Het de dames naar de zin te maken? Het is een kennismakingsweek. Met elkaar kennis maken, met het bedrijf kennis maken en een inschatting van een gezamenlijke toekomst maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:48 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rimke het liefst al naar huis wil, ze kijkt vaak opzij. Op een of andere manier maakt Tom geen soepel contact. Hij is te veel met zijn werk bezig en denkt er niet over na hoe hij het de dames naar de zin kan maken.
Ik hoop dat hij voor Leonie kiest, dat zou nog kunnen slagen.
Hij is ADHD'er en overdrijft zijn activiteiten heel erg. Omdat hij een opgewekte ADHD'er is, pakt hij al die vrouwen in.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:07 schreef Apotheose het volgende:
Geert.. Die staat al 20 jaar droog zeker![]()
Die zijn allemaal opgepakt wegens stalkingquote:Op maandag 26 januari 2015 17:39 schreef W00fer het volgende:
Waarom hoor ik nu al niemand meer over #teamfemke ?
Omdat ze weggestuurd is.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:39 schreef W00fer het volgende:
Waarom hoor ik nu al niemand meer over #teamfemke ?
Tjonge zeg... eigenlijk is eigenlijk niks goed aan haar...quote:Op maandag 26 januari 2015 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook niet hoor, toen ze d'r verhaal afstak over alle conclusies die ze trok uit het feit dat Tom kinderen wilde, toen had ik gelijk al zoiets van 'Wat een klets'. Ze vindt zichzelf waarschijnlijk een stuk slimmer dan ze is.
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die zijn allemaal opgepakt wegens stalking
Is het je zus of zoquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:21 schreef elkravo het volgende:
[..]
Tjonge zeg... eigenlijk is eigenlijk niks goed aan haar...
Leonie - te serieus, als ze wat zegt is het niet goed, maar ik weet zeker als ze losser was geweest is ze weer te los, en zegt ze wat anders is het ook niet goed.
Leonie is denk ik gewoon zichzelf, misschien niet (te) los, misschien wat serieuzer in vergelijking met de andere meiden etc. Maar is dat erg? Is het erg dat ze niet perfect is?
Oh sorry, het was mij niet bekend dat we hier enkel positief moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:29 schreef elkravo het volgende:
[..]
Nee
Maar het is zo makkelijk hier om iemand om niks af te kraken (ja 't is wel Fok!)...
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:29 schreef elkravo het volgende:
[..]
Nee
Maar het is zo makkelijk hier om iemand om niks af te kraken (ja 't is wel Fok!)...
Dat is het probleem met die blondies, je weet niet of ze het voor de tv doen of voor de boer.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die outfit kan daarna in de was.
Ik weet niet wat ik zou doen, maar er kijken een paar miljoen mensen en je hebt twee mooie vrouwen naast je, en alle drie wil je die man, dus och, Ik snap het ergens wel.
Als half Nederland kijkt/meeleest, moet je blijkbaar aan de hoogste standaarden tegelijk voldoen. Dat de montage mensen maken of breken kan, wordt weggewapperd.quote:Op [url=http://forum.f[quote]
[b]Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef Soldier2000 het volgende:
Er zijn volgens mij maar weinig mensen die niets verkeerd doen in BZV![]()
Klopt. Dat was precies wat ik laatst bedoelde met de vergelijking met Big Brother.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:58 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is het probleem met die blondies, je weet niet of ze het voor de tv doen of voor de boer.
Zou me ook niks verbazen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:51 schreef trui het volgende:
Tom lijkt helemaal niet geïnteresseerd in z'n gasten, volgens mij klopt het gerucht dat hij stiekem al een vriendin heeft.
Ik zou Lotte hebben thuisgelaten in plaats van Femke. Voor de rest sluit ik me aan bij jou. Kamp Leonie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, het was mij niet bekend dat we hier enkel positief moeten zijn.
Maar nee hoor, ik ben niet enkel negatief, ik zou Leonie ook gekozen hebben als ik Tom was. En Lotte. En Femke. Niet Rimke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |