaar goed en gericht wordt ingekocht wordt niemand daar slechter van.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik denk dat ze daar ook wel over nadenken maar dat ze dan vinden dat dat iemand moet zijn die direct een versterking isquote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Catch22- het volgende:
Als er voor 5-9 miljoen per jaar goed en gericht wordt ingekocht wordt niemand daar slechter van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook wel over nadenken maar dat ze dan vinden dat dat iemand moet zijn die direct een versterking isNeem de TD van Basel overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe kan het dat die het in godsnaam zo fucking goed doen. Toffe club ook.quote:
Is ook echt de enige club die je kunt vergelijken met Ajax in het buitenland qua huidige positie. Oh, en Anderlecht misschien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die zijn wel bereid te investeren in goede ervaren spelers (streller etc)quote:Op maandag 26 januari 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat die het in godsnaam zo fucking goed doen. Toffe club ook.
Is ook echt de enige club die je kunt vergelijken met Ajax in het buitenland qua huidige positie. Oh, en Anderlecht misschien.
En een briljante scouting ook nog.RED ONS HENNIEGOD![]()
Salzburg speelde toch ook niet onaardigHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
redbullgodquote:Op maandag 26 januari 2015 22:57 schreef Catch22- het volgende:
Salzburg speelde toch ook niet onaardig
wel misselijk wat ze nu proberen in DuitslandRED ONS HENNIEGOD![]()
Opleiden wordt overschat? Maar goed, ben je dan tegen het meenemen van persoonlijkheid in scouting?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om scouten, niet zozeer opleiden, dat wordt schromelijk overschat en over die Bazoer, als ze een 6 in hem zien waarom niet, van die plek terug naar achteren is nog altijd makkelijker dan andersom
En waarom niet, vooral omdat er makkelijker cvm's opgeleid lijken te worden dan centrale verdedigers. Dus ik zou proberen vol in te zetten op een opleiding tot centrale verdediger. Uiteraard weten wij de ins en outs niet, dus misschien was hij veel beter als middenvelder. Maar het past wel in het plaatje![]()
Nou, niet het beleid compleet omgooienquote:Op maandag 26 januari 2015 17:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuk, beleidswijziging ... kunnen we over 8 jaar de vruchten van plukken.. Ik ben groot voorstander van dit beleid. Dat betekent niet dat je het moet blijven evalueren en waar mogelijk verbeteren.
![]()
Bij Ajax moet iedereen maar kunnen voetballen. Een CV mag imo best een sloper zijnHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Van der Hoorn....quote:Op maandag 26 januari 2015 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Bij Ajax moet iedereen maar kunnen voetballen. Een CV mag imo best een sloper zijnAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar in NL breken er amper goede spitsen meer door. Dat verbaast me steeds. Het is al even geleden volgens mij dat een Nederlander topscorer is geworden in de Eredivisie.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Bij Ajax moet iedereen maar kunnen voetballen. Een CV mag imo best een sloper zijn
En van der Hoorn is ook geen sloper. Veel te aardige jongen.![]()
Fernando Couto was ook een heel aardige jongen....buiten het veld.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar in NL breken er amper goede spitsen meer door. Dat verbaast me steeds. Het is al even geleden volgens mij dat een Nederlander topscorer is geworden in de Eredivisie.
En van der Hoorn is ook geen sloper. Veel te aardige jongen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
2012 bas dostquote:Op maandag 26 januari 2015 23:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar in NL breken er amper goede spitsen meer door. Dat verbaast me steeds. Het is al even geleden volgens mij dat een Nederlander topscorer is geworden in de Eredivisie.
En van der Hoorn is ook geen sloper. Veel te aardige jongen.![]()
Mja, sowieso zijn er de laatste tijd weinig spelers die echt de potentie voor de Europese top lijken te hebben. Heeft wellicht ook te maken met het niveau van de competitie, maar anderzijds is dat ook vaak gewoon een kwestie van toeval / willekeur in een relatief klein land als Nederland.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En van der Hoorn is ook geen sloper. Veel te aardige jongen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Toch korter geleden dan ik dacht. Opvallend dat Heerenveen vaak topscorers heeft voor zo'n middenmotor.quote:![]()
Dat zie je toch aan die opleidingen, er vallen er toch ook heel veel af, de echte toppers komen er sowieso wel en dat persoonlijkheid vind ik een beetje een onzin verhaal, het heeft allemaal met vertrouwen in je kunnen te maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Opleiden wordt overschat? Maar goed, ben je dan tegen het meenemen van persoonlijkheid in scouting?
En waarom niet, vooral omdat er makkelijker cvm's opgeleid lijken te worden dan centrale verdedigers. Dus ik zou proberen vol in te zetten op een opleiding tot centrale verdediger. Uiteraard weten wij de ins en outs niet, dus misschien was hij veel beter als middenvelder. Maar het past wel in het plaatje
CVM is moeilijker dan CV dus als je dat beheerst is het makkelijker een stapje naar CV dan andersom![]()
Er zijn toch zat spelers met zeer veel talent, die het niet redden. En een jongen als Daley Blind die het schopt tot Man Utd. Kijk naar Ronaldo vs Quaresma. Dat persoonlijkheid extreem belangrijk is in het voetbal, lijkt me niet erg ter discussie staan. Alleen, wat betreft scouten is de persoonlijkheid moeilijk te achterhalen. In de opleiding moet dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan die opleidingen, er vallen er toch ook heel veel af, de echte toppers komen er sowieso wel en dat persoonlijkheid vind ik een beetje een onzin verhaal, het heeft allemaal met vertrouwen in je kunnen te maken.
CVM is moeilijker dan CV dus als je dat beheerst is het makkelijker een stapje naar CV dan andersom
En misschien is het iets wat De Boers specialiteit is, maar heeft van Blind en Anita prima cvm's gemaakt, en lijkt nu zelfs met Serero te lukken. Bij verdedigers heb ik na Vertonghen niemand meer gezien die echt goed werd. Ik vind het juist een hele specifieke positie, die specifieke kwaliteiten nodig heeft die meer verschillend zijn van andere posities.![]()
Ik heb altijd geleerd en gezien dat hoe minder de speler hoe meer naar achterenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er zijn toch zat spelers met zeer veel talent, die het niet redden. En een jongen als Daley Blind die het schopt tot Man Utd. Kijk naar Ronaldo vs Quaresma. Dat persoonlijkheid extreem belangrijk is in het voetbal, lijkt me niet erg ter discussie staan. Alleen, wat betreft scouten is de persoonlijkheid moeilijk te achterhalen. In de opleiding moet dat wel kunnen.
En misschien is het iets wat De Boers specialiteit is, maar heeft van Blind en Anita prima cvm's gemaakt, en lijkt nu zelfs met Serero te lukken. Bij verdedigers heb ik na Vertonghen niemand meer gezien die echt goed werd. Ik vind het juist een hele specifieke positie, die specifieke kwaliteiten nodig heeft die meer verschillend zijn van andere posities.![]()
Trainers die spelers beter maken, tja ik geloof daar niet zo in, misschien dat je een speler met max 10% kan verbeteren dan houdt het wel op, wel kan je in de opleiding systemen erin slijpen en als je dat doorvoert naar het 1e weten spelers wat ze te doen staat.![]()
Hangt er van af hoor, als je Jaap Stam bij Thiago Silva zet zal hij er niet veel beter van worden, een speler als Van Der Hoorn kan hij wel degelijk veel beter maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef Tarado het volgende:
Trainers die spelers beter maken, tja ik geloof daar niet zo in, misschien dat je een speler met max 10% kan verbeteren dan houdt het wel op, wel kan je in de opleiding systemen erin slijpen en als je dat doorvoert naar het 1e weten spelers wat ze te doen staat.![]()
Vroeger werden buitenspelers die niet goed genoeg waren linksback. Bogarde kwam als linksbuiten van Sparta en werd gelijk omgeturnd tot back. Tegenwoordig worden CV's ineens backs (Boilesen en Van Rhijn).quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd en gezien dat hoe minder de speler hoe meer naar achteren![]()
Mja, dat is ook vooral een Nederlands dogma waarbij verdedigen nogal een onderschat aspect van het spel is. De uitwerkingen daarvan zie je de laatste jaren wel in het Nederlands voetbal in internationaal opzicht, zowel op clubniveau als bij het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd en gezien dat hoe minder de speler hoe meer naar achterenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is dan nog niet te zien al heeft het uiteraard ook met kunnen presteren onder druk te makenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hangt er van af hoor, als je Jaap Stam bij Thiago Silva zet zal hij er niet veel beter van worden, een speler als Van Der Hoorn kan hij wel degelijk veel beter maken.![]()
Vind ik best wel meevallen, het is overal huilen met de pet op qua verdedigers, enkele uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat is ook vooral een Nederlands dogma waarbij verdedigen nogal een onderschat aspect van het spel is. De uitwerkingen daarvan zie je de laatste jaren wel in het Nederlands voetbal in internationaal opzicht, zowel op clubniveau als bij het Nederlands elftal.![]()
Als hoofdtrainer kun je een speler niet zozeer beter maken. Spelers worden beter naarmate ze meer wedstrijden spelen en situaties beter kunnen inschatten, maar iemand die niet technisch is, kun je nog zoveel laten zien of vertellen, het zal niet beter worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef Tarado het volgende:
Trainers die spelers beter maken, tja ik geloof daar niet zo in, misschien dat je een speler met max 10% kan verbeteren dan houdt het wel op, wel kan je in de opleiding systemen erin slijpen en als je dat doorvoert naar het 1e weten spelers wat ze te doen staat.
Wel kan een trainer een speler zo goed mogelijk gebruiken. Serero op CVM is een perfect voorbeeld. Je haalt hem van de aanvallende positie af, want daar liggen zijn zwakheden (weinig tot geen assists of goals), terwijl hij als balafpakker en verbindingsman tussen de verdediging en het middenveld vooralsnog uitstekend werk verricht.![]()
Dus daar hadden we Ebecilio voor moeten gebruikenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vroeger werden buitenspelers die niet goed genoeg waren linksback. Bogarde kwam als linksbuiten van Sparta en werd gelijk omgeturnd tot back. Tegenwoordig worden CV's ineens backs (Boilesen en Van Rhijn).![]()
quote:Supporters van de Belgische voetbalclub Anderlecht zijn een crowdfundactie begonnen voor het afgebrande supportershome van Ajax.
Op een website aangemaakt voor de Anderlecht-supporters staat geschreven: ‘Naar aanleiding van de brand die de Honk verwoestte, organiseren we een crowdfunding om de Ajacieden te steunen en een hart onder de riem te steken.’
Supporters van beide clubs hebben al geruime tijd een vriendschapsband, die zich ook op andere gebieden doet gelden. Zo zouden er, toen Ajax thuis tegen Paris Saint Germain voetbalde in de Champions League, Anderlecht-supporters naar Amsterdam gekomen zijn, voorbereid op rellen.![]()
![]()
![]()
Dat ben ik wel met je eens, maar we hadden het ook nog over opleiden en dat is naar mijn mening zwaar overrated.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als hoofdtrainer kun je een speler niet zozeer beter maken. Spelers worden beter naarmate ze meer wedstrijden spelen en situaties beter kunnen inschatten, maar iemand die niet technisch is, kun je nog zoveel laten zien of vertellen, het zal niet beter worden.
Wel kan een trainer een speler zo goed mogelijk gebruiken. Serero op CVM is een perfect voorbeeld. Je haalt hem van de aanvallende positie af, want daar liggen zijn zwakheden (weinig tot geen assists of goals), terwijl hij als balafpakker en verbindingsman tussen de verdediging en het middenveld vooralsnog uitstekend werk verricht.
En Serero, ik heb toch het idee dat hij ook op die positie wat te kort komt![]()
Naar het schijnt nieuwe verlenging als hij 18 istwitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 13:42:36Ook de contractverlenging van talent Vaclav Cerny (17) is rond, heeft bijgetekend tot zomer 2018 #Ajax reageer retweet
![]()
die hebben dat gedeelte wel goed voor elkaar maar dat is het dan ookquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:51 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Gewoon psv-style op de counter en dan hopen dat die ene kans erin gaat![]()
Leuk initiatief, alleen dit is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef Heeinz het volgende:
Zo zouden er, toen Ajax thuis tegen Paris Saint Germain voetbalde in de Champions League, Anderlecht-supporters naar Amsterdam gekomen zijn, voorbereid op rellen.quote:Zo zouden er, toen Ajax thuis tegen Paris Saint Germain voetbalde in de Champions League, Anderlecht-supporters naar Amsterdam gekomen zijn, voorbereid op rellen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Thuisvak ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Nog mensen aanwezig?![]()
Als Vitesse zo speelt als tegen Heerenveen kan een elftal gehandicapte kabouters er nog van winnen. Ik geef Ajax best een kans.quote:![]()
Een elftal gehandicapte kabouters lijkt mij anders sterker dan Ajax op dit moment.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Vitesse zo speelt als tegen Heerenveen kan een elftal gehandicapte kabouters er nog van winnen. Ik geef Ajax best een kans.Groot fan van User Wotte![]()
Voorspelbaar maar moest toch lachenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een elftal gehandicapte kabouters lijkt mij anders sterker dan Ajax op dit moment.![]()
Die spelen tegen Ajax gewoon weer volle bak.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Vitesse zo speelt als tegen Heerenveen kan een elftal gehandicapte kabouters er nog van winnen. Ik geef Ajax best een kans.![]()
Vitesse speelt tegen Ajax natuurlijk weer een wereldpot. Tevens is Traore terug en kan Propper weer op z'n favoriete plek op het middenveld spelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Vitesse zo speelt als tegen Heerenveen kan een elftal gehandicapte kabouters er nog van winnen. Ik geef Ajax best een kans.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Het gerucht gaat dat enkele Ajax-fans geprobeerd hebben de prijzenkast van Feyenoord in brand te steken. De actie is echter mislukt omdat ze hun vergrootglas vergeten waren.![]()
ik weet niet of je het weet maar het zit daar nooit volquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Via kennis kaartjes gefixed ofzo? wil er eigenlijk ook wel heenGroot fan van User Wotte![]()
dat is nog eens stevige taal rensquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Dat ze die kneuzen maar goed op beeld staan vanavond.Groot fan van User Wotte![]()
Ja ik weet dat jij het niet zo erg vindt allemaal Tjacka dat weet iedereen inmiddels wel.quote:AFCA!![]()
wat een onzinquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij het niet zo erg vindt allemaal Tjacka dat weet iedereen inmiddels wel.Groot fan van User Wotte![]()
ik snap niet hoe jij het überhaupt wel erg kan vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh dan verwar ik je met Smoofie.
je komt er nooit
hoe kan je dan enige binding met het honk hebben
omdat het stoer is?Groot fan van User Wotte![]()
Mwuah toch wel zo'n 10 keer per jaar kom ik er een biertje drinken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap niet hoe jij het überhaupt wel erg kan vinden
je komt er nooit
hoe kan je dan enige binding met het honk hebben
omdat het stoer is?AFCA!![]()
ik geloof het directquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwuah toch wel zo'n 10 keer per jaar kom ik er een biertje drinken.Groot fan van User Wotte![]()
Geloof het of niet maar soms gaan wij zonder kaartje naar Amsterdam en kijken wij het in de kroeg of in honk (als die open is, met CL wedstrijden mocht hij niet eens meer open).quote:AFCA!![]()
apartquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar soms gaan wij zonder kaartje naar Amsterdam en kijken wij het in de kroeg of in honk (als die open is, met CL wedstrijden mocht hij niet eens meer open).Groot fan van User Wotte![]()
je vraagt cc voor vitesse aan voor je oma en opaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Via kennis kaartjes gefixed ofzo? wil er eigenlijk ook wel heen
koopt een kaartje of twee kaartjes en je zit in het stadion
als je cc te laat binnen kom zeg je dat je heel graag kaartjes wil hebben voor je verjaardag van een vriend ofzo en dat dat persé vitesse-ajax moet zijn en ze geven alvast de barcode
jij maakt een account op de vitesse ding besteld je kaarten
en je gaat zondag naar vitesse-ajax
dit doe ik overigens nooit zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
Check, uitbakken. Jij?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Nog mensen aanwezig?![]()
Paar vrienden hebben het geregeld. Geen idee hoe ze aan die kaarten gekomen zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Via kennis kaartjes gefixed ofzo? wil er eigenlijk ook wel heen![]()
![]()
Ach, ze hebben genoeg beelden nog achter de hand uiteraard. Heel dat gebied hangt vol en die camera's rond de arena schieten gewoon in HD.quote:![]()
Foto's genomen met een aardappel ofzo? Damnquote:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
http://www.nu.nl/sport/39(...)g-ajacied-krkic.htmlquote:Voor Bojan Krkic zit het seizoen er al op. De aanvaller van Stoke City heeft maandag in de gewonnen FA Cup-wedstrijd tegen Rochdale (4-1) een zware knieblessure opgelopen.
Uit medisch onderzoek bleek dinsdag dat een kruisband in de linkerknie van de Spanjaard afgescheurd is. Krkic (24) moet een operatie ondergaan en staat daardoor zes tot negen maanden aan de kant.
Stoke City nam de oud-speler van AS Roma en AC Milan afgelopen zomer over van FC Barcelona, de club waarbij hij werd opgeleid. Krkic speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Ajax, waarmee hij de landstitel veroverde.
Als ploeggenoot van Erik Pieters maakte de aanvaller de laatste maanden een goede indruk in Engeland, totdat het noodlot maandag toesloeg. "Een bittere teleurstelling, want hij deed het juist zo goed", treurde manager Mark Hughes.
Blij dat die kneus niet meer bij Ajax zit zeg. Dat was toch ook eens drama.
"ja het zit er wel in hoor! is van barca!!"When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Triest voor hemquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/39(...)g-ajacied-krkic.html
Blij dat die kneus niet meer bij Ajax zit zeg. Dat was toch ook eens drama.
"ja het zit er wel in hoor! is van barca!!"
Oh.![]()
Zeker, maar blij dat wij er niet mee zitten. Stel je voor dat we nu Sig en Bojan nog hadden, en Bojan met een zware blessurequote:
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Liever Bojan dan Sigthorkut.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeker, maar blij dat wij er niet mee zitten. Stel je voor dat we nu Sig en Bojan nog hadden, en Bojan met een zware blessureOh.![]()
Die zal vast ook niet willen toegeven dat Serero het prima doet op VM.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat het LitmanenAFCA niet horen.Oh.![]()
Daar is GULSK voor nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal vast ook niet willen toegeven dat Serero het prima doet op VM.![]()
Ik zal de facetten even roepen, misschien komt hij danquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft hier al een tijdje niet gepost volgens mij.
GROOT STERK LENGTE UITSTRALING KRACHT![]()
Dat is de lokroep voor Smoofie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal de facetten even roepen, misschien komt hij dan
GROOT STERK LENGTE UITSTRALING KRACHT
Maduro perfecte aankoop voor dit Ajax.
Zo Smoofie komt nu direct.Oh.![]()
Andersen ffs het krachthonk inquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de lokroep voor Smoofie.
Maduro perfecte aankoop voor dit Ajax.
Zo Smoofie komt nu direct.
Milik
Marc netto![]()
Aankopen doenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen ffs het krachthonk in
Milik
Marc netto
Siggy beste spits van Ajax
Ajax is naīefOh.![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, ze hebben genoeg beelden nog achter de hand uiteraard. Heel dat gebied hangt vol en die camera's rond de arena schieten gewoon in HD.
Als dit het beste is dan kun je het wel vergetenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
godverdomme zeg wat kan ik me hier kwaad om makenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef eight het volgende:
[..]
Als dit het beste is dan kun je het wel vergeten![]()
Misselijke streek iddquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
godverdomme zeg wat kan ik me hier kwaad om makenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen ffs het krachthonk in
Milik
Marc nettoBeleid is ook naīefquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankopen doen
Siggy beste spits van Ajax
Ajax is naīef. Kijk wat er staat.
Milik > Siggy, maar zoals hij tegen Feyenoord speelde is Siggy zelfs nog beter.
Aankopen sowieso.
Andersen 10-15 kilo aankomen, werd weer makkelijk weggezet, zelfs door een kabouter.
Maduro >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Zimling, dan moge duidelijk zijn.
En Ruiz op het Wk> Schöne.
Nu heb ik weer alles gezegd.
Doeg.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Mwa, kan zo maar dat de politie over meer beelden beschikt. Ze willen misschien niet meteen alles vrijgeven met alle gevolgen van dien. Wie weet dat iemand iets kan herinneren van die gasten, bijvoorbeeld waar ze een jerrycan benzine gehaald hebben.quote:![]()
Ron Jans naar Ajax? Genoemd als opvolger De Boer
Zou best leuk uit kunnen pakken denk ik. Maar zou Ajax niet eerder een 'zelfopgeleide' trainer voor de groep zetten als De Boer vertrekt?![]()
Ron Jans vind ik qua uitstraling totaal niet bij Ajax passen.
Ging bij Heerenveen al ten onder aan de stressOh.![]()
Ron Jans zou niet eens zo'n gekke keus zijn, weet zijn ploegen altijd aanvallend en aantrekkelijk te laten spelenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
5e geworden bij Heerenveen, deed het daar na een trage start prima en hoefde helemaal niet weg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ron Jans vind ik qua uitstraling totaal niet bij Ajax passen.
Ging bij Heerenveen al ten onder aan de stress
Ik vind het wel een goede optie eigenlijk. Past prima binnen de Ajax-filosofie."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Inderdaad. Korreltje zout.quote:
Los daarvan zou ik het wel toejuichen. Ik heb wel vertrouwen in hem. Blijft uiteraard een gok, maar dat is het ook met Stam of Jonk. Goede assistenten zijn minstens zo belangrijk.![]()
Hij is goed met jonge mensen maar Ajax is toch wel een stapje te groot voor hemquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:38 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad. Korreltje zout.
Los daarvan zou ik het wel toejuichen. Ik heb wel vertrouwen in hem. Blijft uiteraard een gok, maar dat is het ook met Stam of Jonk. Goede assistenten zijn minstens zo belangrijk.![]()
Dat natuurlijk totaal niet. Maar hem afschieten omdat hij niet de uitstraling van een Ajax-trainer heeft is natuurlijk flauwekul. Denk niet dat er veel trainers beschikbaar zijn die beter bij Ajax passen dan dat hij doet.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien wel. Maar ik zou zo snel ook niet iemand anders op kunnen noemen die me geschikt lijkt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is goed met jonge mensen maar Ajax is toch wel een stapje te groot voor hem![]()
Gebaseerd op?quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is goed met jonge mensen maar Ajax is toch wel een stapje te groot voor hem"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind het wel een goede optie. Goed met jonge spelers, doet het bij Zwolle uitstekend en het meest belangrijk hij laat zijn ploeg aanvallend en fris voetbal spelen. Precies wat wij nodig hebben.
Ook lekker nuchter en goede uitstraling.
Alternatief is waarschijnlijk Jaap Stam, krijgen we weer een paar jaar dat saaie verdedigende trage voetbal te zien.
Ik hoop in ieder geval wel dat Frank deze zomer vertrekt. Is voor alle partijen beter. Hij had eigenlijk afgelopen zomer al moeten vertrekken, maar ja dat is achteraf gezien.![]()
We zijn in 4 jaar qua voetbal en elftal alleen maar achteruit gegaan, waarbij het dit seizoen echt niet meer om aan te zien is. Tegen onder meer Vitesse en Feyenoord hebben we echt geen enkele kans gecreëerd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Frank moet nog wat jaren blijven. Is voor alle partijen beter.![]()
Ron Jans is gewoon een jongen van de provincie. Lekker in het PEC-stadion trainen, kunstgrasje erbij, eerlijke fans erom heen en daar is niks mis mee voor Ronnie. Daarna lekker naar vader Dries in het verzorgingstehuis, kopje koffie drinken en dan lekker thuis genieten. Heerlijk.quote:
Het gaat echter mis als hij uit zijn comfortzone is. Op Sclessin ging hij gekke dingen doen die niet naar de persoonlijkheid van Jans waren.![]()
Dus ligeon weg.... wat als van rhijn geblesseerd raakt?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tetequote:Op woensdag 28 januari 2015 09:05 schreef MouzurX het volgende:
Dus ligeon weg.... wat als van rhijn geblesseerd raakt?![]()
Kenny Tete. En anders Owusu.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:05 schreef MouzurX het volgende:
Dus ligeon weg.... wat als van rhijn geblesseerd raakt?![]()
Wat is dat voor halve gare website joh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:20 schreef Devz het volgende:
Ron Jans naar Ajax? Genoemd als opvolger De Boer
Zou best leuk uit kunnen pakken denk ik. Maar zou Ajax niet eerder een 'zelfopgeleide' trainer voor de groep zetten als De Boer vertrekt?![]()
Leuk verhaal! 4/10quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron Jans is gewoon een jongen van de provincie. Lekker in het PEC-stadion trainen, kunstgrasje erbij, eerlijke fans erom heen en daar is niks mis mee voor Ronnie. Daarna lekker naar vader Dries in het verzorgingstehuis, kopje koffie drinken en dan lekker thuis genieten. Heerlijk.
Het gaat echter mis als hij uit zijn comfortzone is. Op Sclessin ging hij gekke dingen doen die niet naar de persoonlijkheid van Jans waren.![]()
Ik vond het al een slecht idee, maar nu heb je me helemaal overtuigd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron Jans is gewoon een jongen van de provincie. Lekker in het PEC-stadion trainen, kunstgrasje erbij, eerlijke fans erom heen en daar is niks mis mee voor Ronnie. Daarna lekker naar vader Dries in het verzorgingstehuis, kopje koffie drinken en dan lekker thuis genieten. Heerlijk.
Het gaat echter mis als hij uit zijn comfortzone is. Op Sclessin ging hij gekke dingen doen die niet naar de persoonlijkheid van Jans waren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ten Catequote:Op woensdag 28 januari 2015 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien heeft Rijkaard er weer eens zin in. Samen met Ten CateLaten we die proleet alsjeblieft nooit meer in de ArenA terugzien.
Gourmetten of steengrillen?![]()
hij doet het wel gratisquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ten CateLaten we die proleet alsjeblieft nooit meer in de ArenA terugzien.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom worden er totaal geen versterkingen gehaald
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dit soort opmerkingen maken mijn dag weer goed.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:20 schreef Abed het volgende:
Waarom worden er totaal geen versterkingen gehaald![]()
wie moeten ze halen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:20 schreef Abed het volgende:
Waarom worden er totaal geen versterkingen gehaald
sinkgraven?
verder is de versterking er wel degelijk door middel van nieuwe jeugd met contractenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jajajajaja ik weet het wel hoor, godver.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen maken mijn dag weer goed.
Kan dat zooitje gewoon slecht aanzien momenteel.
Dan maar hopen op Fischergod.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik weet het nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie moeten ze halen dan?
sinkgraven?
verder is de versterking er wel degelijk door middel van nieuwe jeugd met contracten
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Laat Frank maar lekker blijven, het is niet zo dat een andere trainer opeens wel gerichte aankopen mag doen of de jonge talenten opeens consistenter laat spelen.![]()
Frank is heilig maar op de tactiek valt wel wat aan te merken hoor. Zelfs Cruijff heeft al meerdere malen aangegeven dat het middenveld niet goed staatquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:29 schreef Tyron het volgende:
Laat Frank maar lekker blijven, het is niet zo dat een andere trainer opeens wel gerichte aankopen mag doen of de jonge talenten opeens consistenter laat spelen.![]()
Voetbal is ook te saai voor woorden, geen inzet, geen fysiek, balletje breed etc. Bah. En ik denken dat erger dan vorig jaar onmogelijk was.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Veel erger dan dit seizoen kan niet toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:29 schreef Tyron het volgende:
Het zelfdenkend vermogen van de spelers mag ook wel een boost krijgen, als je jezelf 10 keer doodloopt door het midden zou je op zich best een keer buitenom kunnen gaan en de achterlijn mogen halenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frank is heilig maar op de tactiek valt wel wat aan te merken hoor. Zelfs Cruijff heeft al meerdere malen aangegeven dat het middenveld niet goed staat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat is wel het grootste kritiekpunt dat ik heb op dit moment, het totale gebrek aan creativiteit, branie, acties maken. Het is allemaal wel heel erg in het stramien heb ik het idee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zelfdenkend vermogen van de spelers mag ook wel een boost krijgen, als je jezelf 10 keer doodloopt door het midden zou je op zich best een keer buitenom kunnen gaan en de achterlijn mogen halenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar lekker El Ghazi op de bank latenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel het grootste kritiekpunt dat ik heb op dit moment, het totale gebrek aan creativiteit, branie, acties maken. Het is allemaal wel heel erg in het stramien heb ik het idee.![]()
![]()
Nou, bijvoorbeeld, die is te onvoorspelbaar ofzo, denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar lekker El Ghazi op de bank laten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als er een wedstrijd was om El Ghazi in te brengen dan was het zondag welquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar lekker El Ghazi op de bank laten![]()
![]()
Die was ook wel gekomen als Bazoer/Boilesen niet geblesseerd raakten...of iig kramp kregen.Gourmetten of steengrillen?![]()
yup, helemaal eens, ze spelen te geīndoctrineerd lijkt het wel, ik vind het ook nog steeds verbazend dat ze als groep totaal geen antwoord hebben op een tegenstander die ze onder druk zet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel het grootste kritiekpunt dat ik heb op dit moment, het totale gebrek aan creativiteit, branie, acties maken. Het is allemaal wel heel erg in het stramien heb ik het idee.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wel een enorm groot risico om Boilesen gelijk in de basis te brengen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:59 schreef Silenus het volgende:
Die was ook wel gekomen als Bazoer/Boilesen niet geblesseerd raakten...of iig kramp kregen.![]()
Schone naar het middenveld halen en je had Zimling helemaal niet in hoeven brengen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:59 schreef Silenus het volgende:
Die was ook wel gekomen als Bazoer/Boilesen niet geblesseerd raakten...of iig kramp kregen.![]()
Te veel creativiteit op het middenveld dan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Schone naar het middenveld halen en je had Zimling helemaal niet in hoeven brengen.
Ofzo.![]()
Ik snap het wel, op die manier kan je (in theorie) elke positie klakkeloos inwisselen als het goed is, iedereen vanaf de jeugd weet hoe het werkt etc.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
yup, helemaal eens, ze spelen te geīndoctrineerd lijkt het wel, ik vind het ook nog steeds verbazend dat ze als groep totaal geen antwoord hebben op een tegenstander die ze onder druk zet.
Maar je haalt wel erg veel lol uit het spel. Zo'n Kishna, hoevaak probeert hij nou iemand te passeren in een wedstrijd?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Geen vertrouwen in Viergever... extra pijnlijk voor een aankoopquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een enorm groot risico om Boilesen gelijk in de basis te brengen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Omdat er vaak zo traag gespeeld wordt heeft zijn directe tegenstander meestal al rugdekkingquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het wel, op die manier kan je (in theorie) elke positie klakkeloos inwisselen als het goed is, iedereen vanaf de jeugd weet hoe het werkt etc.
Maar je haalt wel erg veel lol uit het spel. Zo'n Kishna, hoevaak probeert hij nou iemand te passeren in een wedstrijd?![]()
Vond hem begin dit seizoen erg sterk op het middenveld moet ik zeggen, niks meer van overquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in Viergever... extra pijnlijk voor een aankoop![]()
![]()
Opzich is Viergever ook niet geweldig, maar Boilesen ook niet en hij was totaal niet wedstrijdfit, je wist dat het 1 wissel zou kosten. En door die wissel kon El Ghazi niet meer komen. Was gewoon dom, ik had het er voor de wedstrijd al over.. en het kwam weer eens uit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in Viergever... extra pijnlijk voor een aankoopA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het verschil in krediet dat sommige spelers hebben valt me ook wel op, niet alleen bij Sightorsson en Milik. Viergever speelde in het begin echt niet slecht maar wordt nu amper een kans gegund, zelfs als je met blessures kampt. Aan de andere kant zit een Schone al weken in een vormdip maar die laat je dan wel weer staan terwijl je een gretige El Ghazi op de bank hebt zitten.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
El Hamdaoui terughalen!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij speelde naar hetzelfde kleurtje ja, maar ondertussen vertraagde hij het spel aanzienlijk en is hij totaal ongeschikt als controleurquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Het verschil in krediet dat sommige spelers hebben valt me ook wel op, niet alleen bij Sightorsson en Milik. Viergever speelde in het begin echt niet slecht maar wordt nu amper een kans gegund, zelfs als je met blessures kampt. Aan de andere kant zit een Schone al weken in een vormdip maar die laat je dan wel weer staan terwijl je een gretige El Ghazi op de bank hebt zitten.![]()
Hij moest nu als linksback spelen, en met alle respect voor Boilesen, zoveel slechter is Viergever echt nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij speelde naar hetzelfde kleurtje ja, maar ondertussen vertraagde hij het spel aanzienlijk en is hij totaal ongeschikt als controleur
Maar Boilesen is ook zo'n speler die maar eindeloos kansen krijgt van De Boer... die zegt vorige week nog met droge ogen dat Boilesen wel moet afleren om als rechtsbuiten te eindigen na een actieJe moet daar als linksback uberhaupt nooit komen en als je dat na een paar jaar basis bij Ajax nog steeds niet hebt begrepen dan ben je gewoon een beperkte speler
[ Bericht 26% gewijzigd door TheVulture op 28-01-2015 12:19:17 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik ben totaal niet onder de indruk van Boilesen zelfs, was totaal uit vorm voor zijn blessure en is daar echt nog niet overheen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moest nu als linksback spelen, en met alle respect voor Boilesen, zoveel slechter is Viergever echt nietA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ziet iemand die Muric wel eens spelen? hoor ik eigenlijk niks van.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, maar dat is nog veel teveel een momentenvoetballer. Laat af en toe iets van zijn geniale klasse zien, maar kan ook zomaar 20 minuten totaal niet in het spel voorkomen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Kishna 2.0 dusquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:25 schreef Silenus het volgende:
Ja, maar dat is nog veel teveel een momentenvoetballer. Laat af en toe iets van zijn geniale klasse zien, maar kan ook zomaar 20 minuten totaal niet in het spel voorkomen.![]()
Eh, hoe wil je het anders neerzetten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frank is heilig maar op de tactiek valt wel wat aan te merken hoor. Zelfs Cruijff heeft al meerdere malen aangegeven dat het middenveld niet goed staat![]()
Lees eens de columns van Cruijff zou ik zeggen. Het gaat niet om de poppetjes die op het middenveld staan maar om hoe de veldbezetting is en hoe de opbouw wordt verzorgdquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eh, hoe wil je het anders neerzetten?![]()
Hazard is toch wel meer dan dat en Neymar kan meer dan datquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef wieisboos het volgende:
Welke buitenspelers zijn geen momentenvoetballers dan? Ook Hazard en Neymar zijn dat, net zoals Depay en Boetius![]()
Ja, omdat het wereldtoppers zijn. Toch heb je er altijd wedstrijden tussen zitten dat ze niks lukt en tijden onzichtbaar zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hazard is toch wel meer dan dat en Neymar kan meer dan dat![]()
Tempo in spel moet gewoon drastisch omhoog, sneller de vleugelspelers bereiken. Als je ziet dat Nouri bij A1 gewoon altijd naar voren speelt, altijd diep de vleugels zoeken...![]()
Neequote:Op woensdag 28 januari 2015 12:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lees eens de columns van Cruijff zou ik zeggen.![]()
Hebben we de kwaliteit momenteel niet voor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tempo in spel moet gewoon drastisch omhoog![]()
Het zou al heel wat helpen als Kishna en Ghazi op vleugels staan in plaats van Schone op rechts die de combinatie aan wil gaan en naar binnen wilquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hebben we de kwaliteit momenteel niet voor.![]()
Het gaat erom dat spelers op een slechte dag nog steeds hun taken uitvoeren en op een goeie meer dan dat, daar ontbreekt het bij Ajax momenteel aan, de ondergrens is veel te laag bij de meesten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja, omdat het wereldtoppers zijn. Toch heb je er altijd wedstrijden tussen zitten dat ze niks lukt en tijden onzichtbaar zijn![]()
Tja dat ging tegen Vitesse ook niet zo goed, al zou ik dat eerlijk gezegd ook weer willen zien. Maar Schone heeft vorig seizoen en dit seizoen aan het begin zijn waarde op die positie wel bewezen dus ik snap dat Frank hem niet zomaar wilt wisselen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou al heel wat helpen als Kishna en Ghazi op vleugels staan in plaats van Schone op rechts die de combinatie aan wil gaan en naar binnen wil![]()
Uh, ik heb toch een wedstrijd gezien waar Ajax een half uur lang Go Ahead met heel hoog tempo ondersteboven speelde. Ja, het is GAE maar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hebben we de kwaliteit momenteel niet voor.![]()
Daarom ze kunnen het echt wel maar er zijn er nu wat teveel op zoek naar hun vormquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, ik heb toch een wedstrijd gezien waar Ajax een half uur lang Go Ahead met heel hoog tempo ondersteboven speelde. Ja, het is GAE maar.![]()
Wauw, dat we dat nog hebben mogen meemaken, wat een prestatie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, ik heb toch een wedstrijd gezien waar Ajax een half uur lang Go Ahead met heel hoog tempo ondersteboven speelde.![]()
Ja tegen de A1 van Groningen. Iet tegen Feyenoord 1.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tempo in spel moet gewoon drastisch omhoog, sneller de vleugelspelers bereiken. Als je ziet dat Nouri bij A1 gewoon altijd naar voren speelt, altijd diep de vleugels zoeken...![]()
Dat is correct, maar je mag verwachten dat een 4 jaar oudere jongen in Ajax 1 dat ook kan. Nouri moet dat pas kunnen over paar jaarquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja tegen de A1 van Groningen. Iet tegen Feyenoord 1.![]()
Dat is uiteraard een verschil maar het zit er iig in.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja tegen de A1 van Groningen. Iet tegen Feyenoord 1.![]()
Ik zit even de goede wedstrijden te tellen van dit seizoen. Even denken.
Tweede helft AZ-uit.
Willem II-thuis.
Tweede helft APOEL-thuis.
Cambuur-uit.
Veel verder kom ik niet.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Eerste helft GAE thuis.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:16 schreef Silenus het volgende:
Ik zit even de goede wedstrijden te tellen van dit seizoen. Even denken.
Tweede helft AZ-uit.
Willem II-thuis.
Tweede helft APOEL-thuis.
Cambuur-uit.
Veel verder kom ik niet.![]()
Maar goed, ik hoop dat El Ghazi weer snel terugkeert. Die vind ik van grote waarde voor het spel. Mij nog steeds een raadsel waarom hij langdurig op de bank zit.![]()
Begrijp ik ook niet of het was om Kishna en z'n zaakwaarnemer rustig te houdenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ik hoop dat El Ghazi weer snel terugkeert. Die vind ik van grote waarde voor het spel. Mij nog steeds een raadsel waarom hij langdurig op de bank zit.![]()
Je zet niet zomaar je zeer rendementvolle speler op de bank. Ik denk dat Bolle Mino met zijn Fronshekel weer even vervelend moet doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet of het was om Kishna en z'n zaakwaarnemer rustig te houden![]()
„Lasse Schöne voelt zich iets prettiger aan de rechterkant, hoewel ik vind dat hij links ook goed uit de voeten kan. Hij verdient het niet om ernaast te staan. Dan zet je automatisch een linkspoot diep op links, Kishna dus", aldus de coach.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet of het was om Kishna en z'n zaakwaarnemer rustig te houden
,,Je kunt zeggen dat hij voordeel heeft bij het gevoel van Schöne, ja, want ze zijn gelijkwaardig. Ze zullen evenveel minuten krijgen. Laat ze het maar uitvechten en elkaar naar een hoger niveau tillen”, besloot De Boer.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
„Lasse Schöne voelt zich iets prettiger aan de rechterkant, hoewel ik vind dat hij links ook goed uit de voeten kan. Hij verdient het niet om ernaast te staan. Dan zet je automatisch een linkspoot diep op links, Kishna dus", aldus de coach.
,,Je kunt zeggen dat hij voordeel heeft bij het gevoel van Schöne, ja, want ze zijn gelijkwaardig. Ze zullen evenveel minuten krijgen. Laat ze het maar uitvechten en elkaar naar een hoger niveau tillen”, besloot De Boer.http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)emmas-in-de-lift.htmquote:Rechterkant of linkerkant?
,,Ik ben altijd nummer tien geweest, maar daar spelen we niet echt mee bij Ajax. De zijkant bevalt me heel goed bij Ajax. Misschien is de linkerkant iets beter voor mij. In die zin dat ik geen echte buitenspeler ben, die buitenom gaat. Op links kan ik naar binnen en met rechts schieten. Maar rechts werkt ook goed. Ricardo van Rhijn gaat vaak buitenom als rechtsback en daar kan ik ook weer van profiteren.”![]()
Ik bel Frank wel even, bedankt voor de nieuwe inzichten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou al heel wat helpen als Kishna en Ghazi op vleugels staan in plaats van Schone op rechts die de combinatie aan wil gaan en naar binnen wil'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Als ie dat ook tegen Frank had gezegd dan had hij wel op links gespeeld. Heeft ie niet gedaan dus, rechts heeft zijn voorkeur.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)emmas-in-de-lift.htm![]()
In mijn ogen heeft Schöne het merendeel van zijn goals/assists het best uitgevoerd als linksbuiten. Maar het kan aan mij liggen. Het spel liep uitstekend met hem en El Ghazi samen in de basis. Sinds El Ghazi een lichte blessure tegen ADO had en sindsdien op de bank zit, is de schwung er een beetje uit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ie dat ook tegen Frank had gezegd dan had hij wel op links gespeeld. Heeft ie niet gedaan dus, rechts heeft zijn voorkeur.![]()
Ik weet niet of je daar blind vanuit kan gaan. Het schijnt een groot talent te zijn, ik heb hem zelf alleen tegen Barcelona aan het werk gezien en daar was hij inderdaad veruit de beste van het veld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is correct, maar je mag verwachten dat een 4 jaar oudere jongen in Ajax 1 dat ook kan. Nouri moet dat pas kunnen over paar jaar
Ik vraag me alleen af of Ajax wel behoefte heeft aan types als Nouri en Sinkgraven. Ik zou juist denken dat iemand als Gudelj (die goed kan ballen, maar ook fysiek wat kan/wat venijn heeft) misschien wel goed bij Ajax zal passen. Vejinovic lees ik ook, maar ik denk dat hij mentaal gewoon onvoldoende is voor een topclub.![]()
Met de Boer blijft Vejinovic wel op het juiste padquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blind vanuit kan gaan. Het schijnt een groot talent te zijn, ik heb hem zelf alleen tegen Barcelona aan het werk gezien en daar was hij inderdaad veruit de beste van het veld.
Ik vraag me alleen af of Ajax wel behoefte heeft aan types als Nouri en Sinkgraven. Ik zou juist denken dat iemand als Gudelj (die goed kan ballen, maar ook fysiek wat kan/wat venijn heeft) misschien wel goed bij Ajax zal passen. Vejinovic lees ik ook, maar ik denk dat hij mentaal gewoon onvoldoende is voor een topclub.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Spelers als Sneijder of Eriksen waren fysiek ook niet sterk. Die lieten de bal het werk doen, veel lopen, duels ontwijken. Xavi en Iniesta zijn ook niet fysiek de sterkste spelers.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blind vanuit kan gaan. Het schijnt een groot talent te zijn, ik heb hem zelf alleen tegen Barcelona aan het werk gezien en daar was hij inderdaad veruit de beste van het veld.
Ik vraag me alleen af of Ajax wel behoefte heeft aan types als Nouri en Sinkgraven. Ik zou juist denken dat iemand als Gudelj (die goed kan ballen, maar ook fysiek wat kan/wat venijn heeft) misschien wel goed bij Ajax zal passen. Vejinovic lees ik ook, maar ik denk dat hij mentaal gewoon onvoldoende is voor een topclub.![]()
Heeft alles met kwaliteit te maken, als je het puur op kwaliteit niet kunt moet je het compenseren met fysiek.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelers als Sneijder of Eriksen waren fysiek ook niet sterk. Die lieten de bal het werk doen, veel lopen, duels ontwijken. Xavi en Iniesta zijn ook niet fysiek de sterkste spelers.![]()
Die zit er het hele seizoen al in.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In mijn ogen heeft Schöne het merendeel van zijn goals/assists het best uitgevoerd als linksbuiten. Maar het kan aan mij liggen. Het spel liep uitstekend met hem en El Ghazi samen in de basis. Sinds El Ghazi een lichte blessure tegen ADO had en sindsdien op de bank zit, is de schwung er een beetje uit.![]()
In principe is Ajax zonder bal kwetsbaar en dat los je niet met 1 vechtersbaas, ik heb er liever iemand met ideeën bij die ze dan ook nog kan uitvoeren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of Ajax wel behoefte heeft aan types als Nouri en Sinkgraven. Ik zou juist denken dat iemand als Gudelj (die goed kan ballen, maar ook fysiek wat kan/wat venijn heeft) misschien wel goed bij Ajax zal passen. Vejinovic lees ik ook, maar ik denk dat hij mentaal gewoon onvoldoende is voor een topclub.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: