tikken nu bijna de 3 maandjes aanquote:
Francke in de kliko dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een extra punt daarvoor
Tijd gaat snel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tikken nu bijna de 3 maandjes aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
"Windowsssss"quote:
Haar fantasie doet vast wonderen.... Weet je wat laat ook maar ik ga hier niet inmengen. (haha toch weer een woordgrapje)quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Haar fantasie doet vast wonderen.... Weet je wat laat ook maar ik ga hier niet inmengen. (haha toch weer een woordgrapje)
"Als wij hier Macs hadden zou het allemaal veel sneller werken"quote:
Wie sluit zijn computer dan ook afquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Als wij hier Macs hadden zou het allemaal veel sneller werken"
Oh, ze hebben Windows 7 nu, en de computers doen er 1 minuut over om op te starten
10/15 minuten bezig zijn met de pc voordat de les daadwerkelijk begintquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ze hebben Windows 7 nu, en de computers doen er 1 minuut over om op te starten
Heel, heel, heel slechte zaak.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:00 schreef Tjacka het volgende:
inso wat vind jij van het bijdrukken van geld door de ecb
ik heb een chromebookquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh god daar krijg ik straks ook mee te maken, alleen dan met de test, ja jullie hebben een uur om dit te fixen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
10/15 minuten bezig zijn met de pc voordat de les daadwerkelijk begint
intensquote:
Als iemand die wel eens met Macs op school gewerkt heeft. Nee. Nee nee nee. Oh god nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh god daar krijg ik straks ook mee te maken, alleen dan met de test, ja jullie hebben een uur om dit te fixen.
Wij hebben VS jaren uitgelachen met hun economisch beleid. (Hoewel ik het een fantastisch land vind)quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bassischool-economie lijkt mij
ik snap er echt niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |