SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Ajax gaat gewoon weer boven jouw armzalige pauperclubje eindigen, moet je nagaanquote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dikke pech dat het gister gelijk is gebleven. Maar ga hier net als de rest lekker naar een ander wijzen zodat je je maar niet hoeft te denken aan het armoedige spel en troosteloze sfeer.
AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Maastoren is voor dit topic wat een gezwel is voor het lichaam.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik zie Ajax niet zomaar winnen tegen Vitesse hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Succes met de 3e plek dit seizoen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja, zo'n wedstrijd als gister geeft natuurlijk een hoop vertrouwen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jullie verzuimen om te winnen dus Ajax is uiteindelijk de winnaar dit weekend.
Bedankt, jullie ook. Wie weet komen we elkaar nog wel in Europa tegen dit seizoen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Succes met de 3e plek dit seizoen.Ok bedankt Hans.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maastoren is voor dit topic wat een gezwel is voor het lichaam.Ok bedankt Hans.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
En Ajax gaat gewoon weer boven jouw armzalige pauperclubje eindigen, moet je nagaan![]()
Sodemieter op gek. We hadden moeten winnen man. psv is de winnaar van het weekend. Teringgggggquote:Op maandag 26 januari 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jullie verzuimen om te winnen dus Ajax is uiteindelijk de winnaar dit weekend.![]()
![]()
Zou leuk zijn, maar ik verwacht dat Ajax er na de komende ronde al uit ligtquote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef Maastoren het volgende:
Bedankt, jullie ook. Wie weet komen we elkaar nog wel in Europa tegen dit seizoen.![]()
begrijp mij niet verkeerd maar als psv wint is Ajax nooit de winnaar van het weekend.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jullie verzuimen om te winnen dus Ajax is uiteindelijk de winnaar dit weekend.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Luciano Narsingh heeft er vertrouwen in dat PSV dit voetbaljaar eindelijk weer eens kampioen zal gaan worden. "Dit gaat ons seizoen worden"
Volgens Narsingh is de voorsprong van PSV op Ajax en Feyenoord verdiend: "Ik zou ook geen speler van Ajax of Feyenoord kunnen noemen die ik per se in ons team zou willen zien. Op elke positie zijn wij kampioenswaardig"
In before Mertens numero twee![]()
Mooi, zodra voetballers daadwerkelijk zelf gaan geloven dat ze zo goed zijn gaan ze het op 80% proberen te doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luciano Narsingh heeft er vertrouwen in dat PSV dit voetbaljaar eindelijk weer eens kampioen zal gaan worden. "Dit gaat ons seizoen worden"
Volgens Narsingh is de voorsprong van PSV op Ajax en Feyenoord verdiend: "Ik zou ook geen speler van Ajax of Feyenoord kunnen noemen die ik per se in ons team zou willen zien. Op elke positie zijn wij kampioenswaardig"
In before Mertens numero tweeA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Even over dat eeuwige gezeik over het logo, vinden jullie dat oude logo echt mooier? Het is net alsof het niet helemaal af is ofzo.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Dat middelste is trouwens écht dikke bullshit. Ik zou zeker van beide ploegen wel wat spelers kunnen bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
In before Mertens numero twee
Alhoewel ik (zeker ook na gisteren) wel nóg meer ben gaan geloven in een kampioenschap voor PSV. Normaal hebben jullie rond deze tijd ook 6 punten minder, maar dan wel een aantal wedstrijden in 1ste seizoenshelft waar je gewoon pech hebt gehad, nu heb je vooral wedstrijden gehad waar je vies veel geluk hebt gehad en had je eigenlijk op de plek van Feyenoord moeten staan.![]()
Ja hadden wij ook maar als de wil en de vechtlust er niet is.... Klopt, helaas is Pisvee is de winnaar, gelukkig ging feyenooit maar terug met 1 puntjequote:Op maandag 26 januari 2015 14:06 schreef S15 het volgende:
[..]
Sodemieter op gek. We hadden moeten winnen man. psv is de winnaar van het weekend. Teringggggg![]()
Pisvee. feyenooit. Echt?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja hadden wij ook maar als de wil en de vechtlust er niet is.... Klopt, helaas is Pisvee is de winnaar, gelukkig ging feyenooit maar terug met 1 puntje![]()
Ik zie PSV op dit moment niet 6 punten meer verspelen dan Ajax... je had gisteren zelf moeten winnen en PSV had op zijn minst 2 punten moeten verspelen bij Vitesse of Cambuur. Behalve de twee uitwedstrijden tegen Feyenoord en Twente is er voor PSV in uitwedstrijden niet heel veel aan de hand denk ik...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
itt de uitwedstrijden van ajax. Komen er nog een paar aan voor jullie...(geloof dat jullie 2 thuiswedstrijden meer gehad hebben dan PSV zelfs)quote:Op maandag 26 januari 2015 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie PSV op dit moment niet 6 punten meer verspelen dan Ajax... je had gisteren zelf moeten winnen en PSV had op zijn minst 2 punten moeten verspelen bij Vitesse of Cambuur. Behalve de twee uitwedstrijden tegen Feyenoord en Twente is er voor PSV in uitwedstrijden niet heel veel aan de hand denk ik...![]()
Klopt, je zou samen van de drie clubs best een leuke ploeg kunnen vormen. Op dit moment is PSV natuurlijk gewoon dik favoriet. Feit is wel dat Ajax gezien laatste seizoenen op een of andere manier toch boven water komt drijven. Sleutelwedstrijden in mijn ogen zijn dan toch Vitesse-uit en PSV-uit, ondertussen moet je natuurlijk dan wel te zien winnen van AZ thuis, Twente thuis..quote:Op maandag 26 januari 2015 14:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat middelste is trouwens écht dikke bullshit. Ik zou zeker van beide ploegen wel wat spelers kunnen bedenken.
Alhoewel ik (zeker ook na gisteren) wel nóg meer ben gaan geloven in een kampioenschap voor PSV. Normaal hebben jullie rond deze tijd ook 6 punten minder, maar dan wel een aantal wedstrijden in 1ste seizoenshelft waar je gewoon pech hebt gehad, nu heb je vooral wedstrijden gehad waar je vies veel geluk hebt gehad en had je eigenlijk op de plek van Feyenoord moeten staan.
Ajax zal volgend week heel veel beter moeten gaan voetballen, anders stuur ik alvast bloemetjes richting Eindhoven![]()
De kromme is ook weer mad in zijn column.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ajax in vorm is gewoon een kampioensploeg. Zoals ze gisteren speelde.. het leek wel alsof er geen motivatie was. Daar speelt de coach een belangrijke rol in.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, je zou samen van de drie clubs best een leuke ploeg kunnen vormen. Op dit moment is PSV natuurlijk gewoon dik favoriet. Feit is wel dat Ajax gezien laatste seizoenen op een of andere manier toch boven water komt drijven. Sleutelwedstrijden in mijn ogen zijn dan toch Vitesse-uit en PSV-uit, ondertussen moet je natuurlijk dan wel te zien winnen van AZ thuis, Twente thuis..
Ajax zal volgend week heel veel beter moeten gaan voetballen, anders stuur ik alvast bloemetjes richting EindhovenAFCA
✯ ✯ ✯![]()
Dat van vorige seizoenen klopt, maar zoals ik al zei lijken ze nu de 1ste seizoenshelft nog goed te zijn weggekomen, waar ze eerder nog wel eens dom puntverlies hadden. Ik zie Ajax niet inlopen, op deze manier zie ik ze zelfs nog 3de worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, je zou samen van de drie clubs best een leuke ploeg kunnen vormen. Op dit moment is PSV natuurlijk gewoon dik favoriet. Feit is wel dat Ajax gezien laatste seizoenen op een of andere manier toch boven water komt drijven. Sleutelwedstrijden in mijn ogen zijn dan toch Vitesse-uit en PSV-uit, ondertussen moet je natuurlijk dan wel te zien winnen van AZ thuis, Twente thuis..
Ajax zal volgend week heel veel beter moeten gaan voetballen, anders stuur ik alvast bloemetjes richting Eindhoven![]()
Motivatie moet uit de spelers zelf komen, blijkbaar zijn enkelen te verwend na een kampioenschap.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ajax in vorm is gewoon een kampioensploeg. Zoals ze gisteren speelde.. het leek wel alsof er geen motivatie was. Daar speelt de coach een belangrijke rol in.![]()
Inderdaad. Als je je voor een wedstrijd tegen hunnie al niet kan opladen, dan sodemieter je maar op.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Motivatie moet uit de spelers zelf komen, blijkbaar zijn enkelen te verwend na een kampioenschap.![]()
Eens, maar de taak van een coach is om ze dan een paar schoppen onder hun reet te geven.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je je voor een wedstrijd tegen hunnie al niet kan opladen, dan sodemieter je maar op.AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Wat eigenlijk nog het ergste is, de meeste willen wel, maar kunnen gewoon niet. Uiteraard mis je gisteren ook Klaassen, maar Ajax hoort niet afhankelijk te zijn van één speler. En eeuwig zonde dat El Ghazi niet een half uurtje kreeg. Nee, dan breng je Zimling erin. Die trouwens wel het vuur uit zijn sloffen liep, maar ook het niveau niet aan kan.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Eens, maar de taak van een coach is om ze dan een paar schoppen onder hun reet te geven.![]()
Hij heeft wel gelijk helaasquote:Op maandag 26 januari 2015 14:41 schreef Abed het volgende:
De kromme is ook weer mad in zijn column.![]()
De Boer heeft echt wel de juiste dingen gezegd. Maar bij sommigen komt dat na al die jaren niet meer aan, blijkbaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Eens, maar de taak van een coach is om ze dan een paar schoppen onder hun reet te geven.![]()
Ik denk niet dat je er bang voor hoeft te zijn dat de Boer dat niet doet. Ik kan me nog wel een donderspeech herinneren tijdens een drinkpauze in een wedstrijd waar Ajax bij een 5-0 voorsprong verslapte en een tegengoal moest incasseren.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Eens, maar de taak van een coach is om ze dan een paar schoppen onder hun reet te geven.
Het is ook vaak echt ontiegelijk slordig, ongemotiveerd en ongeïnspireerd de laatste tijd. Simpele passjes komen niet aan, duels worden veelal verloren, enzovoort. Klaassen en Serero zijn eigenlijk de enige echt positieve uitzonderingen wat betreft doorzettingsvermogen en inzet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik krijg het idee dat het gewoon niet meer aankomt, elke week een donderspeech en je hoort het op een gegeven moment niet meer.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er bang voor hoeft te zijn dat de Boer dat niet doet. Ik kan me nog wel een donderspeech herinneren tijdens een drinkpauze in een wedstrijd waar Ajax bij een 5-0 voorsprong verslapte en een tegengoal moest incasseren.
Het is ook vaak echt ontiegelijk slordig, ongemotiveerd en ongeïnspireerd de laatste tijd. Simpele passjes komen niet aan, duels worden veelal verloren, enzovoort. Klaassen en Serero zijn eigenlijk de enige echt positieve uitzonderingen wat betreft doorzettingsvermogen en inzet.
Het is gewoon achterlijk dat Ajax vaak slap begint aan een wedstrijd, tegen wie dan ook.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Precies. Houdbaarheidsdatum etc. Helaas lijkt er werkelijk niemand klaar te staan om hem op te volgen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat het gewoon niet meer aankomt, elke week een donderspeech en je hoort het op een gegeven moment niet meer.
Het is gewoon achterlijk dat Ajax vaak slap begint aan een wedstrijd, tegen wie dan ook.![]()
Muah ik denk dat het eerder een gebrek aan kwaliteit is.
Aan de ene kant erkent iedereen dat de selectie de laatste 4 jaar is uitgehold en dat het een wonder was dat ze vorig jaar kampioen werden. En nu zouden de slechte prestaties door een slechte motivatie komen? Ik zie gewoon eerder een niet goed gebalanceerd team dan dat.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het is meer dat er meer op mentale weerbaarheid moet worden gelegd. Het zou gewoon niet hoeven, elke week een donderspeech, het moet uit de spelers komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies. Houdbaarheidsdatum etc. Helaas lijkt er werkelijk niemand klaar te staan om hem op te volgen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Scouten op persoonlijkheid, zoals ze bij Feyenoord doen?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is meer dat er meer op mentale weerbaarheid moet worden gelegd. Het zou gewoon niet hoeven, elke week een donderspeech, het moet uit de spelers komen.![]()
![]()
Wellichtquote:Op maandag 26 januari 2015 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Scouten op persoonlijkheid, zoals ze bij Feyenoord doen?.
