quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:50 schreef Sjeen het volgende:
3-1en daarmee staan we op dit moment 6 punten los van nummer 2 (een gewonnen wedstrijd levert max. 5 punten op)
Tof!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vanavond naar het concert van Queen
Al spierpijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:25 schreef Ruby88 het volgende:
Pfff... De vorige bodypumples ging zo soepel, dat ik vanmorgen bij een hoop oefeningen een kilootje erbij deed. Het gíng allemaal wel (en de volgende keer vast weer beter), maar het was zwaaaarrrr.
Krijg je spieren van!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:25 schreef Ruby88 het volgende:
Pfff... De vorige bodypumples ging zo soepel, dat ik vanmorgen bij een hoop oefeningen een kilootje erbij deed. Het gíng allemaal wel (en de volgende keer vast weer beter), maar het was zwaaaarrrr.
Redelijk. Het is een beetje een technisch verhaal, maar ik ben de onderste segmenten van de monnikskapspier aan het trainen, zodat de bovenste segmenten niet al het werk alleen hoeven op te knappen. De ene dag gaat het prima, de andere dag slaap ik nauwelijks en doet het de hele dag zeer. Het is dus een beetje op en af.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:25 schreef Ruby88 het volgende:
Tink, hoe is het (afgezien van de algehele gammelheid) met je schouder nu?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:23 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Nog steeds goed onderweg om mijn weekdoel te halen.
Ik heb een halve rode kool gebruikt en nog wat pompoenpitten toegevoegd. Denk dat ik van de halve al 3 flinke porties heb kunnen maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Goed om te horen
Ik ga hem morgen proberen, mijn rode kool is ook al zo gigantisch dus ben benieuwd hoeveel porties het zijn.
Uhm, en waarom? *gaat zich even zwaar beledigd zitten voelen in een hoekje*quote:Op maandag 2 februari 2015 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh noes, ik had jullie gekuttopict![]()
Ik heb een redelijk weekend gehad. Weinig bijzonders. Behalve dat er hier veel gepraat wordt, mijn vriend denkt tegen een burnout te zitten dus er zal eea moeten veranderen. Wat alleen maar goed is. Verandering 1: vanavond samen zwemmen.
O: smoothie met te veel havermout
T: eierkoek
L: aardappelsalade van diverse restjes met o.a. kip en feta
B: kast in elkaar zetten
T: olijven, Griekse yoghurt met honing
A: vroeger dan normaal ivm zwemmen. Ik kies de lichtste maaltijd uit de Hello Fresh box
S: zwemmen!
T: misschien wat nootjes als ik trek heb
In het zwembad waar we naartoe gaan is trouwens ook 'conditiezwemmen'. Dat duurt een half uur en dan ga je spelenderwijs je conditie opbouwen met een bal enzo. Lijkt me wel leuk eigenlijk, leuker dan baantjes trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwem ze! Klinkt leuk, dat conditiezwemmen. Zouden er dan ook minder oude, langzame, beppende dametjes in de weg zwemmen?K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |