Dat hoop ik ook. Maar liever niet Peter.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoop dat iemand (Peter R bijvoorbeeld) als dit allemaal achter de rug is even een goede uiteenzetting maakt over die hele zaak en alle hoofdrolspelers en getuigen en verdachten, want ik ben de draad volledig kwijt.
nekschot volgens het boekjequote:Op maandag 26 januari 2015 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij zakt gewoon gelijk in elkaar, niet eens echt iets te zien verder, apart.
Paxcon en ik zijn groot fan van zijn programmaquote:Op maandag 26 januari 2015 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar liever niet Peter.
Denkt dat niemand medelijden heeft met een huurmoordenaar en wapenhandelaarquote:Op maandag 26 januari 2015 01:22 schreef Tchock het volgende:
Kan niet zo veel medelijden met die gast hebben, trouwens. Niet dat ik het toejuich maar hij had wel zo veel op zijn kerfstok... De wereld wordt er niet slechter van.
Hopen dat ze dan leren dat kroongetuigen totale onzin zijn. Al betwijfel ik het.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:25 schreef Ties02 het volgende:
Ze hebben straks helemaal niks meer aan die Ros joh als iedereen wordt afgeknald
Relativiteit? Schutz-norm?quote:Op maandag 26 januari 2015 01:31 schreef Tchock het volgende:
Hoe heet ook alweer het beginsel bij onder andere staatsaansprakelijkheid dat een geschonden rechtsregel er toe moet strekken betrokkene rechten toe te kennen?
Jaa, die laatste. Dank. Ik zat met MacLou-norm in mijn hoofd maar dat gaat over de taakvervulling van curatoren.quote:
Doe dan maar John van den Heuvel.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar liever niet Peter.
Succesquote:Op maandag 26 januari 2015 10:00 schreef underground1009 het volgende:
Zo, nog even wat samenvattingen rustig doorlezen voor straf 2 nieuw. Straks eens kijken wat het gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |