Ah joh, kan je direct m'n ma ontmoeten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je onderdonsje met degene met wie je heengaat niet verstoren.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, kan je direct m'n ma ontmoeten.
oh oh spnndnquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, kan je direct m'n ma ontmoeten.
Nou hop, jas aan en gaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh spnndn
Ik heb nog steeds af en toe contact met de moeder van mn ex
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh spnndn
Ik ook! En ga volgende week op visite bij de pa van m'n ex (gescheiden ouders).quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh spnndn
komt niet goed uit, komende week zoveel te doen!quote:
ja bedoelde ermee dat ik best een fijn kind benquote:
...Riiight.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt niet goed uit, komende week zoveel te doen!allemaal deadlines en presentaties brrrr
[..]
ja bedoelde ermee dat ik best een fijn kind ben
Ja fijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil wel een foto van mn agenda maken hoor
Maandag: inleveren grootste project van minorquote:
Mooie fotoquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maandag: inleveren grootste project van minor
Dinsdag: eindcongres van minor hele dag en 's avonds uiteten met de klas
Woensdag: presentaties van de extra leerlijn die ik volg en dan daarna eten en karaoke daarna
Donderdag: herkansing verslag (moet ik dit weekend dus fixen)
Warm of koud?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo, gedoucht en al. Willen jullie nog iets weten?
Ohh lekker is dat he. Zeker als je van buiten komt en helemaal bibberig bent.quote:
Haha ja. Word je moe van ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh lekker is dat he. Zeker als je van buiten komt en helemaal bibberig bent.
Poep je ook wel eens onder de douche?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo, gedoucht en al. Willen jullie nog iets weten?
Ahh nicequote:Op woensdag 21 januari 2015 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja. Word je moe van ook. Ga zo weer seizoen 2 van The Walking Dead kijken, staat sinds gister op Netflix
Zoja, stamp je het dan met je tenen door het putje of ga je er met de waterstraal overheen in de hoop het weg te spoelen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Poep je ook wel eens onder de douche?
Nee, eigenlijk niet. Jij wel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Poep je ook wel eens onder de douche?
Ik proef hier wat ervaring Div. Gister al die trui, vandaag poepen in de douche..quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh nice
Ga zo ook maar eens wat kijken, veel films gedownload maar geen zin gehad om te kijkenNu wel.
[..]
Zoja, stamp je het dan met je tenen door het putje of ga je er met de waterstraal overheen in de hoop het weg te spoelen?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik proef hier wat ervaring Div. Gister al die trui, vandaag poepen in de douche..
Yep.quote:
Lekker hahaha..quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]!
De vraag van B. deed me denken aan een topic van jaren terug waar dit werd besprokenTot in detail.
Wel slim. Misschien moet ik het maar eens proberen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep.
Zoals div zegt met de tenen en als dat niet lukt de douchekop erop.
Eigenlijk doe ik het altijd om wc papier uit te sparen.
Have fun met TWDquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker hahaha..
maar ik ga nestje in. Tv'tje aan en slapie slapie.
Tot morgen allemaal
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel slim. Misschien moet ik het maar eens proberen.
Heb je dat topic van ik meen vorig jaar gelezen van die user die in de wasbak van zijn wc een goor lapje had liggen waar hij ooit zijn gat mee had afgeveegd en waarop uiteindelijk een soort taugé ging ontspruiten?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]!
De vraag van B. deed me denken aan een topic van jaren terug waar dit werd besprokenTot in detail.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je dat topic van ik meen vorig jaar gelezen van die user die in de wasbak van zijn wc een goor lapje had liggen waar hij ooit zijn gat mee had afgeveegd en waarop uiteindelijk een soort taugé ging ontspruiten?![]()
![]()
Truste Scrumquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker hahaha..
maar ik ga nestje in. Tv'tje aan en slapie slapie.
Tot morgen allemaal
Gadverquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je dat topic van ik meen vorig jaar gelezen van die user die in de wasbak van zijn wc een goor lapje had liggen waar hij ooit zijn gat mee had afgeveegd en waarop uiteindelijk een soort taugé ging ontspruiten?![]()
![]()
Dat was 'mquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:42 schreef Divje het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
1ste op google als je zoekt op 'washandje in wasbak'
Dat bleek verdomd goed mosvorming tegen te gaan toch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gadver![]()
Zo zag ik ook eens een topic van iemand die in flesjes piste en die vervolgens leeggooide uit het dakraam.
Op de foto's van het dak was heel duidelijk te zien over welke dakpannen het legen van de flesjes gebeurde.
Prachtig topicquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was 'm![]()
Serieus eerste op google? Hahaha.
Maar ik duik ook mijn bed in , maak er een vroegertje van vanavond, dus truste schatjes![]()
Truste Lquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was 'm![]()
Serieus eerste op google? Hahaha.
Maar ik duik ook mijn bed in , maak er een vroegertje van vanavond, dus truste schatjes![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat bleek verdomd goed mosvorming tegen te gaan toch?
Ha, gevondenKLB / Schone dakpannen onder dakraam
[..]
Prachtig topic
Welterusten
Ja haha mooi man. Beetje ranzig wel allemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Alle foto's werken ook nog gewoon na al die jaren
Dat wel jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja haha mooi man. Beetje ranzig wel allemaal.
Truste.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wel ja
Ga ook maar eens slapentrusten
Hoe komt het tjacka?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:39 schreef Tjacka het volgende:
hoi mijn bovenbenen zitten helemaal vast
ik blijf morgen in bed liggen denk ik
Het is sowieso de vraag wie er beter af zijn zonder die dictators in het Midden Oosten, ik heb niet het idee dat die verwijderen in ons voordeel is geweest, IS zal er anders over denken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoitjes!!!
Blair Shrugs Off Blame for Chaos Fomented by Invasion of Iraq
Tony Blair,meer ellende veroorzaakt dan Saddam Husein regeerperiode als dictator.![]()
Twas best onsmakelijk idd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wat gaan jullie als een sneltrein door in sc zeg
Dat verhaal over het washandje in de gootsteen viel net samen met een hap van mijn middag eten![]()
Eetsmakelijk allen!
Ik mag hopen dat er geen foto's in het desbetreffende topic geplaatst werden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De thumbnail verpeste de verassing van daar dat ik in de youtube link een spatie heb geplaatst![]()
[ Bericht 30% gewijzigd door schommelstoel op 22-01-2015 15:41:13 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Yes please,quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef essnhills het volgende:
Iemand een stukje zelfgebakken appeltaart of sinaasappelcake met chocoladebotercreme?
Alsjeblieftquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Yes please,
Appeltaart![]()
Lekker bij de koffie
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er geen foto's in het desbetreffende topic geplaatst werden.
Er komt trouwens een Iron Sky 2, een film die hier natuurlijk op zijn plaats is in BNW.
h ttps://www.youtube.com/watch?v=JKPwtDjzJMI
Tijdens het kijken van de trailer moest ik gewoon werklijk hard op lachen bij 2:00
Deel één was zo slecht dat het leuk is geworden![]()
Check ook deze twee kortere trailers van de film
Niet dat ik je appeltaart nu wil verpesten maar er is bewijsmateriaal in dat topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De thumbnail verpeste de verassing van daar dat ik in de youtube link een spatie heb geplaatst![]()
Leuke film
Ich hock in meinem Bonker
Lekkerquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef essnhills het volgende:
Iemand een stukje zelfgebakken appeltaart of sinaasappelcake met chocoladebotercreme?
Hoezo? Doel je op de Verhoek transfer?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:25 schreef Tjacka het volgende:
Historici dag vandaag in de wereld jongens. Begin van het einde.
bijdrukken van 1100 miljardquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo? Doel je op de Verhoek transfer?
Dat klopt. Eng ook dat een orgaan als de ECB dat kan besluiten voor heel Europa, terwijl we er nog nooit voor hebben kunnen kiezen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bijdrukken van 1100 miljard
eng gewoon
Ze drukken niet eens...nog engerquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bijdrukken van 1100 miljard
eng gewoon
Ze drukken achteroverquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze drukken niet eens...nog enger
Ze zijn in ieder geval heel blij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is sowieso de vraag wie er beter af zijn zonder die dictators in het Midden Oosten, ik heb niet het idee dat die verwijderen in ons voordeel is geweest, IS zal er anders over denken.
Zwaar, diep, maar vooral alleen en koud.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow heb echt slecht geslapen. Hoe sliepen jullie?
Jaloers. Ik slaap echt zo licht, jaloers op de mensen die zulke diepe slapers zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar, diep, maar vooral alleen en koud.
Snap ik wel voor het supportershome liggen is ook vrij koud.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar, diep, maar vooral alleen en koud.
Ja, licht slapen en van alles wakker worden is een ramp. Maar niet wakker kunnen worden 's ochtends is ook niet prettigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaloers. Ik slaap echt zo licht, jaloers op de mensen die zulke diepe slapers zijn.
Ik had een alibiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap ik wel voor het supportershome liggen is ook vrij koud.
Voor het eerst in tijden langer dan 3-4 uurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow heb echt slecht geslapen. Hoe sliepen jullie?
Ja, mijn eerste kwart eeuw zat er op gisterquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:25 schreef Tjacka het volgende:
Historici dag vandaag in de wereld jongens. Begin van het einde.
Ik heb ook maar heel kort geslapen ja.quote:
Naar de voetbal of naar de kroeg? Of allebei?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Zo dit weekend quality time met de boys. :=
Gefeliciteerd, tenminste ik neem aan dat je dan jarig wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste kwart eeuw zat er op gister
Lekker snuiven en revanche nemen door Moulijn een shirtje aan te doen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Zo dit weekend quality time met de boys. :=
Een echte dijenkletser !quote:
uh gewoon met vrienden zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker snuiven en revanche nemen door Moulijn een shirtje aan te doen?
afc cbs!!!!
Beidequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar de voetbal of naar de kroeg? Of allebei?
Vast weer die kut kakkerlakken!!!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde van het supportershome zeg
Jij ook al?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
Nationale negeer schommelstoel dag
Tis volgens mij niet alleen blue-monday hier in huize schommel, maar a week full of blue mondays.
Het lijkt er trouwens wel op dat het slechte slapen iets is voor BNW'ers, hier namelijk nog zo één
Ja, ben sowieso al wel meer een nacht/avond mens, maar laatste tijd is het wel vervelend gewoon.quote:
Weer?!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vast weer die kut kakkerlakken!!!!!
Laatst doordekken compilaties bekeken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond weer![]()
En uit de oude Voetbal Insite-doos
Wat een bolle toet had Derksen daar
Hahaha, dat was toen Genee er even tussenuit was. De held.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond weer![]()
En uit de oude Voetbal Insite-doos
Wat een bolle toet had Derksen daar
Sporadischquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Was je er wel eens? In dat supportershok?
Wat loopt daar dan rond voornamelijk?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sporadisch
Zijn niet mijn supporters
Ze was bij RTLBoulevard om over die vernieling van het supportershome te praten. Ze was echt ontdaan. Ik wist niet dat daar alleen maar Ajax-supporters mochten komen, maar blijkbaar is dat zo. Nou ja, misschien ook wel logisch. Het is hún home. Ik bedoel wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, dat was toen Genee er even tussenuit was. De held.
Barbara Barend. Ik krijg altijd spontane jeuk als ik haar zie.
Hehehe.. Was iddquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze was bij RTLBoulevard om over die vernieling van het supportershome te praten. Ze was echt ontdaan. Ik wist niet dat daar alleen maar Ajax-supporters mochten komen, maar blijkbaar is dat zo. Nou ja, misschien ook wel logisch. Het is hún home. Ik bedoel was
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, ben sowieso al wel meer een nacht/avond mens, maar laatste tijd is het wel vervelend gewoon.
Daar had ze het ook over. De shirts die afgestaan zijn door de grote helden. Ik begrijp ook echt niet en wil ook niet begrijpen waarom je zoiets zou doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehehe.. Was idd![]()
![]()
.
Serieus, vind het niet echt grappig hoor. Vind het zuur voor de historie van aantal dingen wat ze nu kwijt zijn. Shirts en zo'n bankje. Dat zijn dingen die je nooit terug krijgt en is gewoon klote.
Nee. Maar het kan ook nog gewoon niet aangestoken zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar had ze het ook over. De shirts die afgestaan zijn door de grote helden. Ik begrijp ook echt niet en wil ook niet begrijpen waarom je zoiets zou doen.
Vermoedelijk ze zeggen ook maar wat, misschien doordat de grootste strijd tussen ajax en feyenoord is..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Maar het kan ook nog gewoon niet aangestoken zijn natuurlijk.
Ergerde me net nog aan de NOS. "Vermoedelijk door Feyenoord supporters". Op basis van? Bronnen? Geruchten? Het enige wat aan Feyenoord te linken valt is op dit moment de wedstrijd van zondag. Slaat nergens op van de NOS.
Dat vind ik zo fout he.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Maar het kan ook nog gewoon niet aangestoken zijn natuurlijk.
Ergerde me net nog aan de NOS. "Vermoedelijk door Feyenoord supporters". Op basis van? Bronnen? Geruchten? Het enige wat aan Feyenoord te linken valt is op dit moment de wedstrijd van zondag. Slaat nergens op van de NOS.
Nee precies, maar dan nog. Wat Lav zegt. Stemmingmakerij, puur onnodig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vermoedelijk ze zeggen ook maar wat, misschien doordat de grootste strijd tussen ajax en feyenoord is..
Wel zonde inderdaad! moet er niet aan denken dat iemand mijn Nkufo shirtje jat !!
Om te generaliseren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat loopt daar dan rond voornamelijk?
Er is ingebroken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee precies, maar dan nog. Wat Lav zegt. Stemmingmakerij, puur onnodig.
Zul je zien, volgende week "oorzaak brand sigaret in afvalbak". Hallo.
Ah oke, dat had ik gemist. Maar inderdaad, kan zoveel zijn. Wel uitermate verstandig om dat dan zo nu te doen, waardoor alle vingertjes al richting Rotterdam gaan wijzen. Prima tactiek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er is ingebroken.
Maar het kan net zo goed vanuit de Amsterdamse onderwereld komen. Aangezien Sven W. er ook al tot zijn nek in zat en er tegenwoordig ook een motorbende in het home zit. Zou mij dat niet echt verbazen.
Zwaar belachelijk. Vind het prima als ze strenger straffen, maar laten ze eens beginnen met de juiste gasten straffen, en vervolgens de combi afschaffen. Maar het gaat nu telkens maar 1 kant op, alles word strenger, hardere straffen, maar beloftes nakomen over normalisatie, ho maar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:56 schreef Tjacka het volgende:
Om het over voetbal te houden.
Wat vind jij van de nieuwe voetbalwet Scrummie?
Tegenwoordig krijg je al zo snel een stadionverbod van een jaar. Zit je daar elke zondag met een enkelband om omdat je tegen een prullenbak ben aangelopen of wild heb gepist. Gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar belachelijk. Vind het prima als ze strenger straffen, maar laten ze eens beginnen met de juiste gasten straffen, en vervolgens de combi afschaffen. Maar het gaat nu telkens maar 1 kant op, alles word strenger, hardere straffen, maar beloftes nakomen over normalisatie, ho maar.
Het is door de lokale driehoek gedaan om alles nog strenger te krijgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er is ingebroken.
Maar het kan net zo goed vanuit de Amsterdamse onderwereld komen. Aangezien Sven W. er ook al tot zijn nek in zat en er tegenwoordig ook een motorbende in het home zit. Zou mij dat niet echt verbazen.
Jaar stadion verbod omdat je je zoon van 3 in de bosjes laat plassen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:03 schreef Tjacka het volgende:
omdat je tegen een prullenbak ben aangelopen of wild heb gepist.
Driehoek = Illuminatiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is door de lokale driehoek gedaan om alles nog strenger te krijgen.
You are kidding mequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaar stadion verbod omdat je je zoon van 3 in de bosjes laat plassen.
Ze zouden in de gewone maatschappij zo streng moeten zijn. De voetbalsupporters zijn echt het mikpunt.Lekker makkelijk aanpakken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, echt, elke boete is een stadionverbod vaak.
Yep. En die boetes, werkelijk belachelijk. Zonder dat je je onschuld kunt bewijzen ook. KNVB deelt al verbod uit voor de rechter uitspraak kan doen. En vrijspraak krijgen is al een crime. 1 keer meegemaakt, moest als getuige opdraven in Rotterdam, gozer is toen vrijgesproken door een rechter die het wel goed zag en normaal deed. Maar over het algemeen.. Bah.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je al zo snel een stadionverbod van een jaar. Zit je daar elke zondag met een enkelband om omdat je tegen een prullenbak ben aangelopen of wild heb gepist. Gaat echt helemaal nergens meer over.
Voetbalsupporters zijn de proefdieren voor de maatschappij. Ik kan hier bijna een bnw-topic over maken.
Zo'n broodje kan dan ook akelig hard aan komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. En die boetes, werkelijk belachelijk. Zonder dat je je onschuld kunt bewijzen ook. KNVB deelt al verbod uit voor de rechter uitspraak kan doen. En vrijspraak krijgen is al een crime. 1 keer meegemaakt, moest als getuige opdraven in Rotterdam, gozer is toen vrijgesproken door een rechter die het wel goed zag en normaal deed. Maar over het algemeen.. Bah.
Andere gozer die af en toe mee was, gooide in de Kuip eens een broodje over de gracht, in de buurt van de grensrechter. Werd ie opgehaald, twee jaar verbod en boete van 1250 ofzo. Echt
Nee was het maar waar. Moet me een paar daagjes rustig houden. Was gisteren onder het mesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef Tjacka het volgende:
Lav heb jij nog wilde plannen vanavond?
oh ja fuckquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee was het maar waar. Moet me een paar daagjes rustig houden. Was gisteren onder het mes
Huuuuh, gemist! Wat is er en hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee was het maar waar. Moet me een paar daagjes rustig houden. Was gisteren onder het mes
Ja ging goed. Nu even herstellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ja fuck
helemaal vergeten
ging het goed
Broertje mocht laatst ook bijna zo'n boete aftikken en een jaar in de kroeg kijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. En die boetes, werkelijk belachelijk. Zonder dat je je onschuld kunt bewijzen ook. KNVB deelt al verbod uit voor de rechter uitspraak kan doen. En vrijspraak krijgen is al een crime. 1 keer meegemaakt, moest als getuige opdraven in Rotterdam, gozer is toen vrijgesproken door een rechter die het wel goed zag en normaal deed. Maar over het algemeen.. Bah.
Andere gozer die af en toe mee was, gooide in de Kuip eens een broodje over de gracht, in de buurt van de grensrechter. Werd ie opgehaald, twee jaar verbod en boete van 1250 ofzo. Echt
wat had je ??quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ging goed. Nu even herstellen.
Ja, probeer maar eens te overtuigen. En sowieso, al die ongein wat je erbij krijgt, je moet wel een advocaat enzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Broertje mocht laatst ook bijna zo'n boete aftikken en een jaar in de kroeg kijken.
Kreeg de rechter ook aan z'n kant, maar dat was echt een werk allemaal
Was voor een Palestina vlag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, probeer maar eens te overtuigen. En sowieso, al die ongein wat je erbij krijgt, je moet wel een advocaat enzo.
Man man man man. Waar gaat het over he.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was voor een Palestina vlag.![]()
Wat een wereld.
Oh was klein ingreepje en dagbehandeling dus eind van de middag weer thuis.quote:
Ja he. Ook zo goed behandeld in het ziekenhuis. Echt in de watten gelegd. Letterlijk en figuurlijk dusquote:
voor je het weet hebben ze een of ander spul in je gespotenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he. Ook zo goed behandeld in het ziekenhuis. Echt in de watten gelegd. Letterlijk en figuurlijk dusHeb dat ook even aan Lambiekje gemeld op het Big Pharma-topic omdat die altijd zo zit te schelden op de gehele medische wereld.
Ik doe ook heel rustig aan hoor. Die narcose merkt je lichaam echt wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor je het weet hebben ze een of ander spul in je gespoten
ik zou nog maar voorzichtig doen
Je denkt dat het een narcose is, maar het is stiekum een RFID chipquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe ook heel rustig aan hoor. Die narcose merkt je lichaam echt wel.
Oh damn. Dan had Bankfurt toch gelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je denkt dat het een narcose is, maar het is stiekum een RFID chip
Mhhh, ik heb een hele berg vaccines gehad (en een paar narcoses) en ik werk af en toe met een logistiekproject alwaar er RFID poorten zijn om de goederen die uit een vrachtwagen komen te scannen. Ik zal eens door zo'n poort lopen en kijken wat er uit komtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh damn. Dan had Bankfurt toch gelijk
Vertel je het dan hier? Of nog beter: open er een topic overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, ik heb een hele berg vaccines gehad (en een paar narcoses) en ik werk af en toe met een logistiekproject alwaar er RFID poorten zijn om de goederen die uit een vrachtwagen komen te scannen. Ik zal eens door zo'n poort lopen en kijken wat er uit komt
Ik vrees dat het antwoord "er gebeurde niks" wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel je het dan hier? Of nog beter: open er een topic over
Ik word altijd zo ziek van narcosequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe ook heel rustig aan hoor. Die narcose merkt je lichaam echt wel.
Ik ook de vorige keer. Dit keer niet. Maar ben nu wel beetje misselijk, maar dat kan ook van de pijnstillers komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word altijd zo ziek van narcose
Waarom subtiel?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:15 schreef Tjacka het volgende:
net iemand subtiel duidelijk gemaakt dat hij ontslag heeft
zo vervelendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook de vorige keer. Dit keer niet. Maar ben nu wel beetje misselijk, maar dat kan ook van de pijnstillers komen.
nou ik ging even bij iemand langs op visitequote:
Kioskpersoon, kapper, same differencequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou ik ging even bij iemand langs op visite
en toen had ik verteld dat een pand in ons dorp verbouwt gaat worden als kapsalon
maar daar zit nu tijdelijk een kiosk in
was vergeten dat een ander persoon die daar zat bij die kiosk fulltime werkt
dat was heel akward want hij wist het nog niet
naja dat misschien welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kioskpersoon, kapper, same difference
Logisch ook. Weg baan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja dat misschien wel
alleen het is nog best moeilijk een baantje te vinden hoor
hij was niet echt blij
Zo'n vergunningsaanvraag staat gewoon openbaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch ook. Weg baan.
Maar jij kan er niks aan doen hoor. Jij wist niet dat hij het niet wist. Toch?
Fantastische werkgever wel die z'n werknemers zo goed inlicht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo'n vergunningsaanvraag staat gewoon openbaar.
Ja, dat kan ik niet weten.
Nah, da's te begrijpen, maar nu weet ie het en kan ie vast op zoek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja dat misschien wel
alleen het is nog best moeilijk een baantje te vinden hoor
hij was niet echt blij
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fantastische werkgever wel die z'n werknemers zo goed inlicht.
welkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:10 schreef Elan het volgende:
Tjacka zullen we samen een bedrijf beginnen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
We verhuren ons als trollen.
Beetje lezingen doen en provoceren makkie.
opzichquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
We verhuren ons als trollen.
Beetje lezingen doen en provoceren makkie.
hier ligt nog zat en sneeuwt nogquote:
Klopt, ik was donderdag jarigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, tenminste ik neem aan dat je dan jarig was![]()
Thanksquote:
Nog steeds of alweer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
hier ligt nog zat en sneeuwt nog
en nu is het gepeupel ziek :/
quote:
met zijn 2en.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb ne hem alleen gemaakt of met hulp van anderen?
Is ook het veel coolere zusje!quote:
Kwantitatief wel. Kwalitatief niet helaasquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Beetje geslapen vannacht?
Ik beide nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kwantitatief wel. Kwalitatief niet helaas
Jij?
Hij kan dat zo ergens anders verdienen met wat snabbels.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/media/3978921/derksen-verliest-ton-ruzie-vi.html
Zo, dat is nogal wat. Maar VI zal hem toch ook wel goed betalen?
Ik denk ook dat hij een beetje zielig doet. Zal wel meevallen met zijn financiën.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij kan dat zo ergens anders verdienen met wat snabbels.
Beetje non-bericht m.i.
De kranten/tijschriften zullen hem echt niet weigeren om een stukkie te schrijven ergensquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij een beetje zielig doet. Zal wel meevallen met zijn financiën.
Kwam eerst niet verder dan Zwolle, dus daar een ontbijtje bij de hema gescoord. Daarna richting Amersfoort gegaan en daar een beetje rond gehangen. Andere keer Rotterdamquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha! Geniaaaaal!!!
Hoin allen. Divje nu onderweg naar Rotterdam? Geen beste dag uitgekozen.
Was Amersfoort leuk? Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam eerst niet verder dan Zwolle, dus daar een ontbijtje bij de hema gescoord. Daarna richting Amersfoort gegaan en daar een beetje rond gehangen. Andere keer Rotterdam
Best mooi centrum, leuke winkels ookquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was Amersfoort leuk? Ik ben daar nog nooit geweest.
Volgens mij is dat ALTIJD zo met dingen die je spontaan ziet en hebben wil...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Best mooi centrum, leuke winkels ookWas ook nog nooit verder dan het uitcheck-poortje gekomen daar.
Alleen jammer dat ze zo'n gigantisch cool Adidas bomberjack niet meer in m'n maat haddennu het internet afspeuren want ik MOET 'm hebben
Hoe is het met KB?
Al gevonden op de Adidas sitequote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ALTIJD zo met dingen die je spontaan ziet en hebben wil...Conspiracy ditdatalleszuszo. Hoe zag het eruit? Laat ons zien als je hem gevonden hebt online!
Ik ben een beetje gestresst, veel te doen dit weekend maar heb nog niks gedaan..En met jou?
goeiedaggggquote:
kan je dan niet op die naam zoeken via andere sites?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Al gevonden op de Adidas sitemaar wel 23,- duurder. Laat maar hangen dan
Jij zou toch druk zijn met studie en andere dingen! Ben je beetje lui?
Met mij is alles verder goed, ben blij. En morgen gaat Feyenoord winnen. Heb een goed gevoel.
Ja heb 'm ook al op meerdere sites gevonden, voor dezelfde prijs als hierbovenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goeiedagggg
[..]
kan je dan niet op die naam zoeken via andere sites?![]()
Ik heb ook een flinke takenlijst, maar weet je ik ben een ontwijker... ga dan een beetje slapen en niks doen en dan nog meer stress krijgen omdat ik niks gedaan heb en dan nog meer studie ontwijkend gedrag vertonen.![]()
Goeiemiddag Kameradski.quote:
Weet je het zeker?Classie is toch erbij?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Al gevonden op de Adidas sitemaar wel 23,- duurder. Laat maar hangen dan
Jij zou toch druk zijn met studie en andere dingen! Ben je beetje lui?
Met mij is alles verder goed, ben blij. En morgen gaat Feyenoord winnen. Heb een goed gevoel.
He gozerT.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja heb 'm ook al op meerdere sites gevonden, voor dezelfde prijs als hierbovenben er nu flauw van dus hoef 'm niet meer.
Je weet hevan uitstel komt afstel en ditdat. Ken het heel goed
Gewoon beginnen! En daarna jezelf belonen. Hielp mij altijd
[..]
Goeiemiddag Kameradski.
1 van de redenen dat we gaan winselen jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Classie is toch erbij?
Zekerquote:
Hier ook man. Normaal al twee weken ofzo, maar dit keer pas sinds gister. Was blowtje aan het doen en poef. Aandacht was nog maar bij 1 ding, de wedstrijd. Wedstrjidstress, de lekkerste stressquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
1 van de redenen dat we gaan winselen ja
[..]
Zekerzenuwen als de pest.
TT-changequote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook man. Normaal al twee weken ofzo, maar dit keer pas sinds gister. Was blowtje aan het doen en poef. Aandacht was nog maar bij 1 ding, de wedstrijd. Wedstrjidstress, de lekkerste stress
En wat ga je doen op je voorlopig laatste avond FOK!?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook man. Normaal al twee weken ofzo, maar dit keer pas sinds gister. Was blowtje aan het doen en poef. Aandacht was nog maar bij 1 ding, de wedstrijd. Wedstrjidstress, de lekkerste stress
TT ging over woensdagquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
TT-change
Ha, zelf ook alweer gedaan hooren morgen tijdens de wedstrijd ook wel 1tje, of 2 of 3. Ligt er maar net aan.. Fucking zin an
Vanavond PSV kijken, blowen, en verder beetje niksen. Jij plannen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En wat ga je doen op je voorlopig laatste avond FOK!?
Ahh okeequote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TT ging over woensdag. Dit weekend mag allesssss....
Vanavond ook. Pizzatje erbij, man man. PSV uitlachen.. heerlijke avondjes.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanavond PSV kijken, blowen, en verder beetje niksen. Jij plannen?
En dat laatste avondmaal gedoe, ik ben er morgenavond ook gewoon nog. Denk ik.
18:30quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh okeelogisch logisch.
Vanavond PSV? 18.45 ? Ook maar even kijken dan
En morgenavond ben jij er nog. Maak Lav niet kwaad he
Lekker toch, ook een fijne chill avondquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog geen idee. gister beetje ver gegaan en nog steeds kater dus ga niet veel doen denk ik....pfff
Juichen voor m'n geboortestad iig en later op de avond lekker blowtje die al klaar ligt.....sappie miss hangt er vanaf hoe ik me voel.
Cambuur.
Duurt wel lang.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
1 van de redenen dat we gaan winselen ja
[..]
Zekerzenuwen als de pest.
Mooi he?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker toch, ook een fijne chill avond. Ik ga zo ook alvast draaien, zo'n hekel aan. En sappie gewoon doen joh, je leeft maar 1 keer. Vanavond supporten we het zelfde team, terwijl we morgen recht tegenover elkaar staan. Voetbal
Neen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ajax gaat toch wel winnen, komop jong0ns.
Tis dat je zo jong bent anders.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ajax gaat toch wel winnen, komop jong0ns.
Jij bent voor Ajax? Hoe bedoel je voor me gegaan wat is dit help.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was ik vol voor je gegaan natuurlijk!
hahahaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent voor Ajax? Hoe bedoel je voor me gegaan wat is dit help.
Ik snap het echt niet, ZEG DAN. Of bedoel je daarmee dat je me een kopje kleiner gaat maken maar me nu spaart ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, ZEG DAN. Of bedoel je daarmee dat je me een kopje kleiner gaat maken maar me nu spaart ofzo?
Nee dan had ik alles in het werk gesteld om je voor me te winnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, ZEG DAN. Of bedoel je daarmee dat je me een kopje kleiner gaat maken maar me nu spaart ofzo?
Echt gemeen, dit gebeurt me altijd. Maar gelukkig wint het goede van het kwadequote:
Ohhhh.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dan had ik alles in het werk gesteld om je voor me te winnen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt gemeen, dit gebeurt me altijd. Maar gelukkig wint het goede van het kwade
[..]
Ohhhh.![]()
Nee hoorquote:
Neen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha ik dump jou voor Blaadjes.
Ik ben al bijna op AOW leeftijd he!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha ik dump jou voor Blaadjes.
No, he won'tquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En wat ga je doen op je voorlopig laatste avond FOK!?
Dan ben je vast ook heel rijk!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben al bijna op AOW leeftijd he!
Dit vind ik schattig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook heel rijk!
Nou dat dus. Zonder jullie is er geen bal aanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
18:30. Idd, morgen ben ik er nog wel. Lav is ons nodig enzo.
Ja ik moet die jaren dat ik nog geen AOW krijg toch overbruggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook heel rijk!
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi he?
Kut PSV bah wat minacht ik die. Vriend van me met wie ik regelmatig naar Ajax probeer te gaan heeft ook zo'n pest hekel aan PSV. hahaha mooi altijd zijn reacties over die club.
Pas op een verjaardag ook wel leuk. M'n oudere broer is PSVen m'n jongste broertje Willem II en met die jongste ga ik dus wel eens mee naar WII.
Zit m'n oudere broer op die verjaardag: Hey blaadjes ga je binnenkort ook mee naar PSV? Betaal ik de kaartjes enzo leuk toch?
Ik: nou ehhh daar doe je mij geen plezier mee. Je denkt toch niet dat ik vrijwillig in dat stadion naar PSV ga zitten kijken en dan nog juichen ook zeker? Nee dank je.
Vond ie echt niet leuk.
Ja graag Bquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L. Wil je een knuffel? ik ben heel knuffelig vandaag.
Dat is nou de polifinario :pquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja graag B.
Ik had trouwens vanmiddag een vogeltje in de tuin die ik niet kon thuisbrengen. Dacht eerst dat het een roodborstje was maar die zijn kleiner. Deze had het model van een vink en ook wat vlekjes op zijn veertjes maar wel een rood borstje. Wat voor vogeltje was het? Weet jij dat?
Hahaha schitterendquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi he?
Kut PSV bah wat minacht ik die. Vriend van me met wie ik regelmatig naar Ajax probeer te gaan heeft ook zo'n pest hekel aan PSV. hahaha mooi altijd zijn reacties over die club.
Pas op een verjaardag ook wel leuk. M'n oudere broer is PSVen m'n jongste broertje Willem II en met die jongste ga ik dus wel eens mee naar WII.
Zit m'n oudere broer op die verjaardag: Hey blaadjes ga je binnenkort ook mee naar PSV? Betaal ik de kaartjes enzo leuk toch?
Ik: nou ehhh daar doe je mij geen plezier mee. Je denkt toch niet dat ik vrijwillig in dat stadion naar PSV ga zitten kijken en dan nog juichen ook zeker? Nee dank je.
Vond ie echt niet leuk.
Nee. Ze was zo mooiquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:06 schreef theguyver het volgende:
Kim Snowdashian kreeg alergische reactie en is van dak gelazerd
Nee toch? RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:06 schreef theguyver het volgende:
Kim Snowdashian kreeg alergische reactie en is van dak gelazerd
neequote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook al nerveus voor morgen Tjack?
Dump B en D maar, ik neem je wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee toch? RIP aan de nabestaanden
Kim Kardashian in bontbikini in de sneeuwquote:
Echt waar? Kan jij er zo afstandelijk naar kijken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
gewoon een wedstrijdje als vele andere
ik krijg geen trilhandjes als ik het stadion in loop neequote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Kan jij er zo afstandelijk naar kijken?
Maar wel hartstikke spannend toch? En dat je er gewoon bij bent. Dat lijkt mij echt machtig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik krijg geen trilhandjes als ik het stadion in loop nee
wel europees hoor
wowww das direct, kijk hier kan ik wat mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dump B en D maar, ik neem je wel.
oh ja hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wel hartstikke spannend toch? En dat je er gewoon bij bent. Dat lijkt mij echt machtig.
En dan dit lied erbij
Wel lief zijn voor B, Scrum en Div hoor . Zal nog een moeilijke keuze voor je worden want alledrie topgozers.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wowww das direct, kijk hier kan ik wat mee.
waar en wanneer?
Ik kan ook een harem beginnen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel lief zijn voor B, Scrum en Div hoor . Zal nog een moeilijke keuze voor je worden want alledrie topgozers.
Mijn huis, duurt nog 2 maanden dat ik daar ben, maar je bent welkom hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wowww das direct, kijk hier kan ik wat mee.
waar en wanneer?
Waar is het? Ik kom niet verder dan vissersdorpjes en Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn huis, duurt nog 2 maanden dat ik daar ben, maar je bent welkom hoor.
Ik ben al uitgehuwelijkt aan Tjackaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan ook een harem beginnen?Doe je mee?
Oh wowie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben al uitgehuwelijkt aan Tjacka
Tja. Your loss danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar is het? Ik kom niet verder dan vissersdorpjes en Amsterdam.
Prima. Of het hem bevalt weet ik nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wowie.En hoe bevalt dat?
Hij heeft vast niks te klagen met jou.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima. Of het hem bevalt weet ik niet
Maar dan wil je indirect dus ook niks met mijn te maken hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij kwam met die kut stad en Volendam of Urk. Daar wil ik niks mee te maken hebben.
Dat zeg ik niet. Als je dan komt, bij mij, eerst even douchen. Dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft vast niks te klagen met jou.
[..]
Maar dan wil je indirect dus ook niks met mijn te maken hebben.Egodeuken worden hier uitgedeeld.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Als je dan komt, bij mij, eerst even douchen. Dan is er niks aan de hand.
Straks Hardenberg.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Hahaha. Waar woont je huis?
Ja, alle goeie mannen komen uit het oosten hè.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jemig helemaal daar. Wat wonen jullie allemaal ver weg zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |