quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
quote:
dat jij je neus nog durft te laten zien hier.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga naar je supportershome toe joh gek
Ga eens weg joh, je weet dat men niet echt op dit soort dingen zit te wachten hier. Straks moet tante Corrie weer boos worden en dan is iedereen verdrietigquote:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 22-01-2015 om 19:00:10Wigan heeft het geld voor Mitchell Te Vrede bij elkaar. Zo meer op @VI_nl #Feyenoord reageer retweet
KOEKOEKtwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 17:31:39JD Stouten in #FCRijnmond: 'Kans dat Mitchell Te Vrede naar Wigan gaat is klein. Club heeft gevraagde bedrag niet bijeen.' #Feyenoord reageer retweet
Blijkbaar kan je dat niet. Lekker voorbeschouwen in het Ajaxtopic als je dat met plaatjes van Ajax wil doen, daar is het er voorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon voorbeschouwen op zondag?
Krabby op zijn bestquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 22-01-2015 om 19:00:10Wigan heeft het geld voor Mitchell Te Vrede bij elkaar. Zo meer op @VI_nl #Feyenoord reageer retweet
KOEKOEKtwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 17:31:39JD Stouten in #FCRijnmond: 'Kans dat Mitchell Te Vrede naar Wigan gaat is klein. Club heeft gevraagde bedrag niet bijeen.' #Feyenoord reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
waarom ruikt ie aan zn bovenlip ? met zn grote neus mot je toch alles wel kunnen ruikenquote:
Het is Morendo, die jongen heeft het al zwaar genoeg, laat hem maarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal het nooit begrijpen dat mensen het blijkbaar allemaal zo hoog zit en ze zo weinig te doen hebben dt ze hier een beetje plaatjes lopen te posten om reacties uit te lokken. Dan moet je wel een heel sip leven hebben
Godverquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
quote:
quote:
Ajacieden die zo nodig hier plaatjes komen posten om te stoken, daarom "zucht".quote:
geef ze banquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajacieden die zo nodig hier plaatjes komen posten om te stoken, daarom "zucht".
Ja, nuttig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajacieden die zo nodig hier plaatjes komen posten om te stoken, daarom "zucht".
Je bent zelf nuttig.quote:
Soms.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever Drenthen naar Turkije dan Turken naar Drenthe #PVV
Hij heet Drenthe. Royston Drenthe.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever Drenthen naar Turkije dan Turken naar Drenthe #PVV
Wie?quote:
O bedankt, dit wist ik niet. Heb je meer van die leuke, interessante weetjes voor de échte kennerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heet Drenthe. Royston Drenthe.
Ja, maar wat moet jij daar mee?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O bedankt, dit wist ik niet. Heb je meer van die leuke, interessante weetjes voor de échte kenner
Hier een grappig filmpje over Drenthequote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O bedankt, dit wist ik niet. Heb je meer van die leuke, interessante weetjes voor de échte kenner
Doet dat nou pijn, als je in die statistieken zo duidelijk ziet dat PSV het beduidend beter heeft gedaan dan ajax over die afgelopen jaren sinds het laatste kampioenschap van Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:07 schreef Morendo het volgende:
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Bedoel je dit, of zo?
Adres: Apollolaan 138, 1077 BG Amsterdam, Nederlandquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:09 schreef Morendo het volgende:
Hier zijn meer nobodies dan na de bombardementen op Rotterdam.
Ik ga weer iets nuttigs doen met mijn leven.
De maker van die site heeft trouwens wel hulp nodig. Dit is geen gezond gedrag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:07 schreef Morendo het volgende:
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Bedoel je dit, of zo?
Wat zal die vent wel niet verdienen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
DIRKIE KUYT DIE HOORT OP ZUIDquote:Dirk Kuyt wordt al enkele transferperiodes in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord. De oud-Feyenoorder staat momenteel onder contract bij het Turkse Fenerbahce, maar dit contract loopt aankomende zomer af. De aanvaller zou zelf graag willen terugkeren naar de Rotterdamse club.
"Dirk (Kuyt, red.) wil graag terug naar Nederland”, zegt Jan Dirk Stouten in FC Rijnmond. "Hij wil dat zijn kinderen naar school gaan in Nederland. De afgelopen jaren heeft hij veel gesproken over een terugkeer, maar dat doet hij nu niet zo vaak meer. Hij wacht op een belletje van Martin van Geel.”
quote:Ajax-trainer Frank de Boer zou het heel erg triest vinden als het supportershome is aangestoken. Het 'honk' naast de Arena brandde vrijdagmorgen bijna volledig af.
"Rivaliteit en grapjes zijn leuk en dat hoort erbij. Maar als er sprake is van brandstichting dan zou dat heel erg triest zijn", aldus De Boer vrijdagmiddag op de persconferentie in de aanloop naar de Klassieker van zondag.
"Van andermans spullen blijf je af. Het home had veel emotionele waarde voor supporters. Er hingen shirtjes die zijn geschonken door oud-spelers als Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar. Heel jammer dat die nu verloren zijn gegaan."
"Daarnaast kwamen er voor en na de wedstrijd veel mensen naar het supportershome. Waar moeten zij nu heen? Het weer nodigt ook niet echt uit om buiten te gaan staan."
De Boer hoopt wel dat er geen negatieve reacties van Ajax-supporters richting Feyenoord komen. "Er is niets bewezen. Mocht blijken dat dit een bewuste actie was dan moet iedereen zijn verstand erbij houden."
"Maar het bewijst in elk geval wel dat het een goede keuze is om geen uitsupporters toe te laten bij de Klassieker. Ik snap de burgemeesters."
1200 keer gebeld
Feyenoord wees er vrijdag op dat het nog te vroeg is om een dader aan te wijzen voor de brand. "We hebben wel even contact gehad met Ajax, maar laat duidelijk zijn dat de oorzaak van de brand nog onbekend is", aldus een woordvoerder van de Rotterdamse club.
"Voor hetzelfde geld is er kortsluiting in de koelkast of zoiets. Maar mocht straks wel blijken dat Feyenoord-fans er iets mee te maken hebben, dan hebben wij slechts het algemene standpunt dat er alleen op sportief gebied rivaliteit moet zijn. En verder moet je gewoon van elkaars spullen afblijven. Maar nogmaals, dat is heel prematuur."
De Boer zelf werd de afgelopen dagen niet met rust gelaten. Zijn telefoonnummer kwam in handen van Feyenoord-supporters, waardoor hij aan de lopende band gebeld werd.
"Op een gegeven moment stond mijn nummer ook op internet en toen was het hek van de dam. En als je dan 1200 keer op een dag gebeld wordt, is dat wel een beetje irritant", reageerde De Boer laconiek.
"Het begon om 's ochtends zeven uur tot ik 's avonds om een uur of acht een ander nummer kreeg. Ik heb twee keer opgenomen en kreeg wat verwensingen naar mijn hoofd."
"Ook via WhatsApp kreeg ik het een en ander te horen. Een beetje triest. Ze hebben blijkbaar niet veel te doen."
Krabby, man man man man.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godver![]()
Het bericht dat je wist dat zou komen...
Donder lekker op man met dit soort idiote verwijzingen naar de oorlog.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:09 schreef Morendo het volgende:
Hier zijn meer nobodies dan na de bombardementen op Rotterdam.
Ik ga weer iets nuttigs doen met mijn leven.
Diequote:
Zuchtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Kanker lekker op man met dit soort idiote verwijzingen naar de oorlog.
Fucking debiel.
Er is gewoon serieus een site die dat bijhoud?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doet dat nou pijn, als je in die statistieken zo duidelijk ziet dat PSV het beduidend beter heeft gedaan dan ajax over die afgelopen jaren sinds het laatste kampioenschap van Feyenoord.
*bijhoudtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is gewoon serieus een site die dat bijhoud?
Dit begint echt pijnlijk genant te worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
Hier gestopt met lezenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
Het magische van zo'n klassieker is er zo'n beetje af langzamerhand. We zijn inmiddels sub-topper van Nederland
Aangezien het in de ArenA zelfs met de klassieker een kansloze bedoening is is dat nooit echt een Klassieker geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
Het magische van zo'n klassieker is er zo'n beetje af langzamerhand. We zijn inmiddels sub-topper van Nederland, geen uit-supporters en er staat niet echt wat op het spel. Dat is wel eens anders geweest.
We gaan het allemaal wel meemaken, maar gezien onze magere prestaties tegen de betere teams van de Eredivisie bovenop het feit dat we het 9 van de 10 keer het afleggen tegen Ajax heb ik niet echt de verwachting dat dit jaar een uitzondering zal zijn.
Hoop dat Rutten het eens gaat realiseren en de waardeloze spelers vervangt met de spelers die nog geld op kunnen leveren. Volgend jaar weer een kans.
Dat klopt, Feyenoord - Ajax is toch een stuk "specialer" dan andersom. Toch blijft het een apart affiche ondanks dat het niet echt meer rivalen van elkaar zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aangezien het in de ArenA zelfs met de klassieker een kansloze bedoening is is dat nooit echt een Klassieker geweest.
Al geeft die nsbeer misschien wat extra lading dit jaar, maar ik hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat klopt, Feyenoord - Ajax is toch een stuk "specialer" dan andersom. Toch blijft het een apart affiche ondanks dat het niet echt meer rivalen van elkaar zijn.
In de kleedkamer en bij de opstootjes geheid, zeg ik je.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:36 schreef Scrummie het volgende:
Begin me wel zorgen te maken man, over zondag. We gaan Wes missen, ik zeg het je.
Dit zei Loek ook al een paar jaar terug. Weet je niet zeker dat je uit Raalte komt?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
Het magische van zo'n klassieker is er zo'n beetje af langzamerhand. We zijn inmiddels sub-topper van Nederland, geen uit-supporters en er staat niet echt wat op het spel. Dat is wel eens anders geweest.
We gaan het allemaal wel meemaken, maar gezien onze magere prestaties tegen de betere teams van de Eredivisie bovenop het feit dat we het 9 van de 10 keer het afleggen tegen Ajax heb ik niet echt de verwachting dat dit jaar een uitzondering zal zijn.
Hoop dat Rutten het eens gaat realiseren en de waardeloze spelers vervangt met de spelers die nog geld op kunnen leveren. Volgend jaar weer een kans.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:36 schreef Scrummie het volgende:
Begin me wel zorgen te maken man, over zondag. We gaan Wes missen, ik zeg het je.
Dit is niet serieus te nemen. Einde bericht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
Oh, daar komt het Loek grapje weer hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit zei Loek ook al een paar jaar terug. Weet je niet zeker dat je uit Raalte komt?
Sorry, Loek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, daar komt het Loek grapje weer hoor. Grappen en grollen met Happel
Vraag mij wel eens af wat er in die jaren is gebeurd, heb je een klap van de windmolen gehad? Pak 'em beet 5 jaar terug ten tijden van de Been periode herinner ik jou nog als een prima gozer, maar tegenwoordig lijk je het toonbeeld van de devaluatie van Feyenoord en dan laat ik je domme grappen voor het gemak nog buiten beschouwing.quote:
Oke, bedankt Loek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag mij wel eens af wat er in die jaren is gebeurd, heb je een klap van de windmolen gehad? Pak 'em beet 5 jaar terug ten tijden van de Been periode herinner ik jou nog als een prima gozer, maar tegenwoordig lijk je het toonbeeld van de devaluatie van Feyenoord en dan laat ik je domme grappen voor het gemak nog buiten beschouwing.
Heb eens een topic teruggelezen uit 2010 en kom terug op deze statement. Toen was je ook al zo'n halve gare die alles best vond en neerlegde bij de huidige situatie omdat het "niet beter kon". Hebben we toch gezien dat het na het ontslag van Been wel beter kon, hè.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag mij wel eens af wat er in die jaren is gebeurd, heb je een klap van de windmolen gehad? Pak 'em beet 5 jaar terug ten tijden van de Been periode herinner ik jou nog als een prima gozer, maar tegenwoordig lijk je het toonbeeld van de devaluatie van Feyenoord en dan laat ik je domme grappen voor het gemak nog buiten beschouwing.
Als ze kunnen evenaren wat ze in de Kuip lieten zien, dan is dit geen gek idee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:58 schreef asco het volgende:
Ik denk al de hele dag aan een knotsgekke 2-4.
Correcte score
2-4 71.00
Inzet EUR 10
Ja toch niet dan dit dat alles.
Is goed Loek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb eens een topic teruggelezen uit 2010 en kom terug op deze statement. Toen was je ook al zo'n halve gare die alles best vond en neerlegde bij de huidige situatie omdat het "niet beter kon". Hebben we toch gezien dat het na het ontslag van Been wel beter kon, hè.
Laten we het hopen. Mochten ze op voorsprong komen dan hoop ik wel dat ze blijven voetballen en niet zoals vorig jaar ineens terughoudend gaan spelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:58 schreef asco het volgende:
Ik denk al de hele dag aan een knotsgekke 2-4.
Correcte score
2-4 71.00
Inzet EUR 10
Ja toch niet dan dit dat alles.
Ok Loekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb eens een topic teruggelezen uit 2010 en kom terug op deze statement. Toen was je ook al zo'n halve gare die alles best vond en neerlegde bij de huidige situatie omdat het "niet beter kon". Hebben we toch gezien dat het na het ontslag van Been wel beter kon, hè.
Je kent GGMM toch wel?quote:
Meest zinnige wat ik je tot nu toe hier heb zien zeggen. Alsof je met een infantiel kind probeert te communiceren.quote:
Nobel streven, misschien wat voor 2016quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon kappen met dit achterlijk gezeik.
Ja, Loek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meest zinnige wat ik je tot nu toe hier heb zien zeggen. Alsof je met een infantiel kind probeert te communiceren.
Krabbezwatsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godver![]()
Het bericht dat je wist dat zou komen...
Was een mod hier, jood, haalde het bloed onder je nagels vandaan..quote:
Met wie zou ik dat moeten doen Loek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zitten jullie dan ook onderling dm'etjes te sturen
Happel ookquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Was een mod hier, jood, haalde het bloed onder je nagels vandaan..
Wijsheid komt met de jaren, mag aannemen dat je inmiddels op jouw leeftijd wel zelfstandig kan nadenken?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Met wie zou ik dat moeten doen Loek?
Mijn moeder plaatst dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren, mag aannemen dat je inmiddels op jouw leeftijd wel zelfstandig kan nadenken?
quote:
Gek genoeg zijn het de Ajacieden die hier het niveau omlaag halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
verwacht je dat dan
in een feyenoordtopic
Happel en Kiid zijn dus Ajacied.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn het de Ajacieden die hier het niveau omlaag halen.
Ik verwacht dat Ajax wint. Feyenoord doet leuk mee en staat uiteindelijk weer met lege handen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:21 schreef Tjacka het volgende:
Maar hoe denken jullie over de wedstrijd van zondag jongens?
Waarom zo negatief? Dit is het slechtste Ajax sinds jaren. De beste speler van Ajax is geblesseerd en Nijhuis fluit. Als je deze kans niet pak..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Ajax wint. Feyenoord doet leuk mee en staat uiteindelijk weer met lege handen.
Feyenoord valt altijd tegen in de Arena.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom zo negatief? Dit is het slechtste Ajax sinds jaren. De beste speler van Ajax is geblesseerd en Nijhuis fluit. Als je deze kans niet pak..
Ik ken iemand die hier geen problemen mee heeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:27 schreef Happel het volgende:
Het is ook zo fijn dat die mods hier zulk goed werk doen, vinden jullie ook niet. Beter heffen ze VBL op.
jij valt tegen als feyenoorderquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord valt altijd tegen in de Arena.
een kroeg?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:32 schreef Jimbo het volgende:
Stel je bent zondag in hilversum...waar ken je dan een beetje relaxed tv kijken?
naam?quote:
In de NOS-studioquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:32 schreef Jimbo het volgende:
Stel je bent zondag in hilversum...waar ken je dan een beetje relaxed tv kijken?
Sjek lijkt me waarschijnlijker #viesdikquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als die Tom Egbers er niet met zijn bolle harses voor staat.
Vind zelf Ajax - Feyenoord ook niet echt 'magisch', al is de voornaamste reden daarvoor dat we 9 van de 10x verliezen. Zelfs de ene keer dat je beter bent speel je nog gelijk tegen 10 man.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
Wtf post jij nou? Subtopper? Ben je een kloon van Shreyas ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wtf post jij nou? Subtopper? Ben je een kloon van Shreyas ofzo?
Het is nogal een zeikerd inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wtf post jij nou? Subtopper? Ben je een kloon van Shreyas ofzo?
Je zou haast denken dat het komkommertijd is.quote:'Ik heb er geen hekel aan of zo, maar als het niet hoeft, ga ik niet'
Gaston Taument is een van de Feyenoorders die Amsterdam bij voorkeur mijdt. De oud-speler van de Rotterdammers komt het liefst helemaal niet in de stad van de aartsrivaal Ajax, komende zondag de tegenstander van de Stadionclub.
"Ik heb er geen hekel aan of zo, maar als het niet hoeft, ga ik niet. Ik denk dat het twintig jaar geleden is geweest dat ik echt in de stad ben geweest. Dat was nog in mijn tijd als voetballer", zegt de 44-jarige jeugdtrainer van Feyenoord in het Algemeen Dagblad. Als Ajax-uit op het programma staat is hij er natuurlijk wel bij.
"Dan ga ik wel, ja. En uiteraard moet ik ook naar Schiphol als ik een vliegvakantie heb, maar verder... nee." Het jaarlijkse Life After Football-gala van Regi Blinker in de hoofdstad is ook niet aan hem besteed. "In van die trendy tentjes als de Harbour Club en zo. Hij stuurt me elk jaar keurig een uitnodiging, maar ik ga nooit."
Die was nog eens lelijk he. Zeker op latere leeftijd, met die terugtrekkende haargrens.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het komkommertijd is.
Staan er beeldschermen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:27 schreef Adelante het volgende:
F*ck, we zitten morgen op K: dat is achter dat fucking plexiglas niet?
Misschien dat ze het bij Feyenoord wel weer heel anders hadden gedaan, maar dat is gissen natuurlijk. Denk dat Ziyech niet had misstaan bij de traditionele top drie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:45 schreef Kuiver het volgende:
Mokotjo hoor je ook niks meer van sinds die weg is bij PEC en Ziyech speelt erg wisselvallend. Ben zo blij dat we Toornstra hebben gehaald ipv Ziyech
quote:Fred Rutten heeft een winterse versterking voor Feyenoord nog niet uit zijn hoofd gezet. De Rotterdamse club heeft na het vertrek van aanvallers Ruben Schaken en Wesley Verhoek mogelijk weer wat ruimte om een speler te halen.
"Ik ben van mening dat we altijd iets moeten doen als het nog kan. Mits er nog ruimte is natuurlijk", aldus Rutten, die het zondag met Feyenoord opneemt tegen aartsrivaal Ajax in de Arena. De transferperiode loopt nog tot en met 2 februari.
"Het is altijd afwegen of het een versterking voor de korte of de lange termijn is. Ik ben ook aan het overwegen om wat jonge talenten vaker bij de selectie te halen."
Veel trainers zeggen dat transfers tijdens het seizoen geen zin hebben, maar Rutten is het daar niet mee eens. "Dat leeft in de voetbalwereld, maar ik deel die mening niet. Een directe versterking kan ook goed zijn voor de lange termijn."
"Ik zal een voorbeeld geven. Bij FC Twente haalde ik ooit Edson Braafheid in de winterstop op bij FC Utrecht. Dat was eigenlijk voor de lange termijn, maar die deed het zo goed dat ik niet meer om hem heen kon."
Fladderen
Specifieke spelers die Feyenoord op het oog heeft wilde Rutten niet noemen, maar het is duidelijk dat de trainer nog wel een wensenlijstje heeft liggen. "Dan fladderen er meteen allemaal namen door mijn hoofd, maar ik weet momenteel niet of dat allemaal opties zijn."
"Als club zijnde moeten we altijd kijken naar hoe we beter kunnen worden. Ik begin met de ontwikkeling van jonge spelers, maar we moeten ook verder kijken."
"En in wedstrijden zoals deze tegen Ajax kan iemand altijd een hele zware blessure oplopen. Dat heb ik met Jonathan Reis bij PSV ook al eens meegemaakt."
Alleen al het feit dat hij niet wilde concurreren met Immers, omdat hij daardoor wellicht op een andere positie terecht kon komen maakt hem al compleet ongeschikt voor de top.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat ze het bij Feyenoord wel weer heel anders hadden gedaan, maar dat is gissen natuurlijk. Denk dat Ziyech niet had misstaan bij de traditionele top drie.
Omdat het oneerlijke concurrentie isquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat hij niet wilde concurreren met Immers, omdat hij daardoor wellicht op een andere positie terecht kon komen maakt hem al compleet ongeschikt voor de top.
Of gewoon omdat dit het beste systeem is voor Feyenoord, met Immers dus. Of zitten zowel Koeman als Rutten er gewoon naast?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het oneerlijke concurrentie is
Bij feyenoord zou messi het nog afleggen tegen immers
Want die messi oogt wat lui terwijl immers zo lekker werkt
Ze staan onder druk door iets of iemandquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Of gewoon omdat dit het beste systeem is voor Feyenoord, met Immers dus. Of zitten zowel Koeman als Rutten er gewoon naast?
Ja, want Tonny speelt alle wedstrijden zo vlekkeloos, kreeg vorig seizoen geen halfjaar lang krediet met kutwedstrijd na kutwedstrijdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze staan onder druk door iets of iemand
Die immers is namelijk zo kankertje slecht. En hij heeft vooral ongezond lang krediet gekregen de eerste 2 jaar.
En dan tonny niet opstellen
Immers heeft 2 jaar geblunderdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, want Tonny speelt alle wedstrijden zo vlekkeloos, kreeg vorig seizoen geen halfjaar lang krediet met kutwedstrijd na kutwedstrijd
Het zegt toch al genoeg dat je jezelf zo gaat verdedigen als er een random tweetje over jouw nieuws geplaatst wordt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Mr Krabs laat niet zo makkelijk vraagtekens bij zijn immer correcte informatie zetten.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Mr Krabs laat niet zo makkelijk vraagtekens bij zijn immer correcte informatie zetten.
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 11:41:16Mitchell Te Vrede nog lang niet van Wigan Athletic. #Feyenoord niet akkoord met bod van Engelse club. Spits gewoon op bank morgen. #ajafey reageer retweet
Is natuurlijk wel wat anders als dat Krabby beweerttwitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 11:46:13@FRFansNL Feyenoord vindt het bod op dit moment veel te laag. Zou een flink gat zitten tussen vraag en aanbod. reageer retweet
Zeker.quote:
Hij doet het steeds vaker wat een teken is dat het einde nabij is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zegt toch al genoeg dat je jezelf zo gaat verdedigen als er een random tweetje over jouw nieuws geplaatst wordt.
niet gezienquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:29 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand bevestigen dat dit doek er echt was bij de training?
lekker boeiendquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:29 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, was er.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:29 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, er zitten gekken in de harde kern van Feyenoord. Erg veelzeggend. Maar die hebben ze in a'dam ook. Dat hebben we bij de bekerfinale gezien. Is dit nieuws?quote:
we hebben ook hamas hamas gezongen.quote:
Lijkt me nu wel aannemelijker dat het door Feyenoorders is gedaan, ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, er zitten gekken in de harde kern van Feyenoord. Erg veelzeggend. Maar die hebben ze in a'dam ook. Dat hebben we bij de bekerfinale gezien. Is dit nieuws?
Uitstekende vergelijkingquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we hebben ook hamas hamas gezongen.
Als er dalijk een gaslek in je huis is, verdenk je ons dan ook gelijk ?
hij verdenkt het niet eens meer, hij weet het net als de telegraaf al zeker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we hebben ook hamas hamas gezongen.
Als er dalijk een gaslek in je huis is, verdenk je ons dan ook gelijk ?
Tja dat is een competitie op zichquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, er zitten gekken in de harde kern van Feyenoord. Erg veelzeggend. Maar die hebben ze in a'dam ook. Dat hebben we bij de bekerfinale gezien. Is dit nieuws?
Kunnen ze dat niet gewoon weer doen, meteen al die gekken eruitquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:44 schreef Caland het volgende:
Vroeger. Toen je gewoon nog met 50 tegen 50 op een weiland kon afspreken
Ik geloof niet erg in toeval neequote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij verdenkt het niet eens meer, hij weet het net als de telegraaf al zeker.
je denkt toch niet dat je als feyenoord hoolie zo slim bent om precies in deze week zo iets te doen ?quote:
Er gebeurt toch zo vaak iets vlak voor de Klassieker?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat je als feyenoord hoolie zo slim bent om precies in deze week zo iets te doen ?
Nee, dat doe je juist als niemand iets verwacht, dit is gewoon puur toeval of een andere club die lekker olie op t vuur wil flikkeren
en door hersenloos volk zoals de gemiddelde jood, lijkt dat nog goed te lukken ook
vroeger wel, tegenwoordig ligt het teveel aan banden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er gebeurt toch zo vaak iets vlak voor de Klassieker?
Maar goed, jij vindt dat spandoek niks zeggen, ik wel. Zal nog wel onderzocht worden
Nou ja dat daar een aantal krankzinnigen in zitten is inmiddels bekend maar zo erg zal het wel niet zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vroeger wel, tegenwoordig ligt het teveel aan banden.
Het zou mij niks verbazen zal het gewoon jullie vriendjes van 410 waren die denken slim te zijn
Het AD weet zo nu en dan nog wat zinnigs te melden.quote:"In Den Haag denkt men terug aan de brand in het supportershome van ADO Den Haag in 2006. Zeventig Ajax-fans staken toen het ADO-home in de fik. Tien ADO-fans raakten gewond. Het leidde tot woedende reacties van supportersgroepen uit heel Nederland. Dat Ajaxfans de brand in hun supportershome nu betitelen als 'laffe daad' wordt in veel steden daarom met hoongelach ontvangen." aldus het AD
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt me nu wel aannemelijker dat het door Feyenoorders is gedaan, ja.
Ik zie het verschil eigenlijk niet zo, maar je mag het me wel uitleggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef Heeinz het volgende:
En ik vind het platbranden van een supportershome en vernielingen in een stadion nog altijd heel wat anders
Blijft allemaal speculeren. En al weet justitie in welke hoek ze het moeten zoeken gaan ze het gewoon ouderwets in de doofpot stoppen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:26 schreef koosfransoos het volgende:
Zou me niks verbazen als die 410 kneusjes het gewoon zelf hebben aangestoken om weet ik veel wat voor reden.
quote:Teller kaartverkoop uitvak AS Roma naar 4200
Momenteel zijn er een kleine 4200 van de 4500 kaarten verkocht voor het uitvak van AS Roma. Sinds vandaag mogen ook gewone seizoenkaarthouders een kaartje kopen. Later komen ook nog houders van een Legioen clubkaart aan de beurt.
Lekker de verzekering opgelichtquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
'Joden ouderwets content met uitgebrande barak.'
LoekB = Ritmo he.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuk om te lezen dat LoekB. Dirk-Kuyt, JorienvdHerik en Ritmo hier nog steeds rondhangen.
aHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt me nu wel aannemelijker dat het door Feyenoorders is gedaan, ja.
En ik vind het platbranden van een supportershome en vernielingen in een stadion nog altijd heel wat anders
Kun je uitleggen wat het verschil is? Het is allebei diep triest. Vermeer had serieus gewond kunnen raken tijdens de bekerfinale. Het veld was aan die kant helemaal naar de tering. Daarnaast waren de WC's gesloopt en onder water gezet. In een wedstrijdje tegen fucking PEC Zwolle.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef Heeinz het volgende:
Gaat er niet om tegen wie, maar waar. Of ben je echt zo dom?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat het verschil is? Het is allebei diep triest. Vermeer had serieus gewond kunnen raken tijdens de bekerfinale. Het veld was aan die kant helemaal naar de tering. Daarnaast waren de WC's gesloopt en onder water gezet. In een wedstrijdje tegen fucking PEC Zwolle.
Oh ik keur die vernielingen rond de bekerfinale absoluut niet goed hoor. Maar wat zijn uiteindelijk de gevolgen geweest voor Feyenoord? Tuurlijk was er van alles vernield, maar uiteindelijk draaide Ajax daarvoor op. Hoe het onherstelbaar platbranden van een supportershome met alle emotionele waarde die daaraan vast zit daarmee te vergelijken valt vraag ik mij dan af.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat het verschil is? Het is allebei diep triest. Vermeer had serieus gewond kunnen raken tijdens de bekerfinale. Het veld was aan die kant helemaal naar de tering. Daarnaast waren de WC's gesloopt en onder water gezet. In een wedstrijdje tegen fucking PEC Zwolle.
In beide gevallen is het toch gewoon doelbewust de boel slopen. In het ene geval gaat het echter om het mooiste stadion van Nederland, in het andere geval om een soort bouwkeet met wat afzichtelijke vaantjes erin.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ik keur die vernielingen rond de bekerfinale absoluut niet goed hoor. Maar wat zijn uiteindelijk de gevolgen geweest voor Feyenoord? Tuurlijk was er van alles vernield, maar uiteindelijk draaide Ajax daarvoor op. Hoe het onherstelbaar platbranden van een supportershome met alle emotionele waarde die daaraan vast zit daarmee te vergelijken valt vraag ik mij dan af.
Herstelbare vs onherstelbare schadequote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
In beide gevallen is het toch gewoon doelbewust de boel slopen. In het ene geval gaat het echter om het mooiste stadion van Nederland, in het andere geval om een soort bouwkeet met wat afzichtelijke vaantjes erin.
Het is maar net hoe je het wilt bekijken ja. Ik zie er nauwelijks verschil in, jij wel. Dat mag hoor. Dikke prima. Ik neem dat er wel weer een nieuwe barak met afzichtelijke vaantjes ergens wordt neergezet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Herstelbare vs onherstelbare schade
Materiële vs emotionele schade
Debiel vs laf
Daders duidelijk vs anoniem
Tja
Nou ja ik bekijk het dan vooral vanuit het oogpunt dat het gedaan is als wraak voor die bekerfinale. Als je alle incidenten erbij pakt valt er helemaal niks goed te praten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het wilt bekijken ja. Ik zie er nauwelijks verschil in, jij wel. Dat mag hoor. Dikke prima. Ik neem dat er wel weer een nieuwe barak met afzichtelijke vaantjes ergens wordt neergezet.
Dat is natuurlijk al helemaal lachwekkend.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja ik bekijk het dan vooral vanuit het oogpunt dat het gedaan is als wraak voor die bekerfinale.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:51 schreef Caland het volgende:
In het ene geval gaat het echter om het mooiste stadion van Nederland, in het andere geval om een soort bouwkeet met wat afzichtelijke vaantjes erin.
Een verschil is bijvoorbeeld dat vernieling een minder zwaar strafbaar feit is als brandstichtingquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het verschil eigenlijk niet zo, maar je mag het me wel uitleggen.
Mwah, bekerfinale was vernieling, brandstichting en poging tot mishandeling in één.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een verschil is bijvoorbeeld dat vernieling een minder zwaar strafbaar feit is als brandstichting
Heinz heeft gelijk, maar het is lastig om niet alles door een Feyenoord-bril te bekijken he
Dat hadden jullie al gedaan toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet huilen als er dadelijk iets gedaan wordt in Roffa
zoals wat danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan gaan jullie zeker ook met een spandoek zwaaienquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ging toch al nooit meer gebeuren joh.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef DeParo het volgende:
Dit zal Rotterdam en Amsterdam wel overtuigen weer uitsupporters toe te laten bij de wedstrijden.
Waarom vallen jullie Amsterdam dan niet gewoon aan zoals bandieten vroeger dorpen en steden plunderden of Ajax-fans Rotterdam, Nederlandse voetbalhooligans, de balletdanseressen onder het tuig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ging toch al nooit meer gebeuren joh.
Echt wel, Aboutaleb wilde het al hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ging toch al nooit meer gebeuren joh.
Ja, dat is al eens gebeurd waarbij een dode viel aan Ajax kant weet je nog.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:36 schreef Toekito het volgende:
morgen spelersbus dus onder vuur hoorde ik. Ben ik de enige die het een goed plan vindt om beide hooligroepen in een weiland los te laten en de laatst overlevende schieten we door zn knie en zetten we vast.
Dan moet er wel een hek omheen, anders rennen die joden alsnog weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:36 schreef Toekito het volgende:
morgen spelersbus dus onder vuur hoorde ik. Ben ik de enige die het een goed plan vindt om beide hooligroepen in een weiland los te laten en de laatst overlevende schieten we door zn knie en zetten we vast.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:36 schreef Toekito het volgende:
Dat dustwitter:
hij liep daar vrijwillig toch? geen medelijden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja, dat is al eens gebeurd waarbij een dode viel aan Ajax kant weet je nog.
Wat dacht hij niet dan? Feyenoord kan Ajax niet aan, dan maar laf in de nacht. Het clubhuis op zichzelf is te overzien maar alle spullen van de overleden personen erin zal een reactie alleen maar sterker maken,quote:
Ja, ik vraag mij nog steeds af waarom iedereen er zo van overtuigd is dat Feyenoord het gedaan heeft. Vanwege een spandoekje met Karma?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat dacht hij niet dan? Feyenoord kan Ajax niet aan, dan maar laf in de nacht. Het clubhuis op zichzelf is te overzien maar alle spullen van de overleden personen erin zal een reactie alleen maar sterker maken,
Idd. kan ook een vieze naaistreek zijn van anderen en dat ze bewust net voor de klassieker hebben gedaan, maar goed. ben benieuwd..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, ik vraag mij nog steeds af waarom iedereen er zo van overtuigd is dat Feyenoord het gedaan heeft. Vanwege een spandoekje met Karma?
Als dat gebeurd zal de wedstrijd niet doorgaan denk ik. Hebben ze alleen zichzelf mee te pakken.quote:
Ik wil die Feyenoordfans wel eens de hele weg tot en met de ArenA zien verdedigenquote:
Ehh, dat is een taak van de politie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wil die Feyenoordfans wel eens de hele weg tot en met de ArenA zien verdedigen![]()
.
Ik ben trouwens van mening dat ze spelersbussen en dergelijke met rust moeten laten..avondje stappen in Roffa kan wel uiteraard....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ehh, dat is een taak van de politie.
Ja, dat wordt ook al bijna 20 jaar geroepen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben trouwens van mening dat ze spelersbussen en dergelijke met rust moeten laten..avondje stappen in Roffa kan wel uiteraard....
Volgens mij insinueerde de Twitteraar iets anders maar dat lijkt me evident.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ehh, dat is een taak van de politie.
Ja kom, laten we alles op Twitter serieus nemenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij insinueerde de Twitteraar iets anders maar dat lijkt me evident.
Het ging om wat hij zei dat probeerde ik belachelijk te makenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja kom, laten we alles op Twitter serieus nemen
Verwacht jij niveau in vbl?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ging om wat hij zei dat probeerde ik belachelijk te maken![]()
, kom op zeg, moet ik alles uitleggen hier op FOK, is het niveau echt zo gedaald, oh wacht ik zit in het Feyenoord-topic te posten ik snap het al dus.
Ok Hansquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ging om wat hij zei dat probeerde ik belachelijk te maken![]()
, kom op zeg, moet ik alles uitleggen hier op FOK, is het niveau echt zo gedaald, oh wacht ik zit in het Feyenoord-topic te posten ik snap het al dus.
quote:
Dat was het met Klaassen ook wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Beetje jammer dat het niet meer over de wedstrijd gaat van morgen.. Dat Klaassen niet meedoet is gunstig.. middenveld zal voor ons zijn verwacht ik.
Wat is er interessant aan? Hooligans 1 verdenken Hooligans 2 van een brandstichting vanwege een spandoek, hooligans 1 bedreigen club 2, hooligans 2 verdedigen club 2. Zal wss niks gebeuren, zo wel wordt het één groot voetbalfeest de komende jarenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
En nu even ontopic want je op deze manier min of meer een interessante discussie.
Ik had het over de wedstrijddiscussie een stapje verder dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat is er interessant aan? Hooligans 1 verdenken Hooligans 2 van een brandstichting vanwege een spandoek, hooligans 1 bedreigen club 2, hooligans 2 verdedigen club 2. Zal wss niks gebeuren, zo wel wordt het één groot voetbalfeest de komende jaren
Dat middenveld zou sowieso al voor ons zijn en nu helemaal. Klaassen is de enige speler uit hun elftal die klaar is voor een stap omhoog. Mooi meegenomen dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Beetje jammer dat het niet meer over de wedstrijd gaat van morgen.. Dat Klaassen niet meedoet is gunstig.. middenveld zal voor ons zijn verwacht ik.
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik had het over de wedstrijddiscussie een stapje verder dus.
Het is niet eens zeker of er Feyenoorders achter de brand zaten maar de spelers en de buschauffeur hebben er al helemaal niks mee van doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als dat gebeurd zal de wedstrijd niet doorgaan denk ik. Hebben ze alleen zichzelf mee te pakken.
Volgens mij was die al eerder weg bij Feyenoord hoor, is eerst nog bij RBC en Willem II geweest. Daarna pas naar Twentequote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:52 schreef Tortugal het volgende:
Ik lees trouwens net dat hét grote talent uit de jeugdopleiding van Twente, Bilal Ould-Chick, in 2012 van de jeugdopleiding van Feyenoord is gehaald hahahaha
In brand steken van een jeugdhonk op Varkenoord, een gebouw wat naast het huis van het beheerdersechtpaar.quote:
Zorg dan maar dat je op tijd je roes hebt uitgeslapenquote:Op zondag 25 januari 2015 04:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Wellicht omdat ik zojuist terug oom uit de kroeg en een tikkeltje te veel gezopen heb maar ik heb er Zin an!!
WE ARE RED AND WHITE SUPER DYNAMITE!!![]()
Wekkertje om 12:15, inmiddels thuis de colavoorraad geplunderd, mij overkomt niksquote:Op zondag 25 januari 2015 04:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Zorg dan maar dat je op tijd je roes hebt uitgeslapen
Dat heb ik ook wel eens gedachtquote:Op zondag 25 januari 2015 04:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wekkertje om 12:15, mij overkomt niks
Met dank aan de autoriteitenquote:Op zondag 25 januari 2015 04:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gas er op.
Jammer van die kut tijd
Dit is de kampioenswedstrijd.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:59 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben vandaag voor Feyenoord. Dissonant gevoel, ik kan het niet ontkennen.
Gelijkspel is voor jullie toch ook al goed?quote:Op zondag 25 januari 2015 09:59 schreef Buitendam het volgende:
Als Ajax maar punten laat liggen en het liefst zo veel en vaak mogelijk, want ik zie hen als enige concurrent.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelijkspel is voor jullie toch ook al goed?
Zijn ze ook. Wij moeten ons richten op plaats 3 en als het gat tussen 1 & 2 groot genoeg is, misschien op 2.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax maar punten laat liggen en het liefst zo veel en vaak mogelijk, want ik zie hen als enige concurrent.
Ik denk niet dat Feyenoord PSV of Ajax kan inhalen op de ranglijst. Of 1 van de 2 clubs moet in elkaar donderen na een paar wedstrijden en Feyenoord constant blijven, maar dat programma van Feyenoord is ook niet soepel, wel?quote:Op zondag 25 januari 2015 10:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Wij moeten ons richten op plaats 3 en als het gat tussen 1 & 2 groot genoeg is, misschien op 2.
Meh. Na vandaag eigenlijk alle toppers wel gehad.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord PSV of Ajax kan inhalen op de ranglijst. Of 1 van de 2 clubs moet in elkaar donderen na een paar wedstrijden en Feyenoord constant blijven, maar dat programma van Feyenoord is ook niet soepel, wel?
En de kutwedstrijden? AZ/Cambuur/Heerenveen uit, dat spul?quote:Op zondag 25 januari 2015 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Na vandaag eigenlijk alle toppers wel gehad.
Ja, binnenkort Heerenveen-uit, net nu ze vorm lijken te pakken. Wordt wel een lastige pot,quote:Op zondag 25 januari 2015 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En de kutwedstrijden? AZ/Cambuur/Heerenveen uit, dat spul?
SPOILER: Lunaticnews, whatsapp, supportershomeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat betrouwbaarheid is, maar ach, toch even gedeeld. Zorgt voor van die leuke discussies tenslotte
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 25 januari 2015 10:22 schreef Bombvis het volgende:
Steven weerSPOILER: Lunaticnews, whatsapp, supportershomeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat betrouwbaarheid is, maar ach, toch even gedeeld. Zorgt voor van die leuke discussies tenslotte
Tuurlijk wel, Johan Derksen heeft ons op winst staan in de toto.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord presteert dit seizoen juist erg goed in uitwedstrijden, dus er liggen wel wat mogelijkheden voor plek 2. Maar dan moet je vandaag wel winnen en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Richting het parlement? Wat gaan ze doen wereldvrede stichten ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2015 10:25 schreef Caland het volgende:
Spelerbus Feyenoord vanmorgen op tijd vertrokken, onder begeleiding van veel politie wagens en een Helikopter.
Uh, oke?quote:Op zondag 25 januari 2015 10:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Richting het parlement? Wat gaan ze doen wereldvrede stichten ofzo?
Met de klassieker gun ik het feyenoord de laatste jaren wel, vooral omdat ze zelden winnen.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:59 schreef Buitendam het volgende:
Gerucht gaat dat er 3 spelersbussen rijden met verschillende routes met 1 eindbestemming,zo om een aanslag te voorkomen.quote:
Dat was vrijdag toch alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |