Nou ja. Zoiets dus:quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:07 schreef Deisyy het volgende:
Misschien dat het me wel lukt als ik bewust mee doe.
En een enkeletje dementie-topic voor je:quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie ineens dat getal in de URL staan na mijn post, nooit op gelet dat dat daar stond...
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Dus toch?
Ik weet in inderdaad waar ik het aantal posts kan zien, dat is mooi voor de volgende keer.
Mijn geheugen liet me even in de steek. Sorry chufi.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
Wel lachen dit .... Wie doet er nu mee aan een mijlpaal... hahaha, maar ondertussen allemaal mij een beetje in de weg zitten ... Tis mooi geweest .. Bij de volgende hoop ik dat King zn bek houdt , dan doe ik het ook..
Laat ik nu net vanmiddag gecheckt hebben naar dit topic .... Ik checkte toevallig om te kijken of ik een combi zou kunnen maken, maar helaas zit dat er niet in ... Het komt te vroeg ...quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn geheugen liet me even in de steek. Sorry chufi.
[..]
Ik vind het leuk die oude meubeltjes, vroeger deed ik dat welquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wacht, ik heb het afgelopen jaar wel meubels bij de kringloop gevonden, een setje van 2 bijzettafeltjes en bij een andere een bijpassend telefoontafeltje. Dingen staan nog in de schuur, moeten schoongemaakt en beetje opgeknapt worden.
waarom?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:50 schreef sacha het volgende:
Karina!
mag hier een slotje op?
*lief kijkt*
toen ik op kamers ging heb ik de witte meubels van opa en oma uit de jaren 60 zwartgeverfd, eeuwig zonde, maar goed, toen vond ik het mooi. De ladekast is bij mijn vorige verhuizing naar mijn neef van de andere kant van de familie gegaan, die heeft 'm roze geverfd voor zijn stiefdochter. Van de 'nieuwe' tafeltjes moet ik wat fineer vastplakken en het chroom poetsen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het leuk die oude meubeltjes, vroeger deed ik dat welen alles ook schuren, lakken
en de hele zooi, werd soms best mooi, maar dat heb ik nu niet meer, ben ik overheen gegroeid
en ik ben er nu te te lui voor
Ja, heb ik ook wel eens gedaan met mijn domme kop, zo'n mooi antiek meubelkastje helemaalquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen ik op kamers ging heb ik de witte meubels van opa en oma uit de jaren 60 zwartgeverfd, eeuwig zonde, maar goed, toen vond ik het mooi. De ladekast is bij mijn vorige verhuizing naar mijn neef van de andere kant van de familie gegaan, die heeft 'm roze geverfd voor zijn stiefdochter. Van de 'nieuwe' tafeltjes moet ik wat fineer vastplakken en het chroom poetsen.
ah, kunnen ze beter het commentaar van Tong verwijderen, hoef je geen heel topic voor te sluiten toch?quote:
Of helemaal vol posten met ''leuke'' weetjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
We kunnen het ook gewoon op zn beloop laten ...
quote:Oeps! Je moet wel alles invullen! (en meer dan 1 antwoord geven natuurlijk)
misschien een bug?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:19 schreef Kingstown het volgende:
Ik kan geen poll maken. Krijg steeds deze onzin te zien.
[..]
We kunnen het proberenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Of helemaal vol posten met ''leuke'' weetjes
Ondertussen zijn we al wer 5 posts verder...quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
maar Sas wil hem laten sluiten, dus misschien wil ze dat ook niet?
ow moet dat écht?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan of ik doe iets fout. Krijg jij dezelfde melding als je er 1 maakt?
Ja dat moet! Anders ga ik je piemelpics sturen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
ow moet dat écht?ik ben al weer vergeten hoe dat moest... serieus
Gedaan! duurde effe maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja dat moet! Anders ga ik je piemelpics sturen.
Dan ligt het probleem dus bij mij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:38 schreef FANN het volgende:
Gedaan! duurde effe maar dan heb je ook watik heb per ongeluk op ja gestemd
Een grote mond, totdat ik het echt zou doen.quote:
Het probleem ligt ALTIJD bij jou, al is dat natuurlijk wel de schuld van Sascha...quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem dus bij mij.
[..]
Een grote mond, totdat ik het echt zou doen.
[url=http://www.mistermoney.nl/miljoenen-euros-pensioen-worden-nooit-opgehaald.html]Wist u dat miljoenen euro's pensioen nooit opgehaald worden?[/url ]quote:
bij mij wwerkt dat niet hoor, ik krijg dat url= helemaal nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[url=http://www.mistermoney.nl/miljoenen-euros-pensioen-worden-nooit-opgehaald.html]Wist u dat miljoenen euro's pensioen nooit opgehaald worden?[/url ]
Laatste haakje tegen de l van url aanzetten en je hebt je linkje.
Je moet eerst een tekst typen en die selecteren..... dan pas linkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
http://www.onlinebouwmarkt.nl/winkel/images/uploads/fietsbel.jpg
[..]
bij mij wwerkt dat niet hoor, ik krijg dat url= helemaal niet
dus je typt eerst fietsbel met die link erachter en dan pas op dat dingetje klikkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet eerst een tekst typen en die selecteren..... dan pas linken
nee hoor, geef jij deze tip even door aan Tong en Golfer?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moeten we nu ook vrezen voor het voortbestaan van de zeikhoek?
ik juich je toequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het erg is, maar ik kan er niks aan doen
Done. Nu uitrusten van die zware taak en een peuk roken plus voetbal kijken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:25 schreef sacha het volgende:
nee hoor, geef jij deze tip even door aan Tong en Golfer?
Dat is nou klessebessen zoals Karina het bedoeld heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Voetbal is afgelopen, heb voor niets een link naar het zeiktopic gegeven, want post is verwijderd en nu maar even de afwas doen. En sinasappels gaan persen. Dit was weer genoeg non-informatie voor minimaal een half jaar.
jij hebt geen vaatwasmachine?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Voetbal is afgelopen, heb voor niets een link naar het zeiktopic gegeven, want post is verwijderd en nu maar even de afwas doen. En sinasappels gaan persen. Dit was weer genoeg non-informatie voor minimaal een half jaar.
Nee. En ook geen wasdroger, vriezer, magnetron, smartphone en senseo-apparaat.quote:
ik heb ook geen droger, heb een zolder waar de was prima droogt. Heb helemaal geen koffiezetapparaat en ook geen citruspers, gewoon een ouderwetse van Tupperware doet het prima voor die 3 keer per jaar dat ik sinaasappels pers. Daarentegen heb ik wel een blender, een staafmixer, hakmolentje en een keukenmachine.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. En ook geen wasdroger, vriezer, magnetron, smartphone en senseo-apparaat.
Zelfs de sinasappelen heb ik geperst met de hand. Less is more.
Vacuum gezogenquote:
zou King een vacuümzuiger hebben?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vacuum gezogen
Af en toe leg ik ze op een schoon kussen.
aaah, ik weet nog dat je vertelde dat je ze net had. Tom en.....quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Kijk dan!
2010
[ afbeelding ]
2015
[ afbeelding ]
Fox, de rode. Wat zijn ze gegroeid hé?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
aaah, ik weet nog dat je vertelde dat je ze net had. Tom en.....
Ik láát mijn sinaasappels altijd persen, bij de jumbo, daar hebben ze zo'n machinequote:Op donderdag 22 januari 2015 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. En ook geen wasdroger, vriezer, magnetron, smartphone en senseo-apparaat.
Zelfs de sinasappelen heb ik geperst met de hand. Less is more.
Mooi is niet het juiste woord, maar in elk geval beter dan zo'n afgezakte zoutzakkont.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij vindt ronde billen bij een man mooi ja?
zo'n platte kont is ook niksquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij vindt ronde billen bij een man mooi ja?
Supermarkten kom ik bijna nooit en zelf sinasappels persen vind ik wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:42 schreef FANN het volgende:
Ik láát mijn sinaasappels altijd persen, bij de jumbo, daar hebben ze zo'n machine
Soms knokken ze elkaar ook de tent uit, dan vliegen de plukken haar in het rond, maar meestal is het liefdequote:Op donderdag 22 januari 2015 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ja en nog even dol op elkaar zo te zien.
Mooi op tijd ,,, Trustenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, glas wijn is leeg, mijn bed roept
Qua inhoud wel, qua volgorde niet...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ziet er cool uit. Was het nou exact hetzelfde als dinsdag?
gelukkig toch nog wat variatie danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua inhoud wel, qua volgorde niet...
Daar was mijn val niets bijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:03 schreef Kingstown het volgende:
Eerste echte grote valpartij van het jaar. Gefilmd door een toeschouwer. *auw*
https://vine.co/v/OII61OXQen6
gelukkig heb je de foto's nogquote:
Dat is het voordeel van een leasebak(je)..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Auto is klaar, ik ga zo de mega-auto weer inleveren.
Oh da's fijn!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Auto is klaar, ik ga zo de mega-auto weer inleveren.
Dan moet je maar hopen dat de leasemaatschappij niet gaat zeiken nav het vervangend vervoer....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zat eigenlijk geen vervangend vervoer bij, maar het schadebedrijf heeft me gematst. Nu weer met mijn kleine auto makkelijk parkeren.
Schadebedrijf neemt die kosten op zich, er gaat geen rekening naar de leasemaatschappij.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je maar hopen dat de leasemaatschappij niet gaat zeiken nav het vervangend vervoer....
Toe maar.... Bekenden van je?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Schadebedrijf neemt die kosten op zich, er gaat geen rekening naar de leasemaatschappij.
Dat zal het zijn geweest iddquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ze boden het zomaar aan, misschien lachte ik wel lief ofzo.
Ik heb geen beschadigde autoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zelf ook eens proberen...
Eens in de zoveel jaar .... ja (10)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel af en toe een beschadigde fiets...
Gaat het nog lukken vanavond met die mijlpaal chufi of wordt het nachtwerk?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
Eens in de zoveel jaar .... ja (10)
edit: De laatste 2 keer dan wel te verstaan... Daarvoor werden ze gewoon gejat ....
Nacht of ochtend schat ik zo ... Nog iets van 14K te gaanquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat het nog lukken vanavond met die mijlpaal chufi of wordt het nachtwerk?
gisteren bevroor ik zowat, vandaag nog iets beter ingepakt was het eigenlijk prima te doen, lekker fris.quote:
Berekoudquote:
Ik ben bang van wel en dan zal ik ook maar meteen opbiechten dat mijn haakmandje naast me staat, ik voel me net een omaatje, maar nu ik weet dat jij ook zelf een deken heb gehaakt durf ik er ook voor uit te komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig onder een zelfgehaakte deken, dat levert vast extra minuspunten op zeker?
Zelfgehaakt is altijd een pluspunt. Plus je gebruikt geen verkleinwoord dat is nog een pluspunt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig onder een zelfgehaakte deken, dat levert vast extra minuspunten op zeker?
een haakmandje heb ik dan weer niet, maar ik ben wel bezig met een soortgelijke deken voor een vriendin, al ligt dat al even stil (en met die kou zijn mijn handen best stijf, net als m'n knieën). Wat ben je aan het haken?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en dan zal ik ook maar meteen opbiechten dat mijn haakmandje naast me staat, ik voel me net een omaatje, maar nu ik weet dat jij ook zelf een deken heb gehaakt durf ik er ook voor uit te komen.
die staat ook aan op 19, maar ik hou niet van verwarmingshitte en vind een dekenTJE behaaglijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:31 schreef chufi het volgende:
Ik zet gewoon de verwarming aan of mag dat tegenwoordig niet meer ?
Let je dan wel goed op dat je knietjes en handjes niet stijfjes worden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
die staat ook aan op 19, maar ik hou niet van verwarmingshitte en vind een dekenTJE behaaglijk.
Ik had het laatst gehaakt op de lagere school en ben een paar maanden geleden begonnen aan een deken voor mijn dochter van granny squares en aangezien in hiervoor 12 verschillende kleuren gebruik is zo'n mand wel handig voor al die bolletjes wol. De deken wordt trouwens super, ik heb de eerste ruim 100 squares aan elkaar gehaakt, dus nu zie je pas hoe het gaat worden, ik ben er heel tevreden over en mijn dochter ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een haakmandje heb ik dan weer niet, maar ik ben wel bezig met een soortgelijke deken voor een vriendin, al ligt dat al even stil (en met die kou zijn mijn handen best stijf, net als m'n knieën). Wat ben je aan het haken?
ja, zoiets, reumatoloog denkt dat het fibromyalgie is, maar het is niet helemaal eenduidig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het laatst gehaakt op de lagere school en ben een paar maanden geleden begonnen aan een deken voor mijn dochter van granny squares en aangezien in hiervoor 12 verschillende kleuren gebruik is zo'n mand wel handig voor al die bolletjes wol. De deken wordt trouwens super, ik heb de eerste ruim 100 squares aan elkaar gehaakt, dus nu zie je pas hoe het gaat worden, ik ben er heel tevreden over en mijn dochter ook.
Heb jij iets van reuma dat je zo'n last van je handen en knieën hebt door de kou?
Hij staat al een tijdje uit hier, maar tis gewoon 21.5quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die staat ook aan op 19, maar ik hou niet van verwarmingshitte en vind een dekenTJE behaaglijk.
Deze haaknoob moest even googlen wat een grannystripes was, maar die zijn ook leuk, vooral als ze golven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, zoiets, reumatoloog denkt dat het fibromyalgie is, maar het is niet helemaal eenduidig.
Ik gebruik een big shopper voor de bollen garen. Grannysquares zijn leuk, maar dat aan elkaar zetten is zo'n karwei. Ik doe grannystripes met naald 5, grote halen, snel thuis...
dat is toch 'normaal' als je wat ouder wordt?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Heb jij iets van reuma dat je zo'n last van je handen en knieën hebt door de kou?
Dan ben ik gelukkig niet normaalquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is toch 'normaal' als je wat ouder wordt?
ja, Celebrex, maar dat neem ik alleen in noodgevallen, het haalt soms het scherpe randje eraf. Vroeger chronisch diclofenac geslikt, zonder maagbeschermer en daarmee mijn maag een beetje gesloopt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze haaknoob moest even googlen wat een grannystripes was, maar die zijn ook leuk, vooral als ze golven.
Het is inderdaad een klus om de squares aan elkaar te zetten, vooral omdat ik ze allemaal eerst voorzie van een wit randje, maar het leuke eraan is dat je dan wel resultaat gaat zien.
Dus een duidelijke diagnose is er niet, heb je dan wel iets tegen de pijn?
Diclofenac is echt zo slecht voor je maag, vreemd dat je daar geen maagbeschermer bij hebt gehad, vooral als je het langdurig gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, Celebrex, maar dat neem ik alleen in noodgevallen, het haalt soms het scherpe randje eraf. Vroeger chronisch diclofenac geslikt, zonder maagbeschermer en daarmee mijn maag een beetje gesloopt.
Ik ben geen haaktalent, maar door de site van Lucy, Attic24, heb ik het een jaar of 6 geleden wel een beetje onder de knie gekregen. Ooit nog wel meegepost in het haaktopic, in de oertijd.
De voordelen van in een appartement wonen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij staat al een tijdje uit hier, maar tis gewoon 21.5
Maar jij bent dus wel normaal?quote:
Natuurlijk kan je dat wel, als je het wilt kan youtube het je wel leren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
Ik lig áltijd onder een 1 persoon dekbed al ik op de bank ligdie ligt gewoon
steevast opgevouwen in de hoek van de bank![]()
Haken en breien doe ik niet, ik kan het ook niet meer denk ik
Ik kan het ook niet ... Heb gewoon wel wat fleece dekentjes , maar die gebruik ik dan nooit///quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
Ik lig áltijd onder een 1 persoon dekbed al ik op de bank ligdie ligt gewoon
steevast opgevouwen in de hoek van de bank![]()
Haken en breien doe ik niet, ik kan het ook niet meer denk ik
Neh... misschien dat ik weer eens ga schilderen ofzo, dat is meer in mijn straatje Dees.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat wel, als je het wilt kan youtube het je wel leren.
Ik vind het heerlijk om 's avonds op de bank te handwerken, morgen maar eens een paar geraniums kopen.
Ik haat naaimachinesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Breien kan ik niet, en priegelhaakwerkjes doe ik ook niet aan.Ik heb ook nog breiringen liggen, da's eigenlijk punniken, daar kun je best snel leuke dingen mee maken. En ach, dan staat er ook al jaren een ongebruikte naaimachine en een kast vol lappen stof...
je gaat toch ook wel met krulspelden in slapen, zeker?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat wel, als je het wilt kan youtube het je wel leren.
Ik vind het heerlijk om 's avonds op de bank te handwerken, morgen maar eens een paar geraniums kopen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij bent dus wel normaal?
Laat maar, verkeerde vraag
Dat kan ik dan weer niet, ja schilderen op nummer wil nog wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... misschien dat ik weer eens ga schilderen ofzo, dat is meer in mijn straatje Dees.
fleece dekentje is voor zomers, ik moet altijd iet ķp me hebben liggenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet ... Heb gewoon wel wat fleece dekentjes , maar die gebruik ik dan nooit///
Ik hoop met je rug er naar toe...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:48 schreef sacha het volgende:
ik draag nu 2 dikke truien en zit stijf tegen de kachel
Wil mijn watergolfje een beetje in model blijven dan moet ik wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je gaat toch ook wel met krulspelden in slapen, zeker?
Ook zomers gebruik ik ze niet... Misschien heb ik ze wel voor bezoek zoals jullie ...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
fleece dekentje is voor zomers, ik moet altijd iet ķp me hebben liggenja klonkt weer
vunzig, maar zo is het niet bedoelt
Mijn man had weleens diazepam voorgeschreven gekregen omdat hij zo'n last had van zijn nek, ik heb hem 's avonds de trap op moeten duwenquote:
Lieverd, daar ben je al wat decennia niet meer actief...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het laatst gehaakt op de lagere school...
Ik neem er 2 iedere avond, maar het doet niks meer bij mijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man had weleens diazepam voorgeschreven gekregen omdat hij zo'n last had van zijn nek, ik heb hem 's avonds de trap op moeten duwen
met sokken aan kan ik echt niet slapen, ik masseer mijn voeten vaak warm voordat ik ga slapen. Ik heb meestal ijskoude voeten, het hele jaar door, maar de laatste jaren zijn ze soms ook zomaar gewoon warm.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de winter houd ik mijn sokken aan in bed, koude voeten is erg vervelend.
Ik ook hoor, lekker warmquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de winter houd ik mijn sokken aan in bed, koude voeten is erg vervelend.
Moppie, er is niets aan gelogen hoor, zo lang was het namelijk geleden dat ik een haaknaald in mijn handen had.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lieverd, daar ben je al wat decennia niet meer actief...
Zal ik je even begeleiden naar 40+ / Dementie enzo ?
Echt waar?! Mijn man reageert nogal heftig op medicatie en dergelijke, laten we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik neem er 2 iedere avond, maar het doet niks meer bij mij
en waarom doe je dat niet meer?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef sacha het volgende:
vroegah, toen ik nog een jong sachaatje was maakte ik mijn eigen kleren en truien
En dat pak je dan na zoveel jaar weer op?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moppie, er is niets aan gelogen hoor, zo lang was het namelijk geleden dat ik een haaknaald in mijn handen had.
ik slaap er heerlijk op, maar heb ze niet meer. Ooit eens voorgeschreven gekregen toen het psychisch even niet goed ging en later de noodvoorraad opgemaakt bij migraine-aanvallen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man had weleens diazepam voorgeschreven gekregen omdat hij zo'n last had van zijn nek, ik heb hem 's avonds de trap op moeten duwen
Jij kon ook naaien ja? Truien heb ik wel voor mezelf gebreid, echt mooiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef sacha het volgende:
vroegah, toen ik nog een jong sachaatje was maakte ik mijn eigen kleren en truien
Het doet niks bij mij Deesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt waar?! Mijn man reageert nogal heftig op medicatie en dergelijke, laten we maar zeggen.
Maar 2 per avond, is dat niet wat veel?
Dat is best knap voor een 40+-er, toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat pak je dan na zoveel jaar weer op?
Ik krijg de zenuwen van het getik van die naalden,quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kon ook naaien ja? Truien heb ik wel voor mezelf gebreid, echt mooie
ik kreeg ooit tramadol na het ooglaseren, zo, daar sliep ik pas goed op, maar ik durf dat spul niet te nemen als ik alleen thuis ben, dus het restant ging terug naar de apotheek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Och, het medicijnkastje komt weer voorbij.
Ik slik soms Advil als ik hoofdpijn heb.
Verder heb ik nog een partij morfine liggen voor als ik daar behoefte aan heb, maar dat is nu nog niet.
That's it...
Voor psychische noodgevallen heb ik oxazepam, maar daar ben ik heel zuinig op.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik slaap er heerlijk op, maar heb ze niet meer. Ooit eens voorgeschreven gekregen toen het psychisch even niet goed ging en later de noodvoorraad opgemaakt bij migraine-aanvallen.
Wát ging aardig? Slapen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om uit te proberen heb ik eens 10 valium pillen en sloot bier genuttigd, ging aardig hard toen.
Ik bedoel meer dat de haaksters die ik ken dat al die tijd al hebben gedaan, niet pas weer na zoveel tijd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best knap voor een 40+-er, toch?
O, op die manier, maar misschien een rare vraag, als het niet veel voor je doet, waarom slik je het dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Het doet niks bij mij Deesdus nee dat is voor mij niet veel, vroeger had ik wel sterkere
middelen soms, misschien komt dat daarom....
Ik heb wel eens hoge doseringen Prednison moeten slikken, van die stootkuren, en van Prednison
wordt je hartstikke hyper, toen kon ik niet slapen, daarom kreeg ik dat...
Ik heb nauwelijks pillen in huis, maar ik bewaar ze sowieso allemaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kreeg ooit tramadol na het ooglaseren, zo, daar sliep ik pas goed op, maar ik durf dat spul niet te nemen als ik alleen thuis ben, dus het restant ging terug naar de apotheek.
cool. Mijn moeder maakte vroeger veel kleding voor ons, ik heb ook haar naaimachine hier staan. Toen ik studeerde heeft ze zelfs jassen voor me genaaid, dan ging ik zelf stof, voering en knopen halen op de lapjesmarkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef sacha het volgende:
Ben de hele nacht op stap geweest toen en kan me nog vaag wegrestaurant en ochtendgloren herinneren.quote:
Dan heeft één van ons vast wel een pilletje voor je om rustig te wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg de zenuwen van het getik van die naalden,
ik had ook iets van 25 jaar niet gehaakt, had een grondige hekel aan de handwerklessen op de lagere school.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de haaksters die ik ken dat al die tijd al hebben gedaan, niet pas weer na zoveel tijd.
Die haken nu allemaal vierkantjes, 100 stuks of zo en dan hebben ze iets bereikt.
Of zo, ik snap het doel niet helemaal...
Toen mijn ogen gelaserd waren adviseerde de arts direct na de behandeling een diazepam te nemen en zodra ik thuis was een glaasje wijn, om daarna lekker mijn bed in te duikenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kreeg ooit tramadol na het ooglaseren, zo, daar sliep ik pas goed op, maar ik durf dat spul niet te nemen als ik alleen thuis ben, dus het restant ging terug naar de apotheek.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kon ook naaien ja? Truien heb ik wel voor mezelf gebreid, echt mooie
En toen was je van de wereld?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om uit te proberen heb ik eens 10 valium pillen en sloot bier genuttigd, ging aardig hard toen.
mja, ik ga ook proberen, eerst naar één en dan zonder, het zal wel ''iets'' uitmaken, maar ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, op die manier, maar misschien een rare vraag, als het niet veel voor je doet, waarom slik je het dan?
Is niet lullig bedoeld hoor, ik ben er gewoon benieuwd naar.
Heb mijn eigen medicijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft één van ons vast wel een pilletje voor je om rustig te worden
Ik ben op de lagere school nooit verder gekomen dan punniken en dan onderzetters van die dingen maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had ook iets van 25 jaar niet gehaakt, had een grondige hekel aan de handwerklessen op de lagere school.
Met zoveel zooi in je lijf?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben de hele nacht op stap geweest toen en kan me nog vaag wegrestaurant en ochtendgloren herinneren.
horizontaal?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om 's avonds iets te doen te hebben, vandaar dat ik het haken weer heb opgepakt. Ik haak nu ook vierkantjes, de eerste honderd zitten aan elkaar en ik ben trots op het resultaat. Super toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de haaksters die ik ken dat al die tijd al hebben gedaan, niet pas weer na zoveel tijd.
Die haken nu allemaal vierkantjes, 100 stuks of zo en dan hebben ze iets bereikt.
Of zo, ik snap het doel niet helemaal...
Heb je de pil van Drion al voor later?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks pillen in huis, maar ik bewaar ze sowieso allemaal.
Leuk voor later...
het speldenkussen van vilt in de vorm van een aardbei heeft mijn moeder altijd gebruikt, en ligt hier nu in de kast.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben op de lagere school nooit verder gekomen dan punniken en dan onderzetters van die dingen maken.
Compleet nutteloos, ik heb ze bij mijn ouders thuis nooit meer op tafel gezien...
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt ...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om 's avonds iets te doen te hebben, vandaar dat ik het haken weer heb opgepakt. Ik haak nu ook vierkantjes, de eerste honderd zitten aan elkaar en ik ben trots op het resultaat. Super toch?
Heb wel lang geslapen toen ik weer thuis was daarna.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Met zoveel zooi in je lijf?dat is knap dan....
Als je iets neemt om te gaan slapen moet je jezelf ook in de slaapstand zetten, dus geen film meer gaan kijken, als je dat wel doet doet zo'n pilletje ook niet echt zijn werk en denk jij dat het niet veel voor je doet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, ik ga ook proberen, eerst naar één en dan zonder, het zal wel ''iets'' uitmaken, maar ik
denk zelf niet veel, maar misschien vergis ik me wel, als ik het om 11 uur 's avonds
inneem kan ik nog gewoon een film kijkenmisschien dat ik daarom denk dat het
zo goed als niks doet...
Mijn geheugen wordt misschien beter als ik het laat staandat hoop ik tenminste
Die heb ik niet nodig, ik compenseer dat met andere middelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de pil van Drion al voor later?
ik heb het meer dan 10 jaar geleden laten doen, wat een zegen. Ik kon mijn lenzen steeds slechter verdragen en met bril zag ik niet goed en kreeg ik koppijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Laseren is dus ook hip hier.
Ik moet er niet aan denken, voor zover het al mogelijk is met mijn ogen.
Niemand komt aan mijn ogen, behalve ikzelf...
In de slaapstand?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je iets neemt om te gaan slapen moet je jezelf ook in de slaapstand zetten, dus geen film meer gaan kijken, als je dat wel doet doet zo'n pilletje ook niet echt zijn werk en denk jij dat het niet veel voor je doet.
Dat slapen is een lastig iets voor veel mensen.
Als ik 100% zeker wist dat het geen problemen op zou levern, zou ik morgen ook gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het meer dan 10 jaar geleden laten doen, wat een zegen. Ik kon mijn lenzen steeds slechter verdragen en met bril zag ik niet goed en kreeg ik koppijn.
Bij mij is het niet nodig, maar om eerlijk te zijn zou ik het ook niet durvenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik 100% zeker wist dat het geen problemen op zou levern, zou ik morgen ook gaan.
Maar die garantie geven ze niet en aangezien ik al een keer iets aan mijn ogen heb gehad, wil ik dat nooit meer meemaken...
De eerste keer was in het ziekenhuis per injectie en het was ineens heel gezellig.quote:
En dat is 3...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:33 schreef sacha het volgende:
[..]
het één na beste wat ik tot nu toe voor mijzelf heb kunnen doen
bij mij is het met het eerste oog ook niet helemaal goed gegaan, een te diep litteken dat ging trekken, waardoor het gelaserde deel scheef zat. Na een jaar hebben ze het deel dat toen in het midden zat nogmaals gelaserd. Het resultaat is zeker niet perfect, maar goed genoeg. Maar of ik het ooit nog eens zou durven, geen idee, ik vond het doodeng.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik 100% zeker wist dat het geen problemen op zou levern, zou ik morgen ook gaan.
Maar die garantie geven ze niet en aangezien ik al een keer iets aan mijn ogen heb gehad, wil ik dat nooit meer meemaken...
Die van mij ook, maar pas nadat we de huisarts zowat moesten kielhalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Had mn vader ook , die vond het wel lekker.. Hij is er uiteindelijk op ingeslapen
Horizontaal is wat lastig op een trap, ik heb mijn schouder er wel onder moeten zettenquote:
Je hebt me overtuigd, ik doe het never nooit niet...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij is het met het eerste oog ook niet helemaal goed gegaan, een te diep litteken dat ging trekken, waardoor het gelaserde deel scheef zat. Na een jaar hebben ze het deel dat toen in het midden zat nogmaals gelaserd. Het resultaat is zeker niet perfect, maar goed genoeg. Maar of ik het ooit nog eens zou durven, geen idee, ik vond het doodeng.
Mijn moeder werd ook een handje geholpen hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar pas nadat we de huisarts zowat moesten kielhalen.
Meneer was gristelijk en weigerde de euthanasie uit te voeren. Een collega heeft dat uiteindelijk gedaan, 2 dagen later...
Ik heb toen aardig wat keren de Here en de arts vervloekt.
DIe van ons deed niet moeilijk, eerder mn moeder die het lastig vond...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar pas nadat we de huisarts zowat moesten kielhalen.
Meneer was gristelijk en weigerde de euthanasie uit te voeren. Een collega heeft dat uiteindelijk gedaan, 2 dagen later...
Ik heb toen aardig wat keren de Here en de arts vervloekt.
Als je maar zeker weet dat het voldoende isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig, ik compenseer dat met andere middelen.
O.a. die partij morfine, overgehouden uit de periode dat ik een niersteen had...
Ja in de slaapstand, dat je de lichten alvast wat uit doet, geen film meer gaat kijken of op internet gaat, een tandje terug zeg maarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
In de slaapstand?![]()
Ik zal het eens proberen...
En dat is nummer drie hier!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:33 schreef sacha het volgende:
[..]
het één na beste wat ik tot nu toe voor mijzelf heb kunnen doen
bij mij was het één grote trip en als bonus kreeg ik de de hele exercitie op dvd thuis gestuurdquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, ik doe het never nooit niet...
Ik wou er niet over beginnen Fannquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
We schieten lekker op chufi.
[ afbeelding ]
Mijn moeder lag al in het ziekenhuis na een verwijderde long, kreeg trombose daar en overleed de volgden morgen na het opvoeren van de morfine.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder werd ook een handje geholpen hoormaar de huisarts had bij mijn oudste
broer in de klas gezeten, dus dat scheelde misschien
als je gaat heb je dat echt niet nodigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik dood ga wil ik ook morfine.
Jij zeker, want ik schreef iets terug dat die van mij niet kunnen ... Met de huidige techniekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij mag ook je ogen wel laten laseren....
Zet eens op YT, vindt TH vast leuk...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
bij mij was het één grote trip en als bonus kreeg ik de de hele exercitie op dvd thuis gestuurd
mijn moeder wilde via een schermpje meekijken, dat heb ik haar verboden. Ik wist wat er ging gebeuren, maar heb zelf vantevoren geen foto's enzo gekeken, want dan zou ik niet meer durven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
bij mij was het één grote trip en als bonus kreeg ik de de hele exercitie op dvd thuis gestuurd
de stad uit!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het beste wat je voor jezelf gedaan hebt?
Āls je gaat...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
als je gaat heb je dat echt niet nodig
hoe kwam jij dan aan die morfine? en hoe vul je dat aan dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn moeder lag al in het ziekenhuis na een verwijderde long, kreeg trombose daar en overleed de volgden morgen na het opvoeren van de morfine.
Mijn schoonvader heeft ook morfine gebruikt om z'n leven te beëindigen nadat hij ongeneeslijk ziek was verklaard en sindsdien verzamel ik dus morfine. Ik denk dat ik genoeg heb en anders vullen we waar mogelijk weer aan...
hier 3 opa's en oma's die ruim over de 90 zijn geworden, maar goed, bij mijn mama gooide een hersentumor roet in het eten en ze kwam niet verder dan 60.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mijn genen ga ik ruim 90 worden.
Dat is wel een hele grote stap geweest, maar gelukkig de beste stapquote:
dat is afschuwelijk jongquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mijn mama gooide een hersentumor roet in het eten en ze kwam niet verder dan 60.
Ze laten hun eigen stad instorten dat is dan wel weer humor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Amsterdam. Toen ze met de NZ-lijn begonnen.
Zo zie je maar dat je niets kan voorspellenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier 3 opa's en oma's die ruim over de 90 zijn geworden, maar goed, bij mijn mama gooide een hersentumor roet in het eten en ze kwam niet verder dan 60.
Dat is best jongquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mijn mama gooide een hersentumor roet in het eten en ze kwam niet verder dan 60.
Zoals ik net al zeiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe kwam jij dan aan die morfine? en hoe vul je dat aan dan?
Sacha heeft ooit daarover verteld, vandaar dat ik me het nog herinnerde en nu zij daar weg is mag die stad idd compleet net als Atlantis onder water verdwijnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze laten hun eigen stad instorten dat is dan wel weer humor.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
De opa van mijn moeder is 101 geworden. Ging op z'n 98ste het bejaardentehuis in, met veel tegenzin, want " wat moet ik hier bij die oudjes?"
Zo oud wil ik absoluut niet worden...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mijn genen ga ik ruim 90 worden.
Bijdrage van Sacha aan de modewereld, leuk...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha heeft ooit daarover verteld, vandaar dat ik me het nog herinnerde en nu zij daar weg is mag die stad idd compleet net als Atlantis onder water verdwijnen.
De dames kunnen trouwens piemels kijken:
LIF / Piemels op de catwalk
ow... dat is aardig van jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[quote]Sacha heeft ooit daarover verteld, vandaar dat ik me het nog herinnerde en nu zij daar weg is mag die stad idd compleet net als Atlantis onder water verdwijnen.
gadver. die eerste is al goor ik hoef verder niks meer te zienquote:De dames kunnen trouwens piemels kijken:
Ik doe ook mijn uiterste best om het niet te halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo oud wil ik absoluut niet worden...
Bullshit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
gadver. die eerste is al goor ik hoef verder niks meer te zien
ik ga niet nog een keer kijken, ik heb geen kapsel gezienquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bullshit.
Hij heeft geen blond poedelkapsel...
ik had niet moeten klikken, nu raak ik het beeld van die bovenste niet meer kwijtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha heeft ooit daarover verteld, vandaar dat ik me het nog herinnerde en nu zij daar weg is mag die stad idd compleet net als Atlantis onder water verdwijnen.
Misschien was het wel Geer...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga niet nog een keer kijken, ik heb geen kapsel gezienwel een vieze hangzak
ja, daar stopte ik ook meteenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had niet moeten klikken, nu raak ik het beeld van die bovenste niet meer kwijt
Goor kan ik niet beoordelen, maar wat een achterlijk kapsel hebben die gasten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
gadver. die eerste is al goor ik hoef verder niks meer te zien
piemel in dit geval zonder verkleinwoord gebruikenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt eraan geroken?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga niet nog een keer kijken, ik heb geen kapsel gezienwel een vieze hangzak
Ik heb niet op het kapsel gelet en ik heb alleen de bovenste gezienquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goor kan ik niet beoordelen, maar wat een achterlijk kapsel hebben die gasten.
Kingstown houdt niet zo van verkleinwoorden, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
piemel in dit geval zonder verkleinwoord gebruiken
in de sauna werd je wel vrolijk?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
In de sauna zie je ook vanalles, maar hier werd ik echt niet vrolijk van
Rick Owen is stoer!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijdrage van Sacha aan de modewereld, leuk...
Ben je daar dan wel geweest en nog nooit naar een concert?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
in de sauna werd je wel vrolijk?![]()
Ik durf dan nooit te kijken
kloptquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je daar dan wel geweest en nog nooit naar een concert?
Ik heb het er niet meer over, dat is mijn goede voornemen dit jaar, als ik stop ga ik in stilte lijdenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgend jaar weer nieuwe poging toch?
Ik andersom, op één keer na dan.quote:
ik kijk niet bewust, maar je ontkomt er niet aan. Maar nee, ik bedoelde te zeggen dat ik daar over het algemeen minder erge varianten zie, op een enkele 80plusser na waarvan het tussen de knieën hangt. Het is lang niet allemaal fraai, en het doet er ook niet toe, maar dat beeld van dit model...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
in de sauna werd je wel vrolijk?![]()
Ik durf dan nooit te kijken
Dat is erg verstandig Fann, aan de grote klok hangen dat werkt niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het er niet meer over, dat is mijn goede voornemen dit jaar, als ik stop ga ik in stilte lijden
Stoombad vind ik ook het lekkerste hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik andersom, op één keer na dan.
Kreeg het letterlijk Spaans benauwd in dat stoomhok, niks ontspannends.
Ook never again...
Heb je nog met je Griek overlegd over Neil Diamond, daar wilde je toch naartoe?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
op een enkele 80plusser na waarvan het tussen de knieën hangt.
Dat is niet erg, daar hebben we een speciaal topic voor 40+ / Dementie enzoquote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog met je Griek overlegd over Neil Diamond, daar wilde je toch naartoe?
Een Finse sauna is met stoom en daarna door gat in het ijs in meer springen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Stoombad vind ik ook het lekkerste hoordie droge hete sauna is ook niks voor mij,
maar ik was in het Spa, zwemmen in bronwater, dát is wél lekker
arme jij!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn 50 plus(t)sers die datzelfde probleem al hebben...
Beterschap en slaap lekker.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo kooien, ben strontverkouden en mijn hoofd bonst uit elkaar...![]()
En nee, ik neem geen pilletje nu...
Ik was gisteren bij een concert (je weet wel, daar waar Fann nog nooit bij geweest is...), dus ik heb die post van Fann niet gezien...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet erg, daar hebben we een speciaal topic voor 40+ / Dementie enzo
ah... truste dan en sterkte !quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
"Tegen die tijd" zijn er misschien geen kaartjes meer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa
die zegt dan, ''tegen die tijd hebben we het er nog wel over''.....
dus dat wordt niksof ik moet gaan zeuren, maar heb ik ook weer geen zin in, hij houdt er
niet van, misschien dat ik het er nog 1x over ga hebben, maar dan niet meer...
trusten en beterschapquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
koop nou gewoon 2 kaartjesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa
die zegt dan, ''tegen die tijd hebben we het er nog wel over''.....
dus dat wordt niksof ik moet gaan zeuren, maar heb ik ook weer geen zin in, hij houdt er
niet van, misschien dat ik het er nog 1x over ga hebben, maar dan niet meer...
Je moet wel alles terug lezen hč.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een concert (je weet wel, daar waar Fann nog nooit bij geweest is...), dus ik heb die post van Fann niet gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |