Zal morgen thuis ff luisteren.quote:
Ben in 2 jaar 96 uur in Nederland geweest.quote:
Joa het is lang geleden. Kom anders wat vaker kijken hier weer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Erg goed! Goed je weer te zien/spreken man.
ajax danquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
wtfff lady gaga telephone clip is al bijna 5 jaar geleden release
herinner me nog als dag van gister
Hoe kun je daar respect voor hebben?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax dan
ik heb echt diep respect voor psv als die geen kampioen worden
dat zou echt een hele prestatie zijn
al zie ik het hun ook zo doen trouwens
Jij komt altijd binnen met een gifjequote:
Dat is het ook in de mickey mouse competitie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Je doet net alsof het gemakkelijk moet zijn.![]()
Allemaal tienersletjes in je familie?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die is bijna even oud als mn oma
Doe normaal?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Allemaal tienersletjes in je familie?
veel betere selectie op alle vlakkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kun je daar respect voor hebben?Je doet net alsof het gemakkelijk moet zijn.
![]()
PSV is gewoon onstabiel, kan ook zomaar 3/4 wedstrijden achter elkaar fout staan en dan staan ze ver achter.
Ga mijn best doen maar ik beloof niks. Heb me wel gelijk voor de meet ingeschreven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Joa het is lang geleden. Kom anders wat vaker kijken hier weer.
Wel een spetterend binnenkomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij komt altijd binnen met een gifje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |