Ah joh, kan je direct m'n ma ontmoeten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je onderdonsje met degene met wie je heengaat niet verstoren.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, kan je direct m'n ma ontmoeten.
oh oh spnndnquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, kan je direct m'n ma ontmoeten.
Nou hop, jas aan en gaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh spnndn
Ik heb nog steeds af en toe contact met de moeder van mn ex
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh spnndn
Ik ook! En ga volgende week op visite bij de pa van m'n ex (gescheiden ouders).quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh spnndn
komt niet goed uit, komende week zoveel te doen!quote:
ja bedoelde ermee dat ik best een fijn kind benquote:
...Riiight.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt niet goed uit, komende week zoveel te doen!allemaal deadlines en presentaties brrrr
[..]
ja bedoelde ermee dat ik best een fijn kind ben
Ja fijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil wel een foto van mn agenda maken hoor
Maandag: inleveren grootste project van minorquote:
Mooie fotoquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maandag: inleveren grootste project van minor
Dinsdag: eindcongres van minor hele dag en 's avonds uiteten met de klas
Woensdag: presentaties van de extra leerlijn die ik volg en dan daarna eten en karaoke daarna
Donderdag: herkansing verslag (moet ik dit weekend dus fixen)
Warm of koud?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo, gedoucht en al. Willen jullie nog iets weten?
Ohh lekker is dat he. Zeker als je van buiten komt en helemaal bibberig bent.quote:
Haha ja. Word je moe van ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh lekker is dat he. Zeker als je van buiten komt en helemaal bibberig bent.
Poep je ook wel eens onder de douche?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo, gedoucht en al. Willen jullie nog iets weten?
Ahh nicequote:Op woensdag 21 januari 2015 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja. Word je moe van ook. Ga zo weer seizoen 2 van The Walking Dead kijken, staat sinds gister op Netflix
Zoja, stamp je het dan met je tenen door het putje of ga je er met de waterstraal overheen in de hoop het weg te spoelen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Poep je ook wel eens onder de douche?
Nee, eigenlijk niet. Jij wel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Poep je ook wel eens onder de douche?
Ik proef hier wat ervaring Div. Gister al die trui, vandaag poepen in de douche..quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh nice
Ga zo ook maar eens wat kijken, veel films gedownload maar geen zin gehad om te kijkenNu wel.
[..]
Zoja, stamp je het dan met je tenen door het putje of ga je er met de waterstraal overheen in de hoop het weg te spoelen?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik proef hier wat ervaring Div. Gister al die trui, vandaag poepen in de douche..
Yep.quote:
Lekker hahaha..quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]!
De vraag van B. deed me denken aan een topic van jaren terug waar dit werd besprokenTot in detail.
Wel slim. Misschien moet ik het maar eens proberen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep.
Zoals div zegt met de tenen en als dat niet lukt de douchekop erop.
Eigenlijk doe ik het altijd om wc papier uit te sparen.
Have fun met TWDquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker hahaha..
maar ik ga nestje in. Tv'tje aan en slapie slapie.
Tot morgen allemaal
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel slim. Misschien moet ik het maar eens proberen.
Heb je dat topic van ik meen vorig jaar gelezen van die user die in de wasbak van zijn wc een goor lapje had liggen waar hij ooit zijn gat mee had afgeveegd en waarop uiteindelijk een soort taugé ging ontspruiten?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]!
De vraag van B. deed me denken aan een topic van jaren terug waar dit werd besprokenTot in detail.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je dat topic van ik meen vorig jaar gelezen van die user die in de wasbak van zijn wc een goor lapje had liggen waar hij ooit zijn gat mee had afgeveegd en waarop uiteindelijk een soort taugé ging ontspruiten?![]()
![]()
Truste Scrumquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker hahaha..
maar ik ga nestje in. Tv'tje aan en slapie slapie.
Tot morgen allemaal
Gadverquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je dat topic van ik meen vorig jaar gelezen van die user die in de wasbak van zijn wc een goor lapje had liggen waar hij ooit zijn gat mee had afgeveegd en waarop uiteindelijk een soort taugé ging ontspruiten?![]()
![]()
Dat was 'mquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:42 schreef Divje het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
1ste op google als je zoekt op 'washandje in wasbak'
Dat bleek verdomd goed mosvorming tegen te gaan toch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gadver![]()
Zo zag ik ook eens een topic van iemand die in flesjes piste en die vervolgens leeggooide uit het dakraam.
Op de foto's van het dak was heel duidelijk te zien over welke dakpannen het legen van de flesjes gebeurde.
Prachtig topicquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was 'm![]()
Serieus eerste op google? Hahaha.
Maar ik duik ook mijn bed in , maak er een vroegertje van vanavond, dus truste schatjes![]()
Truste Lquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was 'm![]()
Serieus eerste op google? Hahaha.
Maar ik duik ook mijn bed in , maak er een vroegertje van vanavond, dus truste schatjes![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat bleek verdomd goed mosvorming tegen te gaan toch?
Ha, gevondenKLB / Schone dakpannen onder dakraam
[..]
Prachtig topic
Welterusten
Ja haha mooi man. Beetje ranzig wel allemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Alle foto's werken ook nog gewoon na al die jaren
Dat wel jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja haha mooi man. Beetje ranzig wel allemaal.
Truste.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wel ja
Ga ook maar eens slapentrusten
Hoe komt het tjacka?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:39 schreef Tjacka het volgende:
hoi mijn bovenbenen zitten helemaal vast
ik blijf morgen in bed liggen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |