He...ik heb laatst ook zo een gekocht, maar dan uit de Les Forgees serie (iets minder zwaar). Tot nu toe eigenlijk alleen nog maar groenten gegrild. Nu nog druk met de slowcooker, maar in de zomer zal ik deze wel meer gaan gebruiken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef Lienekien het volgende:
Deze aangeschaft. Een vlakke grillpan, zeg maar. Creuset, gietijzer. Een 'plancha' voor op het fornuis en deze vierkante kan ook in mijn combi-oven als ik zou willen.
Eigenlijk aangeschaft om zelfgemaakte naan op te maken en dat ging fantastisch.
Ben heel benieuwd hoe die bevalt!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:23 schreef RobinOok het volgende:
Ik ging voor een Kitchenaid Chopper, maar het werd toch een magimix.
Zit er iets minder geil uit, maar leek me toch beter.
[ afbeelding ]
Voor het kleine werk. Kijken of je in deze ook currypasta's kunt maken. Dat ging in mijn vorige niet. Ik zie ze het bij Saterday Kitchen wel altijd doen, maar die laten het vaak groffer dan ik graag heb.
Dat is nogal een verschil zeg!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:41 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie smaakt beter dan de oploskoffie die ik tot voor kort gebruikte!
Nice!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef appelepent het volgende:
[ afbeelding ] Beetje kleiner dan bij de serie Moonshiners.
Mn broertje paste dit weekend op mijn huis. "Heb je dit weekend nog koffie uit mijn automaat gehad?" "Ja maar ik ben weer terug gegaan naar jouw oploskoffie, vond uit de automaat te sterk."quote:
Joh! Je verwacht het niet he?!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:41 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie smaakt beter dan de oploskoffie die ik tot voor kort gebruikte!
Correctquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:51 schreef Sorella het volgende:
Kan je daar een kom in zetten zodat die niet weg glipt als je beslag of zo staat te kloppen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |