quote:Op maandag 26 januari 2015 00:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij heeft vast een paar posts uit voorgaande topics gelezen en besloten dat dit niet verstandig was.
Volgens mij meer dan de helft.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:38 schreef Ties02 het volgende:
Wat is 'grotendeels' ook alweer voor percentage in de wet?
60% toch
Wat een stelletje malloten die fiscalisten, man man manquote:Op maandag 26 januari 2015 00:40 schreef Tchock het volgende:
Ties: http://www.loonheffing.nl/besluiten/JARGON.html
Als ik zeg meer dan de helft en jij 60% heb je inderdaad gelijk. Als ik - meer correct - had gezegd "groter of gelijk aan 50%" niet.quote:
Ja joh ga er nog even serieus op in om 0:45uquote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zeg meer dan de helft en jij 60% heb je inderdaad gelijk. Als ik - meer correct - had gezegd "groter of gelijk aan 50%" niet.
Ja sorry mijn gevoel voor humor is volledig overleden na de zoveelste HvJ-uitspraak die in strijd is met eerdere jurisprudentie en de heersende leer.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja joh ga er nog even serieus op in om 0:45u
kep medelijdenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja sorry mijn gevoel voor humor is volledig overleden na de zoveelste HvJ-uitspraak die in strijd is met eerdere jurisprudentie en de heersende leer.
Dit vak is echt:quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit vak is echt:
"Het is zo. We hebben vier uitspraken die daarmee in lijn zijn. Maar in twee daarvan werd de vraag niet echt beantwoord. A-G huppeldepup had er deze mening over. Die onderschrijven wij. Het hof doet dat ook in dit, dit, dit en dit arrest maar niet in dit, dit en dit arrest. Veel plezier".
Je kan dan ook lekker punten scoren door al die zooi op te schrijven...quote:Op maandag 26 januari 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit vak is echt:
"Het is zo. We hebben vier uitspraken die daarmee in lijn zijn. Maar in twee daarvan werd de vraag niet echt beantwoord. A-G huppeldepup had er deze mening over. Die onderschrijven wij. Het hof doet dat ook in dit, dit, dit en dit arrest maar niet in dit, dit en dit arrest. Veel plezier".
Ja, alleen ken ik nooit al die arresten bij naam. Ik schrijf wel gewoon bij elke kans die ik krijg op dat er ook tegenstrijdige jurisprudentie is.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je kan dan ook lekker punten scoren door al die zooi op te schrijven...
Niet voor de pussies:quote:Op maandag 26 januari 2015 00:56 schreef Tchock het volgende:
Hui, een van de verdachten in het Passageproces doodgeschoten in Panama. Hoe veel ingewikkelder kan die zaak nog worden zou je zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2015 01:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet voor de pussies:heh bah wat een vies kleurtje die stoelen daar. Net een burger king ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Nee gaat op de grond zitten/liggenquote:Op maandag 26 januari 2015 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Blijft dat petje tegenover hem nou gewoon zitten?
quote:Op maandag 26 januari 2015 01:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet voor de pussies:Hij zakt gewoon gelijk in elkaar, niet eens echt iets te zien verder, apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |