Er is niks mis met je lijstje, maar ik ben in een kritische bui vandaag, dus heb wel even wat verbeterpuntjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:12 schreef DonnaRush het volgende:
Wat jammer weer van je schouder Tink!
Eetlijstje:
O: 2 tarwe boterhammen. 1 met boter + pure hagelslag en 1 met appel-perenstroop
T: Banaan
L: Volkorenbolletje met monchou + rookvlees en een volkorenbolletje met appel-perenstroop
T: Rijstwafel en 2 mandarijntjes of een appel
D: Stamppot zuurkool met een stukje rookworst en spekjes.
Ja, een heel dun laagje op een bolletje en dan rookvlees erop. Heel erg lekker. En zo vet is het dan ook niet met een dun laagje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:37 schreef Sarabi het volgende:
Monchou + rookvlees? Die moet ik onthouden voor het weekend
Lust jequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef DonnaRush het volgende:
Maakt niet uit hoor!
Eiwitten probeer ik wel, maar ik vergeet vaak om eieren te koken haha. Dan sta ik `s ochtends weer te dubben wat ik als tussendoortje mee moet nemen. Kwark als tussendoortje vind ik niet zo lekker.
Kipfilet, kaas, kalkoenfilet, gerookte zalm, tonijn, casselerrib, paling, gebakken ei, gekookt ei, paardenvlees, pindakaasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:35 schreef DonnaRush het volgende:
Vleeswaren, daar zeg je wat. Kipfilet is ook wel goed voor eiwitten als broodbeleg toch? Dat vind ik wel lekker. Andere vleeswaren ben ik niet zo'n fan van.
Ohhh, tonijn is wel heel lekker. Met zilveruitjes en augurk hmmm. Ik noteer het even als ideetje haha.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lust jetonijn?
Lekker op brood
of op een rijstewafel
Maar brood is nog beter
Of maak tonijn salade voor op brood![]()
bohhh
*boks voor BMI onder de 30*quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef BananaPancake het volgende:
Ik was na het weekend bijna een kilo zwaarder, maar nu weer 1,2 kg lichter
Nog 0,1 kg en dan heb ik een BMI van onder de 30
Lijstje:
O: 500 gr magere kwark met beetje honing en honeypops
S: uurtje krachttraining, 15 min. cardio
T: zelfgemaakt 'ijs' van bevroren bosvruchten en kokosmelk
L: 3 volkoren met 2x smeerkaas, 1 x honing
T: appel met kaneel
D: broccoli, hamburger, gebakken aardappels
Myr had zelf tonijn salade gemaakt. MYR! Kom eens vertellen? Iets met een lepel kwark, zout, peper, tonijn en nog wattesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:47 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohhh, tonijn is wel heel lekker. Met zilveruitjes en augurk hmmm. Ik noteer het even als ideetje haha.
Nee weet ik, is meer mijn guilty pleasurequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks voor BMI onder de 30*
Waarom honeypops? Je lijstje ziet er zo mooi uit opzich, alleen die honeypopsEn de honing voegt verder niks toe, dat weet je he? No problem hoor, just saying.
gevondenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo'n salade voor op brood hé. Al is een echte salade ook heerlijk.![]()
Ik pak een blikje tonijn(op water), een gesnipperde rode ui, een eetlepel magere kwark, beetje ketchup, mosterd en peper. Dat alles door elkaar.
Okequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:49 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nee weet ik, is meer mijn guilty pleasure
Ohhhh, met rode ui! Gewoon tonijn met een rood uitje op brood vind ik ook al heerlijk. Thanks, eens proberen!quote:
Same here. Ik eet alleen kwark als ontbijt en dan vind ik een beetje zoetigheid toch wel lekker. `s ochtends moet ik een beetje zoet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:49 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh en moet weer beetje wennen aan kwark, vandaar nog ff een beetje honing erin. Dan steeds minder en daarna zonder is het plan.
Ja daar heb ik helaas ook een handje van.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Same here. Ik eet alleen kwark als ontbijt en dan vind ik een beetje zoetigheid toch wel lekker. `s ochtends moet ik een beetje zoet.
Ik vind die van mij lekkerder, die is met puntpaprika en een beetje sambal... Ieder z'n ding, maar ketchup in je tonijnsalade?quote:
Volgens mij heb ik nog nooit puntpaprika gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind die van mij lekkerder, die is met puntpaprika en een beetje sambal... Ieder z'n ding, maar ketchup in je tonijnsalade?![]()
No problemo! Had hem gisteren toevallig gemaakt oomdat ik hem voorbij zag komenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:51 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohhhh, met rode ui! Gewoon tonijn met een rood uitje op brood vind ik ook al heerlijk. Thanks, eens proberen!
Als je de kwark zo puur niet te vreten vindt, kun je ook een eetlepel (of 2) optimel 0% vet erdoor mikken. Ik heb toevallig nu de appel kaneel weer staanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:49 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh en moet weer beetje wennen aan kwark, vandaar nog ff een beetje honing erin. Dan steeds minder en daarna zonder is het plan.
Of fruit. Als ik fruit 'n fibre eet vind ik dat ook te saai smaken 's ochtends dus ik doe er altijd fruit door.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je de kwark zo puur niet te vreten vindt, kun je ook een eetlepel (of 2) optimel 0% vet erdoor mikken. Ik heb toevallig nu de appel kaneel weer staan
Wehehequote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef DonnaRush het volgende:
Ik denk dat ik liever honing erdoor doe dan Optimel met weet ik veel wat voor toevoegingen die ik niet kan uitspreken.
Goooeeed! Ik maak zieke beginnersgains jwzquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
WeheheJa nou ja, ach, aangezien honing puur suiker is heb ik er optimel doorgemikt
Maar je moet doen wat jij lekker vindt.
Ey Banana, hoest met je krachttraining?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |