abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148925003
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:57 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Was de wereld maar zo simpel :)
Dan heb ik goed nieuws voor je: zo simpel is de wereld.
pi_148925048
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:52 schreef sp3c het volgende:

dat heeft sowieso niets met het hebben van een multicuturele samenleving te maken natuurlijk
Daarom is het begrip "Multiculturele samenleving" alleen iets voor de elite, het domme klootjesvolk komt niet verder dan lekker eten bij de Turk, de Marokkaan en de Vietnamese loempia's
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_148925106
Los van deze beweging is het echte probleem in Nederland dat de neoliberale elite de capaciteiten om protestmarsen en demonstraties te organiseren al behoorlijk kapot hebben gemaakt, wil je nu de straat opgaan krijg je een achteraf veldje aangewezen, staan er misschien twintig man en een bandje ergens.
pi_148925150
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:59 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Daarom is het begrip "Multiculturele samenleving" alleen iets voor de elite, het domme klootjesvolk komt niet verder dan lekker eten bij de Turk, de Marokkaan en de Vietnamese loempia's
Als je in een of ander gehucht woont waarschijnlijk. Ik ken weinig mensen die geen vrienden of kennissen hebben met een niet-Nederlandse achtergrond.
pi_148925159
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef reza1 het volgende:
Dit soort haatbewegingen zouden verboden moeten worden.
Leuk hè, gehersenspoeld zijn door de Europese Elite? Hoe voelt dat nou? Heb je het zelf ook nog maar enigszins door?

We kunnen niet zeggen dat dát trucje niet gewerkt heeft de afgelopen 30 jaar. :)

Ik juich het van harte toe.
pi_148925160
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dan heb ik goed nieuws voor je: zo simpel is de wereld.
Het werkelijke probleem is juist de gedogende zwijgende minderheid.
Daarom heb je zelfs in streng christelijke geloven niet iets dergelijks, want dat pikken deze gelovigen niet c.q. er is geen basis voor dergelijke lieden.
Exaudi orationem meam
pi_148925234
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:01 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Leuk hè, gehersenspoeld zijn door de Europese Elite? Hoe voelt dat nou? Heb je het zelf ook nog maar enigszins door?
:')
pi_148925244
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je in een of ander gehucht woont waarschijnlijk. Ik ken weinig mensen die geen vrienden of kennissen hebben met een niet-Nederlandse achtergrond.
Ja op facebook heb je 100den vrienden :)
Exaudi orationem meam
pi_148925313
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:03 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ja op facebook heb je 100den vrienden :)
Ik heb het nergens over honderden vrienden gehad. Ik zeg dat ik maar weinig mensen ken die geen vrienden of kennissen hebben met een niet-Nederlandse achtergrond.
pi_148925334
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:54 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit meegelopen in/met een demonstratie.
Het middel is veel te zwak, tenzij je een knokploeg integreert maar dat is zo jaren 30-nazi :)

Helaas is de politiek totaal doof voor enige kritiek op moslims/islam.
In de VS schrijven de mensen gewoon hun congreslid en die gaat er mee aan de slag, daar wordt de kiezer nog enigszins gerespecteerd.

Dus de demonstraties zijn een uiting van onmacht.
En als de politiek ze niet serieus neemt, dan zal men misschien naar andere middelen grijpen :{
Ja de VS, waar je politici wettelijk gezien om mag kopen, daar respecteren ze de kiezer tenminste enigszins. _O_
pi_148925418
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:04 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ja de VS, waar je politici wettelijk gezien om mag kopen, daar respecteren ze de kiezer tenminste enigszins. _O_
Ik zeg niet dat de situatie in de VS beter is, maar hier is de situatie betreffende de politiek bijzonder slecht (en dan heb ik het nog niet eens over "Europa")
Exaudi orationem meam
pi_148925576
Ja, de VS, waar het congres een 16% approval rating haalt, maar 95% herverkozen wordt...
pi_148925763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:06 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de situatie in de VS beter is, maar hier is de situatie betreffende de politiek bijzonder slecht (en dan heb ik het nog niet eens over "Europa")
Dat insinueer je anders wel en met deze post ook weer. Kritiek op Nederland oké, maar om dan met die schijndemocratie aan te komen zetten. Overigens hebben gewone burgers in Nederland veel meer te zeggen dan men zelf beseft, maar klagen aan de bar is eigenlijk een stuk makkelijker dan je daadwerkelijk ergens hard voor maken. Op dat vlak heb ik wel respect voor Pegida.
pi_148925850
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:06 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Hier kun je ook gewoon een lid uit de Tweede Kamer mailen.
pi_148925877
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:53 schreef TorroFernandes het volgende:
Cool, toch nog Duits lullen in Groot Dietsland. *O*
Waarom zouden mensen Duits willen praten in een gebied wat juist uitgaat van een gemeenschappelijk grondgebied voor de Nederlander (inwoners Nederland, België, Luxemburg, Franse Nederlanden). Daarnaast is Dietsland een andere benaming voor Groot-Nederland. Dus tenzij we gebieden van Duitsland en andere landen buiten de 'Nederlanden' gaan inlijven om het gebied dusdanig uit te kunnen breiden, kan er niet eens sprake zijn van een 'Groot-Dietsland'.

Ik snap best dat je effe hip wil doen met nationalistische termen enz. maar het zou leuk zijn als het dan ook nog ergens op slaat :P

[ Bericht 0% gewijzigd door SuicideErrorist op 21-01-2015 22:25:34 ]
pi_148926001
Nederland heeft heel weinig affiniteit met Duitsland qua historie en zelfs cultuur, wat hierboven volgens mij al is gezegd ligt het veel meer in de buurt van België, Luxemburg, en Noord-Frankrijk bijvoorbeeld.
pi_148926009
quote:
6s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen Duits willen praten in een gebied wat juist uitgaat van een gemeenschappelijk grondgebied voor de Nederlander(Nederland, België, Luxemburg, Franse Nederlanden). Daarnaast is Dietsland een andere benaming voor Groot-Nederland. Dus tenzij we gebieden van Duitsland en andere landen buiten de 'Nederlanden' gaan inlijven om het gebied dusdanig uit te kunnen breiden, kan er niet eens sprake zijn van een 'Groot-Dietsland'.

Ik snap best dat je effe hip wil doen met nationalistische termen enz. maar het zou leuk zijn als het dan ook nog ergens op slaat :P
Ik zie niet in waarom je daarvoor nog Duitse gebieden zou moeten inlijven, aangezien de gebieden die jij noemt Groot-Dietsland al omvatten. Verder heb je gelijk hoor, was een beetje een flauwe opmerking van mij.
pi_148926051
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:19 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je daarvoor nog Duitse gebieden zou moeten inlijven, aangezien de gebieden die jij noemt Groot-Dietsland al omvatten. Verder heb je gelijk hoor, was een beetje een flauwe opmerking van mij.
Groot-Dietsland = Groot-Groot-Nederland dus vandaar :P
pi_148926243
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:21 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Groot-Dietsland = Groot-Groot-Nederland dus vandaar :P
Ach so, nou als het per se moet kunnen we nog wel een dorpje van de Duitsers afpakken. :P
  Moderator woensdag 21 januari 2015 @ 22:27:54 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148926328
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:59 schreef Oud_student het volgende:

[..]

het is er gewoon net als de zon en de regen

zie niet waar mensen zich druk om maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_148926339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef reza1 het volgende:
Dit soort haatbewegingen zouden verboden moeten worden.
beginnen we dan met de islam dat boek staat bol van de joden haat :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_148926354
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:25 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ach so, nou als het per se moet kunnen we nog wel een dorpje van de Duitsers afpakken. :P
Speaking of... Wist je dat er na 1945 zelfs een plan klaar lag om de grensgebieden van Duitsland te claimen? :D

Interessant stukje geschiedenis waar je vrij weinig over leest in de Nederlandse geschiedenisboeken:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Tweede_Wereldoorlog

Ik vind het trouwens fantastisch nieuws dat die Bachmann zich er zelf uitgewerkt heeft. Al was het niet vandaag, dan had 'ie morgen wel voor problemen gezorgd met zijn misplaatste grappen en criminele verleden. Dat soort figuren kan Pegida zich echt niet permiteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuicideErrorist op 21-01-2015 22:33:48 ]
pi_148926529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:28 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Speaking of... Wist je dat er na 1945 zelfs een plan klaar lag om de grensgebieden van Duitsland te claimen? :D

[ afbeelding ]

Leuk stukje geschiedenis waar je vrij weinig over hoort in de Nederlandse geschiedenisboeken:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Tweede_Wereldoorlog
Dat was wel het beste moment geweest, nu maken we geen schijn van kans.
pi_148927193
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
Zolang moslims vooraan staan in de strijd tegen extremistische groeperingen - heb je feitelijk niets in te brengen.
Moslims staan niet vooraan in de strijd tegen extremistische groeperingen. Was het maar zo, dat ze daarin voorop liepen. De reacties op Parijs zijn een prima voorbeeld. In heel wat moslimlanden wordt de veroordeling van de terreurdaad, als die er al is, gevolgd door een dikke, vette maar: maar ze beledigden de profeet, dus ze riepen het over zichzelf af. Ook ook Nederlandse moslimjongeren was deze opvatting ruimschoots aanwezig.
pi_148927293
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Moslims staan niet vooraan in de strijd tegen extremistische groeperingen. Was het maar zo, dat ze daarin voorop liepen. De reacties op Parijs zijn een prima voorbeeld. In heel wat moslimlanden wordt de veroordeling van de terreurdaad, als die er al is, gevolgd door een dikke, vette maar: maar ze beledigden de profeet, dus ze riepen het over zichzelf af. Ook ook Nederlandse moslimjongeren was deze opvatting ruimschoots aanwezig.
Dit inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')