Het 'lezen' van dat soort kaarten blijft altijd lastig voor moi.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:26 schreef aloa het volgende:
[..]
zal na het koufront zijn, dan wordt de bovenlucht veel kouder.
[ afbeelding ]
Was het maar zo een feest.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik vind het winter genoeg hoor, al weken. Bijna elke nacht vorst, temperaturen dagelijks onder 5 graden. Dat is toch gewoon winter. Wat denken jullie nou, dat we in Lapland wonen of zo...?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:01 schreef Blik het volgende:
[..]
2 dagen geleden dacht ik ook nog dat er een mooi pak zou kunnen vallen, maar de laatste runs zijn net wat warmer geworden waardoor de kans op regen toe is genomen
waar woon jij dan, dat het onder de 5 graden is? Misschien in de nacht, maar overdag is het hier toch zeker wel 6+...quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik vind het winter genoeg hoor, al weken. Bijna elke nacht vorst, temperaturen dagelijks onder 5 graden. Dat is toch gewoon winter. Wat denken jullie nou, dat we in Lapland wonen of zo...?
Als het al gaat sneeuwen vandaag is dat later vanavond/vannacht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
Ben ook benieuwd hoe en wat er nu valt.
De weerberichten en dergelijke spreken van mogelijk sneeuw, terwijl de kaarten sneeuw laten zien.
Er is ook nog nergens een nieuws bericht te zien van sneeuw (of ik lees er over heen)
Hier natte sneeuw en hagel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag zal wel buiten de pot pissen qua sneeuw![]()
Niet door sneeuw in elk gevalquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:50 schreef Re het volgende:
dus geen zooi in de avondspits en of geglibber over de rijkswegen?
Bring it on!quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:13 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan flink wat sneeuw met zich meebrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |