Het is sowieso de vraag wie er beter af zijn zonder die dictators in het Midden Oosten, ik heb niet het idee dat die verwijderen in ons voordeel is geweest, IS zal er anders over denken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoitjes!!!
Blair Shrugs Off Blame for Chaos Fomented by Invasion of Iraq
Tony Blair,meer ellende veroorzaakt dan Saddam Husein regeerperiode als dictator.![]()
Twas best onsmakelijk idd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wat gaan jullie als een sneltrein door in sc zeg
Dat verhaal over het washandje in de gootsteen viel net samen met een hap van mijn middag eten![]()
Eetsmakelijk allen!
Ik mag hopen dat er geen foto's in het desbetreffende topic geplaatst werden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De thumbnail verpeste de verassing van daar dat ik in de youtube link een spatie heb geplaatst![]()
[ Bericht 30% gewijzigd door schommelstoel op 22-01-2015 15:41:13 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Yes please,quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef essnhills het volgende:
Iemand een stukje zelfgebakken appeltaart of sinaasappelcake met chocoladebotercreme?
Alsjeblieftquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Yes please,
Appeltaart![]()
Lekker bij de koffie
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er geen foto's in het desbetreffende topic geplaatst werden.
Er komt trouwens een Iron Sky 2, een film die hier natuurlijk op zijn plaats is in BNW.
h ttps://www.youtube.com/watch?v=JKPwtDjzJMI
Tijdens het kijken van de trailer moest ik gewoon werklijk hard op lachen bij 2:00
Deel één was zo slecht dat het leuk is geworden![]()
Check ook deze twee kortere trailers van de film
Niet dat ik je appeltaart nu wil verpesten maar er is bewijsmateriaal in dat topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De thumbnail verpeste de verassing van daar dat ik in de youtube link een spatie heb geplaatst![]()
Leuke film
Ich hock in meinem Bonker
Lekkerquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef essnhills het volgende:
Iemand een stukje zelfgebakken appeltaart of sinaasappelcake met chocoladebotercreme?
Hoezo? Doel je op de Verhoek transfer?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:25 schreef Tjacka het volgende:
Historici dag vandaag in de wereld jongens. Begin van het einde.
bijdrukken van 1100 miljardquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo? Doel je op de Verhoek transfer?
Dat klopt. Eng ook dat een orgaan als de ECB dat kan besluiten voor heel Europa, terwijl we er nog nooit voor hebben kunnen kiezen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bijdrukken van 1100 miljard
eng gewoon
Ze drukken niet eens...nog engerquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bijdrukken van 1100 miljard
eng gewoon
Ze drukken achteroverquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze drukken niet eens...nog enger
Ze zijn in ieder geval heel blij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is sowieso de vraag wie er beter af zijn zonder die dictators in het Midden Oosten, ik heb niet het idee dat die verwijderen in ons voordeel is geweest, IS zal er anders over denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |