abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149012187
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit dus. Die zijn unisex. En ruim.
Lekker is dat. Daarnaast hou je zo ook plaatsen bezet die voor invaliden nodig zijn.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:14:33 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149012188
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Serieus? Wtf. Institutioneel seksisme. :')
Misschien moet je je eerst eens afvragen waarom dat is ingesteld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_149012212
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien moet je je eerst eens afvragen waarom dat is ingesteld.
Een wet die voortkomt uit een patriarchaal sentiment denk ik. Maar goed, ik ben wel benieuwd waarom het is ingesteld inderdaad.
pi_149012223
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:D

Ach ja, bij je partner is het toch ook gewoon om elkaar wel eens naakt te zien zonder dat het een seksuele lading heeft? Ik kan me geen schoonheid voorstellen in de akwardness die het anders zou opleveren.
Jawel, maar ondanks dat het dan geen seksuele lading heeft, is/blijft het op een bepaalde manier nog steeds wel intiem. Juist omdat je dus ook niet bij iedere man naakt wil zijn. :)
Tails tell tales
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:17:10 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149012278
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Een wet die voortkomt uit een patriarchaal sentiment denk ik. Maar goed, ik ben wel benieuwd waarom het is ingesteld inderdaad.
Misschien wel uit emancipatoir oogpunt.
pi_149012314
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien wel uit emancipatoir oogpunt.
Kun je daar meer informatie over geven? Mag ook met linkjes. :)

Veel bedrijven hebben geen gescheiden toiletten meer. Zij zijn dus in overtreding?
pi_149012335
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Lekker is dat. Daarnaast hou je zo ook plaatsen bezet die voor invaliden nodig zijn.
Invaliden kunnen vaak ook wel even wachten. Alsof transgenders met tientallen tegelijk in de rij staan en uren nodig hebben om te poepen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149012378
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je bent nog maar scholier/student, maar als je straks ooit gaat meedraaien in de grote mensenwereld zal het je vast opvallen dat er geen lange wachtrijen voor invalidentoiletten zijn.
pi_149012459
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je bent nog maar scholier/student, maar als je straks ooit gaat meedraaien in de grote mensenwereld zal het je vast opvallen dat er geen lange wachtrijen voor invalidentoiletten zijn.
Pff, weer zo'n persoonlijke vijandige toon. Vind je dat nou echt nodig? We zijn op een internetforum en anoniem, maar dat is geen reden om onbeschaafd te doen.

Het is niet voor niets dat er geen lange wachtrijen voor invalidentoiletten zijn. Dat komt omdat iedereen die niet gehandicapt is het niet in zijn hoofd haalt om daar te plassen.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:23:37 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149012464
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kun je daar meer informatie over geven? Mag ook met linkjes. :)

Veel bedrijven hebben geen gescheiden toiletten meer. Zij zijn dus in overtreding?
Ik heb niet gezocht, maar mijn gezonde verstand zegt dat het ingesteld is toen het gewoner werd dat vrouwen gingen werken.

http://www.arbo-online.nl(...)ng%20arbeidsplaatsen
pi_149012494
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Pff, weer zo'n persoonlijke vijandige toon. Vind je dat nou echt nodig? We zijn op een internetforum en anoniem, maar dat is geen reden om onbeschaafd te doen.

Het is niet voor niets dat er geen lange wachtrijen voor invalidentoiletten zijn. Dat komt omdat iedereen die niet gehandicapt is het niet in zijn hoofd haalt om daar te plassen.
Dat valt nog eens vies tegen. Als je er gebruik van moet maken, weet je hoe kut het is: vaak moet je wachten op mensen die niet gehandicapt zijn. Als dit transgenders zijn en geen gebruik willen maken van de gewone wc's kan ik het me voorstellen, maar vaak zijn het dozen die niet willen wachten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149012498
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb niet gezocht, maar mijn gezonde verstand zegt dat het ingesteld is toen het gewoner werd dat vrouwen gingen werken.

http://www.arbo-online.nl(...)ng%20arbeidsplaatsen
Oké, destijds wel een nobel doel, maar tegenwoordig achterhaald in mijn ogen. Maar nu heeft het al wat meer context. :)
pi_149012502
quote:

[..]

Eens. ^O^
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:29:50 #284
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_149012632
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:20 schreef robin007bond het volgende:
We hebben aparte kleedkamers voor vrouwen en mannen, eveneens aparte toiletten. Bij kleedkamers kan ik me er nog wel wat bij voorstellen, maar eigenlijk is dat toch ook niet meer van deze tijd? Je hebt ook homo's en lesbiennes die op dezelfde manier naar je lichaam zouden kijken als een hetero van het andere geslacht.

Transgenders voelen ook vaak ongemak bij het bepalen in welke ruimte ze moeten omkleden of naar het toilet gaan.

Eigenlijk is dit toch gewoon achterhaald? Waarom niet gewoon één kleedkamer voor beide geslachten en één type toiletruimte? Waarom dat onderscheid? Tegenwoordig is dat toch helemaal niet meer nodig?

Als dit topic niet hier thuishoort, dan mag het verplaatst worden uiteraard. :P
Als ik me bij vrouwen omkleed beginnen ze meteen te soppen als ze mijn gigantische lul zien. Verpleegsters hebben daar ook last van gehad, daarom komen er in het vervolg nog maar enkel mannelijke verplegers mij helpen. Hebben ze een aantekening van gemaakt in mijn dossier.
pi_149012699
quote:

Hoe kom je daar nou weer bij? Invalidentoiletten worden regelmatig gebruikt door niet gehandicapten, vooral kerels die moeten kakken gaan daar vaak naar toe. Omdat ze hun stank niet willen delen met andere kerels blijkbaar.
pi_149012754
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:33 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Invalidentoiletten worden regelmatig gebruikt door niet gehandicapten, vooral kerels die moeten kakken gaan daar vaak naar toe. Omdat ze hun stank niet willen delen met andere kerels blijkbaar.
Die zijn dan geen knip voor de neus waard naar mijn mening. :)
pi_149012756
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, zelf voel ik me daar ook helemaal niet gemakkelijk bij en plas daarom nooit in van die pisbakken.
Echt? Dat is altijd zo geweest, bang ze iets wegkijken ofzo? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:35:32 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149012764
quote:

[..]

meestal omdat die een stuk schoner en beter voorzien zijn....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149012774
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:29 schreef betyar het volgende:

[..]

Als ik me bij vrouwen omkleed beginnen ze meteen te soppen als ze mijn gigantische lul zien. Verpleegsters hebben daar ook last van gehad, daarom komen er in het vervolg nog maar enkel mannelijke verplegers mij helpen. Hebben ze een aantekening van gemaakt in mijn dossier.
'Betyar lijdt aan grootheidswaanzin en hallucineert.'
pi_149012827
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Echt? Dat is altijd zo geweest, bang ze iets wegkijken ofzo? :?
Altijd zo geweest.

Het is vooral omdat ik altijd even afdep met een toiletpapiertje na het plassen. Dat is hygiënischer.

Bij de urinoirs heb ik nog nooit toiletpapier gezien.
pi_149012833
quote:

[..]

? _O-
pi_149012901
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:35 schreef Re het volgende:

[..]

meestal omdat die een stuk schoner en beter voorzien zijn....
Ze zijn erg groot, met een trekmachanisme om de deur te kunnen openen. Wat si er beter voorzien volgens jou?
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:41:42 #293
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_149012938
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

'Betyar lijdt aan grootheidswaanzin en hallucineert.'
:P
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:47:38 #294
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149013107
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ze zijn erg groot, met een trekmachanisme om de deur te kunnen openen. Wat si er beter voorzien volgens jou?
er is meestal gewoon wc papier aanwezig en ze zijn schoner en meer mogelijkheden om je handen te wassen omdat ze minder worden gebruikt, en ze zijn uniseks...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149013296
quote:

[..]

Fout, ik ga per definitie naar een invaliden toilet als dat beschikbaar is. Het is nl een aangepast toilet, maar niet verboden voor anderen.
pi_149013331
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:53 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Fout, ik ga per definitie naar een invaliden toilet als dat beschikbaar is. Het is nl een aangepast toilet, maar niet verboden voor anderen.
Niks mis mee. In de meeste gebouwen is er wel een unisex toilet aanwezig :)
pi_149013359
Ik heb trouwens nooit een rij meegemaakt voor een invaliden toilet, maar zou wel een invalide voorrang geven in zo´n geval.
pi_149013376
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:55 schreef Alentejana het volgende:
Ik heb trouwens nooit een rij meegemaakt voor een invaliden toilet, maar zou wel een invalide voorrang geven in zo´n geval.
Niet alle mensen zijn zo beschaafd ;(
pi_149013400
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niks mis mee. In de meeste gebouwen is er wel een unisex toilet aanwezig :)
In de meeste kroegen en bioscopen niet, omdat volgens mij ook de horeca wet daar iets over heeft. Ik zal eens kijken wat ik daar over kan vinden.
pi_149013459
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:57 schreef Alentejana het volgende:

[..]

In de meeste kroegen en bioscopen niet, omdat volgens mij ook de horeca wet daar iets over heeft. Ik zal eens kijken wat ik daar over kan vinden.
Voor zover ik weet in bijna elke bioscoop wel. Ook vaak in restaurants :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')