Nee, maar er lopen er wel teveel rond die zichzelf erg goed vinden, die denken dat het op 80% ook lukt, want dat zijn ze zo gewend hun hele leven...
Het feit dat ik dit seizoen al een paar keer iemand heb horen zeggen van "ja, we begonnen wat slap aan de wedstrijd dus..." ik zou zo'n joch echt een pak rammel willen verkopen, echt hoe krijg je het je bek uit alsof het eigenlijk heel normaal is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je je voor een wedstrijd tegen hunnie al niet kan opladen, dan sodemieter je maar op.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
wil na gisteren niet meer naar ajaxquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Sja, als er een grotere club bij Ajax komt aankloppen wil Ajax ook niet altijd verkopen, maar wat doe je eraan als de speler zelf wil?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Heerenveen hem met die krappe selectie laat gaan in de winter.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Daar is ajax toch bedreven in?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als er een grotere club bij Ajax komt aankloppen wil Ajax ook niet altijd verkopen, maar wat doe je eraan als de speler zelf wil?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als er een grotere club bij Ajax komt aankloppen wil Ajax ook niet altijd verkopen, maar wat doe je eraan als de speler zelf wil?. Ajax kan dat '''''''''makkelijk''''''' opvangen. Voor clubs als Heerenveen is dat even een tikkeltje anders,.
![]()
Je valt in de herhaling Caland. Tenslotte wint feyenoord nog steeds niet van die joden en staat feyenoord onder ajax.quote:![]()
Ach, hij heeft wel gewoon gelijk en er is na deze wedstrijd alle reden om het te benoemen. Dat Ajax dan nog steeds tweede staat zegt heel veel over onze competitie, inclusief Feyenoord.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Herqules het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling Caland. Tenslotte wint feyenoord nog steeds niet van die joden en staat feyenoord onder ajax.![]()
Sorry man, wist niet dat je mad werd. Niet zo aangebrand reageren als ik gewoon iets benoem.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Herqules het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling Caland. Tenslotte wint feyenoord nog steeds niet van die joden en staat feyenoord onder ajax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
wat een onzin of was het een grapje?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Scouten op persoonlijkheid, zoals ze bij Feyenoord doen?![]()
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry man, wist niet dat je mad werd. Niet zo aangebrand reageren als ik gewoon iets benoem.![]()
Actie -> reactie. Weten jullie alles van toch?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry man, wist niet dat je mad werd. Niet zo aangebrand reageren als ik gewoon iets benoem.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Actie -> reactie. Weten jullie alles van toch?Man man man
Gooi jezelf weg.![]()
Kazeem is daar een goed voorbeeld van. Goede mentaliteit, maar geen pepernoot kunnen raken.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin of was het een grapje?![]()
![]()
was onze 12e man gisterenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Kazeem is daar een goed voorbeeld van. Goede mentaliteit, maar geen pepernoot kunnen raken.![]()
Ach het grote probleem is toch gewoon het middenveld? Is niet goed genoeg en vooral niet constant genoeg. Verlies je het op het middenveld dan kan je niks meer. Vooral niet wanneer je verdediging en aanval ook niet uitmuntend zijn, anders zou een verdediger nog kunnen opkomen en dan de bal aan een Suarez kunnen geven die hem erin peert.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat was niet serieus.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin of was het een grapje?
Maar ik denk wel dat Ajax een voorbeeld kan nemen aan Feyenoord wat betreft het opleiden van centrale verdedigers. Tuurlijk is het vast lastiger verdedigen bij Ajax (al speelt Feyenoord ook vaak genoeg dominant). Maar er gaat daar toch echt iets mis bij Ajax; worden ook relatief veel aankopen gedaan voor die posities.
Zo'n Bazoer moet dan ook weer zo nodig omgebouwd worden tot middenvelder. Het lijkt wel of ze op de Toekomst neerkijken op verdedigers.![]()
Leuk, beleidswijziging ... kunnen we over 8 jaar de vruchten van plukken.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was niet serieus.
Maar ik denk wel dat Ajax een voorbeeld kan nemen aan Feyenoord wat betreft het opleiden van centrale verdedigers. Tuurlijk is het vast lastiger verdedigen bij Ajax (al speelt Feyenoord ook vaak genoeg dominant). Maar er gaat daar toch echt iets mis bij Ajax; worden ook relatief veel aankopen gedaan voor die posities.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die bank van Ajax was natuurlijk te min voor Willem 2quote:Op maandag 26 januari 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Sporkslede per direct terug van Willem IIRED ONS HENNIEGOD![]()
Het gaat om scouten, niet zozeer opleiden, dat wordt schromelijk overschat en over die Bazoer, als ze een 6 in hem zien waarom niet, van die plek terug naar achteren is nog altijd makkelijker dan andersomquote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was niet serieus.
Maar ik denk wel dat Ajax een voorbeeld kan nemen aan Feyenoord wat betreft het opleiden van centrale verdedigers. Tuurlijk is het vast lastiger verdedigen bij Ajax (al speelt Feyenoord ook vaak genoeg dominant). Maar er gaat daar toch echt iets mis bij Ajax; worden ook relatief veel aankopen gedaan voor die posities.
Zo'n Bazoer moet dan ook weer zo nodig omgebouwd worden tot middenvelder. Het lijkt wel of ze op de Toekomst neerkijken op verdedigers.![]()
Gebrek aan kwaliteit is het misschien bij een speler of 3 a 4 maar ik blijf er bij dat er in Ajax meer talent zit dan bij Feyenoord en ook van PSV ben ik niet kapot.
Alleen Depay, Willems, Clasie en Kongolo zou ik als directe versterkingen zien, mss Guardado voor de broodnodige routine maar verder is het minder of hooguit gelijkwaardig met wat er bij Ajax rondloopt.
Blijkt alleen dat je er met talent alleen niet komt, er komt meer bij kijken dan alleen lekker voetballen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je al een jaar en meer zo slecht aan het spelen bent ligt dat niet meer aan de trainer of je motivatie etcRED ONS HENNIEGOD![]()
Mja, belangrijk verschil is in mijn ogen toch wel dat PSV bijvoorbeeld met Wijnaldum en de Jong niet zozeer spelers hebben die beter zijn, maar wel spelers die al verder zijn in hun ontwikkeling. Spelers als Kishna, El Ghazi en Andersen hebben absoluut talent, maar zijn nog verre van constant. Hoewel ik overigens El Ghazi wel een van de meer constante jonge spelers vind, maar die zit dan weer op de bank.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Gebrek aan kwaliteit is het misschien bij een speler of 3 a 4 maar ik blijf er bij dat er in Ajax meer talent zit dan bij Feyenoord en ook van PSV ben ik niet kapot.
Alleen Depay, Willems, Clasie en Kongolo zou ik als directe versterkingen zien, mss Guardado voor de broodnodige routine maar verder is het minder of hooguit gelijkwaardig met wat er bij Ajax rondloopt.
Blijkt alleen dat je er met talent alleen niet komt, er komt meer bij kijken dan alleen lekker voetballen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar heb je wel gelijk ik, ik had het dan ook over talent an sich.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, belangrijk verschil is in mijn ogen toch wel dat PSV bijvoorbeeld met Wijnaldum en de Jong niet zozeer spelers hebben die beter zijn, maar wel spelers die al verder zijn in hun ontwikkeling. Spelers als Kishna, El Ghazi en Andersen hebben absoluut talent, maar zijn nog verre van constant. Hoewel ik overigens El Ghazi wel een van de meer constante jonge spelers vind, maar die zit dan weer op de bank.
Feyenoord heeft met El Ahmadi ook zo'n speler die gewoon voor meer stabiliteit zorgt dan de spelers bij Ajax op het middenveld bv.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
El Ghazi op de bank begrijp ik ook echt geen ene reet vanquote:Op maandag 26 januari 2015 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, belangrijk verschil is in mijn ogen toch wel dat PSV bijvoorbeeld met Wijnaldum en de Jong niet zozeer spelers hebben die beter zijn, maar wel spelers die al verder zijn in hun ontwikkeling. Spelers als Kishna, El Ghazi en Andersen hebben absoluut talent, maar zijn nog verre van constant. Hoewel ik overigens El Ghazi wel een van de meer constante jonge spelers vind, maar die zit dan weer op de bank.![]()
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?![]()
Lastig te zeggen, maar Ajax is wel een stuk rijker geworden sindsdien.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zie het als een investering, een investering in de eigen jeugd die nu een kans krijgt.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?Wie dit leest is gek![]()
daar kan je pas over een aantal jaar wat over zeggen. Ik hoop wel dat men bij Ajax regelmatig biuj elkaar zit om te evalueren hoe alles gaat.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Indirect wel. Denk dat we een tikkie zijn doorgeslagen, en dat er met name best wel wat gekocht mag worden. Neemt niet weg dat we er veel beter voorstaan dan voor de revolutie het geval was (en er lijkt sprake te zijn van een beleid, met een visie)quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
En niet onbelangrijk de financiële positie van Ajax vergeleken met 6/7 jaar geleden. Met zo'n bankrekening sta je ontzettend sterk en ben je de komende 20 jaar verlost van enige zorgen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:12 schreef manny het volgende:
[..]
Indirect wel. Denk dat we een tikkie zijn doorgeslagen, en dat er met name best wel wat gekocht mag worden. Neemt niet weg dat we er veel beter voorstaan dan voor de revolutie het geval was (en er lijkt sprake te zijn van een beleid, met een visie)![]()
Waarom sta je zo sterk met die bankrekening? Ajax lijkt alleen maar kwaliteit in te leveren en een concreet doel voor dat geld is er voor zover de buitenwereld weet niet. Dus dan zijn er drie opties: geld uitgeven aan stadion of aandelen (waardoor je geen spelers kunt kopen), geld uitgeven aan spelers (waarom is dat dan niet eerder gebeurd?) of gewoon op de centen gaan zitten. Dat levert niet zo veel op.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk de financiële positie van Ajax vergeleken met 6/7 jaar geleden. Met zo'n bankrekening sta je ontzettend sterk en ben je de komende 20 jaar verlost van enige zorgen.![]()
Uiteindelijk draait alles om geld, maar dat mag geen excuus zijn voor de sportieve situatie. Tuurlijk moet er geïnvesteerd worden en spelers gekocht als dat nodig is. Maar met een goede financiële basis sta je altijd sterk bij tegenslagen, als er een keer een paar magere jaren komen. Dan hoef je niet gelijk te bezuinigen en in een categorie komen waar de KNVB over je schouder mee kijkt.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom sta je zo sterk met die bankrekening? Ajax lijkt alleen maar kwaliteit in te leveren en een concreet doel voor dat geld is er voor zover de buitenwereld weet niet. Dus dan zijn er drie opties: geld uitgeven aan stadion of aandelen (waardoor je geen spelers kunt kopen), geld uitgeven aan spelers (waarom is dat dan niet eerder gebeurd?) of gewoon op de centen gaan zitten. Dat levert niet zo veel op.![]()
quote:mitchelldijks
3 uur geleden
Ik wil dit Ajax kampioensshirt graag doneren aan de fans nav het afgebrande clubhuis. Ik ben geen Klaas - Jan Huntelaar, Luis Suarez of Rafael van der Vaart, maar dit shirt is van mijn eerste kampioenschap met de club. De fans van elke club verdienen een plek waar ze terecht kunnen voor en na de wedstrijd. Voor een voetbalfan is een wedstrijd meer dan 90 minuten in een stadion. De gezelligheid voor en na het duel met vrienden en familie zijn voor hen misschien wel belangrijker dan de wedstrijd zelf. Als ik dan een hele kleine bijdrage eraan kan leveren zou dat al top zijn. Samen naar een club met een groepje vrienden (ongeacht de club waarvoor je bent) is toch een van de mooiste dingen aan het voetbal! De fans zijn van onschatbare waarde. Daarom geef ik morgen ook nog een Heerenveen-trainingspak en een Willem II trainingsshirt weg!!![]()
In ieder geval blij dat er geen absurde bedragen meer betaald worden. Het spel lijkt al jaren nergens op met uitzondering van wat individuele klasse als Eriksen, Siem en Jantje.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Oprechte vraag. Denken jullie dat het verslechterende spel van Ajax (mede) komt door de fluwelen revolutie van Cruijff?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Als er voor 5-9 miljoen per jaar goed en gericht wordt ingekocht wordt niemand daar slechter van.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik denk dat ze daar ook wel over nadenken maar dat ze dan vinden dat dat iemand moet zijn die direct een versterking isquote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Catch22- het volgende:
Als er voor 5-9 miljoen per jaar goed en gericht wordt ingekocht wordt niemand daar slechter van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook wel over nadenken maar dat ze dan vinden dat dat iemand moet zijn die direct een versterking isNeem de TD van Basel overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe kan het dat die het in godsnaam zo fucking goed doen. Toffe club ook.quote:
Is ook echt de enige club die je kunt vergelijken met Ajax in het buitenland qua huidige positie. Oh, en Anderlecht misschien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die zijn wel bereid te investeren in goede ervaren spelers (streller etc)quote:Op maandag 26 januari 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat die het in godsnaam zo fucking goed doen. Toffe club ook.
Is ook echt de enige club die je kunt vergelijken met Ajax in het buitenland qua huidige positie. Oh, en Anderlecht misschien.
En een briljante scouting ook nog.RED ONS HENNIEGOD![]()
Salzburg speelde toch ook niet onaardigHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
redbullgodquote:Op maandag 26 januari 2015 22:57 schreef Catch22- het volgende:
Salzburg speelde toch ook niet onaardig
wel misselijk wat ze nu proberen in DuitslandRED ONS HENNIEGOD![]()
Opleiden wordt overschat? Maar goed, ben je dan tegen het meenemen van persoonlijkheid in scouting?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om scouten, niet zozeer opleiden, dat wordt schromelijk overschat en over die Bazoer, als ze een 6 in hem zien waarom niet, van die plek terug naar achteren is nog altijd makkelijker dan andersom
En waarom niet, vooral omdat er makkelijker cvm's opgeleid lijken te worden dan centrale verdedigers. Dus ik zou proberen vol in te zetten op een opleiding tot centrale verdediger. Uiteraard weten wij de ins en outs niet, dus misschien was hij veel beter als middenvelder. Maar het past wel in het plaatje![]()
Nou, niet het beleid compleet omgooienquote:Op maandag 26 januari 2015 17:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuk, beleidswijziging ... kunnen we over 8 jaar de vruchten van plukken.. Ik ben groot voorstander van dit beleid. Dat betekent niet dat je het moet blijven evalueren en waar mogelijk verbeteren.
![]()
Bij Ajax moet iedereen maar kunnen voetballen. Een CV mag imo best een sloper zijnHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Van der Hoorn....quote:Op maandag 26 januari 2015 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Bij Ajax moet iedereen maar kunnen voetballen. Een CV mag imo best een sloper zijnAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar in NL breken er amper goede spitsen meer door. Dat verbaast me steeds. Het is al even geleden volgens mij dat een Nederlander topscorer is geworden in de Eredivisie.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Bij Ajax moet iedereen maar kunnen voetballen. Een CV mag imo best een sloper zijn
En van der Hoorn is ook geen sloper. Veel te aardige jongen.![]()
Fernando Couto was ook een heel aardige jongen....buiten het veld.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar in NL breken er amper goede spitsen meer door. Dat verbaast me steeds. Het is al even geleden volgens mij dat een Nederlander topscorer is geworden in de Eredivisie.
En van der Hoorn is ook geen sloper. Veel te aardige jongen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
2012 bas dostquote:Op maandag 26 januari 2015 23:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar in NL breken er amper goede spitsen meer door. Dat verbaast me steeds. Het is al even geleden volgens mij dat een Nederlander topscorer is geworden in de Eredivisie.
En van der Hoorn is ook geen sloper. Veel te aardige jongen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: