Ja, maar toch zo fragiel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
veel betere selectie op alle vlakken
Niet als BamiPowner het doetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kaapje op z'n tijd brengt al gauw gezelligheid
Dat heb je dan wel weer mooi gezegdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kaapje op z'n tijd brengt al gauw gezelligheid
Bamiquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet als BamiPowner het doet
Mexquote:
cute dat je niet durft uit te spreken dat ze verplicht zijn om kampioen te wordenquote:
dacht ikquote:
Ik doe iets niet goed danquote:
Uhm, dat is weer iets heel anders.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cute dat je niet durft uit te spreken dat ze verplicht zijn om kampioen te worden
quote:
ik noem het pessimistquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, dat is weer iets heel anders.
Daarnaast blijf ik een realist.
ik snap het nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een note lekken.
Jij had er dus 40-45 moeten hebben
Seriquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een note lekken.
Jij had er dus 40-45 moeten hebben
Veel concreter kan niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap het niet
kan je concreter zijn
Ja. Verder ga ik er niet op in anders krijg ik ook een ban.quote:
Niet helemaal maar dekt grotendeels wel jaquote:
Debiele reden natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet helemaal maar dekt grotendeels wel ja
Ik in 2014 ongeveer 3 maanden ban.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:09 schreef Heatseeker het volgende:
Heb in 10 jaar tijd 1 hele ban gehad. En geheel terecht ook.
ach danny kan sowieso al bizar slecht tegen kritiekquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
En omdat ie wat kritiek had op Danny omdat Danny zich totaal debiel opstelde in de zwarte pieten discussie.
Gedraag je dan ook boefje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik in 2014 ongeveer 3 maanden ban.
Matig wel.
en toch een beroemd gezichtquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:10 schreef Heatseeker het volgende:
Tevens maar 15 notes, en maar 16k posts.
Valt altijd wel mee.quote:
We hebben de perfecte opvolgster van Yvonne gevondenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
0 bans 7 notes, tijd om te rellen
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
0 bans 7 notes, tijd om te rellen
Kan niet, fokshop is stukquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:11 schreef Tjacka het volgende:
als ik een abbo had kon ik nu mijn notes bekijke
DANNY
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt altijd wel mee.
Een vergelijking met het regime waar mijn familie in is opgegroeid en ik mag 2 weken f5'en.
dat weet ikquote:
quote:
Ah ok nee dat is andere koek.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was in het land ten Oosten van Duitsland
dit is pertinent onwaarquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet nog wel dat tjacka communisme ging verdedigen in dm.
u high?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hm,wat? Ben het denk ik alweer vergeten..
Communisme dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was fors tegen het kapitalisme ja
hall0nquote:
Hij is in gesprek met mij via dm. Elkaars piemels vergelijken en zulks.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hm,wat? Ben het denk ik alweer vergeten..
quote:
En?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hij is in gesprek met mij via dm. Elkaars piemels vergelijken en zulks.
ben dommer gewordenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hier ging de discussie over toen
maar altijd kansloos
jij weet toch veel meer dan ik
quote:
Dacht ik alquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, ja
Was alweer uren geleden dus geen idee waar je het over had
Nee serieus zijn piemel is inderdaad iets anders dan de mijne.quote:
ook zo krom? of ben ik de enige?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee serieus zijn piemel is inderdaad iets anders dan de mijne.
Zijne of mijne?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ook zo krom? of ben ik de enige?
jaquote:
Normaal niet, ongezond ook niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Idk beide , ik vroeg me alleen af of ik wel normaal was.
Mijn is redelijk recht maar met mijn soepele heupen kan ik wel goed alle hoekjes rakenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Idk beide , ik vroeg me alleen af of ik wel normaal was.
Gelukkig,quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal niet, ongezond ook niet.
Jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig,
Nou heb ik nog een vraag. Ik ging laatst naar de WC waar ik me heb afgetrokken![]()
![]()
Later ging mijn zusje naar de WC, is ze nu zwanger?
proostquote:
Kan ik zo niet bepalen, te weinig informatie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig,
Nou heb ik nog een vraag. Ik ging laatst naar de WC waar ik me heb afgetrokken![]()
![]()
Later ging mijn zusje naar de WC, is ze nu zwanger?
Ik heb geen zusjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ik zo niet bepalen, te weinig informatie.
Of is dit codetaal voor "we doen aan incest, kun je dan ook zwanger raken?"
quote:
Achterop je puch rondreizen door Middelburgquote:
En je behoedde voor iedereen behalve Geo.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Achterop je puch rondreizen door Middelburg
Kut Tjackaquote:
hij zegt wat de rest van fok denktquote:
Geoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En je behoedde voor iedereen behalve Geo.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij zegt wat de rest van fok denkt
ja sorry te makkelijkquote:
ook wel hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles? Nah..
Maar ik klaag nietmet jou?
Trouwenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:30 schreef Heatseeker het volgende:
Inderdaad. Jullie zijn perfect samen. Ik mag toch wel op de bruiloft komen?
Als die er ooit komt ben je wat mij betreft uitgenodigd, voor de receptie (sowieso). De rest kijken we tegen die tijd wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:30 schreef Heatseeker het volgende:
Inderdaad. Jullie zijn perfect samen. Ik mag toch wel op de bruiloft komen?
Altijd zo uitbundig enzulksquote:
Kan altijd beterquote:
Ja klinkt goedquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:32 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Godsamme... Samenlevingscontractfeestje dan.
Lekker man.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd zo uitbundig enzulks
ik word emotioneelquote:Op maandag 10 juni 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#TeamInsomnia_ is een hecht team
Wij smoren onrecht en minachting in de kiem
Tjacka, Lavenderr en JanCees
Voor elke tegenstander een vrees
Mensen die het woord broederschap nog begrijpen
Als het moet zullen zij naar de glock grijpen
Wanneer ongeveer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man.
Heb datum al bijna gekozen.
Viel veel organisatiewerk.
Voorjaar 2016.quote:
ja achquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan altijd beter![]()
Zoals PSV die gewoon goed speelt en gaat winnen en kampioen worden ipv verliezen van Roda
Gewoon trouwen maar tegen niemand zeggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd zo uitbundig enzulks
hahahaha toen met voice gesprek op whatsappquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:34 schreef LittleBrownie het volgende:
ey tjacka
GC / [GRTD #3071] op zoek naar een date voor LB O+
Jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahaha toen met voice gesprek op whatsapp
Dan pasquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voorjaar 2016.
Onder voorwaarde dat mijn hersenen meewerken.
Vorige zomer 6 weken VS.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Het is gewoon achterlijk duur, ga liever van dat geld reizen.
quote:
Met de trein? Huehuehuequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Het is gewoon achterlijk duur, ga liever van dat geld reizen.
Ja is veel werk man.quote:
goede oude tijdquote:
Geen idee, ik ken je vrouw niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorige zomer 6 weken VS.
Nu trouwen.
Niets mis mee.
Het feest kan beginnenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Nu wordt het pas een feest
Toen had je al met cachie hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goede oude tijd
wat hadden we toen een spannende romance
van toch zeker wel twee uur
Groot feest ja?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja is veel werk man.
Moeten in zomer verhuizen. In herfst/winter is maar kut.
En er moet familie over heel europa uitrukken
ja enquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toen had je al met cachie hoor
Jhaliquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en
ik heb toen ook nog heftige whatsapp gesprekken met jhali gehad
Wilt zij dat dan vooral?quote:
watquote:
onder haar 12e accountquote:
Is bij ons ook zo, denk alleen niet dat ik dat zou doenquote:
Als het zo is als bij The Moaning Of Lifequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is bij ons ook zo, denk alleen niet dat ik dat zou doen
Ik heb weinig keuze.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is bij ons ook zo, denk alleen niet dat ik dat zou doen
Niks bijzonders, je kan ook makkelijk een wedding crashen. Gratis eten en een goed feestjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het zo is als bij The Moaning Of Life![]()
![]()
.. 5000 man waren er uitgenodigd..
Osuchi, Fairydust, weet ik het.quote:
Jhali en een nieuwe kloonquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Osuchi, Fairydust, weet ik het.
Why?quote:
Lixue was het.quote:
Is hindiquote:
geen fapje op Dearest gemacht?quote:
Zojuist nog 450, dat was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geen fapje op Dearest gemacht?
DrNick stalkte haar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DrNick heeft meer dan dat gedaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoiets had ik vernomen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick heeft meer dan dat gedaan![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoiets had ik vernomen.
DrNick is een speciale jongen.
Ja wat zei ik nou eigenlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had die avond echt buikpijn van het lachen
Pls no.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Je kan d'r nog altijd doen Nick
weet ik niet meerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja wat zei ik nou eigenlijk![]()
Nawhquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker in het kwakkie van wp roeren
quote:Frightening, so fucking frightening...
Ik nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat moest toen
ik ga hem wel bijwerken
denswill staat er ook nog in
ja zag laatst die piccasquote:
Van Nick?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zag laatst die piccas
koekoek
moet je niet willen maat
Ze stuurde mij een foto van haar vagijn op Snap.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zag laatst die piccas
koekoek
moet je niet willen maat
Die plopper heeft het niet echt meer in Damsko he?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat moest toen
ik ga hem wel bijwerken
denswill staat er ook nog in
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:47 schreef Heatseeker het volgende:
Komt Spaghettivreter hier nog wel eens?
ah jaquote:
ja dat heb ik dus ook gezienquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze stuurde mij een foto van haar vagijn op Snap.
srslyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
was hij er nog maarquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plopper heeft het niet echt meer in Damsko he?
spannend.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Horny Mikey maakt jullie kampioenquote:
hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Was net blue waffle.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
spannend.
waren er blauwe dingen zichtbaar?
True. Ik was jong en onbezonnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Nog steeds niet erger dan TC fapsessie Nick
A real gentleman does not watch vagijnpics and tell.quote:
altijd beter dan die tyfus moisanderquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horny Mikey maakt jullie kampioen
Dat was razende apenaids.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha
stuur (niet)word je niet vrolijk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Voor ebola maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
A real gentleman does not watch vagijnpics and tell.
Stuurde ze die jou random dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor ebola maak ik een uitzondering.
bruh.quote:
ik denk dat ze er 3 euro voor wilde.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuurde ze die jou random dan?
Dat weet je wel, je fapt er waarschijnlijk regelmatig opquote:
Ik kan me niet voorstellen dat ik warm loop voor een naaktfoto van Dearest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet je wel, je fapt er waarschijnlijk regelmatig op
Of had ze echt een hele lelijke speklappen?
Kan niet eens, hij blijft een error geven "Too big"quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Heatseeker het volgende:
Geo4kant stop eens met sturen van je penor in DM.
Hoe is t met je chickquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik warm loop voor een naaktfoto van Dearest.
quote:
Heb ze (gelukkig) niet meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet je wel, je fapt er waarschijnlijk regelmatig op
Of had ze echt een hele lelijke speklappen?
dearest.rar wordt de nieuwe hypequote:
You can zip it (snap je hem em em mm?)quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan niet eens, hij blijft een error geven "Too big"
Teveel ingezoomd?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan niet eens, hij blijft een error geven "Too big"
met haar goedquote:
Nee pls dontquote:
Good to hearquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met haar goed
met ons ook verder hoor
Ik kreeg niet eens een extra punt daarvoorquote:
tikken nu bijna de 3 maandjes aanquote:
Francke in de kliko dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een extra punt daarvoor
Tijd gaat snel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tikken nu bijna de 3 maandjes aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
"Windowsssss"quote:
Haar fantasie doet vast wonderen.... Weet je wat laat ook maar ik ga hier niet inmengen. (haha toch weer een woordgrapje)quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Haar fantasie doet vast wonderen.... Weet je wat laat ook maar ik ga hier niet inmengen. (haha toch weer een woordgrapje)
"Als wij hier Macs hadden zou het allemaal veel sneller werken"quote:
Wie sluit zijn computer dan ook afquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Als wij hier Macs hadden zou het allemaal veel sneller werken"
Oh, ze hebben Windows 7 nu, en de computers doen er 1 minuut over om op te starten
10/15 minuten bezig zijn met de pc voordat de les daadwerkelijk begintquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ze hebben Windows 7 nu, en de computers doen er 1 minuut over om op te starten
Heel, heel, heel slechte zaak.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:00 schreef Tjacka het volgende:
inso wat vind jij van het bijdrukken van geld door de ecb
ik heb een chromebookquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh god daar krijg ik straks ook mee te maken, alleen dan met de test, ja jullie hebben een uur om dit te fixen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
10/15 minuten bezig zijn met de pc voordat de les daadwerkelijk begint
intensquote:
Als iemand die wel eens met Macs op school gewerkt heeft. Nee. Nee nee nee. Oh god nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh god daar krijg ik straks ook mee te maken, alleen dan met de test, ja jullie hebben een uur om dit te fixen.
Wij hebben VS jaren uitgelachen met hun economisch beleid. (Hoewel ik het een fantastisch land vind)quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bassischool-economie lijkt mij
ik snap er echt niks van
Leuk toch die puzzelsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh god daar krijg ik straks ook mee te maken, alleen dan met de test, ja jullie hebben een uur om dit te fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |