Ah joh, kan je direct m'n ma ontmoeten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je onderdonsje met degene met wie je heengaat niet verstoren.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, kan je direct m'n ma ontmoeten.
oh oh spnndnquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, kan je direct m'n ma ontmoeten.
Nou hop, jas aan en gaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh spnndn
Ik heb nog steeds af en toe contact met de moeder van mn ex
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh spnndn
Ik ook! En ga volgende week op visite bij de pa van m'n ex (gescheiden ouders).quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh spnndn
komt niet goed uit, komende week zoveel te doen!quote:
ja bedoelde ermee dat ik best een fijn kind benquote:
...Riiight.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt niet goed uit, komende week zoveel te doen!allemaal deadlines en presentaties brrrr
[..]
ja bedoelde ermee dat ik best een fijn kind ben
Ja fijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil wel een foto van mn agenda maken hoor
Maandag: inleveren grootste project van minorquote:
Mooie fotoquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maandag: inleveren grootste project van minor
Dinsdag: eindcongres van minor hele dag en 's avonds uiteten met de klas
Woensdag: presentaties van de extra leerlijn die ik volg en dan daarna eten en karaoke daarna
Donderdag: herkansing verslag (moet ik dit weekend dus fixen)
Warm of koud?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo, gedoucht en al. Willen jullie nog iets weten?
Ohh lekker is dat he. Zeker als je van buiten komt en helemaal bibberig bent.quote:
Haha ja. Word je moe van ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh lekker is dat he. Zeker als je van buiten komt en helemaal bibberig bent.
Poep je ook wel eens onder de douche?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo, gedoucht en al. Willen jullie nog iets weten?
Ahh nicequote:Op woensdag 21 januari 2015 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja. Word je moe van ook. Ga zo weer seizoen 2 van The Walking Dead kijken, staat sinds gister op Netflix
Zoja, stamp je het dan met je tenen door het putje of ga je er met de waterstraal overheen in de hoop het weg te spoelen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Poep je ook wel eens onder de douche?
Nee, eigenlijk niet. Jij wel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Poep je ook wel eens onder de douche?
Ik proef hier wat ervaring Div. Gister al die trui, vandaag poepen in de douche..quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh nice
Ga zo ook maar eens wat kijken, veel films gedownload maar geen zin gehad om te kijkenNu wel.
[..]
Zoja, stamp je het dan met je tenen door het putje of ga je er met de waterstraal overheen in de hoop het weg te spoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |