Het voordeel voor de kandidaten bij WIDM is dat dit soort acties altijd nog kunnen worden uitgelegd als molgedrag. Maar als je 20 minuten later dan uit het spel ligt, heeft dat met terugwerkende kracht altijd iets heel pijnlijks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nog steeds dat Rik het is, maar Carolina met haar "hey misschien is het een M ipv een E!!!1!" zette wel het record neer voor de domste uitspraak van de hele serie. Tenzij die M een hint naar Mol was natuurlijk. Carolina is de Mol of Carolina is ongekend dom. Ik neig naar het laatste.
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n kandidaat is gewoon de natte droom voor een Mol, alleen baal ik er altijd van dat dit soort acties door de echte kandidaten worden uitgevoerd en niet door de Mol
~quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies
En ik zat me gewoon op te vreten over hoe iemand zo ongelooflijk dom kon zijn
Een "M", serieus, ga weg![]()
![]()
Dat je in 1974 een jaartal ziet is niet zo heel gek, misschien was het handiger om voor 18xx ofzo te kiezen, zodat die link minder snel gelegd kon worden. Maar een "M"
Zie niks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef Xummon het volgende:
op het geld staan oud mollen op het mingeld van gister staat een silhouet, wellicht de mol van dit jaar???
wie kunnen we hier uithalen?
[ afbeelding ]
Mooi kruisjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef Xummon het volgende:
op het geld staan oud mollen op het mingeld van gister staat een silhouet, wellicht de mol van dit jaar???
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Gewoon debiel. Mol acties zijn altijd voor de kijker verborgen acties. De mol weet de opdrachten en weet dus waar hij moet zijn. Die auto opdracht is moeilijk te mollen omdat de echte mol dan zo in-the-face op camera is. Chris is dus niet de mol.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voordeel voor de kandidaten bij WIDM is dat dit soort acties altijd nog kunnen worden uitgelegd als molgedrag. Maar als je 20 minuten later dan uit het spel ligt, heeft dat met terugwerkende kracht altijd iets heel pijnlijks.
Dat waren geen orchideen, zelfde bloemen lagen op tafel toen ze aan het eten waren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef Xummon het volgende:
bij het berichtje van de mol lag wederom een bloem, nu ben ik geen expert op dit gebied maar volgens ons man kon dit wel eens een orchidee zijn
en vlugge blik op wikipedia leverde me dit op "Orchideeën worden ook wel eens kort orchis genoemd"
orchis ----- o chris ???????
edit: kan misschien duiden op een mannelijke mol en dus weer richting chris
het Griekse 'orchis' betekent ook teelbal.
Die had ik ook, maar ik kwam ook op een andere mogelijke theorie uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:13 schreef Rockfire het volgende:
Van wikipedia:
[..]
De deelname van Margriet werd op 14 november 2014 bekend gemaakt...
Nee, Margriet werd als 10e bekend gemaakt en Martine werd op 9 november als 9e bekend gemaaktquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar ik kwam ook op een andere mogelijke theorie uit.
"The track was released on 14 November 2014, three days before the album's release"
Stel Magriet is de mol en haar deelname werd bekend op de 14e dan zou de volgende afvaller, als kandidaat op de 11e bekend gemaakt kunnen zijn. Is er iemand 11 November bekend gemaakt
Dan gaat Magriet naar huis!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, Margriet werd als 10e bekend gemaakt en Martine werd op 9 november als 9e bekend gemaakt
De naam van de band 'Eenrichtingsverkeer' kan ook op Martine slaan, die alleen maar vooruit kwam met haar auto.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:10 schreef Xummon het volgende:
https://soundcloud.com/av(...)ng-voor-aflevering-7
ONE DIRECTION - NIGHT CHANGES
Nee, dat is wat de regisseur ons wilt vertellen. Molacties zijn nooit 1 op 1 te zien voor de kijker.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:45 schreef Breekfast het volgende:
Ook die opdracht waarbij de kandidaten een plaatsnaam op het strand in het zand moesten zetten, waarbij Chris en Rik in de heli zaten. De plaatsnaam gaven ze goed door aan de piloot. Maar dat stuk dat ze daar aankwamen, langs de envelop met geld liepen en opeens in dat bootje gingen zitten richting de jungle, dat moet gewoon een molactie zijn geweest.
Ja dat kan ja, dat ze de kijker hierbij op het verkeerde been zetten. Toch blijft het bijzonder raar dat ze zo makkelijk in dat bootje gingen zitten. Maar het zou kunnen ja dat ze in de hectiek beiden dachten dat ze in dat bootje moesten stappen om de opdracht te halen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, dat is wat de regisseur ons wilt vertellen. Molacties zijn nooit 1 op 1 te zien voor de kijker.
Het is gewoon goed gedaan door de camera man; die is gewoon meegegaan en in dat bootje gaan zitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja dat kan ja, dat ze de kijker hierbij op het verkeerde been zetten. Toch blijft het bijzonder raar dat ze zo makkelijk in dat bootje gingen zitten. Maar het zou kunnen ja dat ze in de hectiek beiden dachten dat ze in dat bootje moesten stappen om de opdracht te halen.
De Primaire taak van de mol is geld uit de pot vissen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:13 schreef texelonia het volgende:De mol heeft er toch veel meer aan als kandidaten op de verkeerde mol zitten langer in het spel blijven door Jokers?
Ja, maar waar ik het over heb heeft toch weinig met geld te maken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
De Primaire taak van de mol is geld uit de pot vissen.
De makers hebben ingezien dat dat steeds moeilijker wordt omdat men niet voor het geld gaat maar voor de jokers en er zo lang mogelijk in blijven.
De keuze MOL - Geld is dan ook snel gemaakt tenzij je er uit wilt (zie vorige aflevering). Er moest dus wat gebeuren.
- De suggestie om een E te maken in plaats van ,- hoeft geen molactie te zijn. Bovendien ook niet geheel onlogisch. In ieder geval logischer dan op 'Edo' komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:34 schreef mr-green het volgende:
Alles wijst momenteel wel naar Margriet.
-de actie met euro teken terwijl ,- veel handiger was geweest
-bloem (margriet) steeds bij mol kaart
-de actie dat ze het nummer noemde waar de joker van Chris in zat (al hoeft dit geen mol actie te zijn)
Dan is het in ieder geval geen vrouwquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef JaneJane2015 het volgende:
Is dit al gezegd? Op 6 minuten in de laatste aflevering, zie je iemand compleet 'vermomd' in beeld:
[ afbeelding ]
het is toch niet de mol he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |