abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2015 @ 23:18:31 #61
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149060326
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:07 schreef skrn het volgende:

[..]

Nou ja, dat je 130 km/h mag, betekent niet dat 130 km/h een minimale snelheid is voor de linkerbaan.

Ja, er zijn ook tragere auto's, maar om die nu te verplichten op de rechtersstrook te blijven rijden...
Dat is idd ook een denkfout die vaak gemaakt wordt, je MAG 130 het moet niet. Die bumperklevertjes vinden zichzelf vaak in hun recht staan omdat ze de max toegestane snelheid op de klok hebben.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:20:30 #62
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149060421
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:15 schreef BigSmurf het volgende:


Inmiddels kan 99,9% van de auto's in Nederland wel 130 km/h rijden. Geef gewoon gas als je inhaalt en voeg meteen terug. Tot in ieder geval iets wat op de V-max lijkt of een significant snelheidsverschil met het voertuig wat je inhaalt.
Ik rij altijd op de cruise en ook al gaat het inhalen wat trager ik geef geen centimeter gas bij. Betrokkene achter mij heeft maar ff geduld dan.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:21:57 #63
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_149060512
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat is idd ook een denkfout die vaak gemaakt wordt, je MAG 130 het moet niet. Die bumperklevertjes vinden zichzelf vaak in hun recht staan omdat ze de max toegestane snelheid op de klok hebben.
Ze staan in die zin in hun recht dat jij achteropkomend verkeer hindert als je flink onder V-max op de linkerbaan hangt. Het bumperkleven is fout, maar een gevolg, geen oorzaak. Zelfde met rechts inhalen. Dáár zit de denkfout.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:23:24 #64
430880 mig72
De Professional
pi_149060577
vrouwen en autorijden :')
pi_149060626
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik rij altijd op de cruise en ook al gaat het inhalen wat trager ik geef geen centimeter gas bij. Betrokkene achter mij heeft maar ff geduld dan.
Is het niet zo dan je vlot iemand moet inhalen om meteen weer naar rechts te gaan?
Door jouw gedrag lok je ergernis uit.

Er zit een + knopje op je stuur om even gas bij de geven met de cc.
pi_149060637
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ze staan in die zin in hun recht dat jij achteropkomend verkeer hindert als je flink onder V-max op de linkerbaan hangt. Het bumperkleven is fout, maar een gevolg, geen oorzaak. Zelfde met rechts inhalen. Dáár zit de denkfout.
Ik rijd regelmatig op zo'n 130 km/h weg, de A15, maar wat ik merk is dat snelheidsverschil ontstaat omdat er vrachtwagens ingehaald moeten worden. Helaas, als je keurig op de rechtersstrook rijdt, rijd je vanzelf een 'fuik' in, namelijk achterop een vrachtwagen. En dan laten de auto's, die op de linkerstrook blijven, je natuurlijk niet zo makkelijk meer tussen.

En dat moet je wel. Dan maar iedereen op de rem.
pi_149060650
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef BigSmurf het volgende:
Ze staan in die zin in hun recht dat jij achteropkomend verkeer hindert als je flink onder V-max de gemiddelde snelheid op dat moment op de linkerbaan hangt.
Fixed.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:25:26 #68
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149060675
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ze staan in die zin in hun recht dat jij achteropkomend verkeer hindert als je flink onder V-max op de linkerbaan hangt. Het bumperkleven is fout, maar een gevolg, geen oorzaak. Zelfde met rechts inhalen. Dáár zit de denkfout.
Onzin, ga je ook bumperkleven achter een inhalende vrachtwagen?
pi_149060723
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ze staan in die zin in hun recht dat jij achteropkomend verkeer hindert als je flink onder V-max op de linkerbaan hangt. Het bumperkleven is fout, maar een gevolg, geen oorzaak. Zelfde met rechts inhalen. Dáár zit de denkfout.
Ik ben het niet met je eens dat bumperkleven een gevolg is. Bumperklevers zien of de weg als een circuit of anticiperen onvoldoende. Als je goed vooruit kijkt dan zie je het vaak ruim van te voren als er een wat trager iemand in gaat halen en is het meestal al voldoende om gewoon het gas los te laten of de cruisecontrol even op standby te zetten. Dan hoef je niet eens abrupt te remmen en hoef je ook niet dicht op de bumper van je voorganger te zitten.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:26:47 #70
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_149060733
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Fixed.
Ik hield de spits even buiten beschouwing, want dan gaat elke discussie over snelheid mank vanwege de hoeveelheid verkeer. Dan heb je uiteraard een punt.
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Onzin, ga je ook bumperkleven achter een inhalende vrachtwagen?
Ik kleef zelden, dus nee. Maar als ik ergens voor ben is het een inhaalverbod voor vrachtwagens op 2-strooks snelwegen.
pi_149060746
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:15 schreef BigSmurf het volgende:
Geef gewoon gas als je inhaalt en voeg meteen terug.
Ik voeg pas terug als ik het voertuig wat ik heb ingehaald in mijn binnenspiegel zie.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:27:35 #72
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149060773
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Is het niet zo dan je vlot iemand moet inhalen om meteen weer naar rechts te gaan?
Door jouw gedrag lok je ergernis uit.

Er zit een + knopje op je stuur om even gas bij de geven met de cc.
Heb ik geen boodschap aan. Ik rij altijd v-max. En als ik dan met 130 iemand inhaal die 128 rijdt duurt dat maar ff wat langer. Ga ik geen gas voor bijgeven.
pi_149060778
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef BigSmurf het volgende:
Ik hield de spits even buiten beschouwing, want dan gaat elke discussie over snelheid mank vanwege de hoeveelheid verkeer. Dan heb je uiteraard een punt.
Het gaat altijd over de gemiddelde snelheid op dat moment, waarbij die niet boven V-max uit mag komen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149060808
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik voeg pas terug als ik het voertuig wat ik heb ingehaald in mijn binnenspiegel zie.
Dat doe ik ook.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:29:37 #75
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_149060846
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Heb ik geen boodschap aan. Ik rij altijd v-max. En als ik dan met 130 iemand inhaal die 128 rijdt duurt dat maar ff wat langer. Ga ik geen gas voor bijgeven.
Maar dan rij je toch de V-max? Of de op dat moment gemiddelde snelheid op de linkerstrook? Dan is er geen discussie. Het ging over significant onder de V-max rijden. Je voorbeeld is niks mis mee. :P
pi_149060886
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Heb ik geen boodschap aan. Ik rij altijd v-max. En als ik dan met 130 iemand inhaal die 128 rijdt duurt dat maar ff wat langer. Ga ik geen gas voor bijgeven.
Als iemand 128 rijdt zie ik geen reden om in te moeten halen.
pi_149060908
Bumperklevers zijn tokkies *O*
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zondag 25 januari 2015 @ 23:32:53 #78
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149060998
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:29 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Maar dan rij je toch de V-max? Of de op dat moment gemiddelde snelheid op de linkerstrook? Dan is er geen discussie. Het ging over significant onder de V-max rijden. Je voorbeeld is niks mis mee. :P
Door de bank genomen zijn het juist de klevers die het niet zo nauw nemen met de v-max. De gemiddelde automobilist die zich redelijk aan de snelheid houdt gaat niet zo snel kleven.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:33:15 #79
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149061036
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik wel.
voor de 2 kilometer?
  zondag 25 januari 2015 @ 23:35:56 #81
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149061207
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:35 schreef AchJa het volgende:
Waarom zou ik erachter moeten blijven?
Omdat je niet anders kan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:39:06 #83
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149061289
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 21:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zullen we even de kinderen niet opofferen omdat jij weer jouw vergeldingszucht bevredigd wil zien?

[..]

Wat dacht je eens van gewoon niet vertragen?
De kinderen zijn al opgeofferd door de vrouw in kwestie. Rijbewijs innemen, uit de ouderlijke macht zetten en steriliseren. Per direct.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:39:50 #84
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149061375
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef AchJa het volgende:
Whut? Die moet je ff uitleggen.
2 rijbanen in elke richting. Vrachtwagen op rechterrijbaan. Auto haalt links in. Jij rijdt achter auto en er is geen plaats voor jou om die auto in te halen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:43:37 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_149061447
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

2 rijbanen in elke richting. Vrachtwagen op rechterrijbaan. Auto haalt links in. Jij rijdt achter auto en er is geen plaats voor jou om die auto in te halen.
Oh zo. Ik dacht ff dat je bedoelde dat ik de cruise maar naar beneden moest bijstellen omdat de delta V te klein was.
  zondag 25 januari 2015 @ 23:55:55 #87
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_149061770
quote:
14s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:45 schreef Kowloon het volgende:
Remlichten even op laten lichten vind ik wel terecht. Beter dat dan een bumperklever in je nek als er echt geremd moet worden.
Ik zou eerder het gaspedaal even los laten en diegene lekker nog wat langer achter me laten hangen. Maar dan wel alleen als er niet meer auto's achter rijden, anders benadeelt het anderen weer. Hoe dan ook, bumperklevers zijn mongolen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_149061809
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De kinderen zijn al opgeofferd door de vrouw in kwestie. Rijbewijs innemen, uit de ouderlijke macht zetten en steriliseren. Per direct.
Tuurlijk, gozertje...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_149061851
quote:
14s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:45 schreef Kowloon het volgende:
Remlichten even op laten lichten vind ik wel terecht. Beter dat dan een bumperklever in je nek als er echt geremd moet worden.
Even een toefje gas en zelf de ruimte maken. Slechts zelden blijft iemand hardleers.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_149061894
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Wat dacht je van niet onnodig bumperkleven? Als iemand bumpert omdat ik zinloos km lang links hang met een lege rechterbaan snap ik dat en ga ik naar rechts. Maar als je een vrachtwagen in haalt en dan gaan kleven is bloedirritant en compleet zinloos. En dan gaat dus idd. mijn poot van het gas en blijf ik naast de vrachtwagen hangen totdat er weer netjes afstand gehouden wordt.
Bumperkleven hoort niet, maar daarop reageren door de afstand nog verder te verkleinen geeft weinig blijk van verkeersinzicht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')