Hm.. een tweet als bron. Ik lees hier toch een wat andere versie van dat gebeuren. En met andere feiten::quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:35 schreef Grijzemassa het volgende:
Zoals ik al eerder postte is er een politiefunctionaris die uit zijn ambt gezet is mensen aan het neerschieten in David.
https://twitter.com/chiri(...)312647659522?lang=en
Jammer dat je laatste bijdrage uit zulke Tweets en FB berichten bestaat.quote:Ook slachtoffers van moord in David, door kogels om het leven gebracht en gedumpt in de rivier
https://twitter.com/chiri(...)487869870081?lang=en
En er is sinds 2 dagen een 10 jarig jongetje vermist in Boquete
www.facebook.com/proyecci(...)?fref=nf&pnref=story
Dit zijn voorlopig de laatste nieuws up dates van mij, ik wacht nu af of er nog nieuws komt van de kant van de familie over een eventueel verder onderzoek. Als dat er niet is of komt houdt het op denk ik.
Bedankt, ook Agter en MidnightB00mquote:
Ben je wel helemaal wakker? Die link is uit 2012 en gaat heel ergens anders over.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:15 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Hm.. een tweet als bron. Ik lees hier toch een wat andere versie van dat gebeuren. En met andere feiten::
www.gadsdentimes.com/article/20121117/NEWS/121119820
[..]
Jammer dat je laatste bijdrage uit zulke Tweets en FB berichten bestaat.
Jammer Grijzemassa, zal je waardevolle altijd zeer complete en diepgaande achtergrondnieuws en koele neutrale kijk op de zaak en het forum missen! Al die uren die je er in gestopt hebt, chapeau!!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja ik blijf wel meelezen zo nu en dan want als er reden is voor een nader onderzoek omdat er toch aan misdrijf gedacht wordt, doe ik weer mee. Maar verder blijven speculeren zonder nieuwe informatie zie ik niet zo zitten
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:57 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Jammer Grijzemassa, zal je waardevolle altijd zeer complete en diepgaande achtergrondnieuws en koele neutrale kijk op de zaak en het forum missen! Al die uren die je er in gestopt hebt, chapeau!!
Fijn om te weten dat je indien je het weer ziet zitten, je weer gaat meedoen.
Ik hoop zeker op nieuwe ontwikkelingen want ik snak naar de ware toedracht van dit tragisch gebeuren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bedankt, ook Agter en MidnightB00m![]()
Mocht het nog spannend worden met nieuwe ontwikkelingen dan ben ik er weer.
Tot dan werk ik achter de schermen aan mijn eigen archief
Er is zo weinig nieuws dus ik begrijp je beslissing heel goed.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bedankt, ook Agter en MidnightB00m![]()
Mocht het nog spannend worden met nieuwe ontwikkelingen dan ben ik er weer.
Tot dan werk ik achter de schermen aan mijn eigen archief
Dank je Lavenderr, het was ook altijd fijn om jou als mod te hebben hierquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is zo weinig nieuws dus ik begrijp je beslissing heel goed.
Je bent een fijne poster. Je gaat voor de feiten en stelt je neutraal op.
Bah...inderdaad. Wat een gemene smile.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:20 schreef gynaika het volgende:
[..]
Juist! En die gelaatsuitdrukking blijft maar in mijn geest hangen.
Had jij je telefoonnumer bekend gemaakt?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
* UPDATE *
N. v. P. heeft mij vanmorgen (telefonisch) bevestigd dat de mail echt is.
Helaas ben ik van het gesprek niet heel veel wijzer geworden. Het komt erop neer, dat ze er (op dit moment?) niks over mag/wil vertellen... Denk het laatste. Kreeg sterk het gevoel dat ze al de goede bedoelingen (van ons amateurs) een beutje beu zijn...
"Fijn én bedankt dat je jouw website offline hebt gehaald. Mocht er nieuws en/of informatie zijn wat de familie met derde wil delen, dan zal dit via de media worden gecommuniceerd."
Tja, hier moeten we het dan maar mee doen, I guess...
Hoe verklaart dat het dan volgens jou?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
[..]
En als we hier dan verder op borduren dan kan dat ook verklaren waarom K en L niet naar huis hebben bericht dat ze de Pianista gingen doen.
Ze gingen die doen met anderen.
Staat nergens dat zij hem belde.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:31 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Had jij je telefoonnumer bekend gemaakt?
Het is maar wat je erin ziet. Voor de foto poseren doe je trouwens in de regel niet om indruk op elkaar te maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik ook. De dames maken op mij een 'pose indruk' en niet op elkaar...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Het is maar wat je erin ziet. Voor de foto poseren doe je trouwens in de regel niet om indruk op elkaar te maken.
Wat ik erin zie is dat L een veel extravertere, spontane houding heeft op de mirador dan op de foto's uit Bocas waar ze aan een tafel zitten met die Nederlandse jongens. En dat K hetzelfde is als bij de video op de fiets. Volgens mijn glazen bol waren ze niet in gezelschap van anderen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Het is maar wat je erin ziet. Voor de foto poseren doe je trouwens in de regel niet om indruk op elkaar te maken.
Ik weet niet of ze daar wat voor indruk dan ook proberen te maken. Voor mij ziet het eruit of ze in een prima stemming waren. Als dat gespeeld is, kunnen ze het goed.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Inderdaad.
En als jij vindt dat zo op de foto staan al is om indruk te maken, dan vraag ik me af hoe ze er volgens jou op hadden moeten staan als ze geen indruk wilden maken.
Nee. Sommige mensen wissen zulke foto's zelfs meteen.quote:Lijkt me niet leuk om na je vakantie foto's terug te kijken/te laten zien waar je overal als een chagrijnige zoutzat opstaat.
Maar wat is bemoeien? Hoe kon die allevragenopeenrijtje nu 'bemoeien met' zijn?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:01 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Precies, dat denk ik ook!
Hoe irritant moet het dan wel niet voor ze zijn als mensen (die niet eens de helft weten) zich er mee gaan bemoeien?! Haha
Aan de andere kant, zoals Ootje ook al zei, hebben ze het wel voor een groot gedeelte over zichzelf afgeroepen...
Inderdaad anders. Maar dat is dan ook een 'natuurlijke' foto, zonder besef van gefotografeerd worden lijkt het. De video die je bedoelt ken ik niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wat ik erin zie is dat L een veel extravertere, spontane houding heeft op de mirador dan op de foto's uit Bocas waar ze aan een tafel zitten met die Nederlandse jongens. En dat K hetzelfde is als bij de video op de fiets.
Ik denk het ook niet, maar dat is niet vanwege de pose.quote:Volgens mijn glazen bol waren ze niet in gezelschap van anderen.
Nou gemeen, ik vind het eerder een blik van tja. Iedereen weet dat het fout is afgelopen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Bah...inderdaad. Wat een gemene smile.
Hmm, foutje. Met 'jij' bedoelde ik niet jou maar degene die jij had gequote.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:59 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar wat voor indruk dan ook proberen te maken. Voor mij ziet het eruit of ze in een prima stemming waren. Als dat gespeeld is, kunnen ze het goed.
[..]
Tja, dan heb ik wel heel slecht opgeletquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:47 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal wakker? Die link is uit 2012 en gaat heel ergens anders over.
Ik heb het over een bericht van de afgelopen dagen.
Nee, dank je. De twitteraar geeft geen bron, en jij ook niet. Dan houdt het bij mij op.quote:Check zelf maar op Chiriqui Noticias en Programa Radial, doe je ook eens wat nuttigs hier.
Dat bijvoorbeeld. Mensen die contacten aangaan in Boquete, of die al hebben en benutten om van alles aan de weet te komen. Of journalisten mailen (was meen ik iemand op WS), een gids daar vragen stellen en publiceren wat hij gezegd heeft (was zeker op WS, maar hier werd daarheen gelinkt). Dat is toch echt bemoeien. En als het veel gebeurt, kunnen zulke informanten gereserveerd gaan reageren als een onderzoeker namens nabestaanden ze benadert.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Maar wat is bemoeien? Hoe kon die allevragenopeenrijtje nu 'bemoeien met' zijn?
Hoe is dit forum 'bemoeien met'?
Het enige ( vind ik) wat enigszins op bemoeien lijkt is een evt. vakantie + wat nazoekdingen van enkele forummers.
Niet iedereen is zo stoďcijns. Die interactie was er nu trouwens wel, alleen ging die van de woordvoerder uit. En dan is zo'n telefoontje, om te verifiëren natuurlijk geen ongevraagde bemoeienis. Brom had zelfs kunnen vragen waar zij zich mee bemoeit.quote:De rest is geen bemoeien met...en kan iedereen ook gewoon links laten liggen. Er is toch geen interactie met de families, woordvoerders enz. ?
Ja klopt en daar hebben degene die hier aangeboden hebben om te gaan en degene die openbaar hebben gemaakt te willen sponsoren niets over gehoord. Tevens gaat dit over een externe site en niet over FOk inhoudelijk. Daar werd tijdens de interactie van NvP niets over gemaild.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Maar wat is bemoeien? Hoe kon die allevragenopeenrijtje nu 'bemoeien met' zijn?
Hoe is dit forum 'bemoeien met'?
Het enige ( vind ik) wat enigszins op bemoeien lijkt is een evt. vakantie + wat nazoekdingen van enkele forummers.
De rest is geen bemoeien met...en kan iedereen ook gewoon links laten liggen. Er is toch geen interactie met de families, woordvoerders enz. ?
Ik snap niet eens hoe iemand daar een gemene blik in kan zien. Laat het maar eens beoordelen door mensen die niet weten waar het over gaat (bijv. ondertitels afdekken en geluid uit als iemand Spaans verstaat). Dan moet ik nog zien dat ook maar één beoordelaar zonder vooroordelen tegen latino's het als gemeen zal omschrijven. Een blik van "tja"? Hij krijgt daar een domme vraag, waar inderdaad niet veel meer dan "tja.." op mogelijk is: hoe lang die tocht (van 2 dagen als je de weg kent) duurt als je de weg niet kent. Tja..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou gemeen, ik vind het eerder een blik van tja. Iedereen weet dat het fout is afgelopen.
Dat lijkt me niet, gezien de knip. Wat P. daarover zegt, zal wel zijn nadat E. hem die vraag gesteld heeft. Misschien wel tien minuten later. Hoeveel zie je van het gesprek? Een halve minuut? Ze hebben vast veel langer gepraat, dus er moet stevig geknipt zijn. Die blik hoeft dus niets te maken te hebben met wat P. over de afloop zegt.quote:Misschien heeft hij ook wel zijn eigen gedachtes/lokale verhalen gehoord over wat er met de meiden is gebeurt en werd dat even "gezien" in zijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |