SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke tochtjes:
[ Bericht 58% gewijzigd door kanovinnie op 24-01-2015 10:40:34 ]2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
volgens mij is het al ruim boven nulquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ligt een laag ijs op straat
morgen maar duurritje dan
gewicht verschil tussen composiet en carbon is niet groot, en de carbon versie heeft 2 kogel lagers en 1 naald lager , waar de composiet versie 1 kogel en 1 naald lager heeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:50 schreef Oksel het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp.. waarom is de normale versie net zo zwaar? Look keo Max 2 Is ook 130 gram.
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:39 schreef Patroon het volgende:
Ik denk dat je er voortaan beter af kan blijven
Precies, is gewoon kwestie van paar keer zien, dan proberen en veel geduld.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja
Hoewel, het is een kwestie van een paar keer fout doen, oplossen en daarna kun je het prima zelf
Net zoals banden verwisselen. De eerste keer duurde het lang, ging het moeilijk. Nu, nog geen week later, heb ik die handigheidjes er gewoon in zitten
Ja, ik sleutel er echt heel veel aanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:46 schreef poiuytr het volgende:
Volgens mij sleutel en lul je meer over je fiets dan dat je er op rijdt
En dat is nou juist precies de reden dat ik zoveel mogelijk zelf willen kunnen doenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:17 schreef Tommeke het volgende:
En daarom is een fiets bij de fietsenmaker ietsie duurder. Als je een goeie fietsenmaker heb fiets je er zo op weg!
Klopt. Daarbij is het ook leuk om zelf te doen. Ik heb eigenlijk mezelf alles met trial en error geleerd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
En dat is nou juist precies de reden dat ik zoveel mogelijk zelf willen kunnen doenOmdat ik een "internet fiets" heb, worden daarvoor logischerwijs kosten voor in rekening gebracht, maar daarnaast is het wel handig als je "ff" zelf iets kunt vervangen, af kunt stellen o.i.d. Alleen als je er weinig verstand van hebt, net als ik, dan wil dat wel eens niet helemaal goed gaan
Geen dank. Bij mij moesten er ook meerdere lagen op en beetje schuren. Zit nu al 2 jaar goed vast.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:38 schreef kaasplankje het volgende:
keesfietst:
Bedankt voor je tip met die blanke lak in de zitbuis. Ik heb het meteen aangenomen.
Er zitten nu 2 laagjes op en al een veel betere passing. Ik doe er vandaag nog 1 en dan zal het wel lukken denk ik.
Bedankt! En wat is het voordeel dan van de carbon variant?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:23 schreef dop het volgende:
[..]
gewicht verschil tussen composiet en carbon is niet groot, en de carbon versie heeft 2 kogel lagers en 1 naald lager , waar de composiet versie 1 kogel en 1 naald lager heeft.
dubbel kogel lager aan de aandrijfzijde, dus je zou verwachten dat de lagering beter / sterker is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bedankt! En wat is het voordeel dan van de carbon variant?
RealBizkit666 ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:07 schreef Oksel het volgende:
Nou, voor een paar buck wil ik wel bangen..
Deze mannen ook.
Die zijn dus écht zwaar de lul..
Hoe heet die usert uit Limboland ook al weer? Die Belkinheld?
net ook klein rondje gemaakt , maar nat en veel pekel en vuil op de weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:10 schreef ratatat het volgende:
Wat een heerlijk fietsweer was het vandaag zeg. Even lekker een rondje kunnen doen in het mooie zonnetje.
Ja, zag redelijk wat luitjes op hun zomerfiets rijden. Lijkt me dan wel een beetje zonde van het materiaal. Ben zelf maar op m'n hybride/fitness ding gegaan met spatborden erop.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:12 schreef dop het volgende:
[..]
net ook klein rondje gemaakt , maar nat en veel pekel en vuil op de weg.
wel prima fietsweer , niet koud en een zonnetje
Maak je maar geen zorgen hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:07 schreef Oksel het volgende:
Nou, voor een paar buck wil ik wel bangen..
Deze mannen ook.
Die zijn dus écht zwaar de lul..
Hoe heet die usert uit Limboland ook al weer? Die Belkinheld?
De laatste grammen besparing zijn altijd het duurste, en dan is 10 euro voor 12 gram geen gekke prijs hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:01 schreef Oksel het volgende:
Oh, dus soort kat in de zak gekocht zegmaar..Denk ik eens leuk koopje te scoren. Ach. 10 EUR duurder dan een standaard pedaal.
Ja ik ben van mening dat intensieve trainingen zoals HIT etc enkel doeltreffend is als de basis daarvoor goed is. Dus voldoende uren op of onder aerobe drempel. De meesten die met duurritten met circa 28gem thuiskomen zitten erboven.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:45 schreef No-P het volgende:
Ze komen bij die polarization trainingsartikelen terecht steeds terug op de review of presentaties van Seiler.
Ja die snelheid is natuurlijk afhankelijk van de omstandigheden. Ik ging ff uit van een solorit. Ik rij een duurrit in een groep van avg circa 30km/h op dezelfde intensiteit (vermogen) dan solo ongeveer circa 24-25km/h, ff uitgaan van ongeveer dezelfde omstandigheden. Kan dus iets meer of minder zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:15 schreef No-P het volgende:
Seiler geeft daarnaast als reden dat je simpelweg te vermoeid of nog niet hersteld bent om de intensieve trainingen op voldoende hoge intensiteit te doen als je de duurtrainingen te snel doet.
Ik denk overigens ook dat minder getrainden relatief meer hebben aan basis conditie training. Intensiteit is voornamelijk een extra impuls voor de goed getrainden om te verbeteren. Maar voor de meesten is het ideale trainingsschema niet echt van belang en gaat het voornamelijk om vermaak.
Snelheid is natuurlijk wel relatief. In een groepje kun je dat wel redden natuurlijk. Mijn 100km, vlakke rondje op de de TTfiets waarbij ik totaal geen last heb van verkeer of bochten red ik midden zomer ook in 30km/h op 70% maxhs (momenteel niet). Maar op de meeste rondjes is 28/h voor velen vrij vlot ja.
quote:"There's a difference between getting faster and showing the speed you already have but can't express due to fatigue/acute overreaching/chronic overtraining."
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef quinoahipster het volgende:
Op de mountainbike welteverstaan
quote:
En je kunt ook nergens gewoon Engels instellen toch?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat irritant zeg, Nederlands strava![]()
wordquote:Op zondag 25 januari 2015 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat irritant zeg, Nederlands strava![]()
Cassette is vertaald in "kettingkast"!
Weinig zin om te fietsen laatste weken. Laatste weken elke keer kleine rot blessures, weinig tijd of het is zoals afgelopen weekend pauper weer.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:46 schreef Patroon het volgende:
Net thuis van 3:15u. Mooi sportweekje van 11:18u op de fiets + 2uren kracht.
Eerste 3 weken 2015:
Tijd 33u 16m
Ritten 17
blessures is klote maar het weer afgelopen weekend was geen excuus. Heb dit weekend in totaal 6u kunnen trainen.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Weinig zin om te fietsen laatste weken. Laatste weken elke keer kleine rot blessures, weinig tijd of het is zoals afgelopen weekend pauper weer.
In andere delen van het land lag er wel meer sneeuw en dat is eigenlijk geen doen op de racefiets.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
blessures is klote maar het weer afgelopen weekend was geen excuus. Heb dit weekend in totaal 6u kunnen trainen.
Nou ik ook. Heb beroerd weinig motivatie laatste tijd. Slechts een uur of 42 op de teller staan sinds 1 januari.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Weinig zin om te fietsen laatste weken. Laatste weken elke keer kleine rot blessures, weinig tijd of het is zoals afgelopen weekend pauper weer.
Het was hier afgelopen weekend één grote glijbaan op de straat.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
blessures is klote maar het weer afgelopen weekend was geen excuus. Heb dit weekend in totaal 6u kunnen trainen.
Ja Gripper is zo te zien ook een luie bankhanger geworden. Zou maar trainen, Patty staat niet stilquote:Op zondag 25 januari 2015 19:16 schreef kaasplankje het volgende:
Het is ook omdat Gripper nu een waardeloze voorbereiding heeft op de GF Sportful omdat hij voordaags naar die bruiloft moet.
Ik heb nu helemaal geen uitdagingtrainingsmotivatie meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Veel zin in fietsen maar ook ik had last van een blessure. Waarschijnlijk een ontstoken spier in de bovenrug. Vandaag dan eindelijk weer gefietst, wel op de mountainbike over asfalt.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:01 schreef poiuytr het volgende:
Ik ook. Ben ook benieuwd hoe het met mij gaat vergeleken met Marmotte enzo. Ik maak er iig geen doel van. Zie het wel.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
Zou het knap van hem vinden if not Pat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Gok dat het afhangt van je taalinstellingen (browser) ?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
En je kunt ook nergens gewoon Engels instellen toch?Ik heb er iig al naar zitten zoeken
Kutweer dusquote:Op zondag 25 januari 2015 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
Weer
Verwachting
zondag 25 tot en met zaterdag 31 januari 2015
Vandaag en morgen
Over het algemeen veel bewolking en hier en daar valt wat motregen. Geleidelijk wordt de bewolking van het westen uit dikker en gaat het in de loop van de avond op uitgebreidere schaal (mot)regenen.
Ook vannacht valt er van tijd tot tijd motregen.
Morgen overdag nog steeds bewolkt en gaat het harder regenen.
De tweede helft van de week wat kouder met geregeld (winterse) neerslag.
Vooruitzichten
Wisselvallig en de eerste dagen perioden met regen.
De tweede helft van de week wat kouder met geregeld (winterse) neerslag.
Ja ik ga ook fototoestel meenemenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:03 schreef MarcoD het volgende:
Ik zie ook wel waar het schip strand, bezig met afstuderen en hopelijk half juni inleveren dus blijft een beetje schipperen met trainen enzo. Ik denk dat ik er gewoon een leuke dag fietsen van maak zonder al te hoge verwachtingen, genieten (van de omgeving etc) staat op de 1e plaats.
Oke, bedankt Hans.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:14 schreef Patroon het volgende:
Heb net ff mijn active topics gecheckt, dacht ff dat ik in "centraal homo's stellen zich voor" topic zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |