quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
quote:
dat jij je neus nog durft te laten zien hier.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga naar je supportershome toe joh gek
Ga eens weg joh, je weet dat men niet echt op dit soort dingen zit te wachten hier. Straks moet tante Corrie weer boos worden en dan is iedereen verdrietigquote:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 22-01-2015 om 19:00:10Wigan heeft het geld voor Mitchell Te Vrede bij elkaar. Zo meer op @VI_nl #Feyenoord reageer retweet
KOEKOEKtwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 17:31:39JD Stouten in #FCRijnmond: 'Kans dat Mitchell Te Vrede naar Wigan gaat is klein. Club heeft gevraagde bedrag niet bijeen.' #Feyenoord reageer retweet
Blijkbaar kan je dat niet. Lekker voorbeschouwen in het Ajaxtopic als je dat met plaatjes van Ajax wil doen, daar is het er voorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon voorbeschouwen op zondag?
Krabby op zijn bestquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 22-01-2015 om 19:00:10Wigan heeft het geld voor Mitchell Te Vrede bij elkaar. Zo meer op @VI_nl #Feyenoord reageer retweet
KOEKOEKtwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 17:31:39JD Stouten in #FCRijnmond: 'Kans dat Mitchell Te Vrede naar Wigan gaat is klein. Club heeft gevraagde bedrag niet bijeen.' #Feyenoord reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
waarom ruikt ie aan zn bovenlip ? met zn grote neus mot je toch alles wel kunnen ruikenquote:
Het is Morendo, die jongen heeft het al zwaar genoeg, laat hem maarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal het nooit begrijpen dat mensen het blijkbaar allemaal zo hoog zit en ze zo weinig te doen hebben dt ze hier een beetje plaatjes lopen te posten om reacties uit te lokken. Dan moet je wel een heel sip leven hebben
Godverquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
quote:
quote:
Ajacieden die zo nodig hier plaatjes komen posten om te stoken, daarom "zucht".quote:
geef ze banquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajacieden die zo nodig hier plaatjes komen posten om te stoken, daarom "zucht".
Ja, nuttig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajacieden die zo nodig hier plaatjes komen posten om te stoken, daarom "zucht".
Je bent zelf nuttig.quote:
Soms.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever Drenthen naar Turkije dan Turken naar Drenthe #PVV
Hij heet Drenthe. Royston Drenthe.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever Drenthen naar Turkije dan Turken naar Drenthe #PVV
Wie?quote:
O bedankt, dit wist ik niet. Heb je meer van die leuke, interessante weetjes voor de échte kennerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heet Drenthe. Royston Drenthe.
Ja, maar wat moet jij daar mee?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O bedankt, dit wist ik niet. Heb je meer van die leuke, interessante weetjes voor de échte kenner
Hier een grappig filmpje over Drenthequote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O bedankt, dit wist ik niet. Heb je meer van die leuke, interessante weetjes voor de échte kenner
Doet dat nou pijn, als je in die statistieken zo duidelijk ziet dat PSV het beduidend beter heeft gedaan dan ajax over die afgelopen jaren sinds het laatste kampioenschap van Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:07 schreef Morendo het volgende:
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Bedoel je dit, of zo?
Adres: Apollolaan 138, 1077 BG Amsterdam, Nederlandquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:09 schreef Morendo het volgende:
Hier zijn meer nobodies dan na de bombardementen op Rotterdam.
Ik ga weer iets nuttigs doen met mijn leven.
De maker van die site heeft trouwens wel hulp nodig. Dit is geen gezond gedrag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:07 schreef Morendo het volgende:
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Bedoel je dit, of zo?
Wat zal die vent wel niet verdienen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
DIRKIE KUYT DIE HOORT OP ZUIDquote:Dirk Kuyt wordt al enkele transferperiodes in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord. De oud-Feyenoorder staat momenteel onder contract bij het Turkse Fenerbahce, maar dit contract loopt aankomende zomer af. De aanvaller zou zelf graag willen terugkeren naar de Rotterdamse club.
"Dirk (Kuyt, red.) wil graag terug naar Nederland”, zegt Jan Dirk Stouten in FC Rijnmond. "Hij wil dat zijn kinderen naar school gaan in Nederland. De afgelopen jaren heeft hij veel gesproken over een terugkeer, maar dat doet hij nu niet zo vaak meer. Hij wacht op een belletje van Martin van Geel.”
quote:Ajax-trainer Frank de Boer zou het heel erg triest vinden als het supportershome is aangestoken. Het 'honk' naast de Arena brandde vrijdagmorgen bijna volledig af.
"Rivaliteit en grapjes zijn leuk en dat hoort erbij. Maar als er sprake is van brandstichting dan zou dat heel erg triest zijn", aldus De Boer vrijdagmiddag op de persconferentie in de aanloop naar de Klassieker van zondag.
"Van andermans spullen blijf je af. Het home had veel emotionele waarde voor supporters. Er hingen shirtjes die zijn geschonken door oud-spelers als Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar. Heel jammer dat die nu verloren zijn gegaan."
"Daarnaast kwamen er voor en na de wedstrijd veel mensen naar het supportershome. Waar moeten zij nu heen? Het weer nodigt ook niet echt uit om buiten te gaan staan."
De Boer hoopt wel dat er geen negatieve reacties van Ajax-supporters richting Feyenoord komen. "Er is niets bewezen. Mocht blijken dat dit een bewuste actie was dan moet iedereen zijn verstand erbij houden."
"Maar het bewijst in elk geval wel dat het een goede keuze is om geen uitsupporters toe te laten bij de Klassieker. Ik snap de burgemeesters."
1200 keer gebeld
Feyenoord wees er vrijdag op dat het nog te vroeg is om een dader aan te wijzen voor de brand. "We hebben wel even contact gehad met Ajax, maar laat duidelijk zijn dat de oorzaak van de brand nog onbekend is", aldus een woordvoerder van de Rotterdamse club.
"Voor hetzelfde geld is er kortsluiting in de koelkast of zoiets. Maar mocht straks wel blijken dat Feyenoord-fans er iets mee te maken hebben, dan hebben wij slechts het algemene standpunt dat er alleen op sportief gebied rivaliteit moet zijn. En verder moet je gewoon van elkaars spullen afblijven. Maar nogmaals, dat is heel prematuur."
De Boer zelf werd de afgelopen dagen niet met rust gelaten. Zijn telefoonnummer kwam in handen van Feyenoord-supporters, waardoor hij aan de lopende band gebeld werd.
"Op een gegeven moment stond mijn nummer ook op internet en toen was het hek van de dam. En als je dan 1200 keer op een dag gebeld wordt, is dat wel een beetje irritant", reageerde De Boer laconiek.
"Het begon om 's ochtends zeven uur tot ik 's avonds om een uur of acht een ander nummer kreeg. Ik heb twee keer opgenomen en kreeg wat verwensingen naar mijn hoofd."
"Ook via WhatsApp kreeg ik het een en ander te horen. Een beetje triest. Ze hebben blijkbaar niet veel te doen."
Krabby, man man man man.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godver![]()
Het bericht dat je wist dat zou komen...
Donder lekker op man met dit soort idiote verwijzingen naar de oorlog.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:09 schreef Morendo het volgende:
Hier zijn meer nobodies dan na de bombardementen op Rotterdam.
Ik ga weer iets nuttigs doen met mijn leven.
Diequote:
Zuchtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Kanker lekker op man met dit soort idiote verwijzingen naar de oorlog.
Fucking debiel.
Er is gewoon serieus een site die dat bijhoud?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doet dat nou pijn, als je in die statistieken zo duidelijk ziet dat PSV het beduidend beter heeft gedaan dan ajax over die afgelopen jaren sinds het laatste kampioenschap van Feyenoord.
*bijhoudtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is gewoon serieus een site die dat bijhoud?
Dit begint echt pijnlijk genant te worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Muto het volgende:
Hier gestopt met lezenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
Het magische van zo'n klassieker is er zo'n beetje af langzamerhand. We zijn inmiddels sub-topper van Nederland
Aangezien het in de ArenA zelfs met de klassieker een kansloze bedoening is is dat nooit echt een Klassieker geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
Het magische van zo'n klassieker is er zo'n beetje af langzamerhand. We zijn inmiddels sub-topper van Nederland, geen uit-supporters en er staat niet echt wat op het spel. Dat is wel eens anders geweest.
We gaan het allemaal wel meemaken, maar gezien onze magere prestaties tegen de betere teams van de Eredivisie bovenop het feit dat we het 9 van de 10 keer het afleggen tegen Ajax heb ik niet echt de verwachting dat dit jaar een uitzondering zal zijn.
Hoop dat Rutten het eens gaat realiseren en de waardeloze spelers vervangt met de spelers die nog geld op kunnen leveren. Volgend jaar weer een kans.
Dat klopt, Feyenoord - Ajax is toch een stuk "specialer" dan andersom. Toch blijft het een apart affiche ondanks dat het niet echt meer rivalen van elkaar zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aangezien het in de ArenA zelfs met de klassieker een kansloze bedoening is is dat nooit echt een Klassieker geweest.
Al geeft die nsbeer misschien wat extra lading dit jaar, maar ik hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat klopt, Feyenoord - Ajax is toch een stuk "specialer" dan andersom. Toch blijft het een apart affiche ondanks dat het niet echt meer rivalen van elkaar zijn.
In de kleedkamer en bij de opstootjes geheid, zeg ik je.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:36 schreef Scrummie het volgende:
Begin me wel zorgen te maken man, over zondag. We gaan Wes missen, ik zeg het je.
Dit zei Loek ook al een paar jaar terug. Weet je niet zeker dat je uit Raalte komt?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
Het magische van zo'n klassieker is er zo'n beetje af langzamerhand. We zijn inmiddels sub-topper van Nederland, geen uit-supporters en er staat niet echt wat op het spel. Dat is wel eens anders geweest.
We gaan het allemaal wel meemaken, maar gezien onze magere prestaties tegen de betere teams van de Eredivisie bovenop het feit dat we het 9 van de 10 keer het afleggen tegen Ajax heb ik niet echt de verwachting dat dit jaar een uitzondering zal zijn.
Hoop dat Rutten het eens gaat realiseren en de waardeloze spelers vervangt met de spelers die nog geld op kunnen leveren. Volgend jaar weer een kans.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:36 schreef Scrummie het volgende:
Begin me wel zorgen te maken man, over zondag. We gaan Wes missen, ik zeg het je.
Dit is niet serieus te nemen. Einde bericht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
Oh, daar komt het Loek grapje weer hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit zei Loek ook al een paar jaar terug. Weet je niet zeker dat je uit Raalte komt?
Sorry, Loek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, daar komt het Loek grapje weer hoor. Grappen en grollen met Happel
Vraag mij wel eens af wat er in die jaren is gebeurd, heb je een klap van de windmolen gehad? Pak 'em beet 5 jaar terug ten tijden van de Been periode herinner ik jou nog als een prima gozer, maar tegenwoordig lijk je het toonbeeld van de devaluatie van Feyenoord en dan laat ik je domme grappen voor het gemak nog buiten beschouwing.quote:
Oke, bedankt Loek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag mij wel eens af wat er in die jaren is gebeurd, heb je een klap van de windmolen gehad? Pak 'em beet 5 jaar terug ten tijden van de Been periode herinner ik jou nog als een prima gozer, maar tegenwoordig lijk je het toonbeeld van de devaluatie van Feyenoord en dan laat ik je domme grappen voor het gemak nog buiten beschouwing.
Heb eens een topic teruggelezen uit 2010 en kom terug op deze statement. Toen was je ook al zo'n halve gare die alles best vond en neerlegde bij de huidige situatie omdat het "niet beter kon". Hebben we toch gezien dat het na het ontslag van Been wel beter kon, hè.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag mij wel eens af wat er in die jaren is gebeurd, heb je een klap van de windmolen gehad? Pak 'em beet 5 jaar terug ten tijden van de Been periode herinner ik jou nog als een prima gozer, maar tegenwoordig lijk je het toonbeeld van de devaluatie van Feyenoord en dan laat ik je domme grappen voor het gemak nog buiten beschouwing.
Als ze kunnen evenaren wat ze in de Kuip lieten zien, dan is dit geen gek idee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:58 schreef asco het volgende:
Ik denk al de hele dag aan een knotsgekke 2-4.
Correcte score
2-4 71.00
Inzet EUR 10
Ja toch niet dan dit dat alles.
Is goed Loek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb eens een topic teruggelezen uit 2010 en kom terug op deze statement. Toen was je ook al zo'n halve gare die alles best vond en neerlegde bij de huidige situatie omdat het "niet beter kon". Hebben we toch gezien dat het na het ontslag van Been wel beter kon, hè.
Laten we het hopen. Mochten ze op voorsprong komen dan hoop ik wel dat ze blijven voetballen en niet zoals vorig jaar ineens terughoudend gaan spelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:58 schreef asco het volgende:
Ik denk al de hele dag aan een knotsgekke 2-4.
Correcte score
2-4 71.00
Inzet EUR 10
Ja toch niet dan dit dat alles.
Ok Loekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb eens een topic teruggelezen uit 2010 en kom terug op deze statement. Toen was je ook al zo'n halve gare die alles best vond en neerlegde bij de huidige situatie omdat het "niet beter kon". Hebben we toch gezien dat het na het ontslag van Been wel beter kon, hè.
Je kent GGMM toch wel?quote:
Meest zinnige wat ik je tot nu toe hier heb zien zeggen. Alsof je met een infantiel kind probeert te communiceren.quote:
Nobel streven, misschien wat voor 2016quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon kappen met dit achterlijk gezeik.
Ja, Loek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meest zinnige wat ik je tot nu toe hier heb zien zeggen. Alsof je met een infantiel kind probeert te communiceren.
Krabbezwatsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godver![]()
Het bericht dat je wist dat zou komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |